Markės
1270 iš 1918
Nissan Leaf, (ZE1) 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin technologiškas
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
  • Neitin patogi vairuotojo pozicija
""e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą"
Antros kartos Nissan Leaf pristatytas 2017 metais yra itin laukiamas automobilis. Stebint elektromobilių "persilaužimą", tokie automobiliai priimami kaip artimiausių 5 metų tendencijų pranašai. Naujas Leaf išliko panašios formos, tačiau dabar atrodo harmoningesnis ir priimtinesnis daugeliui pirkėjų. Dizainą puošia aštresnės linijos, išraiškingesni galiniai žibintai ir priekinė dalis su stikle įtaisytu Nissan logotipu. Automobilyje yra trys naujos išmaniosios vairavimo technologijos. Pirma yra "ProPILOT" pažangi vairuotojo pagalbos sistema. Tai linijos kirtimo įspėjimo sistema, kuri užmiestyje leidžia vairuotojui vairuoti lengviau ir be įtampos. Antra “ProPILOT Park” itin patogi mieste - ši technologija kontroliuoja vairo pasukimą, greitėjimą ir stabdžius nukreipdama automobilį į parkavimosi vietą. Trečia "e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą. Žadama kad pastaroji sistema pakeis mūsų vairavimo įpročius. Kai akseleratorius atleidžiamas automatiškai įjungiami stabdžiai, kurie palaipsniui sustabdo automobilį. Automobilis išlaiko nejudamą padėtį net stačioje įkalnėje, kol vėl paspaudžiamas akseleratorius ir automobilis pajuda iš vietos. Visgi svarbiausia naujiena ta, kad su vienu įkrovimu Nissan Leaf galės nuvažiuoti 380 kilometrų atstumą. Tokias galimybes jam suteikia nauja 40 kWh talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kW (150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis siekia 145 km/val. Nors toks nuvažiuojamas atstumas gerokai didesnis už pirmosios kartos Leaf, visgi dauguma naujų elektromobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-06-20

Lietuvoje – naudotų elektromobilių bumas

Lietuvoje – naudotų elektromobilių bumas
Elektromobilių skaičius Lietuvoje artėja prie tūkstančio. Teisūs buvo tie žmonės, kurie sakė, kad proveržis Lietuvoje įmanomas tik praėjus 4-5 metams po pirmųjų elektromobilių atsiradimo, kai į šalį pradės plaukti naudotos transporto priemonės. Ir šiandien tas proveržis jau vyksta.

Kelerių metų amžiaus elektromobilį Lietuvoje jau galima įsigyti už 10 tūkstančių eurų – Autogidas.lt skelbimų portale yra ne vienas už tokią ar mažesnę sumą parduodamas „Mitsubishi i-MiEV“ ar „Nissan LEAF“ modelis. Jie nuvažiavę iki 100 tūkstančių kilometrų, gali įveikti apie 100 km viena įkrova ir važiuoti (kol kas) nemokamai, jeigu naudojamasi viešojo įkrovimo stotelėmis.

Neblogas variantas kaip antram šeimos automobiliui? Vienas – didesnis, dyzelinis ar benzininis, skirtas tolimesnėms kelionėms, kitas – elektromobilis, skirtas važinėjimui mieste. Jis užsikuria bet kokiu oru, salonas šyla greitai, o eksploatacija kainuoja mažai – ne tik kad degalų pilti nereikia, bet ir stabdžių trinkelės dėvisi lėtai, nėra daugybės eiliniame automobilyje besidėvinčių detalių, nereikia keisti alyvos.
Dar prieš metus naudotų elektromobilių skelbimų buvo keliskart mažiau, o prieš dvejus – vos vienas kitas. Kas nutiko?

Pirmoji priežastis – didėja naudotų elektra varomų transporto priemonių pasiūla. Nauji elektromobiliai yra labai brangūs – Lietuvoje parduodami (BMW i3, „Hyundai Ioniq“, „Nissan LEAF“, „Volkswagen e-Golf“ ir kt.) kainuoja per 30 tūkst. eurų, o apie populiariausius „Tesla“ modelius be 80 tūkstančių kišenėje svajoti neįmanoma. Naujausias „Tesla Model 3“ kainuoja gerokai mažiau, tačiau kol šios markės atstovybės nėra Lietuvoje, tol „Tesla“ yra egzotika: kasko draudimas kainuoja tūkstančius, o frančizė taip pat siekia keturženklę sumą, tad ekonominė nauda iš tokio automobilio naudojimo dar neįsivaizduojama.

2017-ųjų antroje pusėje buvo atnaujintas „Volkswagen e-Golf“, pasirodė visiškai naujas „Hyundai Ioniq“, antros kartos „Nissan LEAF“ – tai sumažino senesnių elektromobilių kainas. JAV nestipriai daužtą elektra varomą „Ford Focus“, pirmos kartos „Nissan LEAF“ ar kitą elektromobilį galima įsigyti už kelis tūkstančius eurų, o pridėjus pargabenimo ir remonto kaštus, galima „tilpti“ į 10 tūkst. Tai – jau normali suma už transporto priemonę, kurią gali mokėti ne vienas lietuvis. 

Kita priežastis – plintanti infrastruktūra. Lietuvoje bet kokiu elektromobiliu jau galima nuvažiuoti iš Vilniaus į Palangą: greitojo įkrovimo stotelės yra prie Vievio, Elektrėnų, Kauno, Raseinių, Kryžkalnio, Gargždų, Klaipėdos. Taip pat – Ukmergėje, Šiauliuose, Druskininkuose, Nidoje. Šiemet jų atsiras dar daugiau ir praktiškai visomis jomis naudojimasis – nemokamas. Įkrovimo stotelių žemėlapį rasite čia.

Galų gale, naujausi elektromobiliai primena vidaus degimo variklius turinčius automobilius ne tik pagal išvaizdą, bet ir nuvažiuojamą atstumą. 200 km lengvai įveikia kone bet kuris naujas elektromobilis, o daugelis nepersistengiant gali nuvažiuoti ir 300 km. Tai – jau pakankama rida Lietuvoje, o keliaujant slidinėti ar kitais tikslais į Vakarų Europą praktiškesnį automobilį galima išsinuomoti.
 


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt