2018-06-06 |
Outback , 2.5 L atmosferinis 121KW, mechanine deze
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai: iš esmės geras patikimumas, paprasta ir patvari važiuoklė, fantastiškas pravažumas ir stabilumas ant kelio, labai geras saugumo lygis (aišku, jei pagalvės vietoj).
Minusai: motorai. Jie nėra prasti, tačiau mėgsta priežiūrą ir dėl to neretai pasitaiko nujoti.
|
Tai savotiškas automobilis, kurį patarčiau rinktis žinantiems, ko nori. Savąjį pirkau aklai, tačiau esu patenkintas. Pasirinkimas iš esmės yra iš trijų motorų - 2.5 l atmosferinio ir tokio pačio turbininio bei 3 L atmosferinio žvėries. 2 L motoro tikrai nesiūlau, nes per silpnas, o ir retai pasitaiko, o šitos kartos dyzelio nesiūlyčiau net priešui. Atmosferinis 2.5 l yra vangus, bet man, ramiam vairuotojui, užtenka, toks pat turbavykas eiklesnis. Atmosferiko liga - galvos tarpinės. Paprastai pratrūksta į išorę ir variklio perkaitimas dėl to negresia, bet tvarkyti reikia, o galvos dvi, nes motoras opozicinis. Turbininiai šia liga beveik neserga, jei remontuosit, būtinai keiskit tarpinėmis, skirtomis turbininiam motorui. Kaip ir visi kiti opoziciniai motorai, linkę valgyti tepalą, ir čia diapazonas didžiulis dėl sėkmės/abkatkės gamykloje/priežiūros/nepriežiūros ir svyruoja nuo beveik nieko iki 4 litrų/10000 km. 2.5 L motorams, prabėgusiems iki 200000 km, 2 litro/10000 km yra norma. Man valgė apie 3 litrus, bet tvarkant galvos tarpines pakeičiau ir tepalinius žiedus, tai tepalo vartojimas dabar iš esmės nulinis. Dažnai pasitaikantis reiškinys - vairuotojai šią problemą linkę “spręsti” pildami tirštesnį tepalą, taip dar labiau pakenkdami motorui. Tepalus reikia pilti būtent tokių parametrų, kaip nurodė gamintojas ir ne rečiau kaip 10000 km, rekomenduojama dažniau. Kitos silpnesnės modelio vietos - ratų guoliai ir sankabos (čia gal labiau priklauso nuo vairavimo stiliaus).
Salonas asketiškas, trūksta patogumo pasidedant daiktus, bet iš patvarių medžiagų ir surinktas kokybiškai.
Jei būtų įmanoma sujungti Outback’ą ir Hondos motorus, tai turbūt būtų geriausias pasaulyje praktiškas universalas gyvenantiems kaime, važinėjantiems į gamtą ir norintiems saugiai jaustis žiemos kelyje. Bet rekomenduoju ir su Subaru motorais, tačiau juos reikėtų maksimaliai ištikrinti perkant.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jury | 2017-07-28 |
Outback ,2.5 L, europietis, mechanine deze. 121KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
stabilus kelyje,geras pravazumas, nebrangus islaikimas
truksta dinamikos, sankabos gedimai.
|
Bendrai automobilis labai patikimas, teko keisti tik tepalus/ filtrus. Be abejo labai malonus ziema. Nedideles kaip 4WD kuro sanaudos. (max 15 ltr) Nuvarius i techapziura ja ten net nelabai ziuri - a lia " cia gi subaru"... Is minusu-pastoviai reikia dapilinet tepala, truksta dinamikos, silpnoji vieta-sankaba. Remontas tikrai nera brangus,detales irgi. patikrinti geram servise.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytas | 2016-04-22 |
Puolę dievai...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Charizmatiškas puikus awd automobilis. Gera apdaila. Komfortiškas.
Jei kontrabandinikai šį modelį vairuotų, tai gyventumėm be šešėlio ;)
|
Visai neblogos salono medžiagos, gera garso izoliacija, komfortiška važiuoklė. Erdvus ir patogus. Puiki awd sistema, geras pravažumas. Apgailėtinos rezoliucijos ekranas. Apgailėtinas dyler servisų darbas... Pirmiausia tai apie dinamines savybes. Kažkur girdėjau tokį apibūdinimą: "tarsi ratai būtų veiloku apvelti". Ypač užmiesty. Lenki. Kiek spusteli akseleratorių, ir tikiesi kad tavo 170ag duos žinot ir... nevyksta nieko. Kaip koks inkaras įkaltas. Spusteli daugiau, žemina vos ne iki 2 os pavaros, ir tave pasitinka baisus variklio žviegimas. Sakot malonus boxer burbuliavimas? Tik ne šitam varikly. Turbininiam, - galbūt. O šitas kaip sužeistas tiranozauras, dainuojantis falcetu... Mieste situacija kiek geresnė
Pirmos trys pavaros pakankamos ir maloniai paskirstytos. Sąnaudos bendra prasme į didesnę pusę, bet dėl to nieko nesakyti būtų galima jei ne dinaminės savybės.
Variklio tolerancijos ribos yra labai siauros. Netoleruoja praktiškai nieko. Ir reikalauja itin kvalifikuotų meistrų. Tikitės rasti tokius atstovybėje? Nieko panašaus.. Pasijutau kaip neįgaliųjų susirinkime. Denso kompo prijungt negali. Dėžės kompiuterio nemato. Suvedimo padaryt neįšeina. Abs davikliai neįveikiama užduotis.. guoliai yra mistinis darbas.. Na apie eksploatacija net nežinau nuo ko čia pradėti. Jau, turbūt, kultine bėda tapo EJ variklio galvos tarpinės. Ne išimtis ir mano outback. Tiesiog vieną dieną perkaito. Ilgai mąsčiau kur buvo to priežastys. Pradžioje kaltinau aušinimo skystį. Tačiau naudojau griežtai subaru rekomenduotą. Ir kad bent būčiau jo lygio nežiūrėjęs.. Kažkokiam amerikietiškam forume išskaičiau, jog linkę tos galvos perkaitinėt prisigaudžiusios oro burbulų iš plėtimosi bakelio. Neva tai pagauna vakuumo ir sriūbteli. Mistika. Bet dar didesnė mistika prasidėjo taisant.. įdėjau oem tarpines. Šlifavo galvas. Ir visą reikiamą remontą. Sukainavo daug. Po 2000km pradėjo ėst tepalus. Sakyčiau vėlgi, kaip alkanas tiranozautas. 1000km du litrai tepalo. Paaiškėjo, - vėl galvos tarpinė. Ir vėl antras toks remontas. Kiti 5000km buvo su gana nieko. Tada vieną rytą tikrinant syvus (eilinį kartą) užmačiau kad plėtimosi bakelis pilnas diarėjos spalvos išmatų konsistencijos marmalo. Spėkit kas? Ir vėl :) šį kart jau pas kitus meistrus keičiau ir galvos tarpines nebe oem metalines o kitokias, kermitines, sudėjau. Ir kuriam tai laikui bėdos baigėsi. Nors tepalus po biškiuką vis pavalgydavo. Kiek sukainavo? Už tiek mašiną būčiau pakenčiamą nupirkęs... Oro matuoklės gedimų, žvakių laidų ir visų kitų siauro spektro daviklių net nelaikau gedimais.
2. Mistinė dėžė: girdėjot, sako subaru automatai yra nemirtingi. Vieną dieną tiesiog pradėjo vietoje labai mažu grečiu manevruojant "lockint" 4 ratus. Kaip tai atrodo? Kaip buldozeris. Cypia padangos, lieka drūžės o tu bandai vos ne 3kmh greičiu priparkuoti automibilį. Diagnostika vežiau daryt gal 5 kartus. Vis nieko negalėjo pasakyt. Gal šiaip kompiuteris nuo virusų pasislėpęs, gal ateiviai jį suprojektavo.. nežinia kažkokia.. Neliko nieko kito kaip surasti pačiam automobilį instaliuotą autodiag programą, kuri parodė incorrect wheel speed reading. Pasidalinau savo atradimu su autorizuotu dyleriu. Patarė pakeist abs sensorius. Spėkit ar padėjo? :) paprasčiau pakeist dėžę. Bet pridėkit šalia mistinį galvos remontą...
3. Suvedimas kurio neįmanoma padaryt pas dylerius. 3 bandymai. Trys feilai. Tada nuvažiavau pas nepriklausomus maestro. Rado lenktą wishboną. Pakeitė. Susivedė. Ir tą vienintelę bėdą pavyko išspręst. Tada išsitaškė vairo kolonėlė. Ir su lyg ta diena pasibaigė mano kantrybė... Puiki mašina. Turi charakterį. Gal tik man nesisekė. Ber turiu 4 bendraminčius kurie vargo su tom galvom. Gerai kad galėjau ką patart.
Neklausykit lietuviškų pasakų apie nuostabias mašinas ir "gavno". Pezalai, draugai... tai tik pezalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aleksas | 2015-10-19 |
Patikimas reikalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Viskas su juo labai gerai.
Reikia pasidengt dugną prieš žiemą dinitroliu.
|
Vis dar neturiu prie ko prikibt. Viskas kas turi veikt veikia, jokių gedimų, jokio galvos skausmo dėl elektrinės dalies. Pasikeičiu kaladėles, tepalus ir važinėju. Vilniuje protingai važinėjant laisvai telpu į 11l. Turėjau volvo 2.5l valgė 10 dyzelio. Skirtumo kaip ir nėra, o pliusų Subare lieka daug. Net ir keturios ilgos pavaros netrukdo. Užmiesty 130km/h autopilotu telpu į 9l. Daugiau minant nežinau, nes vaikystė praeity. Būtent dėl to ir apie dujas net negalvojau - gal ir atsipirktų po kokių penkių metų, bet tiek to.
Odinis salonas, autopilotas, navigacija, parktronikai, elektrinė sėdynė, geras ir staigus startas kai tik panoriu prašokt ką nors - man to pilnai užtenka nenorėti jos keisti, nes pigiau ir geriau už tokią kainą negausiu. Ypač 4x4.
2.5 be turbo. Gal ir nėra monstras, bet mieste per akis. Kadangi automatas, tai apie kažkokias beprotiškas bekeles net nesuku galvos. Pagrybaut ir pažvejot šlapiais keliukais, pasivažinėt žiemą sniegučiu užmiesty smagu.
Svajot apie pelkes ir kemsynus su šiuo modeliu turbūt nereiktų Kaštai minimalūs. Laiku keisti tepalus, prižiūrėti stabdžius. Visa kita duoda suprast apie save jeigu kažkas atsitinka. Deja, negaliu pasakyti kaip kas būna, nes dar nebuvo jokių liūdnų stebuklų, grynai einamieji darbai pakaboje, tepalai ir lemputės. Svarbiausia tvarkingos skardos ir kad suvedimas būtų geras - visa kita sutvarkoma nesunkiai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Deimantas | 2015-06-15 |
Outback uniersal 2,5 121kw benzinas dujos mechaninė pavarų dėžė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakabos paprastumas, Variklio patikimumas, Pravažumas, Kuro sąnaudos, Stabilumas ant kelio
trūksta komforto ir prastoka garso atkūrimo sistema
|
Bene vienintelis automobilis, kurio gamintojai jį sukūrė ne komerciniais tikslais. Važinėju puse metų, per tą laiką išnarsčiau jį visą ir nerandu prie ko prikibti, išskyrus keletą smulkmenų. variklis kaip laikrodukas, kuro (dujų) naudoja nuo 10 iki 12 litrų. su 48 litrais nuvažiuoju nuo 410 iki 450 km, priklauso kaip koją padėsi. Diržus pasikeičiau pats, be jokio vargo kainavo "kaip man" 160 eur diržas, vandens pompa ir su visais guoliais. norėjau naujesnio modelio, bet teko rinktis šį, nes variklis patikimiausias ir nenusivyliau. Traukos pakanka aplenkti lėtapėdžius, o lenktyniauti neturiu motyvacijos, tai man variklis idealus ir visiškai nereiklus. dėl nuvertėjimo, tai aš jį pirkau tik eurams atsiradus lietuvoj, o dabar ką internete matau tai akys ant kaktos lipa, nes jie dabar ko ne 1000 eurų brangesni nei kad buvo prieš puse metų. Pasiūla šito modelio yra vos vienas ar du auto visam internete, kalbu apie 2,5 benzinas dujos Mechanine pd 121 kw nuo 2007 metų. dar keičiau visus skysčius ir filtrus (kaip priklauso) kainos nėra detalių baisios, juolab, kad nelabai jų daug čia ir yra (kalbu apie pakabą) komfortu negaliu pasigirti, man (vairuotojui) visai patogu bet teko kartą gale sėdėti, tai galvoju, kad reikės kažką ten keisti, nes kaip ant suolo. pakaba nei kieta nei minkšta, tiesiog subalansuota ir bekelei ir asfaltui. jeigu kas galvojat volvo xc70 ar outback, tai net negalvokit, pirkit outback, bandėm bekele važiuot tiek su viena tiek su kita, tai teko volvo ištempti iš durpyno ir po pasivažinėjimo volvo saivninkui atsėjo apie 800 eurų už galinės hidromovos ir kardano restauraciją ir pakeitimą, nemanau, kad verta tokiais pinigais švaistytis. dujom pigiau važinėti nei dyzeliu ir priežiūros mažiau reikia. patarimas gal tik toks, stenkitės pirkti su tikra rida ir patikrinkit patikimam servise, būtų gaila įsigyti nuvaikytą arkliuką už eržilo kainą, nes po tokios "dovanos" nenorėsit ir į subaru pusę pažiūrėti, nors be reikalo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2014-09-18 |
nevykes
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
automobilio vardas
automobilis nebevertas savo vardo
|
pradėjau šiuo automobiliu važinėti paėmęs iš salono, tai nuomonės apie jį tikrai esu ne kokios. Jis nebegali konkuruoti su legendiniais nenuvaromais senaisiais Subaru automobiliais. Visų pirma nekomfortiškas, bėgiai junginėjasi sunkiai, guolius nespėju keisti, užbuksavus net lengvam sniege pradeda svilti sankaba, jei truputi užbuksavimas sunkesnis tai sankaba apsipila dūmais salone kaip gaisro metu, nei galios nei traukos nėra visiškai. Stabilumo kelyje nėra visiškai, nebent vaziuotumėte iki 100km. o toliau jau reikia ji gaudyti. Jeigu pasitaiko kelyje ilgos duobės vadinamos luomomis tai automobilis pašoka, kad net gali galva i lubas susitrenkt, iš pradžių manome kad amortizatoriai sugadinti, tačiau ir dar du turimi nauji Subaru elgėsi taip pat. Guoliu keitimas jau tapo tendencija, į metus po kelis vienetus.Pradėjo po metų užsideginėti lemputė variklio gedimo, tai dėl išmetamų dujų, užgesina po dviejų savaičių vėl tas pats, Faktiškai niekas ir nesutvarkė. Žodžiu šis auto nuvylė vienareikšmiškai ir prieš perkant jį siūlau gerai pagalvoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Subaru 3,0 R aketa | 2014-04-01 |
SUBARU OUTBACK 3,0 R 2006m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, patikimumas, nedidelės eksploatacijos išlaidos, pravažumas, trauka, komfortas
kai kurių detalių kainos , gan didelė automobilio kaina
|
Tai mano antrasis Outback. Pirmasis buvo ankstesnės kartos 2001m gamybos taip pat 3,0 l varikliu. Neblogai galiu palyginti abu šiuos modelius - su 2001 metų versija pravažinėjau apie 2 metus, su 2006metų modeliu jau važiuoju pusę metų , ir tikiuosi dar ilgai važinėti.
2006m versijos trūkumia lyginant su 2001m :
- automatinė pavarų dėžė veikia ne be priekaištų ty staigiai greitėjant , stabdant, vėl greitėjant APD bėgius perjunginėja su permušimais - 2001m versija dirbo be priekaištų ;
- šoninio slydimo stabilumo kontrolė man labiau patiko 2001m versijos - tik šiek tiek slystelėjus, ji iškart blokuodavo slydima ir išlygindavo automobilį / 2006 m versijoje slystant šonu mašiną užmeta beveik skersą ir stabilumo sistema tik tada sureaguoja ; nors šioks toks privalumas kad 2006m versijoje šią sistemą galima atjungti jungtuku ir mėgautis šoniniu slydimu , kai tuo tarpu 2001m versijoje šoninio slydimo kontrolė neišjungiama; Naujasis ( 2006m - 180 kw ) variklis gerokai galingesnis nei ankstesnės kartos ( 2001m - 154 kw). Nežinau ką reiškia raidė prie 3,0 R - bet mano įsitikinimu ji galėtų reikšti RAKETA :-) 180kw trauka tiesiog ĮSPŪDINGA - staigiai spūstelėjus gazą tiesiog prispaudžia prie sėdynės :-) Ir tai tik prie SPORT variklio darbo režimo ( pas mane SI drive / subaru intelligent drive versija - 3 skirtingi variklio darbo režimai / Intelligent - prislopintas variklio darbas - automobilis tiesiog NETRAUKIA esant šiam režimui, kuro sąnaudos mažesnės mieste gal kokiu 1 litru / SPORT režimas- nuolat juo naudojuosi ir esu visiškai patenkintas + dar yra SPORT SHARP režimas - ankstesnis auto savininkas draugiškai patarė juo nesinaudoti pirmosiomis dienomis, kol kas dar jos teip ir neišbandžiau, nes tiesiog nėra poreikio ) Galiu pasakyti kad 2001 m modelio eksploatacija yra pigesnė ( gel net gerokai pigesnė ). keletas pvz - 2006 m lemputė 300 lt / 2001 m - 10-15 lt. Valytuvai 2006m - komplketo kaina 100 lt / 2001m - 15-30 lt. Su kitomis detalėmis naujojo 2006m modelio kol kas neteko susidurti . Nors ir senosios versijos ( 2001m ) kai kurios dalys parduodamos tiesiog kosminėmis kainomis - prakiuro duslintuvo galinis bakelis ,tai subaru centras paminėjo kainą 1900 lt... teko ieškoti naudoto - tarnavo iki pardavimo. Šiaip SUBARU marke esu patenkintas. Jei kam reikia 4 WD ( ir į darbą ir į sodą ir žiemą slidinėti ir vasarą buriuoti ) - rekomenduoju rinktis tik šiuos automobilius :-) Pats rinkausi automobilį su priežiūros irstorija iš pirmojo automobilio savininko ( auto pirktas Lietuvoje naujas ). Galbūt šiek tiek brangiau sumokėjau, bet šiuo savo poelgiu esu visiškai patenkintas. Perkant tikrinau automobilio stovį SUBARU centre. Kitiems pirkėjams rekomenduočiau elgtis taip pat :-)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valdas | 2013-05-11 |
Patikimas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Optimalus kainos ir kokybės santykis, patikimumas, saugumas, gera išliekamoji vertė
Trūksta preciziškumo perjungiant pavaras, šiek tiek trūksta vietos gale sėdintiems
|
Įsigijau Outback 2,5 su mechanine dėže prieš 7 metus iš salono. Per tą laika viso nuvažiuota per 200.000 km. Tai pakankamai komfortiškas ir patikimas automobilis, su kuriuo neturėjau didelių problemų per visą eksplotacijos laiką. Pakaba standi, bet komfortiška, lengvai sugeria pavasarinių asfalto duobių nelygumus. Žiemą važiuoją užtikrintai, kartais net perdaug pasitikėjimo suteikia, nes nemažai sukibimo priklauso ir nuo padangų. Parkavimo metu šaligatviai problemų nekelia. Labai komfortiška sedėsena, kas turi problemų su nugara, tikrai tiks. Labai praktiškas salonas, per visą laiką nei karto neteko daryti cheminio valymo, nors sūnus važinėjo nuo pat gimimo. Komfortiškai veikia klimato sistema, užtenka tik reguliuoti temperatūrą.
Atskirai noriu paminėti Outback atsparumą susidūrimo metu ir jos saugumą. Mašinos konstrukcija tiek tvirta, kad atlaiko ir gerai amortizuoja nedidelius smūgius be didesnių deformacijų. Turėjau 3 atvejus, kai užsižiopsoję vairuotojai įvažiuodavo į galą, tačiau Outback nukentėdavo tik tiek, kad apsibraižydavo dažai, nei bamperio konstrukcija, nei tarpai nenukentėdavo. Keletą kartų nieko ir netvarkiau. Kaltininkams baigdavosi daug liūdniau.
Kartą teko išbandyti ir priekio tvirtumą, kai ką tik teises gavęs ąsas bandė prašokti man prieš pat nosį. Smūgis į BMW šoną buvo nemažas (greitis 40-50 km/h), bet nukentėjo tik keičiamos detalės: kapotas, bamperis, žibintas, sparnas. Vidinės konstrukcijos, mašinos geometrija nenukentėjo. Pagalvė irgi be didesnės rizikos neišovė.
Kuro sąnaudos mieste vid. 11-12, užmiestyje - 7,5-9. Daug kas priklauso nuo sezono, greičio, važiavimo stiliaus, pakrovimo. Jei miestas ir užmiestis 50/50, tai apie 9-10ltr.
Iš minusų paminėčiau šiek tiek mažoka vietos komfortiškam sedėjimui gale ir nelabai tikslų greičių dėžes svirties veikimą.
Tačiau net ir pravažiavus 200.000 tai vis dar geras automobilis be rimtesnių gedimų ir nusidėvėjimo požymių. Manau, kad dar tiek pat tikrai nuvažiuos, bet jau su kitu savininku. Variklis geras, labai elastingas, azartą pagauna nuo 2.500-3.000 aps. Neturėjau jokių problemų. Rimčiausias gedimas buvo nuvažiavus 90.000 km, kai pradėjo kaukti atraminis kardano guolis. Teko keisti visą kardaną, nes guolis atskirai nekeičiamas. Tai buvo garatinis remontas, tad papildomų išlaidų nebuvo. Kiti remontai - eksploatacinių detalių keitimai, reikia tik naginga meistrą turėti. Dažniausiai pareidavo stabilizatoriaus atraminės gumos. Remonto išlaidos dažniausiai tilpdavo į 500-700 lt./m. biudžetą. Brangiausias remontas - variklio paskirstymo diržo keitimas kainuoja apie 1200-1500lt.
Vertės praradimo rodiklis manau geras, nes po 7m. tikuosi parduoti už 35% pradinės vertės. Jei aumomobilis nesurinktas iš gabalų, tai rimtų defektų neturėtų būti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nesvarbu | 2012-08-03 |
Apie Subaru Outback 2008metu 2.5 benzinas , mechanine deze pravaziavusi 133000km
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas, ekonomiskas, pigiai islaikomas, grazi isvaizda, labai geras pravazumas bekeleje.
Maza komforto jausmo, galetu buti minkstesne ant zvirklelio, dar galetu buti siek tiek daugiau vietos ir visokiu daiktadeziu.
|
Jau 2 metus kaip vazinejames su situo puikiu auto.
Pradesiu nuo to, kad cia pagrindiniame aprasyme raso, kad sis modelis ne ekonomiskas.Tai va , nesupykite kas rase ta atsiliepima, cia grina nesamone.Parodikite man kita auto kuris turi toki pravazuma bekele su 4*4 varoma sistema, ir imtu tik 11litru duju uzmiestije ir 13 mieste?
Labai daug domejausi koki pirkti auto su 4 varomu, kad butu patikimos, nebrangiai islaikomos ir ekonomiskos.Tai sustojau ant Subaru outback.
Vasara tokio didelio pranasumo kaip ir nematau, na nebent drasiai galiu listi i kokia slapia , pelketa pieva, zinau 100% kad nesustosiu.Bet ziema tai ji pranoksta bet kokia masina su priekiu varoma(ir manau dauguma parketiniu dzipuku).Sukibimas su kelio danga ir is vietos paima greiti superingai.Bandeme pravaziuoti i misko ir lauku keliukus pripustytus virs kelenu, tai ejo kaip traktorius, TIKRAI SU PRIEKIU VAROMA, NE 5% KELIO NEPRAVAZIUOTU.
Dar is pliusu nebrangios ir patvarios detales(nors paliginti nedaug reikejo keisti), o mes daug vaziuojame.Paprasta prieziura ir remontas, o tai atiliepia i kaina pas meistrus.Na galima pasakyti Japonai tikrai puikiai atidirbe viska, tie patis mazgai jau daug metu gaminami, nes pasirode patikimi.
Is minusu, tai persedus is vokisku , tai labai jau komforto truksta, ir vidaus apdaila prastoka.Galetu buti siek tiek minkstesne per zvirkeli.Minusai kiek sake meistras galiniai amortikai, nesaugomi gali greiciau nusibaigti, ir jei lakstyti per duobes - vairo kolonele.Na kol kas mums tai negresia :)
O siaip sie minusai nublanksta pries privalumus.Japonai sukure ne komercine masina, kaip tai daro dauguma gamintoju, o tokia kuri nesukelia galvos skausmo, o dirba kaip darbinis arkliukas.Esu didelis vokisku masinu gerbejas, tiksliau buvau, bet paskutinius 13-16 metu pradejo gaminti i vienadienius grazius komfortiskus zaisliukus panasias masinas, o kas del patikimumo tai nusivaziavo visai.Geriausias pvz.audi aliumine pakaba kuri dar dedasi ir i 2007metu a6 modeli(svarstem ir ji pirkti) , grynai komercinis sprendimas, ismelzti kuo daugiau ant to. Variklis:
Malonus garsas duodant gaza. 2,5 litro 121kw galios pajudeti ir aplenkti ant sviesoforo pilnai bent jau mums uztenka .
Mums su juo jokiu problemu, ir kiek su geru meistru kalbejaus tikrai puikus varikliai jei tik juos priziureti.Tepalus jis rekomendavo keisti kas 10000km (nors pagal subaru centra kas 15000km) ir tik sintetinius. Kaip jau minejau siame komercijos pasaulije subaru yra isimtis , mazas stebuklas. Kadangi detales nebrangios, o ju nera taip jau ir daug, nes paprastai viskas padaryta, be to jos ilgai ir patikimai tarnauja.Galima pavadinti subaru outback darbinis arkliukas, del kurio neskauda galva, kad ateis astronomines saskaitos uz remonta ir, kad reikes daznai lankytis autoservise.
Kainos nuvertejimas nelabai gresia, kiek mokejau pries kelius metus tai paliginti netaip ir daug nukrito kiek ziurejau.Kiek girdejau tai vienos is tu auto kurios letai nuverteja, kaip ir pvz.tojotos landkruizai. Mes pirkome auto kuri buvo pirkta ir priziureta subaru centre Lietuvoje.Buvo visos prieziuros knygutes, visa istorija.Mokejome siek tiek brangiau , bet buvom tikri spidometro parodimais, kad nedauzta bei specialistu priziureta masina.
Tikrai nesigailime taip padare, nes gavome puikia masina.Rekomenduoju ir jums ieskoti tokio varianto, nepagailekite keliu tukstanciu daugiau , bet uztad zinosite ka perkate.
Subaru klubo forume galite pasiklausti kur arciau jusu miesto rasti gera subaru meistra kad viska gerai istikrintu.Bent jau Vilniuje pas Tautvyda tai galima padaryti nemokamai, o jis LT skaitau vienas is geresniu.Svarbiausiai pasiziurekite galinius amortikus, bei vairo trauke( jas siek tiek sunkiau rasti sake lauzynuose).Sekmes nusipirkti gera darbini arkliuka ;) P.S.atsiprasau uz klaidas :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vitalijus | 2009-04-28 |
Vidutiniskas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras valdymo savybes, labai tolygus puikiai dirbantis variklis, daug papildomos irangos. Pakankamai ekonomiskas variklis. Patikimas.
Nesijaucia kad tai auksciausios klases lengvasis Subaru automobilis. Prasta oda, vis dar jauciamas taupymas kai kuriose srityse.
|
Tai labai praktiskas automobilis. Nors dydziu jis tikrai negali prilygti Audi A6 allroad, tai tikras A4 dydzio automobilis. Automobilis patogus normaliuose keliuose, taciau nereikia tiketis, kad jis labai geras bekeleje, nes automobilio prosvaisa nedidele. Viduje viskas paprasta ir aisku, kokybe labai panasi i Toyota automobilius (plastiko ir pan). Nors salonas juodod odos, taciau prabanga kazkodel nesijaucia, o ir pati oda prastos kokybes - tokia stora ir kieta. Nepalyginamai prastesne nei vokiskuose automobiliuose. Sis outback turi nemaza ekrana per kuri pasiekiama daug ivairiausiu nustatymu, aisku yra kruizo kontrole, elektra, galiniai langai taip pat valdomi elektra. Kas man patinka - tai kad automobilis turi nemaza stoglangi, kuris yra bemaz dvigubai didesnis nei standartinis. Pakaba veikia labai neblogai - gana tyliai, taciau automobilis ganetinai sportiskas, todel nera labai minkstas ar pan. Variklis 2.5 litro bokseris. Galios tikrai pakanka, variklis puikiai dera su automatine greiciu deze. Vidutines degalu sanaudos yra 10.5 l/100km. Taciau pats variklis dirba labai tolygiai, o ir garso nesigirdi. Automobilio eksploatacija panasi kaip ir paprasto Legacy, taciau kuro sanaudos didesnes. Nepirkit sio automobilio jeigu ieskai visureigio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|