Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus pravažumas bekelėje
- Patikimas
- Ekonomiškesni varikliai
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Gerai valdomas
- Triukšmingas variklio ir CVT pavarų dėžės darbas
"Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų"
Subaru Forester visada pasižymėjo tvirtumu, patikimumu, puikiai subalansuota pakaba, efektyvia keturių varomųjų ratų sistema ir patikimais boxer tipo varikliais. Naujas modelis išsaugojo visus šiuos privalumus, tačiau neatsikratė ir senųjų trūkumų – tai blankus dizainas ir neekonomiški varikliai. Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų. Žinoma, automobilis atrodo solidžiai, neabejotinai spinduliuoja tikra Subaru dvasia, kuri pirkėjus traukia kaip magnetas, tačiau sunku būtų išskirti bent vieną dizaino detalę, kuri pradžiugintų naujumu ar šviežumu. Viduje Forester turi interjerą itin panašų į mažesniojo ir pigesnio Subaru XV modelio, kas tikrai negali būti vertinama kaip privalumas. Tačiau bendrai interjero kokybė yra pagirtina. Tikrieji automobilio privalumai atsiskleidžia vertinant pravažumo savybes ir pakabos suderinimą. Visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Prie to prisideda ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Tiesa, pakaba yra tikrai standi. Mechaninė pavarų dėžė veikia tiesiog puikiai, tačiau CVT kintamo santykio pavarų dėžė veikia blankiai ir nesuteikia tos galios pojūčio, kurį turi pats variklis. Dyzelinio 2.0 litrų variklio galia siekia 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min. Benzininių variklių mėgėjams yra siūloma ir versija su turbina turinti 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausia versija turi benzininį variklį su 150 AG.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-07-14 |
Patikimas, talpus, pravaržus šeimos automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Talpi bagažinė, daug vietos gale sėdintiems, aukštas, pravaržus, kokybiškas, negendantis, paprastas, sąlyginai SUV klasei pigi eksplotacija.
Bloga garso izoliacija, salono detalių kokybė prastoka, plonos skardos, kaip ir daugumos subaru.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Tikrai geras auto, atitinką kainos ir kokybė sąntykį. Ypač siūlyčiau 2.5 benziną, dinamikos ir kuro sanaudų viduriukas.Gerai draugauja su dujomis. Pas mane 2.5 Amerikonas pirktas su 20000 mylių rida, iškart pasidarytas antikorozinis ir sumontuotos BRC dujos, su dujų padavimu sumontuotas tepaliukas vožtus sutepti, todėl negresia vožtuvų indeklų pasedimas(išdegimas), galvos remontas(Ankačiau su dujomis tokių bajerių nebūdavo). Dujų vidurkis apie 11,5-12 l (Mieste 13, užmiesti 10), Reliai palyginimui kaip kokie 6.5- 7 l dyzelio, todėl tikrai pigu. Į dujų baka telpa iki ~45 l.( nvažiuoju 300-450km). Automobilia dėl plonų skardų gana lengvas apie 1,6t, bet dėl nemažų gabaritų ir didesnio greičio stirpiam vėjui pučiant į šoną tai jaučiasi, bet tai labai praverčia bekelėje, žiemą, auto negrimsta gylin kaip kiti panašios klasės po 2 t. sveriantys SUV. Manau pravaržumas vienas geriausių savo klasėje. Pakaba paprasta ir tvirta. Varikliai patikimi, begale metų gaminami panašūs, CVT dežė dirba stabiliai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas nebrangus palyginti, kad tai SUV klasės auto. Daug ką galima pačiam pasidaryti, gana papratas-teisingas priėjimas prie detalių. Bet realiai per metus keisti teko tik tepalus su tepalo filtru, stabdžių diskus ir kaladėles ir pakaboje 2 stabilizatorius. Pravažiuota apie 15000 myliu. Todėl esu patenkintas. |
Patarimai perkančiajam |
Realiai paprastas gana auto, turbūt svarbiausiai CVT dežė ir variklis, kad dirbtų gerai, bei kėbulas tvarkingas, be rūdžių, vusą kitą ne stebuklus kainuos jei reikės patvarkyt( Pilna daužtų iš amerikos). Nepatariu pirkt Europinį 2.0 benziną, dažnai ryja tepalą, mažiau traukos o sanaudos tos pačios, kaip Amerikono 2,5 benzino(beje tas pats 2.5 variklis statomas į Outbacką Europinį, nežinau kodėl į Foresterį Europoje nusprendė nestatyti). 2.0 dyzelis, anksčiau prasti buvo - variklių galvas keisti dažnai tekdavo, prasukdavo velenus, dabar nežinau. 2.5 T benzinas, prasčiau draugauja su dujomis, reiklesnis motoras-reikalaujantis didesnės priežiūros nei kiti benzininiai, sanaudos didelės, bet trauka tikrai gera. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Forester TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis