Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškai surinktas
- Itin erdvus
- Dar geresnės pravažumo savybės
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantis dizainas
- Pasenęs interjero stilius
- CVT pavarų dėžė
"Automobilis suteikia nepaprastai daug erdvės viduje sėdintiems, ypač aukščio prasme – jūs galbūt galėsite pilnai ištiesti rankas į viršų kol pasieksite automobilio stogą"
Kaip ir kiti pastarųjų metų Subaru modeliai, tap ir naujasis Forester nepasižymi išskirtiniu įdomių idėjų dizainu. Tai automobilis norintiems neišsiskirti iš minios. Kita vertus, galbūt tai ir yra šios markės išskirtinumas lyginant su ekspresyviais ir nuolat kintančiais kitų markių automobilių dizainais ir kuriamo įvaizdžio metamorfozėmis. Visgi automobilis, kad ir nežymiai tačiau tapo geresnis ten kur labiausiai ir reikėjo – šiek tiek ilgesnis, kiek platesnis, talpesnis ir praktiškesnis. Reikia paminėti 220 milimetrų siekiančią kėbulo prošvaisą bei 30 milimetrų pailgėjusią ratų bazę, kas suteikia dar geresnes pravažumo ir komforto savybes. Variklis kaip įprasta yra 2,5 litro boxer motoras galią perduodantis per neitin smagią CVT pavarų dėžę visiems nuolat varomiems keturiems ratams. Pravažumos savybės yra dar geresnės nei pirmtako, tačiau dar svarbiau gerokai išaugusi saugumo įranga. Automobilis suteikia nepaprastai daug erdvės viduje sėdintiems, ypač aukščio prasme – jūs galbūt galėsite pilnai ištiesti rankas į viršų kol pasieksite automobilio stogą. Aukštas kėbulas – aukšti langai, todėl apžvalga į visas puses nepriekaištinga. Nors Forester nėra itin tylus automobilis, tačiau pašalinis garsas nėra pernelyg didelis. Viduje rasime daug dėtuvių, USB jungčių ir patogiai išdėstytų įvairių funkcijų mygtukų. Viskas patogu ir paprasta, tačiau interjero stilius yra visiškai užstrigęs praėjusio dešimtmečio viduryje. Žinoma, Subaru Forester visada buvo ir bus funkcionalumo įsikūnijimas ir visgi būtų nepaprastai įdomu pamatyti kitokią, modernią Subaru Forester dizaino interpretaciją.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2023-02-13 |
Subaru forester 2020 2.5 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Paminėti
Paminėti
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
2020 metų prieš 2metus gryžes iš už atlanto, su 3000km rida, važinėja žmona, aš paimu retkarčiais, kai reikia kateri nusitempti prie vandens. Per 2 eksploatavimo metus nebuvo jokių gedimų pravažiuota apie 30tkm, atlikti 2 aptarnavimai ir tiek. Kuro sąnaudos sakyčiau kaip 4wd pakankamai neblogos, mieste 11l vasarą, 12l žiemą, užmiestyje jei 90km/h galima tilpti ir i 7litrus. Kelionėje europoje šio foresterio ir rav4 2021 hybrid buvo identiškos po 5000km 7,5litrai 100km. Pakankamai talpus, nemažai apgalvotu detalių ir kita. Saugus, gerai veikiant pagalbinio vairavimo sistema, ilgose kelionėse vairuoti praktiškai nereikia tik vaira laikai ir dairaisi. Geri full led žibintai, komfortiška pakaba, per gulinčius galima nes nestapdyti. Pravažumas manau didžiausias pliusas, katerį ištraukia praktiškai iš betkur. Pliusai pliusias bet yra ir minusų- variklis nors ir turi galios bet trūksta turbinos, neturi dinamiškumo visiškai, greičių dėžė, sakyčiau cvt ne mano vairavimo stiliui nepatinka darbas, arba reikia priprasti. Trūksta garso izoliacijos, nors nėra tragiška bet norėtusi gerenės. Bet bendrai paėmus už sumokėtus piningus manau labai geras automobilis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | ||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Forester TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis