Markės
1048 iš 1917
Mazda CX-5, (KE) 2012 - 2017
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Prasta interjero kokybė
  • Triukšmingi benzininiai varikliai
  • Lėta automatinė pavarų dėžė
"Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi ir be abejo veržlumu"
Pagaliau sulaukėme logiško Mazda pasiūlymo – kompaktiško krosoverio CX-5. Tai pirmasis Mazda modelis kurtas pagal „Skyactiv Technology“ technologiją - lengva, standi platforma kombinuojama su didelio suspaudimo laipsnio varikliais skirtais minimizuoti kuro sąnaudas bei CO2 išmetimą. Taip pat tai pirmas Mazda turintis naują dizaino šūkį „KODO – Soul of Motion“. Kuo naujoji dizaino kryptis bus kitokia nei iki šiol naudojama – pasakyti sunku, nes CX-5 išties labai primena iki šiol gamintus patrauklius Mazda modelius, ypač Mazda 2. Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi. Viduje CX-5 yra paprastas, praktiškas ir stebėtinai erdvus. Pakaba suteikia gerą komforto ir stabilumo derinį, tik vairo mechanizmui kiek trūksta tikslumo. Automobilis parduodamas ir su dviejų, ir su visų keturių varomųjų ratų sistema. Gamintojas naujuosiuose CX-5 montuoja 2,0 litrų benzininius bei 2,2 litro dyzelinius variklius. 2.0 (PE-VPS) variklis turi 162 AG (121 kW) galią ir 210 Nm sukimo momentą, vidutinės kuro sanaudos siekia vos 5.9 L/100 km! Dyzelinis pasižymi rekordiniu 14.0:1 suspaudimo laipsniu, kuris suteikia jam kuo didesnį efektyvumą. Šis (SH-VPTS) variklis turi 147 AG (110 kW) galią ir 380 Nm sukimo momentą, kita dyzelinė šio variklio versija siekia 173 AG (129 kW) galią ir net 420 Nm sukimo momentą. Silpnesnis dyzelinis variklis kogero yra pats ekonomiškiausias savo klasėje – jo vidutinės kuro sanaudos siekia vos 4.5 L/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
2021-06-15
Mazda CX-5 AWD, 2.0 benzinas (2016 facelift)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamiškas, gerai valdomas ir labai gerai įkainotas
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Nebrangus nusipirkti
  • Gera įranga
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
Prasta garso izoliacija
  • Neekonomiškas
  • Prasta garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Niekada nesvarsčiau įsigyti Mazdos, bet testinis važiavimas „nunešė stogą.“ Taigi, įspūdžiai: Iš tiesų, labai džiaugiuosi, kad visgi pavyko pačiupti 2016 m. facelift'ą. Gamintojas nurodė, kad atnaujintas modelis turėjo pagerintą garso izoliaciją, atnaujintą multimediją, keletą išorės detalių. Pirmiausia įsėdus į Mazdą dėmesį patraukia interjeras ir lieknas vairas. Viskas savose vietose, patogu ir paprasta. Medžiagos tikrai nėra pačios pigiausios, nors per šalčius plastikas kai kur pabarškėdavo. Atšilus – viskas tvarkoje. Multimedijos sistema truputį lėtoka, bet viskas veikia gerai. Ji patogi ir randi viską, ko reikia. Ekranas liečiamas, tačiau vairuojant naudojuosi prie pavarų svirties esančiais mygtukais – patogu ir neatitraukia dėmesio nuo kelio. Daug kas turbūt netiki, bet CX-5 labai smagiai važiuoja. Kiekvienas vairo pasukimas, net ir menkiausias, jaučiasi t.y. automobilis puikiai reaguoja. Pakaba nėra labai minkšta, kiek standesnė, bet tai prideda žavėsio ir vairavimo malonumo. Ypač, kai atsižvelgi į manevringumą. 6 pavarų automatinė dėžė veikia tikrai neblogai, 8 pavaros būtų išvis tobula, bet Mazda, deja, tokių negamina. Ar 2 litrų, 4 cilindrų variklio pakanka? Turėjau 2.4i Volvo S40. Mazda su mažesniu varikliu važiuoja gerokai geriau. Mieste, užmiestyje – absoliučiai pakanka tokio variklio. Ir tai, kad CX-5 yra pakankamai lengvas suteikia pojūtį, kad vairuoji mažesnį automobilį. Bet anaiptol, viduje – erdvės pasakiškos. Vaikui ant galinės sėdynės vietos per akis. Keleiviams – taip pat. Bagažinė erdvi, sėdynės puikiai nusileidžia, todėl tai ir praktiškas automobilis. Apie papildomas sistemas: 1. Aklosios zonos jutikliai. Pravartu ir tikrai padeda. 2. Už automobilio esančių zonų ir judesio davikliai. Laaabai gelbsti tada, kai bandai išvažiuoti atbulomis ir tiksliai nematai, kas darosi už tavęs. 3. iSTOP. Veikia tik tada, kai išjungtas kondicionierius arba langų šildymas. Keistoka technologija. Mazda deklaruoja, kad taupo kurą. Na gal. 4. Padangų slėgio matuokliai – labai gerai ir jau išgelbėjo sykį kailį. Kas truputį nervuoja – garso izoliacija. Baisu net pagalvoti, kas turėjo dėtis ne facelift modeliuose. Išlėkus į greitkelį greitai užplūsta ūžesys. Aišku, tai nėra premium segmento automobilis, bet tikėjausi geresnės izoliacijos. Kuro sąnaudos: žiemą 12-13 litrų benzino mieste. Greitkelyje 9-10. Vasara mieste pakrito iki 11, o greitkeliuose 8-9. Man dėl to galvos baisiai neskauda, nes visgi to tikėjausi: AWD ir automatas. Beje, kadangi užsiminiau apie AWD, tai praėjusios žiemos pusnys įveiktos be jokių problemų. Netgi labai lengvai. Bendrai: Išvaizdus, patogus miesto visureigis netikėtai suteikiantis labai smagių pojūčių vairuojant. Neabejoju, XC60, Tucson, Qashqai – nėra konkurentai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkta iš salono prieš 3 mėn., todėl vienintelis dalykas, ką kol kas dariau – tepalų, filtrų, stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas. Autorizuotame servise – 400 eurų.
Patarimai perkančiajam
Visi Mazdas nurašė dėl ankstesnių modelių trūkumų, bet tai, kaip dabar šis gamintojas pasistiebė į priekį yra tiesiog labai džiugu. Ypač, kai kainos tokios konkurencingos. Gal netgi sakyčiau, kad tai vienas iš vos kelių gamintojų, kur vairuotojas gauna geriausia kainos-kokybės santykį. Ir juokingiausia, kad jau dabar galvoju – ar tik neteks po CX-5 vėl imti Mazdą. O patarimas vienas – pasidomėti nuodugniai automobilio parametrus, sistemas ir išsirinkti tai, ko reikia. Galiausiai, jeigu tik bus proga, pasivažinėkit. Tikrai nustebins. PS. Meskit šalin tuos dyzelius – benzininis variklis žiauriai smagus. Nors ir buvo galimybė dyzelinę CX-5 imti, nė kiek nesigailiu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt