Markės
1672 iš 1940
Subaru Impreza WRX STi (GD/GG) 2005 - 2007
Subaru Impreza WRX STi, (GD/GG) 2005 - 2007
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Subaru Impreza WRX STi - išskirtinis automobilis. Tai yra ketverių durų sedanas su gana erdviu interjeru, o kartu tai ir rimtas sportinis automobilis su dinamika prilygstančia ne vienam superautomobiliui. Naujas didesnis 2.5 litro, 4 cilindrų DOHC boxer tipo turbo variklis turi 293 AG galią ir komplektuojamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Didžiulis variklio gaubto oro gaudytuvas buvo sumažintas matomumo vardan, o ratai vis dar yra sidabro arba aukso spalvos. Naujasis STi siūlo nemažai komforto įrangos – el. užraktas, langai ir veidrodėliai, odinės sėdynės ir vairaratis, greičio stabilizavimo įrenginys ir ABS stabdžiai yra standartinė įranga. Šiame modelyje komfortas suderintas su jau pažįstama boxer variklio galia, o valdymo savybės padaro WRX STi bene geriausiu pasirinkimu sportiškų automobilių gerbėjams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:



Su šios kartos WRX STi buvo lenktyniaujama ir žiedinėse „Super GT“ varžybose, taip pat „D1 Grand Prix“ drifto varžybose. Šiose varžybose automobilis buvo perdarytas taip, kad būtų varomas tik galiniais ratais:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Giedrius | 2023-04-19
Impreza WRX STI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, išvaizda, pakaba
Priežiūros kaina, triukšmo izoliacija, komfortas
Kalbos apie šio automobilio ralio šaknys yra nuolatinė tema šių jau senų japoniškų automobilių savininkų lūpose. Klasikinės išvaizdos iškarto atpažįstamas kaip tipiškas Subaru visada patrauks automobilių žinovų dėmesį. Daugelis jų kažkada tokio norėjo, bet deja dabar jie važinėja su Corrola ar Rav4. Salonas žinoma spartietiškas, netgi sakyčiau skurdokas, čia nereikia gilintis į jokias smulkmenas. Valdikliai tiesiog atlieka savo funkcijas. Tačiau Alcantara sėdynės ir mėlyna grindų bei durų apmušalų spalva suteikia jaukumo ir šiek tiek sportiškumo. Dėl nemažo automobilio amžiaus jo atsarginės dalys kasmet brangsta ir jų vis mažėja, tačiau jei mašinos nedaužai ir gerai paieškai dalių per FB groupsus, tai viską galima rasti. Čia problemų greičiausiai neturėsite.
Pilnas atsiliepimas...
Augustinas | 2010-09-03
WRX STI - sportinis bolidas universaliam naudojimui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai sportiskas, pravazus, gana talpus
Kuro sanaudos (mieste 15 l, uzmiestyje 11 l)
Jei trumpai - tai be galo sportiskas ir labai universalus automobilis. Apie sportiskuma zemiau, o apie universaluma galima pasakyti is siu dalyku: pravazus (ne tik del AWD, bet ir aukstos prosvaisos), talpinantis 4-5 asmenis kaip ir bet kuris sedanas ir be viso to dar yra vietos bagazineje bei yra ISOFIX tvirtinimai vaikiskai kedutei. Pakaba kieta, taciau posukiuose jausites saugus kaip niekur. Teko vaziuoti ir lenkijos keliais - viskas pakenciama ir prie visko priprantama. Labai smagu, kad reguliuojasi centrinis diferencialas, nes galima nusistatyti itin slidiziame kelyje kur daugiau jegos paskirstoma - priekiniams ar galiniams ratams. Sio modelio yda - galiniai amortizatoriai pradeda anksti barsketi, nors savo savybiu nepraranda. Kai kurie sako, kad sankaba yra kieta, bet as to nepasakyciau. Garso izoliacija gera, tik prie 180 km/h ties desiniu priekinio lango kampu pradeda smarkiai svilpti (vieni kaltina veidrodelius, kiti langu apvadus). Stabdziai labai geri, nes dideli stabdziu diskai ir placios kaladeles (Brembo). Greiciu deze irgi sportiskesne nei iprasta - trumpo jungimo begiai. 2.5 l turbo variklis, 280 AG, 400 Nm, isibegeja iki 100 kmh per 5.2 s. Traukos daugiau nei pakankamai, taciau ta galia nera nesuvaldoma jei vairuojate su protu. Variklio galia lengvai didinama laisvo ismetimo ir/arba perprogramavimo budu. Didelis privalumas tame, kad kai tam tikras modelis dalyvauja ralio varzybose, tai galite lengvai aukcionuose rasti originaliu daliu (nes sportininkai jas keicia i dar sportiskesnes), o yra ir daug vietos variklio ir kebulo tiuningistu fantazijai. Kuro sanaudos matuotos ne karta: 98 benzino mieste 15 l/100km, uzmiestyje 11l/100km. Beje, uzmiescio kuro sanaudos labai stabilios greicio diapazone nuo 120 iki 180 km/h. Zinoma, jei mieste vaziuosite labai agresyviai, kuro sanaudos lengvai pasieks 20 l/100km riba. Bake telpa 55 l, kas yra mazoka, bet ispejamoji lempute uzsidega ties 9 litrais likucio. Priekines stabdziu kaladeles oficialus dileris pasiule pakeisti uz 1200 Lt, taciau as jas pirkau uz 400 Lt ir pasikeiciau pats (tikrai labai labai paprasta, net nereikia nuimti supportu). Jei nori sportisko automobilio - sis pats geriausias. Taciau buk nusiteikes kuro sanaudoms. Visa kita - nuostabu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt