Markės
1044 iš 1922
Mazda 626 (GE) 1991 - 1997
Mazda 626, (GE) 1991 - 1997
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 30
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1993 metais Mazda 626 buvo stipriai atnaujinta. Kadangi automobilis buvo gaminamas ant naujos GE platformos, jis gerokai išaugo ir tapo vidutinės klasės modeliu, be to buvo komponuojami nauji varikliai. Gamintas sedanas ir hečbekas pasižymėjo nauju apvalainu dizainu, didele erdve viduje, o nauja transmisija turėjo suteikti sportiškesnį pojūtį vairuotojui. Automobilis turi daug bendrų komponentų su sportiškesniais Mazda MX-6 ir Ford Probe. Žurnalas „Wheels“ šį automobilį išrinko metų automobiliu. 626 modelis buvo gaminamas tiek su 4 cilindrų, tiek su 2.5 L V6 varikliu. Automobilis yra malonus vairuoti, komfortiškas, neblogai valdomas, gana patikimas ir ekonomiškas. Trūkumai – prasta garso izoliacija, interjero medžiagų kokybė ir problemos su automatine transmisija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Vasilijus | 2012-04-26
Mazda 626 GE IV karta
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis patvarumas, erdvė salone, komplektacija, kaina, išvaizda
Rudys, durelių gumos.
Bendras automobilio aprašas
GE - tai šios Mazda IV kartos kodinis pavadinimas. Šį automobilį vertinu už tai, jog jis yra labai patikimas ir per 5 metus eksplotacijos niekada nepavėdė, del ko aš jį eksplotavau pigiai ir be jokio galvos skausmo. Detaliau apie eksplotacija,kas keista ir kiek kainavo parašysiu kitoje skiltyje. Taigi pirmiausia aptarsiu išvaizda, automobilis yra ganėtinai gražaus dizaino, neblogai atrodantis šiandiena,nors yra ganėtinai senas, automobilio kėbulas linkes rudyti, ypač nekokybiško remonto po auto įvykio. Taip pat automobilio durų gumos linkusios atšokinėti, dėl ko patariu,kas žiema nepagailėti joms silikono,kad švelniai atsiplėštu nuo kėbulo. Salone automobilis labai erdvus, patogus vairuoti, vietos daug, ypač hetčbeko modelyje, atlenkus sėdynes drąsiai įkelsite dviratį, nedidelį stalą, ką jau kalbėt apie pirkiniu krepšius. Interjiere panaudotos medžiagos nėra aukštos kokybės, bet nėra ir prastos, tikrai analogiškos arba geresnės panašios klasės automobiliams, kaip Ford Mondeo ar VW Passat. Visi prietaisai aiškiai išdėlioti ir gerai matomi. Šio automobilio techninė pusė, stipriausias jo koziris, jis praktiškai negenda, yra patvarus. Jis labai smagiai valdosi, turi gera pavarų dėžę kuria dalinasi su MX5 modeliu, galbut dėl to jį galima pavadinti šiek tiek sportišku, yra neblogai išbalansuotas, bei kiek pastebėjau, itin gerai lipa per sniega. Šio automobilio varikliai patvarus, ypač benzininiai, pats geriausias butu 2.5 v6 su 165ag, tai patikimiausias variklis, bet 4 cilindrų varikliai taip pat patikimi, taip pat kaip ir dyzeliniai COMPREX varikliai, dyzeliniai variantai turi problemu su turbina, bet žinant ir suprantant kas prie ko, galima pasitaisyti su meistriuko pagalba iki 100 litų, autorizuotame servise tai gali kainuoti apie 500 litų, bet tikrai neapsimoka išleisti 500 litų dėl elementariausio guoliuko. Sutvarkius šia yda, ir tvarkingai eksplotuojant daugiau nebeiškils ši problema.
Variklis
Aš turėjau 2 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su 115ag, iki 100km/h su šiuo varikliu Mazda įsibegėja per nepilnas 10 sekundžių. 100Km automobilis tvarkingai važiuojant suvartoja apie 9litrus benzino,pagal oficialias deklaruojamas sąnaudas, turėtų mišriu rėžimu užtekti 7.9 litro benzino, bet lakstant imdavo apie 14 litrų benzino, bet važiuodama buvo iki 7tukst apsisukimu ir pan. tai logiška iš kur tos sąnaudos. Ir tikrai, nors buvo drožiamas, iš variklio jokių priekaištų ir buvo parduotas Mazda fanui kuris pasakė, jog variklis dirba kaip laikrodukas, ironiška...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per 5 metus buvo viena karta tvarkyta važiuoklė, tai kainavo apie 300litų,galima sakyti buvo keista daug kas,nes moters eksplotuotas kuri mėgsta apvažiuodama duobę į ja pataikyti. Taip pat dėl nesugebėjimo išminti sankabą, turbut dėl malonaus ausiai garso, butu tekę ja keisti, ir tai butu kainave apie 200 litų,bet pardavėm su šiuo defektu,nes isigyjome kita Mazda modelį. Taigi tokios išlaidos per penkis itin grubius eksplotavimo metus, tai automobilis kuris visiskai nereikalauja daug dėmesio, tiesiog ipilti normalaus tepalo, prilaikyti tvarkingą buklę ir jis važiuos be priekaištų labai ilgai.
Patarimai perkančiajam
1. Patikrinti ar nėra supuves, patikrinti ar gerai laikosi duru gumos. 2. Paklausyti ar netarška benzininių 4 cilindrų kompensatoriai, jei tarška, gali tekti tvarkyti variklį 3. Patikrinti COMPREX turbina. 4. Patikrinti ar veikia oro kondicionierius, A/C mygtukas yra visuose modeliuose,bet kondicionieriaus gali nebūti, dažnai taip pardavėjai apgaudinėja nesuprantančius pirkėjus, su pasakymu, jog tereikia freono. 5. Atkreipti dėmesį kaip laiko bagažinės laikliai, jei atidarius hetbeko bagažinę jį krenta, teks keisti amortikus, kaina vnt. apie 20-50 litų. 6. Atidarius tepalo dangtelį atkreipti dėmesį ar nėra apnašų, jei yra, sakykite viso gero. 7. Visi kiti einamieji dalykai, el. prietaisų veikimas ir pan.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt