2020-11-10 |
Subaru Impreza 2002 1.6 benzinas TS auto iš JAV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, nebrangus, erdvus, galingas.
Nekomfortiškas, triukšmingas.
|
Pirkau iš JAV be variklio. Parsivaręs namo nupirkau variklį tokį patį koks ir buvo parašytas. Automobiliui 18 metų, bet veikia gerai, tik komforto kaip visuose Impreaza nėra. 1 metus važinėju remontų nebuvo, tikrai patikimas. Dabar rida siekia 150k mylių. Automobilis nedidelis, bet vietos vaikams užtektinai. Mieste jis ryja labai daug. Galų gale turiu savo vertinimą. Puikus autombilis tik jeigu turite benzininį, rekomenduočiau įsidėti dujas, nes tiap jis ekonomiškesnis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-21 |
Subaru impreza 2.5 RS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pravažumas, patikima, visada nuves is tasko A i taska B
Greitas nuvertėjimas, korozija, dinamikos trūkumas, tragiška garso izoliacija, nuvertejimas
|
Nusipirkau impreza 2.5 rs 112kw automata, buvo parvežtas iš usa. Pirkau jau vazineta lietuvoje. Pirmi pastebejimai jog 112 kw visiskai netraukia, visus reikalus pablogina automatinė dėžė kuri yra patikima bet, lėta. Valdomumas prastas, vaziuokle kieta, bet nestabili. Renkantis atkreipkit demesi i motora 2.0 (92kw) patikimas bet letas, 2.5 125kw (europa) nepatikimas bet gyvesnis, 2.0 turbo wrx smagus, bet nepatikimas, uzkalus naujas motoras 1000 eur. Rekomenduoju tik mechanine deze, nes automatas per letas (bet neuzmusamas). Auto megsta rudyti, garso izoliacija tragiska, didelis nuvertejimas, sunku parduoti.
Įprasti remontai ganėtinai pigus, jei su dujom po 50k reikes reguliuoti voztuvus, 2.0 kainuos nedaug, o 2.5 ir 2l turbo nuo 300 eur. Seip auto ištvermingas dažnai remontuot neteks. Pirkti tik 2.0L atmosferinius variklius, nes patikimiausi. Svarbiausias dalykas tikrint rūdys, arkos, stakanai, dugnas. Tiek mechanines tiek automatines dezes patikimos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-05-08 |
Varlė 2l 92kw sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas, AWD sistema, išvaizda
Rudys, garso įzolecija, ilgosios šviesos prastos
|
Automobilio dizainas man asmeniškai gražus traukia akį, netgi pastebiu kad aplinkiniai prie perėjos ar pravažiuojant žiūri į automobilį. Valdymas labai geras, gali greitai įeiti į posūkius. Na ir aišku pats didžiausias privalumas visi varantys ratai. Žiemą vairavimo malonumas neišpasakytas. Jei trasoje reikia kažką apsilenkti jokiu problemų net provėžos nesukelia , kaip peilis per svistą eina, mašinos nė milimetro nesutampo. Aišku 2l 92kw traukos tikrai mažai, prieš lenkiant reikia labai gerai pagalvoti ar spėsi ir laukti ilgų tuščių atkarpų, bet kadangi aš nesu lenktynininkas man didelių problemų nesukelia. Sėdynės tikrai patogios, puikiai prilaiko posukiuose, komplektacijų kažkokių įdomesnių nebūna, visos labai paprastos. Garso įzolecija tragiška, kiekvienas akmenukas girdisi išspjautas iš po padangos ir atsimušęs į posparnį, važiavimas per lietų tarsi sėdėjimas po kriokliu (panašus garsas salone). Automobilis neskirtas ilgoms kelionėms, važiuoklė kietoka, bet mieste važinėjant tikrai neblogas variantas su kuriuo savaitgalį dar galimą ir pasidžiaugti vairavimo malonumais ar bekelia. Detalių kainos nesikandžioja, tikrai pigiau nei volvo, BMW. Detalių rasti nesunku, nes kiek girdęėjęs kalbų kad subaru dalių nėra lengva gauti. Nežinau kur jūs gyvenat, bet ir kaime gali laisvai įsigyti, tad su dalimis problemų nėra. Važiuoklė paprasta ir gana neblogai laiko visi komponentai įšskyrus priekines gumas mėgsta paplyšioti, bet jos kainuoja 8eur. Su elektra problemų išvis nebuvo, nors ten jos nedaug ir yra. Šeip pats automobilis labai paprastas viskas lengvai prieinama, lengvai ardosi tad pats daug ką gali pasiremontuoti. 2l variklis netoks lepus kaip 2,5l, bet jie visi mėgsta pavalgyti tepalą, tad reikia dažnai tikrinti, nes variklis opozicinis, o jam žemas tepalo lygis yra labai blogai. Pilti visada tirštesnį tepalą ir keisti griežtai kas 10k km jei nenori bėdų. Pas mane be dujų, varikliams su dujų įranga reikia kas kiek laiko reguliuoti vožtuvus, kadangi opozicinis variklis neturi kompensatorių ir negali pareguliuoti tarpelio. Nereguliuodamas sugadinsi varikli, kiek žinau tai gali būti pats brangiausias remontas. Su dujom varikliai draugauja gerai. Kėbulas ypač mėgsta rudis, realiai sutvarkai ir po 3metų vėl tas pats. Daugiausia pūna galinės arkos, slenksčiai, pagr. londžeronai einantys per dugną. Be antikorozinio išgyventi neįmanoma. Šio modelio nuvertėjimas manau labai mažas, jei tvarkingas modelis kainą prilaiko ir tikrai atsiras entuzijastas, kuris lengvai nupirktų už didesnę nei rinkos kainą. PAžiūrėti, kad nebūtų šlapias variklis ir aišku ieškoti su kuo gersniu kėbulu, nors tokių nelikę, bet kad būtų bent gerai sutvarkytas ar aptvarkytas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Scooby | 2015-05-06 |
Superinis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas, patikimumas, pravažumas, salono kokybė, vairuotojo darbo vieta, palėtintuvas
Rūdys
|
Labai geras ir patvarus automobilis, puikus pasirinkimas tiems kuriems kuro sąnaudos yra ne pirmoje vietoje. Vairuotojo darbo vieta suprojektuota be priekaištų, važiuoji kur nori (savaime aišku proto ribose), valdomumas labai geras, pakaba kietoka, bet man asmeniškai tai ne minusas, salono medžiagos kokybiškos, važiuoklė dėmesio nereikalauja, (važinėjant miškais, žvyrkeliais ir mieste) reikia pakeisti stabilizatoriaus traukes kas 25-30 tūkst km.
Minusai: rūdys.
1.6 užtenka mieste ir užmiesty važiuojant 80km/h. Geriausia imti 2.0, kuro sąnaudos panašios, o trauka geresnė. Remonto reikalauja minimaliai,detalių kainos panašios kaip ir visų japonų. Jei kažką remontavai, tai apie tai ir pamiršai. Geriausia pirkti iš užsienio ir iš karto dengti antikorozine medžiaga. Tikrinti slenksčius, arkas ir lonžeronus. Žiūrėti bendrą stovį, kad būtų nepavargusi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2012-03-28 |
Mano nuomone
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas, patvarus, pigesnis galios kelimas negu panašiems automobiliams, naudotu dalių pasiūla viršija paklausa, dėl to kainos yra mažesnės ir dalių pasirikinims didesnis
Silpnoka dežė kuri sunkiai atlaiko standartinę galę, didelis svoris (1350kg), nėra priekinės blokiruotės
|
Automobilį turiu virš keturiu metu. Prieš pirkdamas jau turėjau galimybe susidurti su subaru markės automobiliais, jų turėjau trys. Per šešių metų vairavimo laikotarpį esu pakeitęs ne vieną automobilį. Tūrėta buvo įvairių pradėdant senais golfais, baigiant naujais mersedesais. Galiausiai apsistota ties tuom, kas žavėjo visa janyste. 2.0 opozitinis turbo variklis, EJ205 su TD04L turbo kompresoriumi Automobilis buvo pirktas prieš trys metus už 22 000 litų, per keturis metus, automobilis nuvertėjo iki 17 000 rinkos vertės, nors automobilių kainos svyruoja nuo bukles.
Ekplotacijos kaštai kaip ir bet kurio japoniško automobilio priklauso nuo detalės kokybės ir savybių, pradėdant kaladėlėm už 80lt ir baigiant po 500lt. Darbų kainos specializuotam servise lygiai tokios pačios kaip ir panašių automobilių, tiesa specializuoti servisai Vilniuje yra net trys, kainos ir kokybės skirtingos, dėl to geriau pažiūrėti subaru klubo rekomendacijų skyrelį, dažnai internautų nuomonė buna teisinga. Būtinai atsižvelgti į automobilio kilmės šalį, reikalauti aukciono nuotraukų, parodyti automobilį specializuotam meistrui, nes gali būti specifinių pašalinių garsų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|