Markės
976 iš 1764
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Mazda teigia, kad kiek vėliau pasirodys ir šiek tiek brangesnė MX-30 versija su papildomu rotoriniu varikliu. Jis nesuks ratų, o veiks kaip itin tylus generatorius ilgoms kelionėms. Be to rotorinio variklio privalumas tas, kad jis gali deginti praktiškai bet kokius degalus"
Pastaruoju metu atsirandant vis daugiau “naujos kartos” automobilių t.y. elektromobilių pastebime gamintojų žaidimą su jų pavadinimais. Vieni gamintojai elektromobilius pristato kaip naują savo gamos liniją (pvz. Mercedes „EQ“, Volkswagen „ID“, BMW „i“), o kiti į pagalbą pasitelkia sunkiają artileriją ir savo elektromobilius pavadina žinomiausiais vardais - tarkim Ford išleidžia naują „Mustangą“ pavadinimu Ford Mustang Mach-E, kuris bus visiškai nepanašus į mums įprastą „musclecar‘ą“, o Mazda tokiam tikslui pasitelkė „MX“ pavadinimą, kuris žinoma neturės nieko bendro su nedidukais sportiškais MX kabrioletais. Elektromobilis Mazda MX-30 yra krosoveris sukurtas ant panašaus dydžio Mazda CX-30 krosoverio bazės. Kiek neįprasta, bet labai patraukli MX-30 išvaizda išsiskiria neįprastomis linijomis bei skirtingų spalvų kėbulo zonomis. Nuožulni galinė dalis sako, kad stilius, o ne praktiškumas bus stiprioji MX-30 pusė. Tai patvirtina ir nedidelės šoninės galinės durys atsidarančios priešinga judėjimui kryptimi – čia vidurinių statramsčių nėra, todėl vidinė erdvė atrodo neįprastai. Analogiškas sprendimas buvo panaudotas rotorinį variklį turėjusiame sportiniame automobilyje Mazda RX-8 taip pat ir elektriniame BMW i3. Mazda elektromobilis turi palyginti nedidelę 35,5 kWh bateriją sugeneruojančią 141 AG galią, kuri MX-30 su vienu įkrovimu leis įveikti 210 km atstumą. Tai nedidelis atstumas, tačiau to turėtų pakakti miesto salygomis, kadangi daugelis žmonių per dieną nuvažiuoja vos apie 30 km. Be to sumontuoti nedidelę bateriją yra ekologiškesnis sprendimas, nes automobiliui baigus eksploatacijos laiką teks perdirbti mažesnę bateriją, o tai yra mažesnės sąnaudos. Žinoma mažesnę bateriją teks dažniau krauti – tikėkimės nedidelis nepatogumas vardan motinos gamtos. Panašius duomenis turi ir mažasis Honda e elektromobilis, o panašaus dydžio bet gerokai brangesnis Polestar 2 turi net 78 kWh talpos akumuliatorių, kurio įkrovos pakaks net 500 km atstumui įveikti. Mazda teigia, kad kiek vėliau pasirodys ir šiek tiek brangesnė MX-30 versija su papildomu rotoriniu varikliu. Jis nesuks ratų, o veiks kaip itin tylus generatorius ilgoms kelionėms. Be to rotorinio variklio privalumas tas, kad jis gali deginti praktiškai bet kokius degalus - jį galima pritaikyti ir suskystintoms dujoms ar net vandenilio kurui. Vairavimo malonumas yra esminė visų Mazda ypatybė, ją akcentuoja ir pats gamintojas. Tad žadama, kad automobilis bus puikiai valdomas, o salone Mazda inžinieriai įtaisė elektroninę garso sistemą, imituojančią vidaus degimo variklio skleidžiamą garsą. Labai įdomus sprendimas, kuris galbūt palengvins intuityviai suprasti automobilio elgseną kelyje, o jei ir nepadės tai bus smagus įrenginys kai pasirinksite Porsche 911 arba Lamborghini Huracan skleidžiamą garsą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 35 kWh (35.5 kWh e-SKYACTIV (143 Hp))
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Degalai Elektra
Kuro sistema -
Variklio tipas Elektrinis
Baterijos talpa, kWh 35
Rida su vienu įkrovimu, km 200(TOP elektromobiliai)
Variklio pozicija -
Darbinis tūris, cm3 -
Cilindrai/vožtuvai -/n/d
Galia, AG/KW/aps.per min. 143/107/n/d
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 264/n/d
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 0
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4395
Plotis, mm 1795
Aukštis, mm 1570
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 2655
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Torsioninė
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 215/55 R18
Galinės padangos 215/55 R18
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l -
Autoterminų paaiškinimai...
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Mini  121    
  Maži   222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai  626626666
 Xedos 6   
  Dideli  Xedos 9   
  Kupė  MX-3    
 MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai  RX-7RX-8  
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt