Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas dizainas
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
- Prasta interjero kokybė
- Triukšmingi benzininiai varikliai
- Lėta automatinė pavarų dėžė
"Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi ir be abejo veržlumu"
Pagaliau sulaukėme logiško Mazda pasiūlymo – kompaktiško krosoverio CX-5. Tai pirmasis Mazda modelis kurtas pagal „Skyactiv Technology“ technologiją - lengva, standi platforma kombinuojama su didelio suspaudimo laipsnio varikliais skirtais minimizuoti kuro sąnaudas bei CO2 išmetimą. Taip pat tai pirmas Mazda turintis naują dizaino šūkį „KODO – Soul of Motion“. Kuo naujoji dizaino kryptis bus kitokia nei iki šiol naudojama – pasakyti sunku, nes CX-5 išties labai primena iki šiol gamintus patrauklius Mazda modelius, ypač Mazda 2. Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi. Viduje CX-5 yra paprastas, praktiškas ir stebėtinai erdvus. Pakaba suteikia gerą komforto ir stabilumo derinį, tik vairo mechanizmui kiek trūksta tikslumo. Automobilis parduodamas ir su dviejų, ir su visų keturių varomųjų ratų sistema. Gamintojas naujuosiuose CX-5 montuoja 2,0 litrų benzininius bei 2,2 litro dyzelinius variklius. 2.0 (PE-VPS) variklis turi 162 AG (121 kW) galią ir 210 Nm sukimo momentą, vidutinės kuro sanaudos siekia vos 5.9 L/100 km! Dyzelinis pasižymi rekordiniu 14.0:1 suspaudimo laipsniu, kuris suteikia jam kuo didesnį efektyvumą. Šis (SH-VPTS) variklis turi 147 AG (110 kW) galią ir 380 Nm sukimo momentą, kita dyzelinė šio variklio versija siekia 173 AG (129 kW) galią ir net 420 Nm sukimo momentą. Silpnesnis dyzelinis variklis kogero yra pats ekonomiškiausias savo klasėje – jo vidutinės kuro sanaudos siekia vos 4.5 L/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-06-15 |
Mazda CX-5 AWD, 2.0 benzinas (2016 facelift) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamiškas, gerai valdomas ir labai gerai įkainotas
Prasta garso izoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Niekada nesvarsčiau įsigyti Mazdos, bet testinis važiavimas „nunešė stogą.“ Taigi, įspūdžiai: Iš tiesų, labai džiaugiuosi, kad visgi pavyko pačiupti 2016 m. facelift'ą. Gamintojas nurodė, kad atnaujintas modelis turėjo pagerintą garso izoliaciją, atnaujintą multimediją, keletą išorės detalių. Pirmiausia įsėdus į Mazdą dėmesį patraukia interjeras ir lieknas vairas. Viskas savose vietose, patogu ir paprasta. Medžiagos tikrai nėra pačios pigiausios, nors per šalčius plastikas kai kur pabarškėdavo. Atšilus – viskas tvarkoje. Multimedijos sistema truputį lėtoka, bet viskas veikia gerai. Ji patogi ir randi viską, ko reikia. Ekranas liečiamas, tačiau vairuojant naudojuosi prie pavarų svirties esančiais mygtukais – patogu ir neatitraukia dėmesio nuo kelio. Daug kas turbūt netiki, bet CX-5 labai smagiai važiuoja. Kiekvienas vairo pasukimas, net ir menkiausias, jaučiasi t.y. automobilis puikiai reaguoja. Pakaba nėra labai minkšta, kiek standesnė, bet tai prideda žavėsio ir vairavimo malonumo. Ypač, kai atsižvelgi į manevringumą. 6 pavarų automatinė dėžė veikia tikrai neblogai, 8 pavaros būtų išvis tobula, bet Mazda, deja, tokių negamina. Ar 2 litrų, 4 cilindrų variklio pakanka? Turėjau 2.4i Volvo S40. Mazda su mažesniu varikliu važiuoja gerokai geriau. Mieste, užmiestyje – absoliučiai pakanka tokio variklio. Ir tai, kad CX-5 yra pakankamai lengvas suteikia pojūtį, kad vairuoji mažesnį automobilį. Bet anaiptol, viduje – erdvės pasakiškos. Vaikui ant galinės sėdynės vietos per akis. Keleiviams – taip pat. Bagažinė erdvi, sėdynės puikiai nusileidžia, todėl tai ir praktiškas automobilis. Apie papildomas sistemas: 1. Aklosios zonos jutikliai. Pravartu ir tikrai padeda. 2. Už automobilio esančių zonų ir judesio davikliai. Laaabai gelbsti tada, kai bandai išvažiuoti atbulomis ir tiksliai nematai, kas darosi už tavęs. 3. iSTOP. Veikia tik tada, kai išjungtas kondicionierius arba langų šildymas. Keistoka technologija. Mazda deklaruoja, kad taupo kurą. Na gal. 4. Padangų slėgio matuokliai – labai gerai ir jau išgelbėjo sykį kailį. Kas truputį nervuoja – garso izoliacija. Baisu net pagalvoti, kas turėjo dėtis ne facelift modeliuose. Išlėkus į greitkelį greitai užplūsta ūžesys. Aišku, tai nėra premium segmento automobilis, bet tikėjausi geresnės izoliacijos. Kuro sąnaudos: žiemą 12-13 litrų benzino mieste. Greitkelyje 9-10. Vasara mieste pakrito iki 11, o greitkeliuose 8-9. Man dėl to galvos baisiai neskauda, nes visgi to tikėjausi: AWD ir automatas. Beje, kadangi užsiminiau apie AWD, tai praėjusios žiemos pusnys įveiktos be jokių problemų. Netgi labai lengvai. Bendrai: Išvaizdus, patogus miesto visureigis netikėtai suteikiantis labai smagių pojūčių vairuojant. Neabejoju, XC60, Tucson, Qashqai – nėra konkurentai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkta iš salono prieš 3 mėn., todėl vienintelis dalykas, ką kol kas dariau – tepalų, filtrų, stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas. Autorizuotame servise – 400 eurų. |
Patarimai perkančiajam |
Visi Mazdas nurašė dėl ankstesnių modelių trūkumų, bet tai, kaip dabar šis gamintojas pasistiebė į priekį yra tiesiog labai džiugu. Ypač, kai kainos tokios konkurencingos. Gal netgi sakyčiau, kad tai vienas iš vos kelių gamintojų, kur vairuotojas gauna geriausia kainos-kokybės santykį. Ir juokingiausia, kad jau dabar galvoju – ar tik neteks po CX-5 vėl imti Mazdą. O patarimas vienas – pasidomėti nuodugniai automobilio parametrus, sistemas ir išsirinkti tai, ko reikia. Galiausiai, jeigu tik bus proga, pasivažinėkit. Tikrai nustebins. PS. Meskit šalin tuos dyzelius – benzininis variklis žiauriai smagus. Nors ir buvo galimybė dyzelinę CX-5 imti, nė kiek nesigailiu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda CX-5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis