Markės
1487 iš 1918
Renault Clio, (BR/CR/SB/SR) 2005 - 2014
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.618% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 6
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)28% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
  • Patogus ir įmantrus interjeras
  • Puiki važiavimo kokybė
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairas
  • Sėdynėms trūksta šoninio palaikymo
  • Pigus salonas baziniuose modeliuose
Trečios kartos Clio pristatytas 2005 metais buvo gaminamas ant platformos sukurtos kartu su Nissan ir dalijasi ja su Renault Modus, Nissan Micra ir Nissan Note modeliais. Automobilis tapo ženkliai didesnis net 4 m ilgio ir 130 kg sunkesnis nei Clio II ir beveik peraugo supermini automobilių klasę. Tai yra Renault bandymas įterpti Clio į prabangesnių tarpą. Renault gerai žinoma kaip itin saugių automobilių gamintoja. Todėl ir naujas Clio pasiekė 5 žvaigždžių EuroNCAP saugumo įvertinimą ir prisijungė prie kitų Renault šeimos automobilių turinčių maksimalų įvertinimą (išskyrus Kangoo ir Twingo modelius). Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu ir buvo tikimasi, kad būtent šis modelis nustatys etaloninius reikalavimus dėl kokybės, saugumo ir stiliaus šioje klasėje. Galingiausia versija - Renault Clio Sport turi atmosferinį 16 vožtuvų 2.0 L variklį su 6 greičių pavarų dėže. Variklis išvysto 197 AG (145 kW)/7250 rpm, o didžiausias greitis yra 215 km/h ir 0-100 km/h pasiekia per 6.9 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu. Iki šiol Clio išlieka vieninteliu automobiliu, kuris Europos metų Automobiliu buvo išrinktas du kartus – 1991 ir 2006.
2017-02-23
puikus kompaktas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
puikus variklis ir pakaba, gera garso izoliacija.
sunkiai šyla žiemą.
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkome 2011-ųjų metų gerai išlaikytą CLIO už ~3500€. Tuo metu jam buvo 4 metai. Tokių pat metų ir ridos "Yaris" kainavo lygiai 2x brangiau. Automobiliuku mes labai patenkinti. Ypač maloniai nuteikia variklis: dirba tyliai, vibracijos nėra išvis, trauka užtikrinta. Vienintelis variklio trūkumas - drebėjimas prie per mažų apsukų (mažiau 1500). Galbūt šio trūkumo neturi galingesnės 1,5 DCI motoro versijos (mūsiškis - silpniausias 50kW). Gal jam padėtų chip-tuningas, nebandžiau. Palyginimui, mūsų 2,0TDI 100kW volkswageno variklis daug didesnę ir 7-vietę mašiną prie tokių apsukų visai sklandžiai veža nesikratydamas. Bet visomis kitomis prasmėmis tas TDI - traktorius. Pakaba veikia tyliai, minkštai ir gerai laiko posūkiuose. Tobula. Didelis privalumas - aukšta provėža (giliame sniege ar miško kelyje jam dugnas užkliūna paskutinis). Matomumas geras, salonas modernus, sėdynės patogios ir gerai valdosi. Važinėjantis juo užsimiršta, kad tai mini klasės mašinytė, ir nejučia pradedi reikalauti kaip iš vidutinės klasės automobilio. Tada pradeda kliūti maža bagažinė (~300 Ltr) ir tai, kad galinė sėdynė pasiguldo tik visa (neišeina nulenkti jos dalies), o ir paguldžius sėdynę turime nelygias grindis. Žodžiu - ne krovininis automobilis. Mažai vietos ant galinių sėdynių (įsegus vaikiškas kėdutes viduriniam vaikui jau sunku įlipti per šoninių mažųjų keleivių kojas. Internete daug skaitėme apie dažnai perdegančias trumpąsias lempas ir sunkų jų pakeitimą. Nupirkome standartinius BOSCH ir jau 1,5 metų tarnauja, o pakeisti jas buvo tikrai nepatogu, bet kai išmoksti - visai įmanoma. Manevringumas puikus - dėl gero matomumo, mažų matmenų ir gerai pasukamo vairo. Trūkumai: 1. Jau minėtas drebėjimas prie (per) mažų apsukų 2. Lėtai ir prastai šyla salonas. Čia vienintelis rimtas trūkumas, nes žiemą per šalčius su juo ir važiuoji kaip žiemą - su pirštinėmis, kepure. Salonas įšyla lėtai, o tikrai šilta jame niekada nebūna. Prie -10...15C net ilgoje kelionėje nepasieksi normalesnės temperatūros, o prie -20 tiesiog iš vidausrasoja, apšąla langai. Na, mes ilgoms kelionėms turime didesnę mašiną. 3. Bagažinės dangtis duobėtame kelyje barška. 4. Mūsiškės labai prastas sėdynių gobelenas, tiesiog neįtikėtinai pigus, tepasi, veliasi, baisu, kad greit prairs siūlės. Gero GABRIEL gobeleno metras kainuoja 10-15 €, tai nesuprantu, ką čia RENO sutaupė tokią pigieną dėdami. Nepalyginsi su senomis japoniškomis "Mazdomis". 5. Mažas galinio vaizdo veidrodėlis (vidinis). Sesers senesniame YARIS'e platesnis ir patogesnis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nusipirkę mašiną keitėme viską, ką priklauso: diržą, alyvas, filtrus. Vėliau dar keičiau priekines "trumpųjų" lemputes. per ~30,000km - kol kas viskas. detalės pigesnės nei "corolos" ar "primeros".
Patarimai perkančiajam
Patikrinti firminiame servise WIN kodą, ridą, istoriją.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt