Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Primera, bei Almera Tino. Almera yra geriau valdoma, užtikrinčiau jaučiasi kelyje ir yra dinamiškesnė nei senoji. Tai buvo vienas iš geriausiai valdomų mažų šeimos automobilių rinkoje be kita ko dar ir esantis labai patikimas ir kokybiškai surinktas. Tačiau skirtingai nei ankstesnioji Almera, šios kartos modelis turi mažiau vietos galinių keleivių kojoms, taip yra dėl to, kad automobilis turi mažesnę nei vidutinė ratų bazė savo klasėje - tik 2.53 metrų. Almera taip pat gavo naujus 1.5 litro turbodyzelinius variklius iš Renault Megane II.
Pristatytas 2000 metų pradžioje antros kartos Nissan Almera nuo savo pirmtako skiriasi švelniomis, išlenktomis linijomis. Nors automobilio dizainas blankokas palyginti su konkurentais, tačiau naujoji Almera buvo gerai parduodama visame pasaulyje. N16 Almera buvo gaminama ant Nissan pasaulinės MS platformos sukurtos po to kai Nissan pradėjo bendradarbiauti su Renault. Ši platforma yra pagrindas ir naujai SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-07-02 |
Nissan Almera 1.8 Benzinas/Dujos |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gerai valdomas, neblogai atrodo, mažas nuvertėjimas
Prasta garso izoliacija, daug mažų gedimų, prasta važiavimo kokybė
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį įsigijau 2015 m. su 155 000km rida (tikriausiai nemažai atsukta) atvežtą iš Vokietijos su įmontuota dujine įranga. Tik nusipirkus pakeisti visi filtrai ir tepalai. Pravažiavus kelis šimtus kilometrų po automobilio pirkimo pradėjo dinginėti automobilio trauka ir bandant iš naujo užvesti pavykdavo tik iš 4-5 karto. Nuvažiavus į servisą meistrai išsiaiškino, kad kaltas alkūninio veleno padėties daviklis, Naudotas šrote kainavo 20 eurų. Po keitimo pravažiavus gal 1000km ir paspaudus iki 2500 apsukų automobilis užgesdavo ir užsivesdavo tik iš kelinto karto. Nusipirkau naują daviklį už 33 eurus, pakeičiau, bėdos dingo. Šiaip automobilis mieste manevringas, patogus važinėti kiekvieną dieną trumpais atstumais. Važinėjant užmiestyje jaučiama prasta garso izoliacija. Kietoka pakaba, jaučiasi kiekviena duobelė. Salone plastmasės gal ir kietos, bet atrodo neblogai. Važiuojant nelygiu kelių girdisi plastamsių braškėjimai. Gale vietos mažai, tinka vežioti nebent vaikams, bagažinė kaip tokio dydžio mašinai visai talpi. Automobilio trauka neįspūdinga. 1-3 pavara traukia smagiai nuo pat žemų apsukų, bet 4 pavara reikia užkelti apsukas, nes ant žemų apsukų traukos pritrūksta. Kuro sąnaudos mieste 11ltr. benzo/13ltr. dujų, užmiestyje 7ltr. benzo/10 ltr. dujų, žinoma čia priklauso nuo kiekvieno vairavimo įpročių. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per du metus remonto išlaidos tikrai nedžiugino. Pravažiuota 45 000km. Kaip minėta, dėl traukos dinginėjimo pakeistas alkūninio veleno padėties daviklis (20eur.), vėliau pakeistas nauju (33 eur.). Žiemą užšalo pr. amortizatorius, keičiau abu, kaina po 35eurų už vieną, plius apsauginės gumos po 5 eurus, pakeitimas (apie 50 eurų) ir ratų suvedimas apie 40 eurų (viso 170 eurų). Pakeistas šarnyras (20 eurų). Nežinia ar dėl detalės broko ar dėl meistrų darbo šarnyras po kelių savaičių vėl pradėjo bildėti, vėl buvo pakeistas (20 eurų). Pakeistas guolis (18 eur + darbas). Prakiuro duslintuvo galinis bakelis, vieną kartą servise suvirino (30 eurų), po kelių mėnesių vėl prakiuro, servise pakeitė nauju (60 eurų su darbu). Pakeistos visos žvakės (50 eurų su darbu). Pakeistos visos stabdžių kaladėlės (vieno komplekto kaina 20 eurų, su pakeitimu gavosi apie 130 eurų). Bevažiuojant (tikriausiai nuo akmenuko) suskilo priešrūkinio žibinto stikliukas. Šrote buvo surastas naudotas žibintas už 15 eurų. Prastai veikė valytuvo rankenėlė (įjungus valytuvus nebeišsijungdavo), šrote surasta naudota už 10 eurų. Buvo pastebėta, kad padidėjo kuro sąnaudos ir suprastėjo trauka. Kalta buvo galinio suporto kreipiančioji, restauravimas kainavo 30 eurų. Neveikė vienas dujų purkštukas. Servise mane informavo, kad tokių vokiškų purkštukų niekas nepardavinėja ir reikia keisti naujais. Pakeistas dujų filtras ir visi dujų purkštukai (su reguliavimu 117 eurų). Ir beabejo kas 10 000km keičiamas tepalo + oro filtras ir tepalai. Palyginus su kitais modeliais, nuvertėjimas labai mažas. Buvo pirkta už €2150, dabar autopliuse tokios pačios kainuoja €1800-2200. |
Patarimai perkančiajam |
Šio automobilio nerekomenduočiau dėl remonto išlaidų (bet gal čia tik man tokia pakliuvo) ir prastos važiavimo kokybės. Prieš perkant rekomenduoju patikrinti servise, paspausti gazą iki aukštų apsukų ir pažiūrėti ar negęsta. Jeigu pirkti su dujine įranga, rekomenduočiau pirkti su brc ar stag, kadangi Lietuvoje visi dujininkai šias įrangas gerai žino ir bus pigiau remontuoti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Nissan modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Pixo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Micra | Micra | Micra | Micra | ||||||||||||||||||||||||||||
Note | Note | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Sunny | Almera | Almera | Tiida | Pulsar | |||||||||||||||||||||||||||
Sentra | Sentra | Sentra | ||||||||||||||||||||||||||||||
Leaf | Leaf | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Primera | Primera | Primera | |||||||||||||||||||||||||||||
Altima | Altima | Altima | Altima | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Maxima | Maxima | Maxima | Maxima | ||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 200 SX | 200 SX | ||||||||||||||||||||||||||||||
100 NX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Juke | Juke | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | X-Trail | X-Trail | X-Trail | X-Trail | ||||||||||||||||||||||||||||
Qashqai | Qashqai | Qashqai | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ariya | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terrano | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | |||||||||||||||||||||||||||||
Murano | Murano | Murano | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Patrol | Patrol | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Navara | Navara | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Almera Tino | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cube | Cube | |||||||||||||||||||||||||||||||
Note | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Quest | Quest | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | Skyline | Skyline | GT-R | |||||||||||||||||||||||||||||
300 ZX | 350Z | 370Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Townstar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | NV200 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Nissan Almera TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis