Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Puikus pravažumas bekelėje
- Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neekonomiški benzininiai varikliai
- Nekomfortiška pakaba
"Outback išties yra Legacy versija, nuo kurios skiriasi buferiais, plastmasinėmis durų apsaugomis, aukštesnėmis padangomis ir truputį didesne prošvaisa"
2004 metais pristatytas naujas Subaru Outback tapo aerodinamiškesnis, erdvesnis, galingesnis ir turi dar geresnes pravažumo savybes bei kokybiškesnes interjero medžiagas. Automobilis išlaikė geriausias savybes - tai yra visais ratais varomas universalas (nors buvo gaminamas ir retas sedanas), žemesnis nei daugelis SUV arba visureigių, todėl stabilesnis ir valdyti jį lengviau. Nors ir ne tikras visureigis Outback geba puikiai važiuoti bekele, ypač patogus žiemos salygomis. Outback išties yra Legacy versija, nuo kurios skiriasi buferiais su didelėmis priešrūkinėmis lempomis, didesnėmis plastmasinėmis durų apsaugomis, aukštesnėmis padangomis ir truputį didesne prošvaisa. Tarp trūkumų – ankštokos galinės sėdynės, nelabai ekonomiškas, be to 4 cilindrų variklis nepasižymi galia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2007 metais Subaru Outback kartu su Ford Mondeo pelnė laidos „Top Gear“ metų automobilio titulą.
Patalpino: Valdas | 2013-05-11 |
Patikimas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Optimalus kainos ir kokybės santykis, patikimumas, saugumas, gera išliekamoji vertė
Trūksta preciziškumo perjungiant pavaras, šiek tiek trūksta vietos gale sėdintiems
|
Bendras automobilio aprašas |
Įsigijau Outback 2,5 su mechanine dėže prieš 7 metus iš salono. Per tą laika viso nuvažiuota per 200.000 km. Tai pakankamai komfortiškas ir patikimas automobilis, su kuriuo neturėjau didelių problemų per visą eksplotacijos laiką. Pakaba standi, bet komfortiška, lengvai sugeria pavasarinių asfalto duobių nelygumus. Žiemą važiuoją užtikrintai, kartais net perdaug pasitikėjimo suteikia, nes nemažai sukibimo priklauso ir nuo padangų. Parkavimo metu šaligatviai problemų nekelia. Labai komfortiška sedėsena, kas turi problemų su nugara, tikrai tiks. Labai praktiškas salonas, per visą laiką nei karto neteko daryti cheminio valymo, nors sūnus važinėjo nuo pat gimimo. Komfortiškai veikia klimato sistema, užtenka tik reguliuoti temperatūrą. Atskirai noriu paminėti Outback atsparumą susidūrimo metu ir jos saugumą. Mašinos konstrukcija tiek tvirta, kad atlaiko ir gerai amortizuoja nedidelius smūgius be didesnių deformacijų. Turėjau 3 atvejus, kai užsižiopsoję vairuotojai įvažiuodavo į galą, tačiau Outback nukentėdavo tik tiek, kad apsibraižydavo dažai, nei bamperio konstrukcija, nei tarpai nenukentėdavo. Keletą kartų nieko ir netvarkiau. Kaltininkams baigdavosi daug liūdniau. Kartą teko išbandyti ir priekio tvirtumą, kai ką tik teises gavęs ąsas bandė prašokti man prieš pat nosį. Smūgis į BMW šoną buvo nemažas (greitis 40-50 km/h), bet nukentėjo tik keičiamos detalės: kapotas, bamperis, žibintas, sparnas. Vidinės konstrukcijos, mašinos geometrija nenukentėjo. Pagalvė irgi be didesnės rizikos neišovė. Kuro sąnaudos mieste vid. 11-12, užmiestyje - 7,5-9. Daug kas priklauso nuo sezono, greičio, važiavimo stiliaus, pakrovimo. Jei miestas ir užmiestis 50/50, tai apie 9-10ltr. Iš minusų paminėčiau šiek tiek mažoka vietos komfortiškam sedėjimui gale ir nelabai tikslų greičių dėžes svirties veikimą. Tačiau net ir pravažiavus 200.000 tai vis dar geras automobilis be rimtesnių gedimų ir nusidėvėjimo požymių. Manau, kad dar tiek pat tikrai nuvažiuos, bet jau su kitu savininku. |
Variklis |
Variklis geras, labai elastingas, azartą pagauna nuo 2.500-3.000 aps. Neturėjau jokių problemų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Rimčiausias gedimas buvo nuvažiavus 90.000 km, kai pradėjo kaukti atraminis kardano guolis. Teko keisti visą kardaną, nes guolis atskirai nekeičiamas. Tai buvo garatinis remontas, tad papildomų išlaidų nebuvo. Kiti remontai - eksploatacinių detalių keitimai, reikia tik naginga meistrą turėti. Dažniausiai pareidavo stabilizatoriaus atraminės gumos. Remonto išlaidos dažniausiai tilpdavo į 500-700 lt./m. biudžetą. Brangiausias remontas - variklio paskirstymo diržo keitimas kainuoja apie 1200-1500lt. Vertės praradimo rodiklis manau geras, nes po 7m. tikuosi parduoti už 35% pradinės vertės. |
Patarimai perkančiajam |
Jei aumomobilis nesurinktas iš gabalų, tai rimtų defektų neturėtų būti |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Outback TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis