Markės
1060 iš 1918
Mazda MX-5, (NC) 2005 - 2015
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 1
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Geras kokybės ir kainos santykis
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Sunku išlipti ir įlipti
  • Nepraktiškas
"Automobilis gali būti komplektuojamas ir su šešių pavarų automatine greičių dėže su perjungimo svirtelėmis už vairo"
Lengviausias būdas atskirti trečios kartos MX-5 yra didžiulės ratų arkos. Naujasis Mazda MX-5 sukurtas remiantis ankstesniųjų kartų patirtimi. Automobilio dizainas buvo kuriamas labai apdairiai, derinant senas tradicijas ir modernumą. Automobilis tapo dar didesnis, dabar jis turi dar daugiau įrangos bei traukos ir stabilumo kontrolės sistemas. Tačiau svoris buvo taupomas kiekvienoje automobilio detalėje. Pakaba pakeista – priekyje skersinės svirtys, gale – daugiasvirtė. Galingiausias variklis yra 16 vožtuvų 2.0 L I4 su 166 AG (124 kW) galia ir 190 Nm sukimo momentu. Nuo 0-100 km/h automobilis pagreitėja per 7.9 s. Automobilis gali būti komplektuojamas ir su šešių pavarų automatine greičių dėže su perjungimo svirtelėmis už vairo. Galiniai varomi ratai ir idealus 50:50 automobilio masės paskirstymas suteikia smagius pojūčius už vairo – tai kuo garsėja šis kabrioletas. 2006 metais Mazda pristatė ir kabrioleto versiją su kietu stogu, susidedančiu iš trijų dalių. Šis automobilis pasunkėjo 36 kg.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai geriausias 2005/2006 metų Japonijos, bei 2005 metų Australijos automobilis.

Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą lenktynių seriją:


Keletas įdomių šios MX-5 versijų:



GT270 (NC3)


"Black & Matte" (NC2)


Roadster "Hamaki"


Roadster-Coupe "Kendo" (NC2)


2012-11-16

Atnaujinta „Mazda MX-5“: dar smagiau vairuoti

Atnaujinta „Mazda MX-5“: dar smagiau vairuoti
Pirmiausia į akis krenta agresyvesnis atnaujinto rodsterio priekis, tačiau maloniausi dalykai slypi viduje. Koncerno inžinieriai patobulino automobilio akceleratoriaus valdymo sistemą taip, kad  kiekvienas pedalo spustelėjimas be jokių pauzių didina variklio sūkius. Žaibiška reakcija itin gerai juntama važiuojant nedideliu greičiu – tuomet reakcijos trukmės žmogaus juslės tiesiog nespėja užfiksuoti. Pokyčių susilaukė ir vakuuminis stabdžių stiprintuvas - nauji nustatymai pagerino stabdymo kontrolę. Taip pat pavyko geriau paskirstyti svorį tarp ašių.

Visų šių patobulinimų rezultatą lengviausia pajusti įveikiant posūkius – stabdant ir pagreitėjant. MX-5, kurio stichija visuomet buvo vingiuoti keliai, nuo šiol juose jausis dar geriau.

Dar vienas labai svarbus patobulinimas – naujo tipo variklio dangtis ir jo valdymo sistema. Susidūrimo su pėsčiuoju atveju sistema automatiškai pakelia dangtį, tokiu būdu gerokai padidėja smūgio zona ir sumažėja poveikio koncentracija, todėl pėsčiojo sužalojimai būna mažesni. Pakeista apatinė buferio dalis dabar geriau apsaugos žmonių kojas. Šie saugumo sprendimai lemia, kad MX-5 jau dabar atitinka griežtinamus ES pėsčiųjų apsaugos standartus. 

Suprantama, kad tokie patobulinimai turėjo įtakos viso automobilio pirmagalio išvaizdai. Giliau įsodintos radiatoriaus grotelės ir naujos išvaizdos priekinis buferis suteikė automobilio priekiui išraiškingumo, jis atrodo platesnis ir žemesnis. Nauji rūko žibintų lizdai ir priekinis spoileris pagerino MX-5 aerodinamines savybes.

Kaip ir anksčiau, „Mazda MX-5“ bus siūlomas su dviejų tipų sulankstomu stogu – kietu ir sintetinio audinio. Pridėta ir viena nauja kėbulo spalva – „Dolphin Grey“ pilka. Tokia pat spalva dažomi ir vairo stipinai bei priekinės konsolės dekoro detalės.

MX-5 siūlomas su dviem varikliais – 126 AG 1,8 litro darbinio tūrio MZR, komplektuojamu su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, arba 160 AG 2 litrų darbinio tūrio MZR, komplektuojamu su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.

Automobilių prekybos salonuose atnaujintas „Mazda MX-5“ rodsteris pasirodys jau kitais metais.


Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt