Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Puikus pravažumas bekelėje
- Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Pasenęs interjeras
- Mažas variklių pasirinkimas
"Galingas ir dinamiškas 2.0 arba 2.5 variklis lengvai pasiekia aukštus sūkius, todėl puikiai tinka veržliam Forester charakteriui"
Naujas Forester tapo tvirtesnis, didesnis, sunkesnis ir praktiškesns. Iš išorės automobilis išlaikė savo tradicines įpatybes – mažesnis nei tikri visureigiai, tačiau su didelėm ratų arkom ir lengvojo automobilio universalo stiliumi. Automobilis atrodo ir tvirtai, ir dinamiškai. Forester tarpuratis padidėjo 89 mm, ilgis 76 mm, plotis 46 mm ir net 110 mm aukštis. Dėka padidėjusių matmenų, viduje jaučiama padidėjusi erdvė. Galingas ir dinamiškas 2.0 arba 2.5 variklis lengvai pasiekia aukštus sūkius, todėl puikiai tinka veržliam Forester charakteriui. Nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba sukurta geresniam automobilio valdymui. Šios pakabos ir žemo svorio centro derinys leidžia ne tik džiaugtis puikiu pravažumu, bet ir patogiai jaustis gerame kelyje. Nepaisant to, kad automobilis padidėjo jis vis dar valdomas kaip lengvasis automobilis, puikiai įveikia posūkius, nesvyruoja, yra manevringas ir toks pat praktiškas kaip tikri SUV.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2008 metais Subaru Forester buvo išrinktas geriausiu kompaktišku SUV pagal žurnalą „Wheels“, o 2009 metais automobilis pelnė analogišką pripažinimą žurnale „Motor Trend“.
Buvo gaminama ir itin reta Subaru Forester STi versija:
Buvo gaminama ir itin reta Subaru Forester STi versija:
2020-03-13 |
2.5 XT Touring 2012 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklis, pravažumas.
Minusų kaip ir nėra, nebent tikiesi milžiniško komforto.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 12,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu 2,5 turbo modelį. Pirkau dėl pravažumo ir variklio galios, kadangi mažų SUV kategorijoj nebuvo daugiau nieko panašaus. Tačiau nusipirkus ir pavažinėjus likau nustebęs ne tik varikliu, bet ir komfortu, Na ne limuzinas tikrai, bet važiuoja ganėtinai komfortiškai ir minkštai, važiuojant 140 km/h vėjas per langus nepučia, kaip būdavo su senesniais subaru modeliais. Garso izoliacija taip pat nėra tragiška, važiuojant iki 100km/h viduje tylu ramu. Mano yra TOURING modelis, pačios pilniausios komplektacijos, tai gal garso izoliacija geresnė ( neturiu pažįstamų su tokiu pat modeliu, bet paprastesnės komplektacijos, tai negaliu palyginti). Manasis yra 4 pavarų automatas, taip pat tikėjausi, kad dėžė bus vėžlio greičio, tačiau vėl likau nustebintas dėžės darbu, veikia tikrai ganėtinai greit ir sklandžiai, nereikia daug laiko galvoti, kurią pavarą jai jungti. Paspaudus daugiau gazo iškart numeta pavarą ar dvi į apačia ir tada belieka laikytis už vairo :D pavaros tikrai ilgos, kaip pavyzdys 2 pavara dugnas 130km/h, autostradoje 140 važiuojant apsukos apie 3,2k rpm. SU mechanine būtų daugiau rpm, todėl jeigu važiuojate dažniau trasoje nelabai rekomenduoju. Na apie variklį daug nėra ką pasakoti, 2,5 turbo 169kw, galios tikrai pakanka, ant popieriaus deklaruoja 7 sekundes su virš iki 100 km/h, bet realybeje gaunasi apie 6,3s, todėl daug betmenų lieka nustebę, kad gana nemaža mašina taip važiuoja. Didelių bėdų variklis neturi, nebent vožtuvų reguliavimas, bet jis reikalingas didžiąjai daliai subaru variklių, todėl neskaitau to kaip minuso. SU dujomis draugauja gerai, vid sanaudos miestas/užmiestis apie 12l jeigu protingai važiuoji, man sunkiai gaunasi protingai, tai vid. sąnaudos apie 15l dujų. Kelyje 140 važiuoant dujų apie 15l, mieste ramiai apie 12l dujų. Beje visi XT modeliai buvo gaminami Japonijoje, todėl manau ir kokybė turėtų būti geresnė, nei paprastų atmosferinių. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Važiuoklė paprasta ir tvirta, todėl daug problemų nebus. Automobilis 2012 metų, bet dar rūdies nei vienos nėra. Dėžė taip pat kol kas veikia idealiai (rida apie 200 k km). |
Patarimai perkančiajam |
Brangiausias dalykas šitoje mašinoje - variilis ( apie 1,5k eurų), todėl prieš perkant žiūrėčiau būtent jį, kad nedrebėtų ir nepulsuotų, nes gali būti, kad reikės reguliuoti vožtuvus arba bus perkaitintas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Subaru modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | Impreza | |||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | Impreza WRX STi | WRX STi | WRX STi | ||||||||||||||||||||||||||
Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | Impreza WRX | WRX | WRX | ||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | Legacy | ||||||||||||||||||||||||||
Levorg | Levorg | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SVX | |||||||||||||||||||||||||||||||
BRZ | BRZ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | XV | XV | Crosstrek | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | Outback | ||||||||||||||||||||||||||
Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | Forester | |||||||||||||||||||||||||||
Solterra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | B9 Tribeca | Tribeca | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Subaru Forester TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis