Markės
1270 iš 1918
Nissan Leaf, (ZE1) 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin technologiškas
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
  • Neitin patogi vairuotojo pozicija
""e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą"
Antros kartos Nissan Leaf pristatytas 2017 metais yra itin laukiamas automobilis. Stebint elektromobilių "persilaužimą", tokie automobiliai priimami kaip artimiausių 5 metų tendencijų pranašai. Naujas Leaf išliko panašios formos, tačiau dabar atrodo harmoningesnis ir priimtinesnis daugeliui pirkėjų. Dizainą puošia aštresnės linijos, išraiškingesni galiniai žibintai ir priekinė dalis su stikle įtaisytu Nissan logotipu. Automobilyje yra trys naujos išmaniosios vairavimo technologijos. Pirma yra "ProPILOT" pažangi vairuotojo pagalbos sistema. Tai linijos kirtimo įspėjimo sistema, kuri užmiestyje leidžia vairuotojui vairuoti lengviau ir be įtampos. Antra “ProPILOT Park” itin patogi mieste - ši technologija kontroliuoja vairo pasukimą, greitėjimą ir stabdžius nukreipdama automobilį į parkavimosi vietą. Trečia "e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą. Žadama kad pastaroji sistema pakeis mūsų vairavimo įpročius. Kai akseleratorius atleidžiamas automatiškai įjungiami stabdžiai, kurie palaipsniui sustabdo automobilį. Automobilis išlaiko nejudamą padėtį net stačioje įkalnėje, kol vėl paspaudžiamas akseleratorius ir automobilis pajuda iš vietos. Visgi svarbiausia naujiena ta, kad su vienu įkrovimu Nissan Leaf galės nuvažiuoti 380 kilometrų atstumą. Tokias galimybes jam suteikia nauja 40 kWh talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kW (150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis siekia 145 km/val. Nors toks nuvažiuojamas atstumas gerokai didesnis už pirmosios kartos Leaf, visgi dauguma naujų elektromobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2019-10-26 technologijos.lt

Nissan ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 304 AG, bus varomas visais ratais

Nissan ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 304 AG, bus varomas visais ratais

„Nissan Leaf“ ilgą laiką buvo pats populiariausias elektromobilis pasaulyje. Ir dabar pirkėjų jam netrūksta. Bet visų šių naujų, egzotiškų ir įdomių elektromobilių šešėlyje „Leaf“ atrodo kiek nuobodus. Tačiau „Nissan“ jau susiruošė šią padėtį ištaisyti - pasiruoškite sutikti keturiais ratais varomą ir 304 arklio galias turintį „Leaf“.
 
„Nissan Leaf e+“ - toks bus pilnas naujausios „Leaf“ versijos pavadinimas. Tiesa, jos dar reikės šiek tiek palaukti, bet ji jau ruošiama. Įprastas „Leaf“ turi vieną elektrinį variklį, kuris suka priekinius ratus. Įprastais to pakaktų - beveik visi tokio dydžio hečbekai kelyje yra varomi tik priekiniais ratais. Tačiau vienas po kito į rinką žengia nauji elektromobiliai, kurie turi savų privalumų - vieni yra pigesni, kiti mieliau atrodo, treti - yra praktiškesni. Taigi, „Leaf“ laikas keistis.

„Nissan“ sugalvojo, kad geriausias pokytis būtų papildomas elektrinis variklis automobilio gale. Antrosios kartos „Leaf“ turi vieną 110 kW (148 AG) variklį priekyje. Naujasis „Leaf e+“ turės du variklius, kurie kartu išvystys 304 AG arba 227 kW - karštojo hečbeko teritorija, tiesa?

„Leaf e+“ atsiras ir naujas 12,3 colių ekranas, kuris pateikinės duomenis apie automobilio dinamines savybes. Tačiau kitos stiliaus detalės, panašu, liks nepakitusios, o „Nissan“ labiau akcentuoja saugumą bei patogumą, o ne greitį, todėl tikriausiai šis automobilis savo dinaminėmis savybėmis per daug nenustebins.



„Nissan Leaf e+“ viduje bus papildomas ekranas
©Gamintojo nuotrauka

Tikriausiai jau spėjote susimąstyti - „Kaip papildomas variklis gali pagerinti komfortą?“. „Leaf“, kaip ir daugelis kitų elektromobilių, turi regeneracinio stabdymo sistemą. Vos tik vairuotojas paleidžia akceleratorių, variklis virsta generatoriumi, kuris ne tik lėtina automobilio judėjimą, bet ir sugrąžina dalį energijos atgal į baterijas. Kadangi „Leaf“ turi tik vieną tokį variklį, jis stabdo tik priekinius ratus ir automobilio svorio centras visada pasistumia pirmyn. Skamba kaip smulkmena, bet važiuojant mieste tai yra jaučiama. „Leaf e+“ turės du tokius variklius, todėl lengviau išsilaikys tiesioje padėtyje ir per daug nelinguos.

Kiekvienas „Leaf e+“ ratas bus stabdomas nepriklausomai, kad posūkiuose būtų išlaikomas stabilumas. „Nissan“ teigia, kad tai suteiks didesnį vairavimo malonumą. Galiausiai, keturiais ratais varomas „Leaf e+“ užtikrinčiau jausis ir ant šlapios ar sniegu padengtos kelio dangos.



Kiekvienas „Leaf e+“ ratas bus stabdomas nepriklausomai
©Gamintojo nuotrauka

„Leaf e+“ neabejotinai bus sunkesnis už standartinį modelį, bet turėtų būti ir gerokai smagesnis. Ar to pakaks, kad šis automobilis būtų perkamas? Sunku pasakyti, tačiau tas pačias technologijas „Nissan“ pritaikys ir kitiems savo elektromobiliams, todėl investicijos tikrai atsipirks.


technologijos.lt
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt