Markės
1266 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stulbinantis pagreitis
  • Labai aukšti valdymo standartai
  • Kokybiškas ir patogus interjeras
  • Išskirtinis dizainas
TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Nėra įprastos mechaninės pavarų dėžės
  • Transmisija nepritaikyta eismui miesto kamščiuose
"Shiro Nakamura: GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys"
Legenda sugrįžo. Nissan GT-R yra tikras sportinis bolidas turintis VR38DETT 3.8 L DOHC V6 variklį. Du lygiagretūs turbokompresoriai suteikia 480 AG (360 kW)/6400 rpm galią ir 588 Nm/3200-5200 rpm sukimo momentą. Automobilio svoris yra nemažas - 1730 kg, kurį laiko suvirinta plieninė važiuoklė. Variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir durys – aliumininės. Galinėje automobilio dalyje sumontuota pusiau automatinė pavarų dėžė ir ATTESA E-TS sistema paskirstanti galią visiems keturiems ratams atskirai. Oro pasipriešinimo koeficientas yra 0.27. Nissan tvirtinimu GT-R gali pasiekti didžiausią 314 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia per įspūdingas 3.2 sekundės. Be to yra gaminamas dar galingesnės "Nismo" versijos. Kaip bebūtų Nissan GT-R yra vienas iš greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą. Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo, o laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:19.7 laiku yra aštuntoje vietoje tarp visų automobilių - laikas toks pats kaip beveik žiedinio Ferrari F430 Scuderia varianto. Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir buvo 3 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1. Trumpai tariant – GT-R vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Ne veltui jis vadinamas "baby Veyron" užsimenant apie galingajį Bugatti Veyron. GT-R dizainas išskirtinis. Kaip teigia automobilio kūrybinės grupės vadovas Shiro Nakamura: „GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys“. Išties automobilis labai panašus į Japonijoje labai populiarios „Gundam“ serijos robotus – kresnas, kampuotas, grubus, o galia ir agresija spinduliuojantis dizainas tiesiog puikus! Nissan autosporto centras "Nissmo" yra paruošęs GT-R lenktyniauti Super GT ir GT500 serijos lenktynėse, kuriose pakeitė Nissan 350Z.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
GT-R buvo vienas greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą (10 vieta 2011 metų spalyje). Jis sugebėjo įveikti tokius solidžius automobilius kaip Maserati MC12, Pagani Zonda F Clubsport, Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCX, Lamborghini Murcielago LP640, Ferrari 458 Italia.

Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis net 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo.

Laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:17.8 laiku testavimo metu buvo pats greičiausias japoniškas automobilis. Laikas buvo lygus Pagani Zonda F ir greitesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.

Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir tik 1.2 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.

Speciali GT-R SpecVIn versija nors ir neturi daugiau galios, tačiau turi pagerintą sukimo momento kreivę. Testuojant šį automobilį (žurnalas „Auto Express“) sugebėjo nuo 0 iki 60 mph pagreitėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 1.12 g perkrovą greitėjant.

Gaminama daugybė įdomių ir galingų GT-R versijų, o žinomiausia yra Nismo versija:



GT-R Koncepcinis modelis atrodė taip:





Automobilis itin populiarus “drift” varžybose:


Įvairiose žiedinėse varžybose tame tarpe ir Super GT:


Kelių karaliaus titulai:
  • Geriausias 2009 metų pasaulio automobilis.
  • Geriausias 2009 metų pasaulio sportinis automobilis.
  • 2007 metais pelnė geriausio superautomobilio titulą (laida „Top Gear“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Autocar“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Evo Magazine“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Motor Trend“).
Greičiausias planetos žmogus Usain Bolt ir jam padovanotas "auksinis" GT-R:



2022-08-21

Lietuvos „drago“ karalienė trasoje alkūnėmis gali pasistumdyti ir su vyrais

Lietuvos „drago“ karalienė trasoje alkūnėmis gali pasistumdyti ir su vyrais
Rodos, tradicija, kad automobilių sportas – vyrų teritorija. Tačiau ne viena automobilius, greitį ir adrenaliną mėgstanti moteris, įrodydama, kad gali būti lygiavertė konkurentė, tokią nuostatą jau spėjo paneigti. Airida Beniušienė – viena tokių: moteris jau devynerius metus demonstruoja greitį, šluoja apdovanojimus ir neslepia – ambicijų dar turi.

Paklausta, kaip prasidėjo jos karjera automobilių traukos varžybose, A. Beniušienė šypsosi: pradžia buvo tipiška kaip ir daugelio tų, kurie pamėgo šį automobilių sportą – nelegalios lenktynės. Tuomet, kone prieš dvidešimtmetį, sako ji, su dar tik būsimu vyru Mindaugu Beniušiu ji nuvažiavo pasižiūrėti, kaip atrodo nelegalūs „dragai“. Pavyko ne tik pasižiūrėti, bet ir kelissyk startuoti. Ir šitai moteriai taip patiko, kad traukos lenktynėse ji pradėjo dalyvauti kur kas dažniau.
 
Tiesa, dabar paprašyta pasakyti, iš kokių savo padarytų klaidų pasimokė ir jų nebekartotų, A. Beniušienė mini būtent nelegalias lenktynes.
 
„Pirmiausia – dėl saugumo“, – kalba dviejų vaikų susilaukti spėjusi moteris ir neslepia, kad tais laikais, kai dalyvaudavo nelegaliame „drage“, baimės nejuto, o štai atsiradus atžaloms kartais net ir legalios varžybos kelia įtampą.
 
Iš „Audi“ į „Nissan“
 
A. Beniušienė pamena, kad pirmasis automobilis, kuriuo ji startuodavo traukos lenktynėse, buvo vyro paskolinta „Audi S2“.
 
„Jis norėjo nusipirkti „Audi“ kupė ir sake, kad šitą paliks man, kad galėčiau važiuoti „draguose“. Ir buvau apgauta – pardavė. Tiek supykau, kad kone dešimt metų niekur ir nevažiavau“, – juokėsi moteris.
 
Sugrįžti į traukos lenktynes paskatino ne kas kitas, o naujas šeimos įsigytas automobilis. Pašnekovė sako, kad vyras panoro įsigyti „Nissan GT-R“.

 
„Atsimenu, Mindaugas sako, kad nori, kad čia jo svajonė, o automobilis kainavo tikrai daug pinigų, tad aš sakiau – tikrai ne. Bet jis pažadėjo, kad galėsiu važiuoti „drage“. Ir įkalbėjo“, – šypsosi A. Beniušienė.
 
Ir būtent prie „Nissan GT-R“ vairo ji sėda jau devynerius metus. Per tą laiką ne tik pakeitė juodą GT-R į baltą, bet ir susišlavė kalną apdovanojimų ir netgi spėjo triskart pabūti savo klasės čempione.

Pradžioje juto įtampą
 
A. Beniušienė pasakoja, kad automobiliai jai patiko visuomet, visą laiką norėjosi važiuoti greitai, tad stebėtis, kad ji aktyviai dalyvauja traukos lenktynėse, neverta. Tačiau įtampos sugrįžus į „dragą“ tikrai buvo.
 
„Bijojau, kad būsiu „boba prie vairo“ visiems, reikėjo susitvarkyti su emocijomis. Tokia baimė atėjo dar iš nelegalių lenktynių laikų, kai stovėdavau prie starto ir žiūrovai, pamatę, kad važiuos moteris, pradėdavo švilpti. Žinoma, jei laimėdavau, pasitikdavo grįžtančią pakeltais nykščiais, bet pradžioj vis tiek nušvilpdavo. To bijojau ir pradėjusi važiuoti legaliose lenktynėse“, – pasakoja pašnekovė.

 
Dabar traukos lenktynėse sulaiko ne tik viską atperkantis adrenalino jausmas ir saldžios pergalės, bet, sako ji, ir „drago“ dalyviai, kurie tapo šeima. Pasak A. Beniušienės, „dragas“ – bene draugiškiausia automobilių sporto disciplina, tad ir žmonės čia tokie, jog gali nesimatyti ištisus metus, o susitikęs bendrausi taip, lyg vakar tebūtum išsiskyręs.
 
Nori kopti aukščiau
 
Ir nors devynerius metus A. Beniušienė džiaugiasi traukos lenktynėmis, savo mokytoju ji vadina vyrą Mindaugą. Pastarasis taip pat dalyvauja traukos lenktynėse, tik sėda prie gerokai egzotiškesnio „dragsterio“ – specialiai šioms lenktynėms skirto automobilio – vairo.
 
„Iš techninės pusės viską tvarko mano vyras, bet kai atvažiuoju prie starto, turiu pati spręsti, kaip važiuosiu, kokią taktiką pasirinksiu. Ir važiavimas juk trunka kelias sekundes, o per jas tenka nuspręsti, ką daryti, ką pakeisti“, – pasakoja ji.

 
Moteris neslepia, kad neretai išgirsta komentarų, esą traukos lenktynėse sėdus prie tokio automobilio vairo nereikia nieko veikti. Tačiau, pasak jos, tai toli gražu nėra tiesa: vien tik vairuotojo reakcijos laikas gali lemti, ar šis pralaimės, ar laimės, o tai tik – vienas iš gausybės niuansų, kuriuos privaloma išmanyti.
 
Šiuos metus A. Beniušienė dar žada užbaigti sėdėdama prie baltojo GT-R vairo, tačiau prabudęs noras pasižvalgyti pajėgesnėje klasėje gali lemti, kad kitąmet moteris sėdės ir juodame GT-R, su kuriuo pradėjo savo traukos varžybų dalyvės karjerą. Pastarajame yra saugos lankai, tad sportininkė galėtų dėl pergalių varžytis ir alkūnėmis pasigrumdyti su bene pajėgiausiais Lietuvos traukos lenktynių dalyviais.

Kviečia į naują etapą
 
Traukos lenktynių gerbėjams, norintiems savo akimis pamatyti, kaip trasoje varžosi A. Beniušienė su savo baltuoju GT-R, geriausia proga tą padaryti – paskutinį rugpjūčio savaitgalį, 27-28 dienomis, Kazlų Rūdoje esančiame aerodrome, kur dėl greičiausiųjų vardo varžysis kone 100 įspūdingą techniką turinčių Lietuvos autosporto profesionalų ir mėgėjų.
 
Be to, vienas laimingasis iš renginio žiūrovų taip pat gali gauti šansą savo kailiu patikrinti, ką reiškia starto jaudulys laukiant žalios šviesoforo signalo, iki dugno įmintas akceleratorius ir įspūdingas greitis.
 
Vienam laimingajam, įsigijusiam bilietą į traukos varžybas per „Paysera“ bilietų platinimo sistemą, bus suteikta ne tik proga startuoti, bet ir savaitę laiko truksiantys mokymai su automobilių traukos sporto profesionalais, homologuota varžyboms skirta apranga bei specialiai šioms varžyboms „Insane Performance“ variklio galios didinimo specialistų paruoštas BMW.
 


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt