Markės
1532 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Nedidukas dvivietis Renault Wind rodsteris buvo gaminamas ant Twingo bazės ir turėjo daugelį jo mechaninių komponentų. Šis daugeliui įkandamas kabrioletas yra pakankamai simpatiškas ir įdomių formų automobilis, tad jis tikrai atkreipia į save dėmesį. Tiesa, viduje pirkėjas greičiausiai bus nusivylęs, nes prietaisų skydelis negali pasigirti nei originalumu (ar tik kažko panašaus nesame matę Honda Del Sol ar Mazda MX-3 automobiliuose?), nei naudojamų medžiagų kokybe – čia karaliauja pilkas kietas plastikas. Renault Wind komplektuojamas su dviem benzininiais varikliais – 1.6 litro 131 AG ir turbininiu 1.2 litro 99 AG galios motoru. Nors varikliai nesuteiks didelio įspūdžio, visgi nereikia pamiršti, kad Wind yra tikrai lengvas, jo pakaba sureguliuota sportiškai, sukibimas su kelio danga posūkiuose yra tikrai pagirtinas, o vairo mechanizmas nors ir „lengvas“ tačiau tikslus. Kita įdomi savybė – yra gudriai suprojektuotas automatinis stogas, kuris tiesiog užsilenkia į erdvę virš bagažo skyriaus. Jo veikimas yra paprastas, tačiau labai praktiškas ir užima vos 12 sekundžių. Nepriklausomai ar jis uždėtas ar nuleistas, bagažinės tūris išlieka vienodas - 270 litrų. Tai daugiau nei pas panašius konkurentus Fiat 500 ar Ford Ka.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Kaip susilanksto Renault Wind stogas galima pamatyti čia:



2010-03-02

Ženevoje „Renault“ demonstruos sportiškus bei aplinkai draugiškus modelius

Ženevoje „Renault“ demonstruos sportiškus bei aplinkai draugiškus modelius

Antradienį prasidedančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje kompanija „Renault“ pristato stilingus, modernius, sportiškus modelius, kurių gamybai naudojamos pažangios technologijos. Parodos lankytojai galės apžiūrėti du naujus „Renault“ kabrioletus: naująjį „Renault Megane“ kupe–kabrioletą bei „Renault Wind“, „Megane“ gamos naujienas: „Megane GT“ ir „Megane GT Line“, modernią klasikinio „Gordini“ stiliaus interpretaciją „Clio Gordini R.S.“ taip pat naujausias pažangias technologijas bei elektra varomus modelius, atspindinčius kompanijos šūkį „Laikas keistis“.

Pristatomas „Renault Megane“ kupe–kabrioletas yra ketvirtasis „Renault“ C klasės kabrioletas. Jo įspūdingoje išvaizdoje dera elegancija ir sportinis stilius. Dinamiško pasivažinėjimo su „vėjeliu plaukuose“ galimybę teikia sulankstomas dviejų dalių, 0,47 kv. m. ploto stiklinis stogas, kurį pakelti ir nuleisti tereikia 21 s. Bagažinės talpa, kai stogas pakeltas, yra 417 l, o kai nuleistas – 211 l. „Megane“ kupe–kabrioletas Europos rinkoje bus siūlomas su trimis benzininiais 1,6 arba 2,0 l varikliais, kurie išvystys nuo 110 iki 140 AG bei veiks su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba „variatoriumi“. Taip pat bus galima įsigyti automobilį su trimis turbodyzeliais, kurių mažiausiai galingas (110 AG) veiks su šešių laipsnių robotizuota pavarų dėže su dviem sankabomis. „Renaul Megane“ kupe–kabrioletas prekyboje turėtų pasirodyti šį pavasarį.

Kitas Ženevoje „Renault“ pristatomas 3,83 m. ilgio, dvivietis kupe–kabrioletas „Renault Wind“ išsiskiria originaliu, inovatyviai pakeliamu elektriniu stogu, kuris atsidaro per 12 sekundžių. Išskirtinio dizaino kompaktiškas automobilius su nukeliamu stogu tinka ir praktiškam kasdieniam naudojimui. „Wind“ itin vikrus, tinkamas vairavimui mieste. Šis automobilis yra vienintelis savo klasėje, kurio bagažo talpa nesikeičia (270 dm3), kokia bebūtų kabrioleto stogo padėtis. „Renault Wind“ bus siūlomas su dviem varikliais – 133 AG galingumo 16 vožtuvų 1.6, kuris naudojamas ir „Twingo R.S.“, arba ramesnį vairavimą mėgstantiems skirtu TCe 100. Penkių eksterjero spalvų modelio pardavimai bus pradėti šią vasarą.

„Megane GT“

Sportiškų „Renault“ automobilių gamą papildys ir „Megane“ gamos naujienos: „Megane GT“ bei „Megane GT Line“. Remiantis išskirtine „Renault Sport Technologies“ inžinierių patirtimi sukurti modeliai galimi hečbeko, kupe, kupe–kabrioleto, Estate versijomis, išsiskiria sportine važiuokle, naujo stiliaus priekiniu ir galiniu bamperiu, 17– colių aliuminio lydinio ratais („GT Line“) arba 18–colių „Jetow“ ratais (GT), „Megane R.S.“ sportinėmis sėdynėmis, kokybiška apdaila bei kitais elementais. Šiuos modelius bus galima rinktis iš 9 skirtingų spalvų. Sportiškiausia – „Megane GT“ versija su TCe 180 benzininiu varikliu arba su galingu dCi 160 dyzeliniu varikliu. „Dynamique” įrangos lygio „GT Line“ versijoje naudojama „Megane Coupe Sport“ važiuoklė bei ekonomiškai kurą naudojantys, aplinkai draugiški varikliai dCi 110 DPF (114g CO2/km), dabar galimi su naujausios kartos EDC (Efficient Dual Clutch) automatine dviguba sankabos transmisija. „Megane GT“ ir „Megane GT Line“ pardavimai bus pradėti nuo 2010 m. birželio mėn.

„Clio Gordini R.S.“

Pernai pristačiusi „Twingo Gordini R.S.“, „Renault“ Ženevoje pateiks legendinio „Gordini“ modelio išskirtiniais bruožais papildytą „Clio Renault Sport“ variantą „Clio Gordini R.S.“. Šis modelis siūlomas su 2.0 l 16–vožtuvų varikliu (203 AG, 215Nm), „Renault Sport“ važiuokle. Automobilyje įmontuota įvairi komfortiškam važiavimui ilgose kelionėse skirta įranga: „Renault“ laisvų rankų kortelė, „Carminat TomTom®“ navigacijos sistema su „IQ Routes™“ technologija, greičio ribotuvas bei kiti vairavimo patogumui skirti modernūs technologiniai sprendimai. „Clio“ yra vienas geriausiai perkamų „Renault“ modelių nuo pat pirmojo šio modelio pristatymo 1990 m., jau 20 metų formuojantis šios klasės automobilių standartus. Viso parduota daugiau nei 10 mln. automobilių, Europoje nuo 2000 m. parduota 70 000 vnt. „Clio“. Šiuo metu tai yra antras geriausiai parduodamas modelis savo segmente. Išskirtinio dizaino rafinuotos, sportiškos „Clio Gordini R.S.“ versijos pristatymas turėtų dar labiau sustiprinti „Clio“ konkurencingumą ir išplėsti šio modelio pardavimus, tenkinant pačių reikliausių pirkėjų poreikius. „Clio Gordini R.S.“ pardavimai Europje bus pradėti š.m. birželio mėn.

Ženevoje „Renault“ pristatys ir pažangias technologijas, atspindinčias kompanijos naująjį šūkį „Laikas keistis“, kurios padeda šiai kompanijai siūlyti itin žemas CO2 emisijas išmetančius automobilius: „Twingo“ (94g/km), „Clio“ (98g/km), „Megane“ (114g/km), „Scenic“ (125g/km), „Laguna“ (122g/km). 2009 m. 466 000 vnt. „Renault grupės“ parduotų automobilių išmetė iki 120g/km CO2, 1 003 000 vnt. automobilių išmetė iki 140g/km CO2.

Ženevoje bus pristatyta ir „Renault eco²“ programos progresą atspindi nauja automatinė dviguba sankabos transmisija EDC (Efficient Dual Clutch) bei šios kompanijos pasiekimai elektra varomų automobilių kūrimo srityje. Ypatingai daug dėmesio skirianti nulinės emisijos elektra varomų automobilių gamybai bei šių automobilių naudojimo infrastruktūros kūrimui įvairiose pasaulio šalyse, kompanija „Renault“ nuo 2011 m. Renault planuoja pristatyti patikimus, saugius, įvairius vairavimo poreikius tenkinančius elektra varomus automobilius „Twizy Z.E.“, „Kangoo Z.E.“, „Zoe Z.E.“, „Fluence Z.E.“. Siekiantis tapti nulinės emisijos mobilumo formavimo lyderiu „Renault–Nissan“ aljansas jau pasirašė per 40 susitarimų su įvairių šalių valstybinėmis, verslo, mokslo bei kitomis institucijomis dėl elektra varomų automobilių populiarinimo ir infrastruktūros elektrinių automobilių masiniam naudojimui kūrimo.



Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt