Markės
1729 iš 1989
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Naujas Outback yra ilgesnis, platesnis ir aukštesnis už savo pirmtaką, todėl tampa dar panašesnis į didįjį Subaru Forester modelį. Peršasi mintis, kad keliems modeliams tapus tokiems panašiems tiek dydžiu, tiek technine dalimi, pirkėjas rinksis tiesiog pagal tai koks dizainas jam artimesnis"
Naujosios kartos Subaru Outback modelis tiek savo išvaizda, tiek funkcionalumu atneša ženklius pokyčius. Tai pirmas Outback neturintis ryšių su Subaru Legacy modeliu ir dabar tapo visiškai atskiru modeliu Subaru automobilių gamoje. Tai vidutinio dydžio krosoveris kiek mažesnis už Forester, taip pat orientuotu į šeimas ir aktyvų gyvenimo būdą. Patvirtindamas savo kaip atskiro modelio statusą naujasis Outback pasižymi tvirtu, solidžiu pabrėžtinai “visureigišku” dizainu – kampuotomis formomis, daugybe funkcijų neturinčių dizaino detalių, kurios pabrėžia grubią automobilio natūrą. Įdomiai atrodo siaurų priekinių žibintų kompozicija su didelėmis radiatoriaus grotelėmis, ant galinio buferio įspaustas “Outback” užrašas, kėbulo spalvos detalė ant statramsčių už keleivių galvų ir žinoma labai įmantrios formos nedažyto plastiko ratų arkos. Naujas Outback yra ilgesnis, platesnis ir aukštesnis už savo pirmtaką, todėl tampa dar panašesnis į didįjį Subaru Forester modelį. Peršasi mintis, kad keliems modeliams tapus tokiems panašiems tiek dydžiu, tiek technine dalimi, pirkėjas rinksis tiesiog pagal tai koks dizainas jam artimesnis. Galbūt ateityje turėsi tarkim iš esmės tokį patį automobilį, bet su dešimt skirtingų dizainų pasirinkimų. Grįškime prie naujosios kartos Subaru Outback. Viduje vairuotoją pasitinka naujas, gerokai modernesnis dizainas. Priešais vairuotoją įrengtas 12,3 colių skaitmeninis prietaisų ekranas su įvairiais rodmenų pateikimo režimais, o centrinėje konsolėje dominuoja 12,1 colio lietimui jautrus ekranas, valdantis multimediją bei navigaciją. Kogero tai pirmasis kiek modernesnis Subaru gamintojo interjeras, kuriame dominuoja ekranai ir kuris turi skaitmeninį, o ne analoginį pagrindinių rodmenų ekraną priešais vairuotoją. Nenuostabu, kad toks konservatyvus gamintojas kaip Subaru nepamiršo fizinių mygtukų – klimato kontrolės sistema valdoma atskirais patogiais jungikliais. Salone – geros kokybės plastikai, tvirti apmušalai, patogios sėdynės su geru šoniniu prilaikymu. Galima rinktis iš Premium, Limited, Touring, Limited XT ir Touring XT versijų, visos turi minėtą skaitmeninę prietaisų zoną. Galinės sėdynės pasižymi padidinta erdve tiek kojoms, tiek galvai palyginus su pirmtaku. Sėdynė padalinta 60:40 santykiu, jos sulankstymas nesudėtingas ir pritaikomas įvairiems kroviniams. Subaru Outback bagažinė siekia net 980 litrų, o atlenkus galines sėdynes erdvė dar labiau padidėja. Įkrovimo angos žemas slenkstis ir platesnė anga leidžia patogiai pakrauti net didesnius daiktus. Automobilis itin patogus šeimos poreikiams, ypač tinkamas kasdienai ir savaitgalio kelionėms. Po variklio dangčiu siūlomos dvi „Boxer“ tipo keturių cilindrų benzininių variklių versijos: 2.5 l atmosferinis variklis su 180 AG galia ir 2.4 l turbo variklis su 256 AG galia. Hibridinių ar elektrinių versijų kol kas nesiūloma, o degalų sąnaudos priklausomai nuo važiavimo stiliaus su 2.5 l motoru siekia apie 8–9 l/100 km. Abi versijos komponuojamos su CVT tipo automatine transmisija, turinčia aštuonių virtualių pavarų režimą, kuris pagerina valdymą važiuojant įkalnėmis ar vilkimo metu. Automobilis komplektuojamas su Subaru simetriška visų varančių ratų pavara – tai viena patikimiausių AWD sistemų rinkoje. Patobulinta “X-Mode” sistema leidžia vairuotojui rinktis važiavimo režimus pagal kelio dangą, kuriuos galima kaitalioti mygtukų ant vairo pagalba. Naujas greitesnis diferencialo valdymas sumažina ratų slydimą ir pagerina sukibimą. Iš WRX modelio pasiskolinta dvigubo krumpliaračio vairo sistema pagerina manevringumą prie mažesnių greičių kas ypač naudinga mieste ar parkavimo aikštelėse. Automobilis taip pat aprūpintas atnaujinta “EyeSight” saugumo sistema, kuri leidžia naudotis pusiau autonominiu vairavimu iki 136 km/h. Ši sistema apima aklosios zonos stebėjimą, avarinio stabdymo funkciją, juostos palaikymą ir kitas funkcijas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas