Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
- Galingi efektyvūs varikliai
- Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus interjero dizainas
- Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2015-05-14
Premjera: debiutuoja atnaujinta „BMW 3“ serija Vokiečių koncernas BMW pristatė naują populiariausio savo modelio „BMW 3“ seriją. Ji pasižymės technologinėmis naujovėmis: „BMW 3“ turės naujus, galingesnius, bet tuo pačiu taupesnius variklius, pirmieji segmente palaikys greičiausią duomenų perdavimo technologiją LTE ir turės parkavimo asistentą, leidžiantį automobilį į stovėjimo vietą pastatyti be vairuotojo įsikišimo.
„Prieš keturis dešimtmečius debiutavę „BMW 3“ serijos automobiliai nubrėžė sportiškų sedanų segmento raidos gaires ir visą šį laiką išliko šio tipo automobilių klasės lyderiais. Jau šešias kartas „BMW 3“ serija demonstruoja aukščiausius standartus šios klasės automobilių dinamikoje, sportiškume ir praktiškume. Todėl „BMW 3“ serijos automobiliai yra patys paklausiausi visoje gamintojo modelių linijoje – kas ketvirtas šiandien parduodamas BMW automobilis yra trečios serijos sedanas ar universalas. Dar ekspresyvesnis dizainas, pažangiausios technologijos ir itin efektyvūs modernūs varikliai užtikrins, kad naujieji „BMW 3“ serijos sedanai ir universalai bus dar patrauklesni pirkėjams“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.
Nuo pat naujosios „BMW 3“ serijos gamybos pradžios automobiliai siūlomi su gausia variklių gama – pirkėjai gali rinktis iš keturių benzininių ir septynių dyzelinių motorų. Jų galia sieks nuo 85 kW/116 AG iki 240 kW/326 AG, o skirtingų versijų vidutinės degalų sąnaudos svyruos tarp 3,6 ir 7,9 litro šimtui kilometrų kelio. Varikliai gali būti agregatuojami su šešių pavarų mechaninėmis pavarų dėžėmis arba aštuonių pavarų automatine transmisija „Steptronic“. Pastaroji bus modelių „BMW 330d“, „BMW 335d“ ir „BMW 340i Touring“ standartinėje įrangoje. Naujosios „BMW 3“ serijos automobilius bus galima rinktis ne tik su galinių ratų pavara, bet ir su intelektualia visų ratų pavaros sistema „BMW xDrive“.
Vizualiai tapo platesnis
BMW dizaineriai, siekdami pabrėžti naujojo modelio išskirtinumą ir sportiškumą, patobulino „BMW 3“ kėbulo linijas ir žibintus. Automobilio priekyje į akis krenta naujas buferis su kitokios formos ortakiais, vizualiai pabrėžiantis automobilio plotį. Veržlumą akcentuoja šviesos diodų dienos žibintai, esantys standartinėje modelio komplektacijoje. Tuo tarpu grynai šviesos diodų žibintai bus siūlomi kaip papildoma naujosios „BMW 3“ serijos automobilių įranga. Naujojo modelio gale inžinieriai taip pat siekė pabrėžti plotį ir sportiškumą ir tai pabrėžia naujomis linijomis bei standartiškai montuojamais šviesos diodų žibintais.
Viduje naujosios „BMW 3“ serijos automobiliai pasitiks naujomis apdailos medžiagomis, atnaujintais prietaisų skydo ir priekinės konsolės sprendimais. Gausus opcijų sąrašas, apdailos medžiagų pasirinkimo galimybė ir įrangos pasirinkimas „BMW 3“ serijos automobilių šeimininkams leis priderinti interjerą prie savo poreikių bei norų.
„BMW EfficientDynamics“ jėgainių koziris – efektyvumas
Visi „BMW 3“ serijos modeliuose montuojami trijų, keturių ir šešių cilindrų benzininiai motorai, o taip pat keturių cilindrų dyzeliniai agregatai priklauso „BMW EfficientDynamics“ jėgainių šeimynai. Nauji turbokompresoriai keturių cilindrų dyzeliniams varikliams leidžia dar greičiau reaguoti į aksceleratoriaus paspaudimą, tuo tarpu taupūs ir galingi trijų cilindrų varikliai pirmą kartą montuojami ne tik „BMW 3“ serijoje, bet ir tokios klasės automobiliuose.
„BMW 320i/320i Touring“ automobiliuose debiutuoja naujas keturių cilindrų benzininis motoras. Vidutinės sedano su tokiu varikliu kuro sąnaudos bus tik 5,3-5,9 l/100 kilometrų. Universalas „320i Touring“ su tokiu varikliu vidutiniškai naudos 5,5-6,3 litro degalų. Modeliuose „BMW 330i/330 Touring“ debiutuojantis dar vienas keturių cilindrų variklis pasižymės irgi kukliu apetitu degalams – sedanas su tokiu varikliu vidutiniškai vartos 5,5-6,5 l. šimtui kilometrų kelio, o universalas naudos 5,8 – 6,7 l. degalų. Naujas ir „BMW 340i“ šešių cilindrų motoras. Nepaisant įspūdingo 240 kW/326 a.g. pajėgumo, ši jėgainė pasižymi efektyvumu – vidutinės „BMW 340i“ degalų sąnaudos tėra 6,5-7,7 l. šimtui kilometrų. Nors visų šių naujųjų variklių galia augo, jų degalų sąnaudos ir tarša sumažėjo vienuolika procentų.
Galingiausia benzininė versija „BMW 340i“ su naujuoju 240 kW/326 AB varikliu iki 100 kilometrų per valandą greičio įsibėgės per 5,1 sek. Na o maksimalus automobilio greitis elektronikos apribotas ties 250 kilometrų per valandą riba. Tuo tarpu vertinantys taupumą ir draugiškumą aplinkai galės pasirinkti „BMW 320d EfficientDynamics Edition“ su 120 kW/163 AG varikliu. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos svyruos tarp vos 3,8 ir 4,3 l/100 kilometrų. Su aštuonių pavarų automatine „Steptronic“ pavarų dėže ir standartinėmis padangomis šio modelio CO2 emisija – tik 99 g/km.
Nauja navigacinė sistema ir elektroniniai asistentai
„BMW ConnectedDrive“ įranga naujuose „BMW 3“ serijos automobiliuose padės vairuoti saugiau ir patogiau. Vairuotojo regėjimo lauke įrengtas spalvotas projekcinis ekranas leis sekti visą reikalingą informaciją neatitraukiat žvilgsnio nuo kelio. Tuo tarpu navigacinė sistema „BMW Professional“ greičiau įsijungs, greičiau ieškos pageidaujamo maršruto, o jos 3D grafika bus itin realistiška. Navigacinės sistemos žemėlapiai nemokamai bus atnaujinami pirmus trejus metus. Beje, naujieji „BMW 3“ serijos automobiliai – pirmieji vidutinio dydžio premium segmente palaikantys greičiausią duomenų perdavimo formatą LTE.
Gausus elektroninių asistentų būrys užtikrins saugesnes keliones. Be jau įprastų sistemų, naujuose „BMW 3” serijos automobiliuose pamatysime nuo susidūrimų apsaugančią „Active Cruise Control“ sistemą. Parkavimo asistentas leis automobilį į stovėjimo vietą pastatyti be vairuotojo įsikišimo, o „Auto PDC“ sistema aktyvuos priekinius parkavimo jutiklius manevruojant.
„Krasta Auto“ praneša, kad Lietuvoje naujasis „BMW 3“ debiutuos rugpjūčio mėnesį.
|
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis