Markės
1507 iš 1918
Renault Laguna, (X91) 2007 - 2015
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas ir rafinuotas,
  • Nebloga vidaus apdaila
  • Puikūs dyzeliai
TRŪKUMAI
  • Nuobodus išorės dizainas
  • Prastokai valdomas
  • Neinformatyvus vairas
Renault Laguna III buvo gaminama su 5 durų hečbeko, 5 durų universalo ir 3 durų kupė kėbulais. Ši trečia karta buvo gaminama ant D platformos, kuria dalijasi su Nissan Altima ir Nissan Murano automobiliais. Galų gale Laguna gavo ir kupė kėbulą tam, kad konkuruotų su artimiausiu konkurentu Peugeot 407 Coupe. Visose variklių versijose Laguna komplektuojama su 6 bėgių mechanine arba automatine pavarų dėže, kuri užtikrina važiavimo komfortą, plastiškumą ir dinamiškumą. Naujosios Lagunos salonas puikiai derinasi su jos elegantiška išore. Ženkliai geresnės kokybės medžiagos ir gerai apgalvoti automobilio apdailos elementai didina aukštos kokybės įspūdį. Laguna salonas - tai ramios elegancijos išraiška. Su šiuo automobiliu Renault aiškiai tikisi padidinti kokybės ir prabangos įspūdį – sritis kuriose ši kompanija iki šiol nebuvo itin stipri.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2009-02-24

Renault veiksmų planas – sunkmečiui įveikti

Renault veiksmų planas – sunkmečiui įveikti
Automobilių gamintoja „Renault“, 2008 m. liepos mėn. pristačiusi veiksmų planą, padėsiantį išgyventi sunkmetį, nenusivylė. Plano rėmuose nustatyti veiksmai padėjo kompanijai prisitaikyti prie pasikeitusių ekonominių sąlygų ir sumažinti išlaidas, pasitelkiant griežtą inventoriaus valdymą. „2008 m. finansinė ir ekonominė krizė akivaizdžiai paveikė pasaulinę ekonomiką. Liepos mėn. „Renault“ pradėjo vykdyti specialų veiksmų planą, kuris apėmė inventoriaus sumažinimą bei išlaidų ir investicijų optimizavimą, kad galėtume prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančių rinkos sąlygų. 2009 m. tęsime šį planą, kad padidintume pinigų srautus,“ – teigia „Renault“ grupės prezidentas ir generalinis direktorius Carlos Ghosn.

Mažėjant pardavimų ir gamybos apimtims, inventoriaus sumažinimas tapo racionaliu sprendimu. Optimizuoti kaštus leido ir darbuotojų skaičiaus sumažinimas. 9,2 proc. sumažintas išlaidos tyrimams taip pat sutaupė dalį pinigų.

Per 2008 m. rinkai buvo pristatyti devyni nauji modeliai, iš kurių atnaujinta „Megane“ šeima turėtų susilaukti daugiausia dėmesio. Per pastaruosius metus taip pat buvo atlikta nemažai technologinių naujovių: visus keturis ratus valdanti vairo sistema „Laguna GT“ modelyje, „Renault Nissan“ aljanso sukurtas V9X variklis. Be to, „Dacia“ modeliai buvo pradėti žymėti eco2 ženklu, patvirtinančiu, kad ir nebrangūs automobiliai gali būti draugiški aplinkai.

Ekonominės krizės situacijoje 2009 m. „Renault“ grupė prioritetu laiko tolimesnį kaštų optimizavimą. To pasiekti bus stengiamasi toliau mažinant inventorių, detaliau apsvarstant visas išlaidas bei plėtros programas. Pranešama, kad 2009 m. investicijos bus sumažintos bent jau 20 proc. 2009 m. „Renault“ planuoja dar labiau stiprinti bendradarbiavimą su „Nissan“, kad būtų pasiekta naujų naudingų sprendimų. Didžiausią dėmesį planuojama skirti elektra varomiems automobiliams ir aplinkai draugiškų variklių kūrimui.

„Automobilių rinka neprarado savo potencialio. Šią krizę ji įveiks netgi su geresniais modeliais, kurie bus ekologiškesni ir labiau pritaikyti prie esamų ekonominių sąlygų,“ – situaciją komentuoja Carlos Ghosn.

Artimiausiu metu „Renault“ toliau vykdys specialų veiksmų planą ir dirbs su įvairių šalių vyriausybėmis, kad būtų priimti reikalingi sprendimai. „Renault“ taip pat nepamiršta, kad jau reikia ruoštis ateinančiam pokriziniam laikotarpiui. Strateginiai pasirengimo projektai, apimantys rinkos sąlygoms pritaikytus automobilius bei elektrinius modelius, jau pradėti. 


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt