Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išsiskiriantis dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Komfortiška pakaba
TRŪKUMAI
- Blankus interjero dizainas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pasenusi infosistema
"Galinėje dalyje puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių"
Daug metų gamintas ir ne kartą atnaujintas praėjusios kartos Megane pagaliau susilaukė įpėdinio. Šįkart Renault kompanija nusprendė nesikuklinti – buvo atsisakyta kontraversiškų senojo modelio linijų, tad automobilis išsiskiria tiesiog dinamišku, įsimenančiu dizainu bei išskirtiniu interjeru. Automobilio eksterjeras atkartoja Renault flagmano Talisman dizainą kas kompaktiškam Megane suteikia solidumo. Automobilio priekyje pirmuoju smuiku griežia didžiulis kompanijos logotipas ir žibintai su įspūdingomis LED juostomis. Galinė dalis nei kiek ne mažiau įspūdinga – puikios formos žibintai per visą plotį tik pabrėžia automobilio plotį, kuris ir taip yra pats didžiausias tarp visų klasės automobilių. Interjere į akis krenta didžiulis 8.7 colio LCD ekranas iškarto primenantis Tesla ar Volvo XC90 ekraną. Nebloga asociacija. Megane ir Tesla... Žinoma, aplink ekraną naudojamas pigesnis plastikas primenantis, kad tai ne premium klasės atstovas, taip pat yra ir kitų vietų kur medžiagos primena, kad sėdime Renault automobilyje. Nors buvo patobulintos ir kitos automobilio sritys, visgi jos nėra tobulos: vairo mechanizmas nors ir tikslus, tačiau neitin gerai subalansuotas, tad jaučiamas atotrūkis nuo kelio. Tą jausmą sustiprina ir GT versijoje naudojama visų keturių vairuojamų ratų sistema, kuri nors teoriškai pagerina automobilio valdymo charakteristikas, tačiau suteikia pojūtį, kad vairuotojas nekontroliuoja automobilio galinės dalies. Bet ar tai taip svarbu miesto automobiliui? Svarbiausia, kad automobilis yra nepaprastai patrauklus, talpus, praktiškas ir žinoma galės pasigirti patrauklia kaina.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: vytas | 2018-08-29 |
Megane Grandtour 1,6 D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
kainos/kokybės santykis, opcijos, kuro sąnaudos
smulkūs surinkimo defektai
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,6
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Megane universalas, 2018 metais pirktas naujas, Bose komplektacija. Variklis - neblogai užsirekomendavęs 1,6 dyzelinis, 96KW (130 AG), pavarų dėžė - mechaninė 6 pavarų. Variklio tikrai užtenka, kiek nuvilia pavarų perjungimas (ilga svirties eiga - ne aš pirmas pastebėjau, bet tikrai pritariu). Tuo labiau, kad pavaras reikia perjunginėti gana dažnai, nes šiuolaikinių forsuotų dyzelių sūkių diapazonas gana siauras. Tiesa, net instrukcijoje pastebėta, kad kartais ekonomiškiau važiuoti 5 ar net 4 pavara (didesniais sūkiais), nei 6-ta, nors varikiui sukimo momento tikrai pakaktų (bet kentėtų ekonomija ir ekologija). Tikrai teko po benzininės atmosferinės 2 litrų Laguna, kuri 6-ta pavara "veža" nuo 60...70km/val, keisti stilių ir daugiau dirbti pavarų svirtimi. Važinėju tik 2 mėnesiai, bet su kelione Kroatijon jau prasukau 8000 km ir kol kas tikrai nenusivyliau. Tai jau ketvirtas mano Renault automobilis, daug važinėjau ir dabar važinėju kitokiais - Renault kainos/kokybės santykis tikrai geras, tokio opcijų paketo už panašią kainą negausi. Tiesa, kai kurios jų, kaip ir kituose panašios ir net aukštesnės klasės automobiliuose daugiau dėl paukščiuko (vairuotojo sėdynės masažas, eismo juostos stebėjimo, kelio ženklų atpažinimo - trūksta išbaigtumo), bet kitų - berakčio atrakinimo/užvedimo, automatinio stovėjimo stabdžio, užsitamsinančio salono veidrodėlio, navigacijos, šildomų sėdynių ir vairo 8,7 colio displėjaus tikrai pasigesčiau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Apie remontą kol kas savo minčių negaliu turėti. Svetimi komentarai įvairiuose forumuose nuteikia optimistiškai. Džiugina kuro sąnaudos. Be abejo, gamintojo nurodytų, kurias aš įrašiau formoje, pasiekti netrukdant kitiems tikrai neįmanoma (seniau pirktiems mano automobiliams pakakdavo tų deklaruojamų - gamintojai lenktyniauja ir kiek gudrauja). Mano realios vidutinės - 4,5L/100km (važiuojant taupiai) ...5,0L/100km (nevaržant savęs). Kompiuteris optimistiškai rodo 0,2... 0,3 L/100km mažesnes. Su dideliu nuvertėjimu susitaikiau iš anksto - neišvengiamas naujų automobilių, o ypač prancūziškų ir itališkų palydovas, bet tai dalinai kompensuoja žemesnė, nei konkurentų, kaina ir 5 metų garantija. |
Patarimai perkančiajam |
ne pirmą kartą ir ne aš pirmas rašau - pirkdami naudotą automobilį, žiūrėkit ne į markę, o į pirkinį. Pilna beviltiškai nudrožtų vokiškų šedevrų ir normaliai prižiūrėtų pigių markių automobilių. Mano paties seniau pirkta naudota tik Lietuvoje važinėjusi Laguna irgi tai patvirtina - per kelis metus nuvažiavau 95000 km, nieko rimtai neremontavau ir pardaviau tvarkingą, dar seniau 1-a Laguna nuvažiavau apie 150000 km. Kaip matot, Renault neišgąsdino... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Megane TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis