Markės
1500 iš 1942
Renault Captur 2013 - 2019

Renault Captur, 2013 - 2019

56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Gan erdvus salonas
  • Nebrangus
TRŪKUMAI
  • Prastas bekelėje
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių"
Ši minivisureigių klasė yra viena iš tų, kuri augo sparčiausiai visoje Europoje. Kadaise šį bumą susprogdinęs Nissan Juke, dabar turi eilę konkurentų - Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Ford EcoSport, o dabar pasirodė ir Renault kompanijos atstovas – Captur. Šis automobilis gaminamas ant Clio platformos, be to abu automobiliai turi nemažai stilistinių panašumų. Taip, Captur yra išties patrauklus automobiliukas, kogero vienas simpatiškiausių klasėje – panašu, kad naujo dizaino Renault „nosis“ išties tinka mažiesiems automobiliams. Prie teigiamo įspūdžio prisideda „banguoti“ šonai, plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir slenkstį bei kitokios spalvos stogas. Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių – nepriklausomai nuo variklio komplektacijos šis „visureigis“ yra varomas tik priekiniais ratais. Tad visureigio įpatybių jame nėra visiškai jokių. Nepaisant kompaktiškų matmenų, Renault Captur pasižymi didele salono erdve. Panelė dizaino požiūriu yra itin panaši į giminingo Clio modelio, spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus. Automobilis pasižymi aukšta ir patogi vairuotojo sėdėsena, neprasta erdve keleiviams ir bagažui – jo matmenys yra artimi minivienatūriui Renault Scenic. Mažiausias variklis yra vos 900 kubinių centimetrų darbinio tūrio trijų cilindrų 90 AG galios benzininis TCe variklis su turbokompresoriumi. Kiek didesnis yra 1,2 litro, 120 AG galios keturių cilindrų benzininis, o gamą užbaigia kogero būsiantis populiariausiu 1,5 litro 90 AG galios dCi dyzelinis agregatas. Kelyje Captur elgiasi veikiau kaip hečbekas, nei kaip krosoveris. Pakaba sureguliuota minkštai reakcijai į kelio nelygumus, vairo mechanizmas yra lengvas ir nesuteikia daug informacijos vairuotojui. Įvertinus automobilio praktiškumą, kainą, ekonomiškus variklius, dizainą ir puikias saugumo charakteristikas, Captur turėtų tapti vienas iš klasės lyderių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2017-10-29

Tragedija........

Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Isvardinau bendram atsiliepime
Isvardinau bendram atsiliepime
Variklio darbinis tūris, l: 0,9
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Buvau issinuomojes sita masiniuka atostogoms Ispanijoje, dviem savaitems. Vaziuodavau kasdien, todel galiu teigti, kad ispudziai ,per ta laika, susiformavo gan oblektyvus. Megavausi benzininiu varikliu ir mechanine pavaru deze, kubaturos nzn, bet turetu buti 0,9, turbut...... arba 1,2, na nzn, bet toks varikliukas kalnuotai, ar net kalvotai vietovei akivaizdziai per silpnas. Nera ne kalbos , kad i statesne ikalne galetum vaziuoti aukstesne nei 1 pavara. Zodziu , jokio vaziavimo malonumo. Virsijus 100 km/h pradeda nejaukiai siubuoti ant kelio nelygumu, o staigesniame posukyje stengiasi apsiversti........ Ir cia tik pagrindiniai, nesuderinami su ,, gyvybe,, minusai. Dar yra nemazai smulkesniu, bet nemaziau erzinanciu: - Dideles kuro sanaudos, del su vietoves reljefu nesuderinamo variklio. -Didelis apsisukimo spindulys (Lyginant su mano nuosavu, didesnes klases , irgi parketiniu dzipuku) -Galinio vaizdo kameros displejus isijungia su zenkliu velavimu -Tas pats multimedijos displejus yra siek tiek per zemai, pastoviai reikia ziureti i apacia - Labai zema centrine panele ir pavaru svirtis...... nematau jokios logikos tokiame isdestyme. Nebent noras sutaupyti siek tiek plastmases.... - Nera porankio !!!!!!! Nemaniau kad dar gaminami tokie auto..... - Duru atrakinimo mygtukas nejautrus paspaudimui, nemalonu juo naudotis. Is pliusu galiu pamineti visai nebjauria isvaizda, kuri is dalies pasiekiama dvieju spalvu kebulu, ganetinai gera garso izoliacija ir stumdomas galines sedynes. Apibendrinant - Masiniukas skirtas maltis lygumu mieste, nedideliais atstumais (kad nepavargti)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Masina nuvaziavus tik 8000 m, bet jau dege padangu slegio lempute, nors padangos buvo ok.
Patarimai perkančiajam
Pries apsisprendziant pirkti, butinai pabandyti pavaziuoti su kitais sios klases konkurentais.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt