Markės
1507 iš 1918
Renault Laguna, (X91) 2007 - 2015
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas ir rafinuotas,
  • Nebloga vidaus apdaila
  • Puikūs dyzeliai
TRŪKUMAI
  • Nuobodus išorės dizainas
  • Prastokai valdomas
  • Neinformatyvus vairas
Renault Laguna III buvo gaminama su 5 durų hečbeko, 5 durų universalo ir 3 durų kupė kėbulais. Ši trečia karta buvo gaminama ant D platformos, kuria dalijasi su Nissan Altima ir Nissan Murano automobiliais. Galų gale Laguna gavo ir kupė kėbulą tam, kad konkuruotų su artimiausiu konkurentu Peugeot 407 Coupe. Visose variklių versijose Laguna komplektuojama su 6 bėgių mechanine arba automatine pavarų dėže, kuri užtikrina važiavimo komfortą, plastiškumą ir dinamiškumą. Naujosios Lagunos salonas puikiai derinasi su jos elegantiška išore. Ženkliai geresnės kokybės medžiagos ir gerai apgalvoti automobilio apdailos elementai didina aukštos kokybės įspūdį. Laguna salonas - tai ramios elegancijos išraiška. Su šiuo automobiliu Renault aiškiai tikisi padidinti kokybės ir prabangos įspūdį – sritis kuriose ši kompanija iki šiol nebuvo itin stipri.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2011-06-14

Mažas, bet reikšmingas „Eco2“ lipdukas ant „Renault Laguna“ automobilio

Mažas, bet reikšmingas „Eco2“ lipdukas ant „Renault Laguna“ automobilio
Didelė, sunki, paprasta, benzinu varoma „Renault Laguna“ yra ekologiška. Sakote negali būti? Mes sakome kitaip. Bet apie viską iš eilės. „Renault-Nissan“ demonstruoja kitokį požiūrį į automobilius. Kol dauguma gamintojų planuoja pristatyti hibridinius automobilius, prancūzų ir japonų aljansas žada peršokti tiesiai prie elektromobilių. Ar tai receptas pergalei? Parodys laikas. Konkurentai taip pat nesnaudžia.

Už „Renault-Nissan“ aljanso vairo sėdi ponas Carlosas Ghosnas. Jis yra išsakęs labai šmaikštų, bet teisingą požiūrį į hibridinius automobilius. „Hibridinis automobilis yra kaip undinėlė – kai nori žuvies gauni moterį, o kai nori moters, gauni žuvį“. Galime ginčytis iki pažaliavimo, tačiau nepaneigsi – ponas Carlosas žino, ką sako.

Jo valdoma kompanija visoje savo gamoje turi tik vieną hibridinį automobilį. Ir patys pripažįsta, kad šis „Infiniti M35h“ yra labiau rinkodarinis ėjimas – JAV rinkoje jie bando laimėti prieš „Lexus“. Nei ekonominiu, nei ekologiniu, nei techniniu požiūriu jis nėra geresnis už dyzelinį to paties modelio pasirinkimą.

Nepamiršta ir seno gero vidaus degimo variklio

„Renault-Nissan“ ateitį mato pro elektromobilio priekinį stiklą. Todėl jau šiandien turime „Nissan Leaf“, „Renault Kangoo Z.E.“ – vien elektra varomus automobilius. Tačiau kol jie kovoja dėl rinkos dalies su tradiciniais automobiliais, pono Ghosno valdoma kompanija toliau sėkmingai tobulina vidaus degimo variklius.

Tarkime, plačiai prancūziškų ir japoniškų automobilių gamoje naudojamas 1,5 litro „dCi“ dyzelinis variklis su turbina. Daugumoje automobilių, į kuriuos jis montuojamas, telpa į 120 g/km CO2 rėmus. Jiems taikomi maži mokesčiai už taršą. Bet ir būdamas ekonomiškas, jis yra gana žvalus. Prieš kelias savaites tokiu varikliu aprūpintu „Nissan Qashqai“ automobiliu įveikėme 1200 km. Vidutinės degalų sąnaudos – 4,3 l/100 km.

Kuo čia dėta benzininė „Laguna“

Ir tik dabar pradėkime kalbėti apie nuotraukoje matomą „Renault Laguna“. Ji benzininė – sumontuotas paprastas 2,0 litro keturių cilindrų variklis. Tačiau net ir čia prancūzai pasistengė ekologijos labui. Šios „Laguna“ degalų bakas gali būti pripildomas bioetanoliu. Arba benzinu. Arba bet kokiu šių degalų santykiu.

Jei degalų baką pripildysite benzino – šis automobilis kilometrui į aplinką išmes vidutiniškai 185 g CO2 dujų. Jei bioetanoliu – nežymiai mažiau. 170 g. Galia nuo to nenukenčia – tiek vienai, tiek kitais degalais varomas automobilis pasiekia 140 AG. Visa ekologija yra paslėpta pačiame bioetanolyje. Mat jis išgaunamas ne gręžiant skyles dešimtis kilometrų link žemės centro. Jis yra auginamas. Dažniausiai vietose, kuriose jokia kita žemės ūkio kultūra neauga.

Tiesa, dėl „Euro5“ reikalavimus atitinkančių katalizatorių ir specialiai ekologijai suderintos elektronikos tų 140 AG nelabai jaučiasi. Rodos, važiuoji gerokai silpnesniu. Sūkiai labai vangiai kyla, o rodyklei esant tachometro apačioje, pastoviai norisi jungti žemesnę pavarą. Bet tai – tik važiuojant dinamiškai. Taupant degalus užtenka visko. Juk ekonomiškai važiuojant labiau rūpi komfortas nei arklio galios.

Bet CO2 nėra vienintelis kenksmingas produktas iškrentantis per išmetimo vamzdį. Kaip kažkas juokavo, iš benzinu varomo automobilio iškrenta pusė Mendelejevo lentelės. Iš šioje vietoje bioetanolis yra nepamainomas. Jis – visa galva švaresnis už benziną. Taip pat, jis išgaunamas ekologiškai.

Pripažinkime, pagrindinis argumentas renkantis, kokiais degalais važinėsime, yra ekonominis. Taigi, metas matematikai. Bioetanoliu varomos transporto priemonės yra kiek daugiau vartojančios degalų. Mūsų išbandyta „Renault Laguna“ mišriu režimu suvartoja 14 litrų bioetanolio arba 10 litrų benzino. Šios dienos kainomis nuvažiuoti šimtą kilometrų benzinu kainuotų 45 litus, bioetanoliu – lygiai 50 Lt. Ekologiškas pasirinkimas, bent jau šiandien, yra brangesnis.

Naivu tikėtis, kad turėdami automobilį, kuris gali būti varomas ir bioetanoliu, ir benzinu vairuotojai rinksis brangesnį. Vakaruose situacija kiek kitokia – visų pirma, bioetanolis yra kiek pigesnis, visų antra, vairuotojų noras pasirūpinti gamta yra kiek didesnis.

Ir vis dėlto – rinkimės dyzelius

Pabaigai pridursiu, kad racionaliai galvojant, nei benzinu, nei bioetanoliu varomos „Laguna“ nesirinkčiau. Rinkčiausi jau minėtą 1,5 „dCi“ turbodyzelinį. Nors ir brangesnis beveik šešiais tūkstančiais, jis gali būti vos ne 30 proc. ekonomiškesnis. Turint galvoje, kad „Laguna“ pirkėjai renkasi ne po miestą važinėti, o ilgesnėms kelionėms, išleisti tūkstančiai atsipirks.

Dyzeliu varomą „Renault Laguna“ universalą galėčiau net rekomenduoti. Ne pirmus metus gaminamas modelis vaikiškas ligas išsigydė. Net pigiausios komplektacijos salonas yra gražiai pagamintas, prietaisai išdėstyti logiškai ir gražiai. Naudojamos kokybiškos (nors ir ne „Ford“) lygio medžiagos.

Gal tik trūksta „cinkelio“. Šiokios tokios duoklės vairuotojui. Kai savaitgaliais saulei leidžiantis grįžti iš kelionės, norėtųsi, kad ir pavaros junginėtųsi kiek sklandžiau ir kad pakaba būtų kiek sportiškesnė.


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt