Markės
163 iš 1941
Audi TT (8S) 2014 - 2023

Audi TT, (8S) 2014 - 2023

53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 3
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Dinamiški varikliai
  • Quattro sistema
TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Maža interjero erdvė
  • Brangus
"TT gyvuoja jau antrą dešimtmetį ir panašu, kad šis automobilis tapo panašia ikona kaip Porsche 911 ar MINI"
Trečios kartos Audi TT išlaikė puikiai atpažįstamą formą, o kartu su vienu geriausiu rinkoje interjeru šis automobilis neabejotinai ir toliau išliks vienas trokštamiausiu. Audi TT gyvuoja jau antrą dešimtmetį ir panašu, kad šis automobilis tapo panašia ikona kaip Porsche 911 ar MINI. Taigi, naujoko dizainas pakito nežymiai – tapo kiek aštresnių formų, ypač priekiniai LED žibintai, kiek pakito didžiulių radiatoriaus grotelių forma, iškyšos prieš priekinius ir už galinių ratų tapo trumpesnės, o ratų bazė pailgėjo. Kogero patys įdomiausi įspūdžiai laukia atsisėdus už Audi TT vairo – čia į akis krenta pilnai skaitmeninis prietaisų skydelis, kuriame gali būti rodomi klasikiniai rodmenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Nepaisant didesnės ratų bazės, gale sėdintiems keleiviams vis dar bus ankšta – čia vietos mažoka net vaikams. Tačiau bagažo skyrius yra visai padorus – siekia 305 litrų tūrį (13 litrų daugiau nei pirmtakas), o nuleidus sėdynes siekia visus 712 litrų. Kelyje automobilis tapo aštresnis ir malonesnis vairuoti, dėka mažesnio svorio ir progresyvios vairo mechanizmo sistemos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi TT buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Bilius | 2022-08-23

Mano TT su 2.0 T FSI varikliu ir Quattro

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinimo kokybė, interjeras nuostabus, pavarų dėžė greita
galinės sėdynės tinka tik neaukštiems žmonėms
Jau daugiau nei metus turiu puikų Audi TT, tad jaučiuosi sukaupęs pakankamai žinių ir patirties, kad galėčiau pakomentuoti šį automobilį. Pirmiausiai turiu pastebėti, kad pagaminimo, konstrukcijos ir surinimo kokybė yra išskirtinė. Viskas atrodo tvirtai suresta, gerai surinkta, nėra jokių negražių tarpelių ar pan. Ir su aukščiausios kokybės medžiagomis. Taip pat malonu liesti paviršius, mygtukus ar jungiklius, oro apipūtimo angas, durelių apdailą ir panašiai. Tikras malonumas kaip nuplėšti plastikinę apsaugą nuo visiškai naujo iPhone :) Paprasčiau tariant interjeras yra nuostabus, beveik tobulas, žemai sėdima, viskas lengvai pasiekiama. Jei pasirinksite Quattro versiją, būsite sužavėti geru pagreičiu. Įjunkite automobilį į dinaminį režimą, nuspauskite automatinę pavarų svirtį į kairę, kad įjungti pusiau automatinį režimą ir mėgaukitės vairavimu valdydami pavarų perjungimą svirtelėmis. Pavarų dėžė yra beprotiškai greita ir perjungia pavarą per sekundės dalį. Akimirksniu! Trūkumai. Nerekomenduočiau šio automobilio jei jums reguliariai tenka važinėti ne vienam, nes galinės sėdynės tinka tik mažesniems nei 160cm žmonėms. Bet jei laikysite, kad tai dvivietis sportinis automobilis, būsite tikrai juo patenkinti. Bagažinė beje yra didžiulė ir dar didesnė kai nuleistos galinės sėdynės. Žodžiu puikus automobilis, užskaitau.
Pilnas atsiliepimas...
Robis | 2022-07-11

Audi TT 1.8T FSI

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nors varomas tik priekiu, tačiau puikiai laiko kelią. Jaučiasi labai tvirtai ir užtikrintai.
Baterija išsikrauna maždaug kas 3 mėnesius, tenka pakrauti. Nežinau kame problema, nes akumuliatorius buvo pakeistas. Režimai man yra šiek tiek keisti, nes dinamika man rodos yra gersnė prie eco režimo nei prie dynamic sport
Neįtikėtina, bet tai yra pirmasis mano Audi ir automobilis tikrai viršijo mano lūkesčius, net ir tarnaudamas kaip pagrindinis mano auto. Tai yra stulbinančiai gražus automobilis – kokios gražios linijos ir kėbulo dizainas. Tiesą sakant tai buvo pagrindinė priežastis kodėl jį nusipirkau :) Labai neprastos degalų sąnaudos ilgesnėse kelionėse, o overdrive yra smagus ir paprastas naudoti. Salonas paprastas, bet vėlgi labai malonus akiai, nepasakyčiau kad barška, labai patogus ir vairuoti smagu ir geras saugumo jausmas. Žinoma TT neskirtas galiniams keleiviams. Variklis veikia labai sklandžiai kaip ir pavarų dėžė, kuri yra nuostabi. Bagažinės erdvė yra didžiulė ir visada stebino tuos kas jos nebuvo matęs. Audi paprastai yra sunkūs automobiliai, todėl padangos turi būti geros, ant jų nepagailėjau. Užtai turiu puikų kelio laikymą ir kas dar svarbiau - saugumo jausmą, žinai kad automoblis padarys tai ko prašote. Degalų sąnaudos mieste yra gana prastos, bet šiaip užmiestyje gana neblogos. Žodžiu automobilis man patinka, tikrai juo mėgaujuosi. Puikus inžinerijos kūrinys.
Pilnas atsiliepimas...
Aurimas | 2021-12-28

Vienas geriausių, jei ne geriausias kupė savo klasėje ir kainos ribose

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdomumas, interjero dizainas, kompaktiški matmenys, išlaikymo kaina
Triukšmo izoliacija
Puiki dinamika – ant popieriaus mažiau nei 5 sek. iki 100 km/h ir valdymas kaip kartingo. Automobilis nepaprastai smagus mieste – manevringas, dinamiškas, nedidelis. Kas nėra vairavę TT tas to nesupras :) Šioje trečioje kartoje TT mano manymu gavo nerealų ir agresyvų dizainą. Pagrinde dėl žibintų formos, kuri atrodo puikiai ir kiek primena Audi R8, be to daug svarbiau yra kitkas - be galo stilingas minimalistinis interjeras be jokių nereikalingų detalių. Dizainas atrodo modernesnis nei BMW Z4 ir sakyčiau atrodo neprasčiau nei dvigubai kainuojantis Porshe Boxter 718 kėbulu. Be to AUdi inžinieriai puikiai sureguliavo išmetimą - dviejų litrų turbokompresorinis variklis skamba stebėtinai gerai. Kaip ankstesnių 8N, 8J TT kartų savininkas galiu pasakyti, kad 8S šiuo metu yra neabejotinai sėkmingiausia Audi TT karta. Nežinia ar Audi išleis sekančią kartą, arba jei išleis tai elektromobilį, todėl tai gali būti tai bus paskutinis benzininis TT.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt