Markės
1255 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Greitas
  • Smagus
  • Kietas išorės ir vidaus dizainas
  • Puikus V6 variklis
TRŪKUMAI
  • Nepatogūs kai kurie valdikliai
  • Maža bagažinė
  • Brangus Nismo variantai
Nissan 370Z buvo pristatytas 2009 metais ir yra šeštos kartos populiarios Z serijos atstovas. Visi Z automobiliai išsiskiria puikia išvaizda ir galia už įkandamą kainą. Pirmasis fantastiško dizaino Datsun 240Z modelis buvo pradėtas gaminti dar 1970 metais. Nissan 370Z yra dvivietis automobilis gaminamas kupė ir kabrioleto kėbulais, jis turi priekyje montuojamą naują 3.7 L variklį su 332 AG (248 kW) galia ir komplektuojamas su 7 pavarų automatine arba 6 pavarų mechanine greičių dėže. Puikus dizainas išsiskiria ilgu variklio gaubtu, trumpa keleivių kabina, nuožulnia stogo linija, aukšta langų linija, o kampuose stūksantys išpūsti sparnai būdingi visiems Z serijos automobiliams. Interjere – originalus prietaisų skydelis su poliruoto aliumininio akcentais. Pagrindiniai rodmenys sumontuoti ant pačios vairo kolonėlės, todėl reguliuojant vairaračio padėtį jie lygiai taip pat keičia savo padėtį. Nuo savo pirmtako 370Z skiriasi agresyvesniais žibintais, dar didesniais sparnais, automobilis truputį sutrumpėjo ir pažemėjo, tačiau tapo platesnis. Dėl mažesnių matmenų ir dėl gausiai naudojamo aliuminio (aliumininės durys, kapotas, bagažinės dangtis) automobilio svoris ženkliai sumažėjo. Automobilio sukibimas su keliu, galia ir valdymo savybės tiesiog stulbinančios. Tai puikiai subalansuotas, puikaus dizaino automobilis norinčiam išsiskirti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilio pavadinimas „370Z“ simbolizuoja variklio darbinį tūrį (3,7 litro), o Z yra nuo seno kompanijos vystoma sportinių automobilių serija.

Pati galingiausia Nismo 370Z versija su varikliu, kurio galia yra 350 AG (260 kW) prie 7,400 RPM ir sukimo momentu: 374 Nm prie 5,200 RPM:



Japonijoje 2009 metais automobilis buvo reitinguojamas kaip pats patikimiausias kompaktiškas sportinis automobilis.

2010 metais pagal Kelley Blue Book tai yra automobilis geriausiai išlaikantis savo vertę.
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinko tarp 10 geriausių.

Automobilis itin populiarus “drift” varžybose:


Automobilį galima sutikti daugelyje video žaidimų, tokiuose kaip Need for Speed: Undercover (šiame žaidime jau buvo galima „pavairuoti“ 370Z nors jis dar net nebuvo pradėtas gaminti), Forza Motorsport 3, Gran Turismo 5 ar Need for Speed: Hot Pursuit.

Kitos įdomios Nissan 370Z versijos:



50th Anniversary




Black Edition



GT Edition


70Zki


Global Time Attack TT



Heritage edition



Nürburgring Edition



Project Clubsport 23

2010-11-09

Uždraustas vaisius – „Nismo 370Z“

Uždraustas vaisius – „Nismo 370Z“
Kodėl uždraustas? Nes „Nissan“ jo į Europa atvežti neplanuoja. Juo lepinami Japonijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų vairuotojai. Net pats paprasčiausias „Nissan 370Z“ yra labai neprastas automobilis. Lietuviškai mąstant, jis vos ne idealus. Galingas, greitas, išvaizdus, unikalus ir ne toks ir brangus. Kainos ir kokybės kokio dar reikia paieškoti.

Bet japonai ir amerikiečiai gaus šiek tiek daugiau. Specialų „karštesnį“ modelį - „Nismo 370Z“. Tai pats galingiausias visų laikų Z serijos automobilis.

Tiesa, jo variklis išvysto lygiai tiek pat galios kaip ir paprastas Z - 350 AG. Tačiau dėl geresnės išmetimo sistemos ir šiek tiek perprogramuoto variklio valdymo bloko jo jėgainė pasiekia geresnį sukimo momentą. 374 Nm, jei tiksliai. Su tokiais parametrais „Nismo“ be problemų įsibėgės iki elektronikos apriboto 250 km/h greičio.
„Nismo“ neturės automatinės greičių dėžės pasirinkimo. Jis bus derinamas tik su mechanine šešių pavarų pavarų dėže. Beje, ji turi „SynchroRev Match“ funkciją, kuri parenka variklio sūkius žeminant pavaras. Padeda būti profesionalesniu lenktynininku.

Pakalbėkime apie šio Z išorę. Juk tai labiausiai nuo kitų modelių jį išskiriantis bruožas. Pasak „Nissan“, visi kėbulo aerodinaminiai elementai yra ne tik išvaizdai, bet ir aerodinamikai gerinti. Pradedant gerokai didesniu priekiniu bamperiu su integruotu difuzoriumi ir didele aušinimo anga, baigiant sudėtingos konstrukcijos galiniu spoileriu. Taip pat, išmetimo angos išvestos po galiniu difuzoriumi. Jis pro automobilio apačią keliaujantį oro srautą panaudoja naudingai - prispaudžia automobilio galą.

Šio Z pakaba suderinta sportiškiausiai. Panaudoti tikri sportiniai amortizatoriai, trumpos spyruoklės. Kėbulo tvirtumas padidintas sumontavus specialius sutvirtinimus po variklio dangčiu ir bagažinėje.
Unikalūs ratai papuošia šį Z. Penkių stipinų 19 colių RAYS sustiprinto aliuminio lieti ratlankiai apmauti „Yokohama ADVAN Sport“ padangomis. 245 pločio priekyje, 285 - gale.

Interjeras irgi ne eilinis. Milijonas įvairiausių ženklelių primena, kad vairuoji ne šiaip „Nissan“, o patį kiečiausią iš jų - „Nismo“. Sportinės sėdynės, vairas, pavarų perjungimo svirtis ir t.t.

Pranešimo spaudai apačioje „Nissan“ labai taikliai „Nismo“ palygina su konkurentais. „Nissan“ savo geriausią Z lygina su BMW 335i kupė ir „Corvette“. Jie pripažįsta, kad „vette“ yra net 80 AG galingesnė, bet didžiausia problema yra kaina - ji brangesnė net 8 tūkst JAV dolerių. Tuo tarpu „Nismo“ kainos prasideda „vos“ nuo 39 tūkst. JAV dolerių.


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt