Markės
1113 iš 1834
Mercedes-Benz SLK klasė (R171) 2004 - 2011
Mercedes-Benz SLK klasė, (R171) 2004 - 2011
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 2
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Gera standartinė įranga
  • V8
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedidelė bagažinė
  • Blankus dizainas
"SLK 55 AMG turi įspūdingą 5.4 L 265 kW (360 AG) V8 jėgainę, kuri leidžia automobiliui pagreitėti 0-100 km/h per vos 4.9 sekundės"
2004 metais pristatytas naujas SLK buvo iš esmės naujas automobilis. Rodsteris turi gerokai glotnesnį ir agresyvesnį dizainą – variklio gaubtas su įmontuota didele trikampe žvaigžde akivaizdžiai nukopijuotas nuo Mercedes-Benz SLR superautomobilio. Tačiau automobilis išliko nedidukas, manevringas ir dabar su gerokai galingesniais varikliais kas atitinka automobilio pavadinimą - SLK pavadinimas vokiškai skamba “Sportlich, Leicht und Kurz”, kas lietuviškai "sportiškas, lengvas ir trumpas". Silpniausias modelis SLK 200 Kompressor turi 1.8 L 135 kW (184 AG) galios keturių cilindrų turbo variklį, o galingiausas SLK 55 AMG įspūdingą 5.4 L 265 kW (360 AG) V8 jėgainę, kuri leidžia automobiliui pagreitėti 0-100 km/h per vos 4.9 sekundės. Modifikuota šio automobilio versija buvo naudojama kaip saugos automobilis Formulės 1 varžybose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
SLK 55 AMG:



Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Giedrius | 2017-01-10
Maksimalus įvaizdis už sąlyginai minimalią kainą!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, gera gamyklinė komplektacija
Nepakankama garso izoliacija
Jau pusantrų metų vairuoju MB SLK (2005 metų gamybos, R171) kabrioletą - rodsterį. Per tą laiką pravažiavau apie 25 000 km ir vistiek turiu mažai ką pasakyti, kadangi automobilis patikimas ir jokių "šposų" nekrečia. Daug kas įsėdęs nustemba, kad automobilis dvivietis ir dar kelis kartus atsisuka įsitikinti, kad už priekinių sėdynių daugiau nieko nėra :) Teko pakeisti akumuliatorių, kai žiemą pradėjo sunkiai vestis, meistras nustebo, kad senasis akumuliatorius buvo dar gamyklinis (taigi tarnavo daugiau kaip 10 metų!) O šiaip tai automobilis malonumui ir įvaizdžiui, gatvėje daug kas atkreipia dėmesį ar dažnai klausia: "Kas čia per modelis?" arba "Koks variklis?". Kaip ir daugelis MB, šis SLK yra gerai valdomas, labai manevringas, mieste gelbsti ir parkavimo davikliai priekyje ir gale. Tiesa, jo priekis gana žemas ir tenka parkuojantis saugotis aukštesnių bordiūrų, ne kartą buvau švelniai "pakabinęs" saviškį SLK ant priekio. Teko išgirsti iš keleivių, kad šis SLK ne "mersiškas", turėta omenyje, kad jis nėra pats tyliausias automobilis, visgi sudedamas metalinis stogas tikriausiai neužtikrina maksimalios garso izoliacijos. Jis taip pat ir gana kietas (ypač su R18 ratlankiais) bei sportiškas, panašiai važiuoja kaip kartingas. Žinoma, tai įtakoja jo stabilumą ir nuspėjamą elgesį kelyje. Tam labai padeda ir mane nustebinusi ESP sistema, kuri įjungta neleidžia "užmesti" automobilio galo ir praktiškai visose situacijose gelbsti ne ir ne itin patyrusį vairuotoją nuo nelaimės. Šiame modelyje yra ir bagažinė, kurioje lengvai telpa, tarkime, du lagaminai ir keli kiti smulkūs daiktai, o kai bagažinėje guli nuleistas stogas - vistiek lieka sąlyginai nemaža erdvė. Įdomu ir tai, kad pagal gamyklines specifikacijas šio modelio priekiniai ir galiniai ratlankiai yra skirtingo dydžio, taigi skiriasi ir padangų dydis (tarkime, mano priekinės 225 40, galinės 245 35). Autotradoje teko bandyti jo maksimalų greitį, gana lengvai akceleruojasi iki 200 km/h, o daugiausia "išspaudžiau" apie 220 km/h (panašiai ir turėtų važiuoti). O šiaip tai labai smagus ir atrodantis gerokai brangesniu automobilis, taigi galima ir tai laikyti jo pliusu :) Variklis dirba gana tyliai ir jo praktiškai nesigirdi, nebent užspausi akceleratorių iki dugno, tada išgirsi :) 1,8 turbokompresorius, gana eiklus (nors jau imu norėti 3,5 arba 5,5 ltr AMG modelio), mieste naudoja apie 10 - 11 litrų benzino (mažai važinėju piko metu). Tai pats populiariausias Lietuvoje šio modelio variklis, gana dinamiškas ir tuo pačiu (sąlyginai) taupus. Įdomu tai, kad tokio tipo automobilio kainos yra tiesiog įvairios. Galima rasti egzempliorių už 6500 EUR, o yra ir už 13 000 EUR, o pagaminimo metų skirtumas, tarkime, tik du metai. Bet šie automobiliai kainą "laiko", taigi nuvertėjimas jų yra minimalus. Jei aš prieš pusantrų metų pirkdamas saviškį, mokėjau 8000 EUR, tai ir dabar reikėtų ne mažiau pinigų, norint nupirkti tų pačių metų auto. Teko virinti galinį diferencialą (skaičiau, kad tai šių modelių bėda, jie kažkodėl rūdija) ir keisti vieną galinę traukę, kaina tikrai manęs neišgąsdino (apie 40 EUR su darbu). Pamiršti apie praktiškumą ir džiaugtis gyvenimu, tam šitas automobilis ir skirtas!
Pilnas atsiliepimas...
Artur | 2010-04-09
Prastas dizainas, komfortiskas, gerai valdomas ir silpnas rodsteris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patiko pakaba, tikrai aukstas komforto lygis, puikus metalinis stogas, isskirtinis automobilis
Silpnas ir nelabai ekonomiskas variklis, dizainas, prastokos kokybes interjeras
Teko toki automobili valdyti dvi savaites, todel nusprendziau pasidalinti savo ispudziais, kadangi esu automobiliu fanas tai labai idomu buvo patyrineti si automobili. Na dizaino poziuriu man sis automobilis neatrodo vykes - jei BMW Z4 atrodo labai vyriskas, sis greiciau yra moteriskas :) Linijos man jo kiek per svelnios ir "nulaizytos", be to automobilis atrodo mazesnis nei yra istikruju. Be abejo SLK grazus - su F1 tipo nosimi, o su AMG apdaila atrodo beveik nepriekaistingai, taciau apskritai toks dizaino stilius man ne prie sirdies. Taciau kietas sulankstomas stogas yra labai didelis privalumas - reikia buti teisingam Lietuvoje daugiausia vazinesi su uzdarytu stogu. O tai ir praktiska ir galu gale dizainas atrodo vientisesnis nei su uzdetu medziaginiu stogu. Bagazineje pakankamai vietos, kad susideti pirkiniu krepsius, net kai stogas yra nuleistas. Viduje - pakankamas komfortas, patogios sildomos sedynes, be to sportiskos. Parkingo sistema, Bluetooth, navigacija, sildomas vairas ir kita. Patiko pakaba, kuri kaip neiprasta MB automobilyje suderinta sportiskai, taciau tikrai ne tokia ekstremali kaip Z4 ir tai kogero netgi pliusas. Tiesa garso sistema nenustebino - ji prastoka tokiam automobiliui. Kritikos nusipelno ir interjeras - jo kokybe, na tokia so so, kazkaip to neuztenka aukstos klases automobiliui, o ir dizainas is pirsto lauztas - daug ivairiu smulkiu mygtuku vienoje vietoje, tiesiog per didelis vairas ir pan. Zodziu nesu fanas Mercedes stiliaus - bet cia skonio reikalas. Kiekvienam savo. Automobilis turi gerus zibintus. Variklis 1.8 litro su kompresoriumi. Nepasakyciau, kad butu mane nustebines - beveik bet kokiame automobilyje galingesnese versijose gali rasti panasios dinamikos varikli. Taciau toki automobili smagu vairuoti vien del jo kompaktiskumo, manevringumo. Vidutines kuro sanaudas kompas rode 10-12 l/100 (o tai tikrai daug), bet cia vaziuojant tikrai ne ekonomisku rezimu. Sake, kad normaliai vazinejant galima tureti 9l/100km. Zodziu jeigu nori tureti ne tik isskirtini automobili, bet ir atitinkama galia reikalingas 3.5 V6 variklis. Sukimo momento nepritruks :) Saugoti priekini bamperi parkuojantis :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai 190C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė S klasė Coupe CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė Coupe
    EQB
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt