Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Talpi bagažinė
- Ekonomiškas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Prastos interjero medžiagos
- Nuviliantis išorės ir salono dizainas
Škoda Rapid yra artimai giminingas kitam Volkswagen grupės modeliui - SEAT Toledo. Ne paslaptis, kad abu automobiliai pasižymi praktiškumu, erdve, patogumu ir kokybe – tai Volkswagen kompanija išmano puikiai. Šis modelis užima tarpinę nišą tarp mažojo Fabia ir didesnio Octavia modelių. Iš išorės Škoda Rapid atrodo daugiau nei santūriai – griežtos tiesios linijos, paprastumas ir santūri estetika. Automobilis atrodo maloniai, tačiau neapleidžia jausmas, kad drąsesniems dizainerių pieštukų štrichams buvo pasakytas grežtas valžios „ne“. Viduje ta pati istorija – visur karaliauja griežtumas, tvarka ir kietas plastikas. Tiesa, ne visiems potencialiems pirkėjams tai bus svarbu, kadangi stiprioji automobilio pusė yra praktiškumas. Didžiulė 550 litrų talpos bagažinė yra visais 200 litrų didesnė nei tarkim tokios pačios klasės Volkswagen Golf automobilyje. Pati bagažinė atsidaro ne kaip sedano, o kaip hečbeko, taigi priėjimas prie krovinio esančio bagažinėje yra puikus. Tiesa galinės sėdynės nesusilanksto į lygų paviršių, tačiau su tuo galima susitaikyti. Rapid komplektuojamas su jau patikrintais varikliais kokius turi Volkswagen Polo ir SEAT Ibiza, todėl galima pagrįstai tikėtis, kad problemų su jais nebus. Variklių gama yra tikrai plati, tačiau labiausiai verti dėmesio yra 1.2 litro benzininis TSI variklis su 104 AG galia ir dyzelinis 1.6 TDI variklis su tokia pačia 104 AG galia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Paprastesnis | 2015-06-10 |
Škoda Rapid 1.2 TSI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kaina, Praktiškumas, Žvitrumas, Manevringumas, Protingi įrengimo sprendimai
Garso izoliacija, Komforto stoka, Nepilnavertiškumo jausmas lyginant su Octavia
|
Pagaminimo metai: 2014
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Ieškojau nebrangaus ir praktiško automobilio, skirto pastoviam vairavimui mieste ir priemiestyje. Tarp prioritetų buvo ir racionalus automobilio dydis, nebrangi eksplotacija, manevringumas bei benzininis variklis. Škoda Rapid pasirodė priimtinas variantas. Didžiausi pliusai, kuriuos išskirčiau: išvaizda, kuri (atsižvelgiant į kainą bei markę) tikrai yra solidi; patinka automobilio manevringumas tiek kelyje, tiek stovėjimo aikštelėje; nedidelė kaina (jeigu išvengsite viliojančių, bet dažnai bereikalingų priedų); žvalus būdas (benzininio variklio dėka, Rapid yra tikrai žvitrus miesto automobilis); praktiškas ir protingas salono išplanavimas, apgalvotos detalės. Minusai: matomumas pro priekinį stiklą (stogas dažnai užstoja šviesoforą net sustojus tinkamoje vietoje); garso izoliacija nėra tenkinanti tiek kalbant apie padangų trinties garsą, tiek apie variklį, tiek apie vėją (automobilio kaina nedidelė, todėl dalinai pateisinama); stabdžiai per aštrūs (kartais tai gerai, bet dažniausiai atrodo, kad vietoje pedalo yra ON arba OFF mygtukai); Škoda Octavia visa galva aukščiau visur, išskyrus kainą. Patarimai svarstantiems: apsvarstyti kuris variklis tikrai verčiausias pasirinkimo; įvertinti kuri papildoma įranga verta investavimo į pigų automobilį; aukštiems žmonėms gali būti išties per ankštas vairuoti kasdien; pats bazinis modelis - pigus ir naudingas vairuojant rečiau, pilnos komplektacijos modelis - nėra vertas investicijos dėl bendros automobilio klasės, tad aukso viduriukas būtų Ambition arba 20Y serijos. |
Variklis |
1.2 TSI, 77 KW, 6 bėgių mechaninė pavarų dėžė. Variklis yra žvitrus mieste. Patinka staigi reakcija ir galios tikrai pakanka, kai reikia greitai įšokti į kitą juostą, tarpą ar pan. 1 bei 2 pavaros pačios linksmiausios. Iš 1.2 TSI Škodos to pakanka su kaupu. Užmiestyje mažai naudoju ir akivaizdu, kad maksimalus greitis nėra šio automobilio "arkliukas". Verta pasvarstyti kurį variklį rinktis: benzininį ar dyzelinį. Dyzelinis taupesnis ir suvartoja 0,5 - 1,5 litro mažiau kuro (apie deklaruojamus 3,8 l - pamirškite). Benzininis variklis aštresnis, netoks triukšmingas ir kainuoja apie 2000 EUR pigiau (išeina nemažai kuro, o ir priežiūra pigesnė bei paprastesnė). Dyzelinis variantas priimtinesnis "sukant" ypač daug kilometrų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkau iš Škoda salono, tad natūralu, kad nuvertėjimas pirmaisiais metais yra didelis kaip ir visų naujų automobilių. Toliau nuvertėjimas patenkinamas. Dyzeliniai modeliai laikui bėgant nuvertėja lėčiau, bet yra brangesni įsigyti. Patys Škoda automobiliai yra pigesni nei konkurentų VW, bet pastarųjų nuvertėjimas gerokai didesnis. Dar sykį patariu apgalvoti papildomos įrangos vertę, kurią diegtumėte pigiame ekonominės klasės automobilyje. Tokie dalykai kaip tempimo kablys, užvedimo be raktelio sistema ir t.t. kainuoja tikrai daug, bet nauda minimali, nuvertėjimas didelis. Kuro suvartojimo atžvilgiu esu patenkintas. Detalių kainos - vėlgi žemesnės nei konkurentų (tiesia ne taip ir daug skiriasi nuo Octavia, kad yra keista, lyginant kokybę). Per visą eksplotacijos laiką (nuo 2014 pavasario) investicijų reikalavo labai minimaliai. Nuvažiuota 32 000 km. |
Patarimai perkančiajam |
Apgalvokite ir nešališkai įvertinkite, kuris variklis jums tinkamiausias. Brangi papildoma įranga pigiame automobilyje nesukuria norimos pridėtinės vertės - rinkitės atsargiai. Automobilis praktiškas, bet nėra didelis. Įvertinkite tai. Galbūt visai šeimai bus ankštokas. Automobilis priklauso ekonominei klasei - įvertinkite kiek jums svarbus prestižas ir komfortas. Visi varikliai nepasižymi galingumu - netinkamas variantas tiems, kurie daug laiko vairuoja magistralėse. Patariu apgalvoti ar neverta investuoti daugiau ir įsigyti Škoda Octavia. Visumoje: labai geras automobilis, suprantantiems ko iš jo tikėtis, vertinantiems praktiškumą darbo metu ir besirenkantiems protingą variantą lyginant su Itališkomis, Prancūziškomis grožybėmis, ar tariama vokiška kokybe už ženkliai didesnę kainą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 61)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Rapid TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis