Markės
1647 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus vairuoti
  • Gerai subalansuota važiuoklė
  • Geras kuro efektyvumas
  • Patogios priekinės sėdynės
TRŪKUMAI
  • Maža bagažinė
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Vidutiniški varikliai
Puikaus dizaino galiniais ratais varomas Subaru BRZ skirtas suvilioti jaunesnius pirkėjus skiriančius daug dėmesio įvaizdžiui ir subtilioms automobilio savybėms tokioms kaip svorio balansas ir elgesys posūkiuose. BRZ buvo sukurtas kartu su Toyota kompanija, kuri taip pat pristatė analogiškus Toyota GT 86 ir Scion FR-S modelius. Šie automobiliai skirti priminti senuosius legendinius nedidelius, ne itin galingus, tačiau puikiai valdomus Toyota Corolla su AE86 kėbulu, Toyota Celica ar Ford Capri automobilius. Subaru BRZ skirtas konkuruoti su šiandieniniais VW Scirocco ar Audi TT ir yra pozicionuojamas kiek žemiau nei tarkim Nissan 370Z. Kogero didžiausias BRZ koziris – puikus dizainas su ilga banguota kapoto linija ir trumpa bagažine. Subaru BRZ ir Toyota GT 86 skiriasi minimaliai – tik priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis. Viduje automobiliai suteikia kiek kitokį įspūdį - erdve nepasižymi, prietaisų skydelio dizainas yra blankus, detalės grubios, o naudojamos medžiagos tikrai nežavi kokybe. Akivaizdu kad ne interjeru gamintojas bandė sužavėti. Automobilio elgesys ekstremaliomis vairavimo sąlygomis – štai kas yra BRZ arkliukas. Mažas kupė yra lengvas (sveria tik 1250 kg), manevringas, dinamiškas ir turintis puikius stabdžius automobilis – o viso šio veiksmo centre yra pastatytas pats vairuotojas. 200 AG 2.0 litro aukštus sūkius (sukasi iki 7000 rpm) mėgstantis boxer tipo variklis sumontuotas labai žemai, kad maksimaliai sumažinti svorio centrą ir atitrauktas maksimaliai arti automobilio centro, kad pasiekti gerą svorio balansą (priekinei ašiai skirta 53% svorio, o galinei 47%). Todėl sėdint už vairo ir mojuojant galine automobilio dalimi negalima neapsieiti be šypsenos veide. Tiesa variklio galia yra labai ribota, o prie žemų sūkių jaučiamas ir sukimo momento trūkumas. Ant galinių sėdynių sutilps greičiau keletas krepšių nei keletas žmonių, o ir bagažinė nedidelė – tik 243 litrai (50 litrų mažiau nei tokio pačio dydžio Audi TT). Taigi šis automobilis nesužavės savo galia, pagreičiu, išskirtiniu dizainu, komfortu ar pan. Tai gal BRZ ir GT 86 yra tiesiog gamintojų klaida? Gamintojai teigia kitaip – nedidelis svoris, trumpa bazė ir riboto slydimo diferencialas (LSD) padovanos adrenalino dozę kaip joks kitas automobilis už panašią kainą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Koncepcinis modelis atrodė taip:



2012 m. gegužės 19-ąją GAZOO Racing ir Toyota Swiss Racing komandos prisijungė prie ADAC 24 valandų Nürburgring varžybų, kur GAZOO Racing komanda laimėjo SP3 klasėje su Toyota 86, o Toyota Swiss Racing komanda laimėjo V3 klasėje. Abejose klasėse buvo naudojami tik itin artimi serijinei produkcijai sutomobiliai.


Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:


Britanijoje buvo uždrausta ši automobilio reklama kaip skatinanti neatsakingą vairavimą:



Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 6
2.0 (200 Hp) MTekonomija
BRZ I (facelift 2016) 2.0 (200 Hp)galia
KĖBULAS 2.0 (200 Hp) AT
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 243
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas Boxer
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1998
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps 200/149/7000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 205/6400
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 8.2
Maksimalus greitis, km/h 210
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Automatinė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4240
Plotis, mm 1775
Aukštis, mm 1425
Svoris/Max svoris, kg 1224
Atstumas tarp ašių, mm 2570
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba McPherson
Galinė pakaba Double wishbone
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 205/55 R16
Galinės padangos 205/55 R16
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 9.4
Užmiestyje, l/100km 5.5
Vidutinės, l/100km 6.9
Degalų bako talpa, l 50
Autoterminų paaiškinimai...
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt