Markės
1277 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Puikus miesto salygomis
  • Manevringas
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prastas valdymas
  • Triukšminga CVT pavarų dėžė
2010 metais Nissan kompanija pristatė ketvirtosios kartos Micra modelį (W02A), kuris buvo gaminamas ant B platformos ir komplektuojamas su mažalitražiais 1.2–1.3 varikliais. Automobiliukas dabar yra pasaulinis modelis, todėl gaminamas penkiose šalyse, o parduodamas net 160 šalių. Tik pažvelgus į jį akivaizdu, kad dizaineriai nesivaikė madų, o stengėsi sukurti universalaus dizaino automobilį, kuris įtiktų tiek Azijos, tiek Europos, tiek Amerikos pirkėjams. Automobilis galbūt ir nėra dizaino šedevras, tačiau atrodo pakankamai moderniai, žaismingai ir yra žymiai patrauklesnis jei lygintume su jo pirmtaku. Atidžiai įsižiūrėjus galima pamatyti panašumų su antros kartos Micra, kuri buvo gaminama 1992-2003 metais: tokios pat kubo formos kėbulo linijos, paprasti žibintai, panašios ir automobilių langų linijos. Gamintojas ne tik pasistengė sukurti patrauklesnį, bet ir stabilesnį kelyje automobilį, kuris turi mažesnį polinkį į pasvyrimus posūkiuose. Šio Micra matmenys išlieka "mikro": ilgis – 3780 mm, plotis – 1665 mm, o aukštis – 1525 mm, svoris apie 945 kg. Mažiausias automobilio variklis yra 1.2 L su 3 cilindrais , 74 AG galia ir 108 Nm sukimo momentu (į aplinką išmeta 115 g/km CO2 dujų). Kitas Europoje pristatytas variklis yra 1.2 L su kompresoriumi turintis atitinkamai 96 AG, 142 Nm ir 95 g/km duomenis. Ši versija turi Start/Stop sistemą, padėsiančią sumažinti išmetamų į aplinką teršalų kiekį 6 proc. Pavarų dėžės dvi – mechaninė bei automatinė CVT tipo. Papildomą įrangą sudarys „Nissan Connect“ lietimui jautrus ekranas, stiklinis stoglangis, taip pat automobilio statymo aikštelėje pagalba PSM. Įdomu tai, kad PSM sistema turi tris skirtingo jautrumo lygius, skirtus pradedantiesiems, pažengusiems bei profesionalams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2013-03-13

Dvi dienos prie „Micra“ vairo

Dvi dienos prie „Micra“ vairo
Europoje pirmosios „Nissan Micra" pasirodė 1993 m. ir iškart nuskynė „Metų automobilio" laurus. Naujausias „Micra" modelis metų automobiliu netapo nei Europoje, nei Lietuvoje, bet pirkėjų dėmesio jam neturėtų trūkti. Panašu, kad „vienodų automobilių" era baigiasi, tad naujoji „Micra" išvaizda skiriasi nuo pirmtakės - automobilis padidėjo, stogas „išsitiesino", ant jo atsirado dvi lenktos linijos. Praktinės naudos jos neduoda, tačiau savitumo automobiliui suteikia.

Kadaise „Qasqhai" su stikliniu stogu buvo savotiška revoliucija. Dabar stiklinį stogą gali turėti daugelis modelių. „Micra" - vienas jų, tačiau už stiklinį stogą reiks mokėti papildomai.

„Micra" nėra didelis automobilis, tačiau jo salone ganėtinai erdvu. Tiesa, 5 suaugusių žmonių į jį sutalpinti nepavyktų, tačiau 4 vidutinio sudėjimo žmonės jaustųsi patogiai. Ištiesintas automobilio stogas suteikia daugiau erdvės užpakalinių sėdynių keleiviams. Norint dar labiau padidinti vidinę erdvę, automobilio durelių apdaila beveik plokščia.

Vairuotojas sėdi aukštai, matomumas geras, šoniniai veidrodėliai, kurie jau bazinėje sąrangoje yra elektra valdomi, jį dar labiau praplečia. Deja, veidrodėlių valdymo mygtukai sumontuoti ganėtinai žemai. Būtų patogiau, jei jie būtų durelių ranktūryje šalia langų valdymo mygtukų arba 10 cm aukščiau.

Gerai, kad bent kompiuterio valdymo mygtukas sumontuotas patogiau negu „Nissan Juke". Bet ir jį buvo galima, tarkim, iškelti ant vairo. Įvertinus tai, kad jaunų žmonių ūgis didėja, gamintojai galėjo sumontuoti ne tik aukštyn-žemyn, bet ir pirmyn-atgal judančią vairo kolonėlę. Būtų tikrai patogiau.

Vairuotojo sėdynė turi nebūdingą mažiems automobiliams atributą - dešinį porankį. Tai lyg ir patogu, tik jis galėtų būti sumontuotas žemiau. Taip pat norėtųsi ilgesnių skydelių nuo saulės. Dabar, kai saulė kabo žemai, jų ilgio trūksta tiek nuleidus iš priekio, tiek pasukus į šoną.

Pliusas - dvi daiktadėžės ir tarpinė lentynėlė tarp jų.

Nors viršutinė daiktadėžė nėra labai didelė, dokumentai ar mobilusis telefonas joje telpa ir, norint juos pasiekti, nereikia labai lankstytis. Kol nepalieti, net atrodo, kad plastikas minkštas ir brangus. Kita vertus, turint omenyje automobilio kainą, išskirtinės prabangos jame tikėtis nereikia, nors jau bazinė versija turi 6 saugos pagalves.

Rankenėlės „Microje" tokios pat kaip ir „Juke", tačiau kartu ne pirmą automobilį bandančiai dukrai jos nepatiko. Taip pat norėtųsi, kad ant keleiviams skirtų palubėje sumontuotų rankenėlių būtų kabliukai drabužiams. Atrodytų, smulkmena, bet tikrai patogi.

Bagažinė yra, tačiau ji labiau simbolinė. Jei mėgstame daiktus vežiotis tik bagažinėje, įvertinkite tai, kad joje tilps du dideli sportiniai krepšiai arba vienas lagaminas. Kadangi „Micra" - chečbekas, tai bagažinės tūrį galima padidinti nulenkus užpakalines sėdynes, tačiau tai - atskira kalba.

Beje, „Nissan" inžinieriai „Micrai" pritaikė naują erdvės didinimo būdą - užpakalinės sėdynės ne tik susilenkia į priekį, tačiau, prireikus, jas galima pastatyti į vertikalią padėtį ir atremti į priekinių keleivių sėdynes. Aišku, kad gale tada niekas nebesėdės, bet bagažinės tūris padidės dar keliais litrais, o tai mažam automobiliui didelis pliusas.

Bazinė sąranga neturi kompiuterio ekranėlio spidometro viduryje. Jis yra tik turtingesniuose variantuose, tačiau gamintojas galėjo pasistengti jį labiau pridengti nuo saulės. Saulei pašvietus į saloną, kurį laiką kompiuterio ekranėlio rodmenų beveik nebuvo galima įžiūrėti. Be to, nors Lietuvos rinka ir nėra labai didelė, bet norėtųsi, kad kompiuteris bendrautų ne angliškai, o lietuviškai.

Bazinėje sąrangoje kondicionierius mechaninis, kitos sąrangos jau turi modernios išvaizdos klimato kontrolę. Su mechanika viskas aišku, bet gerai, kad ir klimato kontrolė neperkrauta mygtukais, tad jos funkcijose galima susigaudyti ir neskaičius instrukcijos.

Bandytas modelis turėjo mechaninę pavarų dėžę ir benzininį 1,2 l 80 AG variklį. Kadangi variklis trijų cilindrų, teko pratintis prie jo keliamo garso, kuris gerokai priminė dyzelinį variklį. Galėjo gamintojas daugiau investuoti į garso izoliaciją. Tiek variklio, tiek ir dugno, nes kelionės metu girdėjosi ne tik variklio burzgimas, bet ir kelio keliamas triukšmas.

Patiko automobilio „klusnumas" kelyje. Tiesiame kelyje automobilis judėjo tiesia, gražia linija. Jau bazinėje sąrangoje yra ESP. Statant automobilį vairas sukasi labai lengvai. Beje, statymui palengvinti automobilyje sumontuota speciali sistema, tačiau prieš ją naudojant reiktų perskaityti instrukciją, tada tiksliai žinosite, ką ji gali ir ko ne.

Mūsų rinkai tiekiami automobiliai gaminami Anglijoje, tad ir pakaba sureguliuota „europietiškiems keliams". Lietuvos keliai nėra labai blogi, tačiau pakabos norėtųsi minkštesnės, nes aiškiai jaučiasi visos pavasarinės kelių duobės ir lopai. Stabdo automobilis efektyviai. Tam padeda elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo (EBD) ir pagalbinė stabdymo (BA) sistemos. Buvo ekstremali situacija, kurioje teko tuo įsitikinti, tačiau daugiau tokių „bandymų" nesinorėtų.

Taigi, „Micra" - manevringas miesto automobilis, palyginti erdvus, galintis pasigirti mažomis kuro sąnaudomis, bet turintis ir mažą bagažinę. Jis puikiai tiktų jaunuoliui, vienišam vairuotojui ar vaikus užauginusiai ir vėl sau gyvenančiai porelei. Tačiau dėl šitų potencialių klientų „Micrai" teks kovoti su „Citroen C3", „Peugeot 206", „Renault Clio" ir „VW Polo"...


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt