Markės
1505 iš 1946
Renault Clio (BB/CB) 1998 - 2005

Renault Clio, (BB/CB) 1998 - 2005

515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.436% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 53% Ne 47%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Clio visada buvo labai giriamas kritikų ir nuolat buvo tarp geriausiai parduodamų automobilių Europoje. Didžia dalimi būtent šiam automobiliui turi būti dėkinga Renault, kad juos išgelbėjo po labai nesėkmingos antrosios 1980-ųjų pusės. Naujos antros kartos Clio pasižymėjo žymiai apvalesniu, išsipūtusiu dizainu. Clio gamyboje buvo naudojamos ir kai kurios nestandartinės medžiagos - pavyzdžiui priekiniai sparnai buvo gaminami iš plastiko, o variklio gaubtas kai kuriose versijose iš aliuminio. 1999 metais Renault pristatė galingiausią Clio RS versiją su 2.0 L 16 vožtuvų varikliu ir 169 AG (124 kW) galia bei maksimaliu 220 km/h greičiu. Šis automobilis buvo puikiai valdomas. Lyg to nebūtų pakakę buvo gaminama ekstremali itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 15
2020-09-04

Taip, jeigu benzininis ir vazinesite mieste

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Cinkuotas kebulas, paprastas ir patikimas variklis, pakanakamai komfortiskas, labai pigus remontas
Pagal savo klase, jis atitinka reikalavimus, kazkokiu minusu negaleciau isskirti
Si automobili turiu nuo 2012, dabar kai rasau yra 2020 rugsejis. Per ta laika nepastebejau, kad jis gestu daugiau nei bet kuris kitas automobilis. Vienintelis dalykas tai kad vazinejant duobetais keliais, greitai issibarskina vaziuokle, ir jei spausit apie 140-150Km/h, tai pavaru deze prades tepalus leist (kas man ir atsitiko laikui begant), bet tokios masinos ne lakstymui perkamos. Pasitaikydavo smulkiu gedimu su elektronika, bet taisoma budavo labai paprastai ir kainuodavo 20-30 euru (el. langas neveike, kazkokia lempute buvo uzsidegus ir pan.). Vaziuokles detales visokie sarnyrai, traukes, gumytes ir pan. kainuoja 3-10 euru, nezinau ar gali buti pigiau. Variklis benzininis, panasus i zoliapjoves pagal savo gabaritus ir sudetinguma, nemanau, kad ten yra kam sugest, musu imoneje buvo tokiu kurie prie 360tukst km ridos veike puikiai. Jei kazkam daznai genda toks automobilis, tai gal tiesiog nevykes variantas pasitaike, juk ir BMW bei Mercedes buna, kurie tampa galvos skausmu. Komforto lygis ir garso izoliacija maloniai nustebino, kai pradejau su juo vazineti, iki 100km/h salone tylu, vaziuoja daug minksciau ir maloniau nei konkurentas Toyota Yaris. Mano variantas buvo pirktas Lietuvoje ir pritaikytas musu rinkai, todel kebulas cinkuotas, del rudziu problemu nera iki siol. Automobilis aukstas, nesunkiai galima uzvaziuoti ant bortelio jei reikia ankstame kieme, siaip manyciau, toks grynai sukurtas daugiabuciu kiemams:) negalejau atsistebeti, i kokius mazus tarpus ji galima ikisti, jei nemokate parkuotis, tai su situo automobiliu tikrai ismoksite, nes matomumas pro galini stikla neitiketinai geras. Ne karto, per visa 8 metu eksploatacija nebuvo, kad netiketai neuzsivestu, sugestu ar dar kazkas atsitiktu, del ko negaletum vaziuoti. Todel vertinu kaip tikrai patikima ir neproblemini automobili. Aisku, prieziura butina, jei kazkas barska, kliba, ar neveikia, reikia taisyti. Bet manau, cia su kiekvienu automobiliu tas aktualu. Be to, nereikia situ masinu lyginti su aukstesnes klases gamintojais, ir tiketis is Renault kazkokiu stebuklu, ypac kalbant apie vairavimo malonuma, salono kokybe ir pan. Tai yra pigus miesto automobilis, ir pagal kaina, jis manyciau savo puikiai atidirba. Remontas labai pigus taip, sie automobiliai nuverteja, bet jie ir nauji nera brangus Pirkdami ziurekit, kad butu cinkuotas kebulas; Benzininiai varikliai tikrai patikimi, del dyzeliu nieko negaliu pasakyti;
Pilnas atsiliepimas...
westpoint | 2016-12-02

Prastas automobilis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tokių nepasitaikė
Visas automobilis - ištisas minusas
Pirkau iš Lautros žmonai 2002m. Pardaviau 2012. Rida 103 000. Patogus automobilis važinėjant max dviese.Geras dizainas, patogios sėdynės. Pasibaigus garantijai nustojo užsivedinėti prie žemų temperatūrų. Priežasties taip ir nenustatė. Variklis pradėjo valgyti tepalą po 70 000 Sukišau krūvą pinigų remontams. Nustojo užsivedinėti žiemą Starteris sugedo mašinai pastovėjus mėnesį))) Ir taip du kartus Srovės nutekėjimas sodindavo akumuliatorių. Visa pakaba pakeista. Stabdžių kapitalinis remontas Vengti Renault automobilių
Pilnas atsiliepimas...
Jurijus | 2016-03-22

Renault Clio II 2003 1,5 dCi

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, ekonomiškas, akiai patraukli išvaizda
Erdvės salone stoka, barškutis. Man pasisekė tik tokie minusai.
Na, kaip pirmas, moteriškas automobilis, tai geras variantas, Kaip miesto automobilis - geras variantas. Plytų ar cemento gal ir nepavežiosi, tačiau savo darbą kaip transporto priemonė, šis automobilis atlieka puikiai su kaupu. Manevirngas, gal kiek ankštokas didesnių gabaritų ar tiesiog aukštesniam žmogui. Turiu laimę, nes per šešis eksploatacijos metus neįsimetė a nei rūdelė. Pavarų svirties gaubtas, tikriausiai kaip ir visų Renault modelių, neatlaiko įtampos. Išvaizda, vieni sakys kad pfff... , o man super. Lieti ratai, tamsinti langai bet kurį automobilį puošia. Clio ne išimtis. Garso izoliacija gal ir ne idealiausia, tačiau susikalbėti automobilyje galima ir pašnibžomis. 1,5 dC1 48kW, traukia kaip pasiutęs. Mašina nedidelė, to daugiau nei užtenka. Gal lenkiant, norėtųsi daugiau galios. Mieste žiemos metu telpa į 5,5l. Užmiestyje žiema turiu laimę sudeginti iki 5l/100, vasara - ~4,5l/100. Pravažinėta tris sezonus, žiemą kūrėsi prie -25°. Tuo tarpu kiti vargo ir prie -15°. Čia daug ar mažai spręskite patys, per šešis metus pakeistos stabdžių kaladėlės, galiniai amortizatoriai, kairės pusės šarnyras, variklio diržas, priekinės ir galinės lemputės. Tepalai ir filtrai savo ruožtu. Vertas dėmesio modelis. Juo labiau kad dabar jis dar ir pigėja.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-09-09

Nepirkite šio automobilio.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neradau
Visas auto ir yra minusas
Tikrai prastas automobilis. Pravažiavo 245K , o pakeista&remontuota praktiškai vos ne pusę auto:amortizatoriai, sankaba, generatorius, langų pakletuvai, greičių dėžės svirtis nupuvo, babina, purkštukai, pusę pakabos ir t.t... Auto nemanevringas, barškalas ir tiek. Variklis pastoviai "apsimyžęs" . Nuolatiniai remontai. Jei pamatei šią auto, tai apsisuk ir bėk kuo toliau nuo jos... Bėk kuo toliau nuo jo...
Pilnas atsiliepimas...
Pavel | 2013-08-21

clio 1.2 1998m. prancuzams Ne!

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, nerudija kebulas plastmadinis
visas auto yra Minusas, tai pinigu siurblis
Gendantys barskalas. per penkerius metus kas puse metu reikia remonto. remonto kainos 400-1000. ir vis genda ir genda, elektronika, davikliai, starteris, generatorius, duru spinos abi parejo. sankaba, pavaru deze, vandens pompa, kulisa istrupejo. granatu apsaugas kas puse metu reikia keisti . garsai neaiskus. stogas barska nezinis ko. tikras prancuziskas g... 1,2 benzinas. ekonomiskas nuvertejo per 5 metus apie 6000 lt. remontui paklota apie 8000 ir pirktas uz tiek. dabar toks kainuoja 2000 Ne pirkite renault clio 2. galvos skausmas.
Pilnas atsiliepimas...
Emilija | 2013-07-25

Renault clio 1.2

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas
labai rudija, mazai vietos tiek viduj tiek bagazinej, silpna vaziuokle, brangios detales
Nelabai koks masiniukas rudyja taip pat ir vietos viduj nedaug. variklis seip geras jei priziurimas. nebrangu geriau pataupyti pinigeliu ir ziureti golfuka arba audine.
Pilnas atsiliepimas...
Daiva | 2013-04-12

Renault Clio 1.5 litro dyzelis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziukle, patogumas, dizainas, mazos kuro sanaudos
variklis, elektronika, turbina
Bendrai automobilis patogus, maloniai vaziuoja. Daug buvo sugedusiu elektroniniu dalyku, pvz. centrinis uzraktas del pultelio savavaliskai veikdavo. Avarinio mygtukas buvo parejes, reikadavo su popieriuku pataisyt kad veiktu. Radijo visas valdymo mechanizmas neveike. Kai pirkau jau buvo turbina atrestauruota, matyt irgi pareina turbinos sitai masinai. Siaip su vaziuokle nei vienos problemos. Variklis silpnas, turejau bedu, ryjo tepala. 100 km turedavau uzsipilti 200ml tepalo. Man jo nereikedavo keisti, o tiesiog ji visa sunaudodavo. Didelis dumingumas. Kai pirkau, neatkreipiau demesio. Perkant prie didesniu apsuku matytusi melynas dumas. Idomu tai, kad degdavo lempute "OIL OK", tik rode, kad "serv" reikia...Ejo smalkes i vidu masinos, galva paskausdavo vazineti. Variklio remontas minimaliai kokius 2000lt kainuotu. Buvo issprogusios oro pagalves, tai jas keist ten irgi minimaliai tukstantis. Mieste man rydavo apie 6litrus dyzelio. Uzmiesty gal kokius 5.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2011-09-18

Clio 1.2 16V

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, ekonomija
Nuvertejimas, neįdomus ir nuobodus modelis
Pirktas naujas. Įmonei reikėjo mažo, nebrangaus automobilio važinėti daugiausia mieste ir tik kartais užmiestyje. Šis automobilis tai daro iki šiol puikiai, jokiu didesnių bėdų neatsirado. Automobilis nors ir mažo litražo yra stebetinai vikrus ir narus važinėti mieste. Truputi erzina salono girgždesys. Rida 120000 km. 1.2 16V bezinas yra stebėtinai žvalus mieste, mėgsta aukštas apsukas. Kuro sąnaudos mieste apie ~7l/6l (žiemą/vasarą). Užmiestyje vaiuojant ramiai galima be vargo tilpti į 4.5~5l. Jokiu gėdimu nebuvo, apart to, kad labai nemėgsta didelios dregmės. Nenoriai vedasi ir dirba sunkiai kol neužkaista. Apie nuvertėjima net nėra ką kalbėti, tai labai blogas rodiklis šitam automobiliui. Keista: visos stabdžių trinkelės ~250lt; tepalai; filtrai. Jei pirkti, tik nauja, nes nėra brangus. Taip bus išvegta didesnių bėdu ir automobilis atitarnaus už jį sumokėtus pinigus.
Pilnas atsiliepimas...
Edita | 2010-06-05

Renault Clio 1.6 16V (2000m.)

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, greitas, manevringas, gerai valdomas, puikus sukibimas su keliu
Amžini gedimai ir remontai, prastas atsparumas drėgmei
Vairuoju jau tris metus, tai yra mano pirmasis automobilis, tad ir kitiems pradedantiems vairuotojams kaip pirmąjį galėčiau rekomenduoti. Kita vertus, tai yra tarpinis variantas tarp Sport ir standartinės Clio - 107 arkliukus ne kiekvienas "žalias" vairuotojas iškart suvaldo. -Ar jis greitas? Taip, netgi labai. Ši Clio turi visus tipinei miesto mašinytei būdingus bruožus su riebiu pliusu - netipine galia, tad spaudžiant "tapkę" plente automobilis nepraranda stabilumo ir nesipurto - kita vertus, daugiau nei 150km/h spausti nerekomenduotina. - Ar jis ekonomiškas? Deja, ne itin - vasarą kuro sąnaudos ne kažin kuom skiriasi nuo žieminių - t.y. apie 8,5 L / 100km. Kita vertus, visus tuos šimtą su virš arkliukų reikia išmaitinti, taigi būtent tokios sąnaudos, mano nuomone, yra pateisinamos. - Ar jis "draugiškas" gamtai? Maniškis turi problemų su kuro padavimu, tad net ir pastovėjus saulės atokaitoje, užvestas variklis kelia virš 2000 apsukų, kol per maždaug 10 minučių sušyla. Pirkau daužtą ir be katalizatoriaus, tad neatmetu galimybės, kad sutriko liambdos zondos veikimas, ko pasekoje rytais užvedamas variklis garsiai gaudžia ir kelia aukštas apsukas. - Ar jis patogus? Pusiau odinės sportinės sėdynės su puikiu šoniniu prilaikymu - visi iki vieno mano keleiviai giria sėdėsenos komfortą. Pakaba maniškėj Clio yra šiek tiek pažeminta, tad kietoka - duobes tenka apvažinėti budriau ir atsargiau. - Talpumas pusėtinas. Didenis nei MINI, bet daug lagaminų į bagažinę irgi neprisikrausi. Užtat gale puikiausiai telpa 3 žmonės - tikrai ne kiekvienas triduris hečbekas tuo gali pasigirti. Tiesa, įlipimas į galą nėra itin patogus, nes atlenkus priekinę sėdynę tarpukas išlieka itin siaurias (nebent nepatingėsit ją papildomai nuolat atstūminėti į priekį iki galo). Beje, keleivio sėdynės rankenėlė nulūžusi, tad norėdama išleisti iš mašinos savo galinius keleivius, turiu sustoti šalikelėje ir išleisti juos pati... - Interjeras - pakankamai pigus, su barškančiom plastmasėm. Tiesa, prietaisų skydelis baltas kaip sportiniame Clio variante. - Eksterjeras - skaidrūs žibintai su įmontuotais xenonais priduoda estetinio grožio ir itin naudinga žiemą (šviesos atsispindėjimo nuo sniego prasme). Sako, nuo 2000m. gaminamus automobilius gamintojai ėmė cinkuoti, bet maniškės kapoto rūdys (pirkau daužtu ir tik "pardavimui" sutvarkytu priekiu) dažus kelia taip, kad lupasi tiesiog žievėmis. Nuo daužtumo taipogi visas priekis praradęs simetriją, tad be gerų poros tūkstančių, norėdama jį susitvarkyti, neišsiversčiau. Reikia keisti abu sparnus, kapotą, bamperį ir t.t., ir pan. Trumpai tariant, įsigijai prancūzišką automobilį - turi jį ITIN mylėti, ypač finansine prasme. Nes tai amžini smulkūs mašinos gedimai ir kaprizai (ypač elektronikos) - pvz. savavališkai suveikiantis galinis valytuvas, stabdant vietoje STOP lemputės užsideganti priešrūkinių žibintų lemputė ir pan. Kaip jau minėjau, varikliukas yra tikrai superinis, bet dėl to mašiniukas yra gan apetitingas kurui. Norintiems važinėti pigiai ir ekonomiškai, geriau rinktis standartinę Clio, na, o ekstremalams geriau iškart dairytis Clio Sport su 2l varikliu ir 169 AG. Daugiausia pinigų išleidau itin dažnam "babinų" keitimui - jų pas mane keturios - po vieną ant kiekvieno cilindro (jų, kaip žinia, irgi keturi), tad nuolat tai viena, tai kita "nudūsta", taip pat įvairioms važiuoklės dalims - šarnyrams, pusašiams, stabdžių kaladėlėms, po didesnių liūčių be vargo peršlampančioms lemputėms (galinio numerio apšvietimo bei galinių žibintų). Na, ir žinoma, kurui... Pirkau už 9000 Lt, dabar, po trijų su puse metų, jį parduočiau už maždaug 6000Lt. Prancūzai, nuvertėja gan greitai..!
Pilnas atsiliepimas...
Ne Clio | 2009-11-13

Prancuziska bandele :)

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kazkada buvo patrauklaus dizaino, nedidele kaina. Ekonomiskas ir gana dinamiskas dyzelinis variklis.
Mazas viduje, daug ivairiu gedimu ir "ligu", todel automobilio tikrai negaliu rekomenduoti. Tuo labiau, kad siai dienai tai jau tikrai senas automobilis.
Reikia pradeti nuo to, kad toki automobili nusipirkti visada buvo nesunku, taciau su juo susigyventi cia jau kitas klausimas. Clio gana graziai atrodo, interjeras patogus, keletas svirteliu savo vietose ir viskas. Stilius labai prancuziskas - apvalios formos, sedynes minkstos, soninis palaikymas prastas, taciau veliurines, na bent malonu atsisesti i toki biudzetini automobili. Galines sedynes tikrai ankstos, net ir tokios klases automobiliu, visgi pas mane buvo triduris variantas. 1.5 dyzelinis motoras yra neblogas - mazam automobiliui duoda daug jegos. Sanaudos irgi geros - tik 6l/100km, taciau uzmiestyje vasara galima isspausti ir kokius 4l/100km. Automobilis nera baisus vaziuoti, taciau patikimumas yra baisus. Tai tikra visokiu smulkiu nesamoningu gedimu kratalyne. Pakabos problemos, elektronika, stringa rankinis stabdys ji uztraukus, per stoglangi bega vanduo, stringa centrinis uzraktas ir pan. Salonas nuolat pilnas ivairiausiu garsu, krebzdesiu. Aisku automobilis ne naujas, taciau net ir naudoto galima butu tiketis kazko geriau. Tiesa bent jau patogu atlikti elemenatrius lempuciu pakeitimus. Tai ivertins moterys, kurios nebijo atsidaryti kapoto.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt