Jury | 2017-07-28 |
Rav4 2.0 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
valdymas
garso izoliacija, kuro sanaudos,remontas.
|
Automobilis labai paprastas ir neidomus. Remontas kainuoja nemazai. Pries pirkima buvo patikrintas Toyota servise, bet nuo gedimu tai neisgelbejo. Dideles kuro sanaudos, labai maza bagazine, labai prasta garso izoliacija. galinis guolis kainavo 100 euru, pastoviai mesdavo check engine, diagnostika rodidavo vis naujus trukumus,taip ir liko neaisku,kame buvo problema. Del nuvertejimo- masina galima po 1-2 metu parduot uz tiek pat,kiek nusipirkai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vilius | 2014-12-27 |
rav4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
isvaizdus, patikimas, nebrangus, ekonomiskas
garso izoliacija, super paprastumas, audio garso kokybe
|
Sveiki, rav4 2002m. 2.0 d4d turiu metai laiko, anksciau esu turejes ivairiu automobiliu, rav4(2001m ),tris skirtingu metu x-trail, kelias opel fronteras ir t.t.
Sis rav4 labai dviprasmiskai vertinamas automobilis turintis pliusu ir deja eile minusu. Bendrai tai nedidelis, manevringas, auksta sedesena dzipukas, nors koks cia dzipukas... taciau skelbimuose pasiziurejus kiti net vienu tiltu varomus suv vadina dzipais...net juokas ima paskaicius...Didziausi pliusai tai kad auto gan patikimas, retai kada islenda koks nelauktas gedimas (anksciau esu turejes kelis renault tai sis auto nesulyginamas patikimume). Labai patogu privaziuojant prie bordiuru- niekada neuzkabinsi apacios, ziema pravazumas kur kas geresnis net ir mieste tai jauciasi- tu gali daugiau nei kiti su lengvaisiais auto. Deja yra ir minusu... kartais pagalvojus ne visiems jie kris i akis bet mane tai nervina
1. laaaabai prasta garso izoliacija, viskas girdeti tiek is variklio skyriaus tiek is ratu arku.
2. visur jauciasi super kuklumas, paprastumas, joookios prabangos detaliu, nera vadiname bordacioke apsvietimo, nekalbu apie sviesa veidrodeliuose nuo saules, langu mygtuku apsvietima ir t.t.
3. Siek tiek panele o ypac gale bagazines skyriuje girdimas braskesys kuri sunku surasti (kiti i tai nekreiptu demesio o mane erzina)
4. bagazines durys tidaromos i sona visiska nesamone, nesuprantu kur cia patogumas, norint pilnai atidaryti kur aiksteleje reikia kad gale butu pakankamai vietos, be to uzdarinejant ja visada barska atsarginio rato gaubtas (bandziau tvarkyt bet...)
5. Labai prasta garso kokybe, esu turejes virs 25 automobiliu savo gyvenime bet taip lievai skambanciuo garso niekur nesutikau, garsas kaip is rusu laiko VEF radijo imtuvo.
Variklis 2.0 d4d, motoristu laikomas kaip labai patikimas ir istiesu man problemu nebuvo isskyrus turbinos gedima. jos remontas kainavo 1000lt turbocentre vilniuje, nors ji dar buvo nenusibaigusi, tik buvo isilginis ir skersinis klibejimas ir atsirado svilpimas bet remontas kainavo tiek pat kaip ir visiskai numirusiai. (cia biznis svarbiausia)..
Veliau paaiskejo turbinos gedimo priezastis- apie 80 procentu ji genda del purkstuku kaltes, BUTINA nusipirkus ar tvarkius turbina nukelti variklio dangteli ir issiimti purkstukus- problema po purkstukais stovinciose saibose kurios praleidzia koksa is cilindro ir taip uztersia tepala kuriuo tepama ir turbina, zinoma butina issimti karteri ir issiplauti viska ten tame tarpe ir tepalo siurblio tinkliuka ten bent jau as radau daug brudo kuris uzkiso turbinos tepimo anga. Mano atveju vieno purkstuko saiba leido koksa per sona ir to uzteko turbinos gedimui, na zinoma to nepatvarkius ilgai po remonto nevazinesi.
siaip variklis gan patikimas, trauka normali, prie salciu kuriasi gerai, sanaudos mieste 7-8 uz miesto 6-6.5 tap kad normalu. Eksploatacija nera brangi, pvz sarnyrai tikrai laiko gerai net servize sake kad labai retai juos kam keicia, dazniausiai stabilizatoriaus traukutes ir gumos nueina bet tai nebrangu. Pagrindinio dirzo, tepalu,filtru, vandens pompa, itempimo guol. su keitimu kainavo1200lt. visa kita ka tvarkiau tai buvo savo malonumui- langu tamsinimas, kablys, spoileris gale ir t.t.
siaip tai vienas is nedaugelio auto kurie jei nenumyne puse milijono km bus tikrai siek tiek investavus patikimi, atkreipti demesi i kaip ir visur variklio darba, salono stovi ir ypac SANKABA- tai viena silpniausiu sio auto vietu, jos keitimas gan brangus (plaukiojantis smagratis), tampyti su siuo auto kazka nepatartina nes greitai sankaba pradeda svilti, man taip teke patirti.
Rudziu adzvilgiu viskas ok, jei auto nemustas ju nebus net ir dugnas ar duslintuvas atrodo stebetinai tvarkingas.Labai patiko tyliai, dusliai ir lengvai uzsidarancios dureles.
Bendrai jei jums nusispjaut i komforta- (kieta pakaba) ir garso izoliacija sis auto tikrai vertas demesio, juolab kad toyota savo kaina islaiko.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Zilvinas | 2013-07-01 |
Toyota Rav4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Trauka, patikimumas, malonumas vairuoti
degalu sanaudos, daugiau nera
|
Turiu Toyota Rav 4 2002 metu 3 duru. Automobilis yra labai patikimas, nereikalauja jokiu investiciju. Pakaba labai gera, nebijo musu keliu. Svarbiausia surasti techniskai tvarkinga automobili ir jis bus jums patikimas daug metu. Reikes keisti tik tepalus, filtrus ir stabdziu kaladeles. Vienas minusas, tai degalu sanaudos. Jos siekia apie 11l/100km. Labai gerai traukia 2.0 110kw. Automobilis laiko savo kaina, nelabai skuba nuverteti. Siulyciau patikrinti servise
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Maniks | 2009-05-18 |
Geras nedidelis padidinto pravazumo automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai lengvai ir maloniai valdomas, todel tikrai puikiai tinka moterims. Nebloga AWD sistema, gana erdvus, praktiskas ir logiskas interjeras. Labai kokybiskas ir patikimas automobilis, be to tikrai patrauklus RAV4 dizainas.
Benzininis variklis tikrai nera pliusas tokio tipo automobiliui. Kiek pigokas interjero plastikas.
|
Nors tai ir ne visureigis, taciau RAV4 varomas visais keturiais ratais. Taciau geriausiai automobilis jauciasi ant asfalto. Vairas gana „lengvas“, pasisukimo spindulys tikrai mazas. Todel automobilis labai tinkamas miestui. Uzmiestyje vaziuojant didesniu greiciu automobilis nera toks stabilus, todel atrodo nera toks saugus. Interjeras gana tylus, daugiausiai garso girdima uzukus varikli iki aukstu pasuku. Prietaisu skydelis tipiskas Toyota stiliaus ir kokybes. Nors man asmeniskai sis stilius kiek blankokas ir ne pacios geriausios kokybes (daugelis prietaisu valdymo mygtuku jauciasi lyg butu kiek pigoki), taciau sis automobilis privalo buti praktiskas, o ne prabangus. Priekines sedynes gana patogios, galinese vietos panasiai kaip VW Golf automobilyje (taciau jos stumdomos pirmyn atgal, ju posviri galima reguliuoti apie 15 laipsniu, be to jas galima ivairiai sulankstyti). Bagaza patogu pakrauti, nes slenkstis yra gana zemai. AWD sistema blokuoja diferenciala, kai aptinkamas ratu praslydimas – tai gana nebloga savybe, kuria tikrai galima pajusti ant sniego. Automobilis be abejo turi ir minusu – tai interjero kokybe, variklis nera labai ekonomiskas, man nepatinka atsarginis ratas pritvirtintas ant galiniu bagazao dureliu (taciau bagazines slenkstis del to yra labai zemai), taip pat varikliui truksta galios, del to tenka ji spausti iki aukstu apsuku.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Drakoniukas | 2008-04-21 |
Rav 4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patiko tai, kad aukšta, geras pravažumas, patogios sėdynės - daug vietos kojoms ir gerai jaučiasi net gana stambūs žmonės :) Dėl gedimų dar sunku komentuoti, nes tik 5 mėnesiai kai važynėju. 2.0 Standartiškai: tepalų keitimas, filtrai...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|