Markės
1543 iš 1942
Renault Trafic 2001 - 2014

Renault Trafic, 2001 - 2014

54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 4
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Trafic yra sukurtas kartu su General Motors (GM) kompanijos padaliniu – Opel, todėl yra gaminama ir identiška Opel Vivaro versija. Taip pat gaminamas panašus Nissan Primastar modelis, kadangi Nissan ir Renault yra artimai bendradarbiaujančios kompanijos. Pirkėjui pateiktos įvairios Trafic versijos - nuo triviečio su visa galine erve skirta kroviniui, iki devynviečio keleivinio automobilio. Automobilis gaminamas su dviejų ilgių kėbulais (L1 manevringas mieste ir L2 su 2.8 m ilgio vieta kroviniui), dviejų aukščių (H1 ir H2), 5, 6, 7 arba 8 m3 naudingo tūrio ir iki 1200 kg svorio skirto kroviniams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.5

Atsiliepimai įvertinti 70 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Martis | 2013-10-28

Renault Trafic 1.9 dci (60kW) '02

Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manevringas, pakankamai ekonomiškas
Trūksta ilgio krovininei daliai
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Šį automobilį vairuoju jau daugiau nei metus darbo reikalais. Tai 2002 metų trumpos bazės krovininis furgonas (3 sėdimos vietos su vairuotoju). Silpniausias dyzeliukas 1,9 dci su 60kW arba 82 ag bei 5 pavarų mech. dėže. Dabar prabėgęs apie 362 tūkst. km. Šiaip smagus furgoniukas. Krovumas neblogas, nors trūksta ilgio krovininiame skyriuje (palei grindų apačią apie 2,2 m', tačiau kabinos pertvara kylant viršun linksta į krovininį skyriu), tačiau tarp ratų arkų telpa ~1,25 m' pločio plokštės. Pagal dokumentus, mašinos krovumas netoli 1 t (1752 kg tuščias, 2700 kg maks. svoris), tačiau kaip ir įprasta, yra tekę vežti ir 1,2t (tiesa, tik miesto ribose). Pati mašina manevringa, kadangi yra langai galinėse duryse ir stumdomose šoninėse, matomumas geras. Salonas paprastas, tipiškas Renault. Vietos užtenka. Rūkantys kolegos pasigenda peleninės (jos, bent jau šioje komplektacijoje nėra. Iš gedimų reiktų paminėti sugedusia pečiuko sklendę ir patį valdymą (veikia tik šildymo reguliavimas ir neveikia pūtimas ant priekinio lango). Pakaba - gan patvari, normaliai eksplotuojant per metus nekilo jokių problemų. Visi stabdžiai diskiniai. Tiesa - rankinis - visų Renault bėda, linkęs užstrigti, o galiausiai ir visai nutrūkti arba užsikirsti.
Variklis
Variklis 1,9 dci su 82 ag. Nedaug, todėl pakrautą svorį jaučia. Tačiau pavarų dėžė pritaikyta krovinių vežimui (pirma pavara tarsi su palėtintoju). Sąnaudos mieste netaupant - ~10l/100km, užmiestyje (retai važiuoja, nes reikia kelių mokesčio) - ~7-8l/100km. Per metus su varikliu nekilo didesnių problemų. Vienintelė bėda buvo su kuro siurbliu - netikėtai buvo nutrūkęs laidukas prie fiškės. Pats remontas kainavo servise 60Lt. Žiemą laikomas sandėlyje, todėl su užvedimu problemų nėra. Šiuo metu iškilo problema su aušinimo sistema, nes kažkur praleidžia antifryzą, nors tikrinant sistemą (matuojant slėgį), pakitimų neradom. Tai reikia tik prisiruošti nuodugniau patikrinti, kur kokia šlangutė praleidžia.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Šiaip nedideliems kroviniams miesto ribose pervežti - pats tas. Kadangi jam reikia kelių mokesčio, užmiestyje ne toks "patogus". Gedimai - subjektyvus dalykas, bet mano atveju jie reti ir remontas nesikandžiojo.
Patarimai perkančiajam
Kaip visados - nuodugniai patikrinti, nes kiekvienas automobilis su individualia naudojimo istorija.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt