Markės
1499 iš 1918
Renault Kadjar, 2015 - 2022
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.814% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjeras
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne taip išsiskiria kaip konkurentai
"Automobilis gaminamas tiek su dviejų, tiek su visų varomųjų ratų sistemomis, su aukšta 190 mm prošvaisa ir plastiku apsaugota kėbulo apačia"
Renault toliau kepa simpatiškus krosoverius – neseniai pasirodė mini krosoveris Captur, o dabar ir didesnis pirmasis C segmento Renault krosoveris Kadjar. Renault kompanijos receptas šioje perpildytoje rinkoje yra paprastas – gaminkime kaip galima patrauklesnius automobilius. Kadjar išsiskiria banguotu gražiai suderintu išorės dizainu. Priekyje puikuojasi naujasis ir reikia pripažinti pagaliau sėkmingas Renault kompanijos stilius, kur visas dėmesys skirtas dideliam logotipui. Šonuose itin ekspresyviai išreikštos atletiškos ratų arkos bei chrominiai langų linijos apvadai, o gale paprastas ir puikiai suderintas krosoveriams būdingas stilius. Viduje Kadjar nėra toks žaismingas kaip Captur, tačiau inžinieriai sukūrė paprastą ir patogų interjerą, o svarbiausia kad netaupė interjero medžiagoms. Automobilis gaminamas tiek su dviejų, tiek su visų varomųjų ratų sistemomis, su aukšta 190 mm prošvaisa ir plastiku apsaugota kėbulo apačia bus tinkamas išvažiuoti į bekelę, tačiau didžiausi jo privalumai yra mieste. Tai kompaktiškas, manevringas automobilis aprūpintas ekonomiškais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-09-12

Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto

Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto
Naujasis „Renault Kadjar“ pasižymi dar patrauklesne ir stilingesne išvaizda, kurią pabrėžia dinamiškos ir šiuolaikinės kėbulo linijos. Atnaujinus modelio saloną, jis tapo dar labiau komfortiškesniu, kokybiškesniu ir ergonomiškesniu. Be to, į naująjį „Kadjar“ montuojami pažangūs turbobenzininiai ir turbodyzeliniai varikliai su naujausiomis taršą mažinančiomis technologijomis, užtikrinant smagų, taupų ir aplinką tausojantį važiavimą. 

„2015 metais debiutavęs „Kadjar“ yra itin svarbus „Renault“ gamos modelis, kurį įsigijo daugiau kaip 450 000 pirkėjų. O naujasis modelis su atnaujinta ir stilinga išvaizda, didesniu komfortu ir geresnėmis apdailos medžiagomis dar labiau padidino jo patrauklumą. Taip pat didelis pranašumas prieš ne vieną segmento konkurentą yra visų varančiųjų ratų pavara,“ – sako Olivier Tschanhenz, „Renault“ grupės Rinkodaros skyriaus direktoriaus pavaduotojas.
 
Dar efektingesnė nauja išvaizda 

Atliktos pirkėjų apklausos atskleidė, kad vienas didžiausių „Renault Kadjar“ įsigijimo svertų yra išskirtinė automobilio išvaizda. Priekyje naujasis „Kadjar“ išsiskiria unikaliais C formos „Renault“ šeimos žibintais su į dienos šviesas integruotais LED posūkiais, taip pat galimas su naujos išvaizdos „LED Pure Vision“ rūko žibintais – šios technologijos lemia iki šešių kartų mažesnes nei halogeninių šviesų energijos sąnaudas. 

 
Buvo pakeista ir priekinė bei galinė „Kadjar“ dalies išvaizda – priekyje sumontuotos platesnės grotelės su chromo apdaila, o buferiai nudažyti kėbulo spalva. Galinis naujos formos buferis gali turėti tvirtą automobilio būdą pabrėžiančius chromo elementus. Pasirinkime atsirado ir nauji 17 ir 19 colių skersmens ratlankiai, taip pat trys naujos spalvos – „Oural Green“, „Iron Blue“ ir „Highland Grey“. 
 
Erdvus salonas ir kokybiška apdaila 

Naujajame „Renault Kadjar“ itin daug dėmesio teikta apdailos kokybei ir keleivių komfortui, tad salone panaudotos itin gerai suderintos naujos medžiagos, o surinkimo kokybė yra dar geresnė. 
 
Prietaisų skydelyje sumontuotas naujas 7 colių „R-LINK 2“ lietimui jautrus multimedijos sistemos ekranas su išmaniųjų telefonų sąsajų „Android Auto” ir „Apple CarPlay” palaikymu, o pats ekranas yra ryškesnis ir greičiau reaguoja į paspaudimą. Taip pat jis yra vienoje plokštumoje su prietaisų skydeliu, taip suteikiant labiau vientisą ir elegantišką išvaizdą. 
 
Naujajame prietaisų skydelyje yra naujas ir patogesnis oro kondicionavimo sistemos valdymas, kuriame temperatūros ir vėdinimo sistemos nustatymai rodomi trijuose pasukamuose valdikliuose. Vėdinimo grotelių apvadai, durelių rankenėlės ir centrinis prietaisų skydelis turi chromo apdailą. 
 
„Renault Kadjar“ sumontuotos naujos sėdynės su dvigubai didesnio tankio užpildu, taip padidinant komfortą ir mažinant nuovargį tolimose kelionėse. Dar patogesnę kūno padėtį užtikrina reguliuojamo ilgio sėdimoji dalis, geresnį šoninį prilaikymą turintys standesni sėdynių kraštai ir pastumiamas porankis tarp priekinių sėdynių. 

 
„Renault Kadjar“ bagažinė yra viena didžiausių šiame automobilių segmente, į kurią telpa iki 527 litrų. Jos dydį galima dar labiau padidinti patogiomis rankenėlėmis, esančiomis bagažinės šonuose, nulenkus antros eilės sėdynių atlošus. Taip pat galima nulenkti ir priekinio keleivio sėdynės atlošą, o tai leis pervežti net itin didelius, daugiau kaip 2,5 metro ilgio krovinius. 
 
Aukščiausiai „Renault Kadjar“ apdailos gamoje yra sportiškoji „Black Edition“ versija. Ji išsiskiria „Alcantara“ audiniu aptrauktomis sėdynėmis, juodomis lubomis ir išskirtiniais kilimėliais. Šis modelis komplektuojamas su 19 colių ratlankiais, skirtingos spalvos priekine ir galine apsauginėmis plokštėmis ir juodais šoninių veidrodėlių gaubtais. 
 
Taupūs ir efektyvūs „Kadjar“ varikliai ir transmisijos 

Į naująjį „Kadjar“ montuojami naujos kartos „Renault“ varikliai, kurie turi naujausias taršą mažinančias technologijas, taip pat pasižymi puikiomis važiavimo savybėmis ir mažomis degalų sąnaudomis. 
 
„Kadjar“ pirmą kartą siūlomas su itin pažangiu „1.3 TCe“ turbobenzininiu keturių cilindrų varikliu, sukurtu drauge su „Daimler“ kompanija. Didelis variklio su turbina pasiekiamas sukimo momentas užtikrina gerą trauką, taip pat šis variklis turi kietųjų benzino dalelių filtrą, mažinantį aplinkos taršą. Skirtingose versijose šis motoras pasiekia nuo 140 iki 160 AG ir yra galimas tiek su mechanine, tiek ir su dviejų sankabų EDC automatine greičių dėže. 
 
Naujasis „Kadjar“ komplektuojamas ir su atnaujintais turbodyzeliniais „Blue dCi“ varikliais su azoto oksido (NOx) taršą mažinančiu selektyvios katalitinės redukcijos SCR filtru. Palyginti su ankstesnės kartos motoru, dabar „Blue dCi 115“ variklis pasiekia 5 AG ir 10 Nm daugiau, taip užtikrinant sklandų ir taupų važiavimą. Šis variklis galimas su mechanine pavarų dėže, vėliau bus komplektuojamas ir su dvejų sankabų EDC automatine transmisija. 
 
„Blue dCi 150“ yra išskirtinis „Kadjar“ motoras, pasiekiantis 20 AG daugiau nei ankstesnė jo versija, taip užtikrinant ypatingas važiavimo savybes. Jis komplektuojamas su mechanine pavarų dėže ir galimas tiek su priekinių, tiek ir visų varančiųjų ratų pavara. 
 
Kelyje ir bekelėje – visur kaip namuose 

Naujojo „Renault Kadjar“ prošvaisa siekia 200 mm, o visų varančiųjų ratų technologija leidžia užtikrintai važiuoti slidžiu keliu, apsnigtais kalnų keliais ir bekele. Visų varančiųjų ratų transmisija turi tris režimus – tik priekinių ratų režimas užtikrina mažiausias degalų sąnaudas, „Auto“ režime elektronika iki 50 proc. sukimo momento perduoda galinei ašiai, o „Lock“ režimas skirtas važiuoti iki 40 km/val. bekele, blokuojant centrinį diferencialą su tolygiai ašims paskirstomu sukimo momentu. 
 
Modeliuose su priekiniais varančiaisiais ratais galima „Extended Grip“ sistema. Komplektuojama su „M+S“ universaliomis padangomis, ji padidina pravažumą bekelėje, važiuojant per purvą, sniegą ar smėlį.
 


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt