Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Legacy platformos. Subaru tikslas buvo pritraukti tuos, kas vertina Legacy galią ir prabangą, bet kartu trokšta daugiau erdvės. B9 Tribeca buvo pristatytas su gan prieštaringu priekio dizainu – jis turi trikampes radiatoriaus groteles panašias kokias turėjo Subaru Impreza ir apvalainą dizainą. B9 Tribeca turi EZ30 3.0 L boxer tipo variklį. Automobilio pranašumai – lengvojo automobilio manevringumas, užtikrintas elgesys kelyje, nedidelis aukštis, patogus ir komfortiškas viduje. Dizainas yra vertinamas nevienareikšmiškai, o didžiausias trūkumas – prasta ekonomija, nors to ir reikėjo tikėtis iš boxer tipo variklio. Taip pat trečia sėdynių eilė yra per maža, kad būtų patogi suaugusiems.
B9 Tribeca yra pirmasis septynvietis automobilis Subaru istorijoje ir buvo didžiausias Subaru gamoje. Tai vidutinio dydžio SUV gaminamas ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
B9 Tribeca yra pirmasis septynvietis automobilis Subaru istorijoje.
Turėjo būti gaminamas analogiškas Subaru B9 Tribeca automobiliui Saab 9-6 modelis, tačiau GM koncernas (kuriam tuo metu priklausė Saab) prieš pat debiutą nusprendė šio automobilio negaminti.
Turėjo būti gaminamas analogiškas Subaru B9 Tribeca automobiliui Saab 9-6 modelis, tačiau GM koncernas (kuriam tuo metu priklausė Saab) prieš pat debiutą nusprendė šio automobilio negaminti.
Patalpino: Laimius | 2009-03-03 |
Tai isskirtinis automobilis savo klaseje |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Tai labai patikimas automobilis – gedimai tikrai nekankins savininko. Komfortiskas, gerai valdomas, AWD sistema. Tai nekasdieniskas automobilis, todel issiskiriantis.
Sunkus automobilis, neekonomiskas, interjero paneles dizainas nepatogus, prastokas matomumas is vairuotojo puses.
|
Bendras automobilio aprašas |
Pasirodes automobilis daugeliui nesukele dideliu simpatiju – neitin galingi varikliai, nera dyzelio, keistas priekio dizainas. Mano nuomone tai nera blogas automobilis. Tai gerai valdomas (kaip lengvasis) automobilis, komfortiskas, 7 sedimos vietos ir gana talpus. Vidurines ir galiniu sedyniu eiles yra sulankstomos dalimis. Sio automobilio pagrindiniai konkurentai yra Honda Pilot, Mazda CX-9, Chrysler Pacifica, Hyundai Santa Fe ir Nissan Murano. Lyginant su jais Tribeca turi standartine nuolatine visu varomuju ratu sistema, o tai didelis pliusas visureigiui. Valdant automobili jauciamas saugumo jausmas, tai yra isties malonu ir tai ne siaip is pirsto lauztas dalykas – sis Subaru testuojant tapo vienas saugiausiu tarp panasiu parketiniu visureigiu. Automobilis yra neekonomiskas, tai didelis minusas. Esu vazinejes ir su kitais visureigiais ir galiu pasakyti Tribeca yra kiek vangokas, nebent reikia spausti iki aukstu apsuku. Nedideli trikampiai langeliai priekyje trukdo matomumui, nepatiko man ir galvos atlosas – jis nepatogus. Keistas, islenktas prietaisu skydelis taip pat neitin gerai skaitomas tarkim prie dienos apsvietimo. Taciau man patiko galine parkavimo kamera. Bendrai automobilis man patinka, nors dizainas nera grazus. Taciau automobili vertinu del AWD sistemos. Tai nera lyderis savo klaseje, taciau neblogas automobilis. |
Variklis |
Variklis, manau, yra silpnoji automobilio puse. Jis neekonomiskas ir nelabai galingas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | ||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru B9 Tribeca TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis