Danielis | 2023-09-27 |
Legacy 2.0l 101kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automobilis paprastas
Mažas pasukamumas, rūdys, atgyvenes interjeras
|
Legacy 4 kartos bet 2003 metų, vienas iš pirmų pagamintų.
Variklis - stebėkit tepalo lygį. Traukos nėra. Ekonomijos su tokia trauka irrgi nėra
Pavarų dėžė- 4 bėgių automatas tragiškas. Bet sako negendantis
Interjeras atgyvenes. Bet geriau už tokių pat metų toyota.
Naujos dalys pigios palyginti su bmw dalių kainom. Bet naudotų pasirinkimas nėra ypatingai didelis.
Kėbulas rūdija. Arkos, slenksčiai, dugnas, durų apačios. Stakanai šitam modely geri.
Pravažumas nėra labai didelis nes žemesnis už outback ir oitback kurį turėjau prieš gale buvo lsd o šitame ne (gal nukosėjo)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-10-22 |
Subaru Legacy 2008 sedanas 2.0l dyzelinas 180 AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, pakankamai komfortiškas, idealus ilgoms kelionėms :), galingas.
Neekonomiškas, garso aparatūra, garso izoliacija.
|
Su šeima 2019 metais važiavome su šiuo automobiliu iš Lietuvos į Austriją, mano šeima buvo patenkinta šiuo automobilio komfortu nenusivylė, bet ir nepasididžiavo. Su komfortu šis automobilis nusileidžia konkurentams. Bet mes įveikėme 2000 kilometrų pirmyn ir atgal iš viso 4000 kilometrų ir labai patogiai grįžome. Tačaiu tik išlipę mes vos neišsisukome sprandų nes sedanas labai žemas. Taip pat šis Subaru išvis neekonomiškas mes su juo Austrijoje per 1sav.išnaudojome 27 litrus ir keliui 20 litrų. Kelionės metu mes ir muzikos normaliai nepaklausėme ir mums teko klausyti variklio triukšmo. Po kelionės mes iškarto atlikome tech. apžiūrą. Su šitu Legacy mes dar važinėjame iki šių dienų ir mes pasitike šiuo sedanu :) Tikrai pirkite, geras automobilis remontai pigūs, šeimai labai geras.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-19 |
2007 2.0 R MT 121 Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, nedidelis išorėje bet talpus viduje, 4wd sistema puiki, patogus
Kuro sąnaudos, sankaba silpnoka, senesni sako rudyja.
|
Vien geri atiminimai apie šį automobilį. Pirkau 2009 metais dviejų metų senumo su 50K rida pardaviau su 130K rida. Pirkta iš Autoerdvės su visa istorija. Per visą laiką jokių bėdų. Labai patikimas ir puikus. Turi tam tikrų niuansų. Sankabos gal silpnokos bet priskirčiau prie eksplotacinių išlaidų. Dviejų masių smagratis keičiamas į Forester vienos masės. Patikimiau ir praktiškai jokio skirtumo. Išslysdavo bėda dėl "traukos duobės". Mašina imdavo ir nevažiuodavo nuo 2000 iki 3500 apsukų diapazone. Nuemus akumuliatoriaus klemą pasitaisydavo. Ši bėda pasikartodavo porą katų metuose. Šiaip gydoma pakabinant detonacijos daviklį nuo variklio kur nors toliau. Panašu kad daviklis išgirsta kaip fazių keitimo velenėlis subilda tam tikrais kartais ir taip "saugo" variklį, galvodamas kad įvyko detonacija. Tautvydo teorija iš RSe serviso. Bet apskritai jokių bėdų! Surinktas puikiai, važiuoja užtikrintai, nors jam iki vokiškų solidumo tikrai trūksta. Mano manymu labai vykęs modelis, o ypač šios kartos "Outback". Dizaino prasme irgi labai teisingas. Po 2009 metų kiti bandyti Subaru viduje taupė pigiais, kietais palstikais, kelbūlas ne toks standus, važiuoja ne taip užtikrintai (kieti net nekomfortiški).
Varikliai neekonomiški. Miesto režimu iki 12 l. / 100 km. 4wd slidžiu keliu važiuodavo puikiai, žiemos net laukdavau :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-03-30 |
Subaru Legacy 2004, 2.0L mechan. pavar. deze 101kw, universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ant kelio buvau sustojes tik viena karta, kuomet sudegedo sankaba, net su rimtesniai gedimais drasiai galima iveikt ne viena simta kilometru iki serviso. Labai gerai "stovi ant kelio" nejaucia provezu, vairas tikslus ir paklusnus.
Korozija, dideles ekplotacijos-remonto sanaudos, silpna garso izoliacija, mechaninei dezei silpna sankaba, po 250000 km reikia arba nusikratyt masina arba pasiruost didelem piniginem islaidoms
|
Pirktas 8 metu senumo automobilis su 196000km rida, nuo pirmo kilometro eksploatuotas Lietuvoje, rida tikrinta pas oficialu atstova ir manau, kad tikra. Tiek isore, tiek vidumi "grynas japonas", isvaizda nera dizaino korifeju produktas, taciau paprasta ir nepretenzinga. Automobilio vidus spartietiskas, taciau pakankamai patogus. Kadangi Subaru modeliu dizainas daznai nekeiciamas, todel ilgai moraliskai nesensta. Dar reiketu pazymeti, pirkta masina buvo varoma benzinu, nemaciusi duju irangos. Buvo montuojama BRC duju iranga, kurios nerekomenduociau, nes "degina" priekini katalizatoriu ir persijungimo momentu uzdega variklio klaidos lempute, kuria vazinejant tenka ignoruoti, geriau daugiau adptuota STAG dujine iranga. Iki manes jau buvo keistas borto kompiuteris, matyt buvo sugedes. Isliekamoji verte gana didele, bet islaikyti gera kosmetine isvaizda Lietuvos klimato salygomis misija neimanoma. Perkant automobili reikia nepamirsti, kad jis turi dvi kainas: pirma - automobilio pirkimo kaina, antra - automobilio technines prieziuros kaina.
2.0 L banzinis variklis silpnokas tokiai karvei, rekomenduociau 2.5L su automatine pavaru deze. Subaru servise vyrukai juokesi, kad praktiskai is sito modelio pagrinde ir gyvena, daznai pasitaikantys gedimai: dureliu uzraktas, lempuciu perdegimas auto rezimu.
Automobilis pirktas uz 4500 Eur (tuo metu dar litais)
remontu daug ir brangiu dauguma isvardinsiu, nurodant rida prie, kurios buvo atliekamas:
193333 oro filtras
195200 tepalai/tepalu filtras
198000 galines stabdziu kaladeles/stabdziu skystis/zvakiu dangteliai
206000 kondicionieriaus dirzelis&itempimo guolis/ kondicionierius papildytas
210000 Tepalai/tepalu filtras/oro filtras/Pagrindinis dirzas/zvakes/aukstos itampos laidai/alkuninio veleno priekinis riebokslis/hidraulinis itempejas/krumpliuotas guolis/parazitinis guolis/ausinimo sistemos pompa/priekines svirties galinis sailenblokas/generatoriaus dirzas
213000 Salono filtras/galinis valytuvas/spyneles
225000 Tepalai/ tepalo filtras/ oro filtras/ duslintuvo rezonatorius (naudotas)/ galinio rato tvirtinimo varztas/ galiniai amortizatoriai su spyruoklemis/ duru spynos sirdele su tvirtinimo mechanizmu
230000 Priekines stabdziu kaladeles/ galines stabdziu kaladeles/ priekinio stabdziu suporto stumokliukas/ galinio suporto stabdziu stumokliukas/ stabdziu vamzdeliai/ stabdziu vamzdeliu laikiklis
235000 Tepalas/ tepalu filtras/ oro filtras/ vairo traukes antgalis/ priekiniu stabdziu kaladeles
248000 Tepalai/ filtrai
256000 Snakabos diskas/diskatorius/ismynimo guolis
260000 Tepalai/tepalu filtras/ oro filtras/antifrizas
260000 Priekinio rato guolis k.p./priekines svirties galinis sailenblokas k.p. ir d.p./ priekines svirties sailenblokas d.p./ pakabos sarnyras d.p./ priekinio stabilizatoriaus traukes/ priekinio stabilizatoriaus ivores/ uzdegimo zvakes/ aukstos itampos laidu komplektas/ galinio rato guolis k.p./ rankinio stabdzio kaladeles/ pakabos svirtys galines
261000 Bagazines dangcio dujiniai amortizatoriai
266602 Sankabos cilindriuko remontas/ sankabos nuorinimas/ varuotojo dureliu rankeneles remontas/ varo traukes ir antgalio keitimas.
268000 Duju filtras
270000 Tepalai/ tepalu filtras/ oro filtras/ salono filtras
270979 ABS davikliai (galas abu)/ rankinis stabdis
275387 Pavaru dezes remontas/galinis ir priekinis D.P. guolis/ galines stabdziu kaladeles/ galiniai stabdziu diskai
278000 Sarnyras K.P./ Ratu suvedimas/ kuro bakas/ galiniai sailenblokai/ priekiniai stabdziu diskai/ priekines stabdziu kaladeles
278500 D.P. stabdziu suportas rem komplektas
280000 Tepalai/ tepalu filtras/ oro filtras
283500 Duju filtras/ duju reduktorius
289000 Pagrindinio dirzo komplektas/ ausinimo sistemos siurblys/ kondicionieriaus itempejo guolis/ generatoriaus dirzelis/ kondicionieriaus dirzelis/ bagazines renkenos trosas
290000 Tepalai/tepalu filtras/ oro filtras/ salono filtras
Visi isvardinti servisai kainavo virs 5000Eur
Kaip visi japonai megsta rudis, atkreipkite demesi virs priekinio stiklo stoga, galines arkas ir slenkscius. Jeigu priekine dalis laikosi gana neblogai, tai galine kazkokia tragedija puna viskas ir greitai :) Nesirinkt 2003-09 metu subaru modeliu. Jeigu rasit "gyva" senesni arba naujesni su maza rida.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-02-16 |
Legacy, 2.0, 101 kw, universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkštas, komfortiškas, didelis, gera garso aparatūra, pravažumas, stabilumas
Barška galinis dangtis, mažoka kw :)
|
Sveiki, vairuoju legacy 2 metus. Nuvažiavau apie 35000 km, tai tikrai galiu parekomenduoti šį automobilį. Nereikalauja, jokių papildomų galvos skausmų. Keičiau einamas detales, ratų guolius, šarnyrus ir stabdžių disku. Bet kas labiausiai man patinka tai, kad taisau tik nuvažiavęs keisti tepalus. Paprašau, kad viską peržiūrėtų ir atranda kokias smulkmenas. Nereikia galvos kvaršinti kitu metu. Kiek esu skaitęs ar girdėjas atsiliepimų, tai pagrinde kalba apie nekokybiškas apdailos detales. Tai šioje vietoje ir sutykčiau ir ne... Nes nėra izoliacijos bagažinės dangtyje, tai nuėmus plastmases ir priklijavus paralono, t. y. už 15 € susitvarkiau ir daugiau jokių problemų. Maniškė labai minkšta, persedau po merso E klasės, tai nei kiek nenusivyliau. Kadaise teko turėti Foresterį 2002 metų, tai ten tikrai silpnoka su izoliacija, ne tik bagažinės dangtis mėgsta padainuoti :)
Pas mane stovi dujos, problemų vėl gi jokių, o sąnaudos po miestą 13, trasa 10 l. Tai važiuoju pigiau už dyzeliuką. Dėl traukos, tai nėra reaktyvas, tai tikrai, bet dėka automato, aš vistiek pirmas nuo sankryžos išvažiuoju :) Beja apie automatą prisiskaičiau, kad labai lagina perjunginėjant bėgius, na jei staigiai dugną spaudi, tai jam reikia pagalvoti, kad perjungti mažesnę, bet turiu jau 4 mašiną su automatu, tai visi mėgsta pagalvoti. Kad automatas negalvotų, jau reikia imti su naujesnės kartos automatais, subaru berots cvt :) Bendrai paėmus žiauriai patenkintas, plaukia ir dar spinta galima persivežti. Jei pirkčiau, tai galbūt tokį patį, tik outbacką, na dėl to, kad aukštesnis, nereikia sukti galvos norint nuvažiuoti pažvejoti :) Paminėjau auksčiau. Ne brangiau nei mersas, nei volvo :) Pasižiūrėkite, kad nebūtų supūvęs. Kad apsukos nešokinėtų ir variklis nepulsuotų. Automatas jungiant iš R į D neturi ilgai galvoti arba mušti, nors tai taip pat dažnai išsprendžiama tepalų pakeitimu :) Daugiau ten problemų nėra, pakaba jokinga, kelios detalės keičiasi ir tiek. Jeigu važiuojant bus bildėjimas, tai ir tai už 25 € sutvarkoma. Tiesa ratų guoliai brangus po 100 €, tai jei ūžia, tiesiog derėkitės dėl kainos :) Sėkmės perkant :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
And | 2015-02-10 |
Vertas, demesio automobilis!!!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupumas, eksplotacijos kaina, grozis (tikrai simpatiskas auto), ergonomiskas salonas
Kaip ir kiekvieno automobilio - lekiantys metai. Ateina laikas keisti
|
Puikiai tarnaujantis automobilis. Vazineju antri metai, labai patenkintas. Pasiseke nupirkti su idetom dujom (ne gamyklinem) ir netycia aptarnavimui pataikiau pas zmogu kuris montavo iranga i sita auto, todel buvau ramus kad jei kas ir islis, zinos kur ieskoti galu. Pries perkant patikrino atstovai, rado kelis trukumus, kuriuos po isigyjimo, nebrangiai sutvarke, t.y. pakaba.
Po pakeitimo, pakartotiniu remontu nereikejo, nors jau prasukau apie 50 k. kilometru. Labai maloniai nustebino surinkimo kokybe!!! Niekas netraska, nebarska ir necypia. Ispudziai nuo automobilio patys maloniausi. Graziai, tyliai veikia. Sakyciau gan ekonomiskas, gal jei tektu vaziuoti pastoviai benzinu atrodytu kitaip, bet 12-13 l/100 km, duju sanaudos labai patinka. Velniop visu skeptiku kalbas kad dujos uzmusa varikli, gal II Golpui ar kokiai Mazdai kazkas ir ivyksta jei idedi i bagazine buitini duju baliona. Yra teke pareguliuoti voztuvus, ne del to kad atsirado kokie garsai ar kas, tiesiog del saves, nes nezinojau kiek pravaziuota nuo paskutinio reguliavimo - 250 lt. Bendrai paemus viskas yra gerai, bent jau man. Kam yra blogai siulyciau dazniau apsilankyti pas suprantancius zmones, o ne drozti iki tol kol uzkala :)
Eksplotacija nera brangi, nes jei butu kitaip masina ilgai neuzsilaikytu mano rankose.
Ir siaip manau pasiseks tam kas vazines su ja po manes. Kas liecia nuvertejima matysim po to kai teks keisti i kazka naujesnio. Paprastai suma uz kiek nupirkau - suma uz kiek atiteks naujam seimininkui. Patariu prasyti dokumentu kas kada buvo keista ar montuota. Mano atveju pasitvirtino, nes pavyko rasti zmogu pas kuri buvo montuotos dujos, mano nuomone yra ramiau kai tvarko vienas meistras, o ne keli kisa nagus. Tas pats liecia kitus einamus automobilio remontus, paprasta gi suzinoti kur geriau tvarkytis, juk tam yra Subaru forumas ir atsiliepimai daug ka sako.
Cia yra pirmas mano SUBARU, bet tikrai ne paskutinis!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rytis | 2011-10-20 |
Subaru Legacy MY2006 2.0 MT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, puikus valdymas, pravažumas
Galėtų būti aukštesnis, prabuksuojanti sankaba
|
Eksploatuoju šį automobilį nuo 2007 m. Automobilis patikimas, niekada nebuvo nuvylęs nei žiemą -25 nei vasara +30. Važiuoja maloniai, taip pat puikiai valdosi tiek žiemą tiek vasarą (tiesa tam įtakos turi ir geros brangios padangos). Automobilis gal šiek tiek per žemas, dažnai tenka užkabinti priekiniu buferiu kelio bortelį. Arba važiuojant miškinga vietove nelygumais siekia dugną. Surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška. Silpna vieta - sankaba. Variklio galios pakanka, tiesa palenktyniauti nelabai išeis, bet protingam ir solidžiam vairavimui per akis. Patarčiau pirkti mechanine pavarų dėže, tuomet naudojama mažiau kuro. Automatinė greičių dėžė šių modelių perjungia bėgius nelabai maloniai jaučiamas "diskomfortas". Didesnių techninių gedimų nebuvo išskyrus privalomus techninius aptarnavimus. Kadangi tai ne pirmasis Legacy turiu keletą šio modelio "ligų" pastebėjimų:
1. Prabuksuoajnti sankaba (automobiliams su mechanine pavarų dėže)
2. Dažnai darinėjant galines keleivių dureles kažkas atsitinka su centriniu užraktu, būna kad galinės durys neatsirankina arba neužsirakina. Tam įtakos turi plastmasinės detalės, kurios susidėvi, pakanka perrinkti durelių mechanizmą - remontas nėra brangus.
3. Nors automobilio šviesos išssijungia automatiškai užgesinus variklį, patarčiau šviesas išjunginėti rankiniu būdu ir nepalikinėti visada įjungtoje fazėje, kadangi dažnai automobilio užkūrimo metu perdega priekinės trumpos automobilio šviesos - nespėsite keisti :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|