Vaidas | 2014-03-28 |
vaidinis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kofortas geras valdymas
meddziagos primityvios
|
Mano 2006m univesalas 1.9dci rieda puikiai neturejau jokiu problemu po kol kas pravaziavau apie 30000km per 2metus nesenai variau tech apziura jokiu trukumu nebuvo
patarciau pirkti nuo 2005m ir mazai begusia masina 1.9 dci geras varikliukas ziureti kad butu 96kw turbinos patobulintos jei randi mazai vaziuota tikrai verta pirkti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ekeke | 2014-03-09 |
Renault Laguna II universalas 1.8 88kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, be rudziu (jei nedauztas)
didelis nuvertejimas
|
Turiu automobili jau apie metus. jau nuo pat pirkimo buvo begales nusivilimu. Pirkau uz 7800lt
kaip tycia neemiau pigiausio varianto nes zinojau kad reikalaus investiciju. jau po dirzo keitimo islindo problemos su variklio elektronika, pradejo skustis gazo sklende. vaziuoti neimanoma, nes kai tik pasigauna klaida apsukas laiko 2000aps/min. Visaas sitas reikalas baigesi variklio valdymo bloko keitimu (600lt). po to atsirado ir kitu smulkmenu po kuriu supratau kad su automobiliu susituokiau, nes islaidu daug, o nuvertejimas didelis. be visu iskylanciu problemu vaziuoja maloniai, gan komfortiska, bet ne ekonomiska. Variklis kaip universalui silpnokas. 1.8 88kw smagiam vaziavimui nepakaks. mieste degalu suvartojimas - 10litru ir ne laso maziau. uzmiestyje gal kokie 8-9. vazinejant po miesta pilno bako pakanka 600-650km. variklis daug investiciju nereikalavo. dirzo ir guoliuku keitimas, tepalo, filtru keitimas. o stai cia jau turbut knyga galeciau parasyt, nors cia kaip kam pasiseks. vieni nusiperka ir dziaugias, kiti nelabai. as ir busiu prie tu kitu.
Variklio valdymo bloko keitimas 600lt.
Galines stabdziu kalades 35lt
Priekines stabdziu kalades 55lt.
Stabdziu diskus priekinius viena kart pratekinau - uzteko menesiui.
kita kart nusipirkau naujus - uzteko trim menesiam ir is naujo pradeda vibruot visa masina stabdant, dar karta diskus pratekinau, bet jau pradejo must ir galiniai diskai. gal kokia stebule kreiva, bala ja zino. o tada prasidejo pakabos remontai. menesi pavazineji vairo truakes antgalis kliba. keiciu iskart abu, gan nebrangiai kainavo. gal po 30lt. praeina menuo vel kazkas bilda - apatiniai sarnyrai. vel keist. tuo paciu kaskarta reikalingas ratu suvedimas. po puses metu granatos traskejimo ziema nusprendziau kad visgi reikia pasikeist - 140lt. Galini stabdziu suporta teko perrinkinet, nes pradejo strigt. suporto remkomplektas apie 20lt. po ziemos uzsidege ABS lempute. truko ABS priekinio daviklio ziedas. Eina kartu su guoliu. po savaites pradejo uzt kitos puses priekinis guolis. kokybisko guolio kaina 180lt uz vieneta. Prie to pacio teko pasikeist ir ABS davikli. naujas - 100lt. pavyko gaut nemokamai.
taip pat keiciau duslintuvo galinio bakelio laikanciasias gumytes. stovi dvi. kaina uz viena 30 - 40lt.
su elektronika tai kita istorija. Nemato slegio padangose, pradzioj vis skundesi davikliu kuris nuskaito signala nuo davikliu, po to ta klaida dingo, pradejo matyt du ratus. kitu dvieju speju davikliu baterijos mirusios, pagal aprasymus galima bandyt draskyt daviklius ir keist. bet masina ir be sito vaziuoja. 17' ratai taip pat priverte nusivilti. per metus nevazinejant per duobes 3 ratai is 4 pasidare kreivi. Navigacija taip pat problematiskas reikalas - navigacijos antena sugedus, zemelapiu nera, kalba vokieciu. bet cia jau taip pat nereikalingas dalykas. as jau tiesiog dziaugiuosi, kad masina vaziuoja.
tokia funkcija kaip Dienos sviesos (DAY LIGHT) neveikia, nera signalo is valdymo bloko. skydelis kuro sanaudas savo nuoziura rodo. po miesta sugeba parodyt 7,4. nors is tikruju bus 10. su oro pagalvem irgi atsiranda fintusu. pacios tai uzsidega tai uzgesta. lyg kontakto nebutu, o kalbantis kompiuteris taip nieko nesako apie pagalves. kas ten zino ar issiskleis ar ne kai prireiks.
gal buvo ir daugiau problemu, bet jau tarp ju visu gal ir pamirsau.
vienas dziaugsmas tik, kad dirbu autoservise ir nereikia moketi uz remonta. pries perkant: Apziura servise, Diagnostika.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vartotojas | 2013-12-14 |
Renault Laguna privilege universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
grazi isvaizda, stabili kelyje, minksta sedesena, nerudyja, gera garso izoliacija, maza kaina
vaziuokle linkus byret, ikyrus elektronikos gedimai
|
Laguna turime jau beveik du metus, pravaziavome apie 20 tukst km. Ir galiu pasakyti, kad automobilis yra tikrai minkstai vaziuojantis, stabilus kelyje, nepavargsti net ilgose kelionese (patogios sedynes), nebloga garso izoliacija, 6ios pavaros, tad uzmiestyje vaziuoti malonu, jokiu dideliu uzesiu. Jei laguna nebuvo dauzta, apie rudis galite pamirst, ju skardos apdirbtos itin gerai, tad nei dugnas, nei isore nepuva, plius priekiniai sparniai plastikiniai, o variklio dangtis aliuminis. Salone jauku ir viskas savo vietose, bet mygtukai linke nusitrinti ir kai kurie plastikai prastos kokybes, bet tai vairuoti tikrai nemaiso :) Didziausia problema - uzvedimo korteles. Jos retai kada gerai veikia, neveikia tai atrakinimas tai uzrakinimas, pametus tokia, teks priprogramuoti nauja (kaina 100 lt), naujos korteles kaina 200 lt. Variklis 1.9 dci, 88 kw yra gan dinamiskas, traukos tikrai pakanka ir dirba jis tikrai tyliai. Motoras lepus tepalu ir kuro kokybei. Ji gerai priziurint dideliu problemu nesukels. Mieste ryja iki 8l, o uzmiestyje iki 6l dyzelio dugno nespaudziant. Daugiausiai teko investuot i vaziuokle: keisti galinius salenblokus (vnt 120 lt. keiciami kas 60 tukst km), priekinius sarnyrus (vnt 50 lt), vairo traukiu antgalius (vnt 35 lt), stabilizatoriaus ivores (kainos nepamenu) ir traukutes (vnt 20 lt), buvo uzsikirtes priekinis atraminis guolis, ko pasekoje luzo spyruokle (liga). Paskui teko investuot i neaiskius elektronikos gedimus: kompe uzsidegdavo tai oro pagalves, tai ipurskimo sistemos, tai generatoriaus klaidos. Ziema megsta luzti langu pakelejai (plastmasiniai) ir dureliu spynos. Geriausia patikrinti geram servise. O siaip einami dalykai: ziureti tarpus tarp dureliu, langu kodus, faru gamintojus (ar nebuvo dauzta), klausyt ar kas nebarska vaziuoklej, ar trauka gera, ar ausinimo skystyje nera tepalo, ar auksto spaudimo slanga neissimovusi ar kompas nemeta gedimu (kiti megsta tiesiog ta kompa uzklijuot juoda izoliacija).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Joske | 2013-04-04 |
Renault Laguna II 1.9dci 88kw Hecbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gerai irengta,komfortiska,nepaisant elektronikos patikima,geras kainos ir kokybes santykis
Elektronika nera is atspariausiu labai zemoms temperaturoms
|
Neblogas komforto lygis,bei garso izoliacija.Vaziuokle nera is paciu minksciausiu,bet ji gana sportiska ir gerai stovi ant kelio,ypac uzmiescio kelyje.Maniske nebuvo pacios auksciausios komplektacijos,bet lagunos su aukstesne komplektacija tikrai turi gana daug irangos.Kuro sanaudos irgi geros. Apie 7l/100km mieste ir apie 6 uzmiestyje.Zinoma kaip ir bet kuris automobilis ji turi savu ligu.Man paciam teko susidurt su du kart sugedusiu keleivio puses lango pakeleju,abs daviklio problema ir teko taisyti uzvedimo korteles nuskaitymo mechanizma.Pastarasis yra gana lengvai pataisomas.Dar turiu pabrezti kad maniske nelabai megsta zemu temperaturu (-15 ir zemiau) nes uzvedus dega puse ispejamu lempuciu ant spidometro,bet isylus masinai jos uzgesta tad nelaikau to didele problema.Bendrai galiu pasakyti kad Laguna II yra tikrai geras automobilis ir po jos man i vokiskus analogus net ziureti nesinori.Tarp kitko ja turiu jau 5m ir be auksciau isvardintu problemeliu jokiu rimtu gedimu nebuvo. Variklis tikrai patikimas ir per 5 eksplotavimo metus neturejau jokiu rimtu problemu.Kai kurie zmones sako jog sio variklio turbokompresoriai nepatikimi,bet jie luzta tik tada kai ju tinkamai nepriziuri.Tad geriausia laiku keisti tepalus ir naudoti gerai zinomo gamintojo produkcija. Na lagunos eksplotacija nera labai brangi ir tarkim taupantys gali nemazai detaliu rasti lauzynuose.Automobilio vaziuokle tikrai neblogai laikosi pries lietuviskus kelius.Galbut pamineciau galinius sailentblokus kurie nemegsta musu keliu,bet ju keitimas nera brangus.Detales taipogi nera brangesnes nei vokisku analogu.Vienintele (bent jau kiek pats susiduriau) problematiska detale yra keleivio puses lango pakelejas kuris nera patikimas ir ju sudetinga rasti lauzynuose.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Savininkas | 2013-03-28 |
1.6 16v expression patiko
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, Patikimas, Erdvus ir komfortiskas.
Manau labiausiai vykes renault modelis, po kol kas.
|
2001 Laguna 1.6 16v hecbekas.Grazi isvaizda, patraukli kaina, nebrangi eksploatacija. Visados vengdavau prancuzu del ju elektros, ir nuvertejimo, taciau po sio automobilio nesizvalgysiu atgal i vokiskas "musu tautos" audines ir bemsus, o po lagunos pirksiu naujaja laguna. Laguna II pirmiausia- puikus kainos ir kokybes santykis. Per dvejus metus neturejau jokiu rimtu problemu. 1.6 variklis ekonomiskas uzmiestyje 6-7l/100km. Mieste jis valgo apie 8-9 litrus benzino. Jėgos trūksta, nors realiai čia 1.6 ir nereikia jo lyginti su galingesniu. Atliktos paprastos varikliu patikros ir aptarnavimas. Jokiu gedimu. Šis automobilis TUREJO dideli nuvertejima kai nuturejo dar kokiu 10 metu amziaus. Dabar automobilis kainuoja tarp 5000-7000lt tad nuvertejimo didelio nebegali buti. Perkant apgalvotai galima ir ne kiek nepralost. Jei bus dyzelinis- atidziai tikrinti. Labai daug ju pas mus grista is vakaru su ju defektais (bei matoru defektais). Priziurint 1.9 dci ir laiku keiciant tepalus ir pn, laikys tikrai ilgai ir galvos neskaudes. Benzininis, kiek zinau draugauja su dujomis. 1.6 GANA EKONOMISKAS. Traukos kaip tokiam 1.6 tikrai uztenka. Reikia patikrint pultelius ar veikia, ar sviecia klima, ar sviecia visos lemputes ijungus degima. Vengti su xenon zibintais- daugiau problemu nei naudos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Audrius | 2013-02-19 |
Laguna košmarėlis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, ekonomiškas variklis, patraukli ir nestandartinė išvaizda
Patikimumas, elektronikos gedimai, nuolatinis galvos skausmas dėl visokių gedimėlių
|
Automobilis komfortiškas ir išvaizdus kaip savo metams, bet patikimumas labai labai menkas ir dirbti su juo tenka daug. Elektronika nuolatos vargina, pilna keistų bėdų, kurios žiauriai nervina. Pavyzdžiui universalio galinio dangčio atidarymo mygtukas gaudavo drėgmės ir nustodavo veikti, atidaryti galinį dangtį reikdavo iš vidaus, o tai padaryti ne taip lengva. Be to, galinis stiklas atsidarydavo atskirai nuo dangčio ir man jis sudužo savaime, stovint kieme po stogine, kur jokių pašalinių žmonių nebūna ir niekas negalėjo nukristi. Tiesiog berėmė stiklo konstrukcija apgalvota prastai. Užvedimo kortelė irgi košmaras, nepatikima, trapi ir t.t. 1,8 geras ir ekonomiškas Oficialiame servise kainos nežmoniškos. Už pr. rato guolį 500 lt. Galinis atskirai atsidarantis stiklas 1300 lt (savartynuose ar kitus tokių nėra, nes jie labai paklausi prekė) Patarčiau vengti, nors kainos ir komforto santykis geras. Tai automobilis tam kuris moka pats jį susiremontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
laguna | 2013-01-05 |
renault laguna 3,0 v6 24v 151 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
dizainas, variklis, ekonomiskumas, trauka
brazkantis salonas
|
renault laguna pas mane atsidure labai netiketai nupirkau ja is lauzyno buvo dauzta. mokejau tik 3000 litu. idejau dar koki gal kokius 3000 litu. bet dabar vaziuoju ir vargo nematau eina kai zveris. pravaziavus nedaug 79 tukstancius salonas nenudremtas kvepia tik kazko brazka per didesnes duobes. bet siaip masina tikrai gera bedu kol kas neturiu bus matyt kaip toliau. 3,0 v6 24v jai nespaudi kai paseles tai kokius 8-9 itrus. bet jai nori padet koki tipo kieta bmw tai ir visus 15-16 litru. yra viena beda kai uzkuri kol salta nenori isvis dirbti spjaudos gesta ir t.t. elektrikai nieko neranda gal jus ka nors galit patart? ziureti ar nenudrozta labai gerai matosi is vidaus begiu ricego ir sediniu sonu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Renault | 2012-12-25 |
Renault Laguna II 1.9dci 2002m., hečbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkštas, erdvus, ekonimiškas. NERŪDYJA.
Elektronika nėra pati geriausia (teks priprasti važiuoti su
|
Automobilis minkštas, patikimas, ekonomiškas. Smagu važiuoti ilgas keliones, salonas erdvus ir patogus. Tiesa, originali audio sistema niekam tikusi (groja gražiai, bet kolonėlės plyšta ant didesnio garso paklausius ilgiau). Trauka nebloga, kaip 1.9. Taupus. Papildomų rūpesčių kol kas nesukėlė. Sąnaudos mieste 7-8l, trasoje 4-6l. Viskas labai priklauso nuo to, kaip važiuosi. Dalys nebrangios, daug ardomų dalimis tokių renault yra, todėl su dalimis nekils bėdų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
marius | 2012-10-24 |
laguna dci
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
erdvi,ekonomiska,pigi
elektra,turbina,salonas (plasmases)
|
2004m,1.9 dci,universalas variklis gan ekonomiskas,bet reikalauja daug prieziuros,rusiskos saleros geriau neduoti,nes labai lepi kurui,tepalus reik keist daug dazniau nei iprastam auto. ziema pirkau 2700euro,mazdaug po metu parduot susiruosiau geriausiu atveju 1700euro gausiu.sprest jums pries perkant visu pirma patarciau apsilankyt pas elektrika,kad gerai viska paziuretu,nes silpniausia vieta elektra,poto turbina,labai gendantis ir gan nepigus dalykas,raktas ir virs 100lt kainuos plius kodavimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
andrius | 2012-08-18 |
Renault Laguna - 1.8 supersport 2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, patvarumas, komfortas ir visa kita
Padangos R17 ratlankiam brangios, norėtusi geresnės garso sistemos.
|
Prieš maždaug metus laiko pardaviau šia Renault Laguna, ir ji yra tikrai verta dėmesio, nes tai yra mano geriausia mašina kokia tik turėjau per visa gyvenima. Pirkau ja 2007 rudenį už 4500 euro, ji buvo eksplotuojama Airijoje, kai pirkau ji buvo nuvaziavus 67000 myliu (apie 1000000km), kai pardaviau buvo 108000myliu (apie 170000km). Kas man labiausiai patiko joje, tai jos patvarumas ir komfortas per 4 metus turejimo nuvažiavau su ja 70000km. Pirmus metus važiuokle paprašė remonto, pakeičiau šarnyrus, vairo traukes, ir visus 4 amortizatorius, šiuos dalykus keičiau maždaug 10000km bėgyje, toliau likusius 60000km važiavau be problemų. Toliau, tik keičiau tepalus, ir pyliau benzina. Kiti raso kad jie turėjo problemu su elektra, dėja man niekada problemu su elektra nebuvo per visus 4 metus. Salonas buvo pusiau odinis, sėdynės buvo labiai patogios, tiek priekyje, tiek gale, bagažine galėtų but kiek didesnė, nes man kartais jos neužtekdavo. Vidaus apdaila yra graži, bet plasmasės yra pigokos, tačiau jos važiavimui nekenkia. Mašinos garso izoliacija buvo puiki, viduj viskas buvo po ranka, ir viduj šviėtė, graži balta spalva, dar vienas dalykas kuris patiko buvo rankos rankos ramstis su dėtuve tarp priekinių sėdynių Variklis buvo 1.8 118 BHP. Kuro sanaudos buvo mazdaug apie 7-8 litrus trasoje, mieste apie 8-9 litrus. Traukos kaip man pakako, retai kada būdavo, kad reikėjo junkt 4 bėgį kad aplenkt. Dėl variklio patvarumo, problemų niekada nebuvo, nuo pat pirmų dienų jis dirbo kaip bitutė, greičių dėžė taip pat. Nuvertėjimas buvo nemažas, pirkau už 4500 euro, pardaviau už 1000 euro, bet į šį auto sukišau vos 200 euro, neskaitant kaladėlių ir tepalų, iš mano pažystamų kas ją turėjo, patvarumas buvo panašus, bet kiti šiame puslapyje rašė visai kitaip. Šis auto man labai patiko, su kita mašina (Volkswagen Passat) nusisekė nepergeriausiai, o su šia problemu beveik nebuvo. Prieš perkant nuvažiuokit į patikima servisa kad nenusipirktumet arkliuko su 500000km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |