Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Pagerėjusi interjero kokybė
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Nuobodus interjeras
- Pilnos gatvės šių Qashqai
"Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai"
„Qashqai“ vardas krosoverių rinkoje yra toks pat gerai žinomas ir tvirtas kaip „Golf“ kompaktinių automobilių rinkoje. Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai, todėl dėmesys jam yra iškirtinis. Reikia pripažinti naujas modelis atrodo išties patraukliai, tačiau ne radikaliai, todėl Qashqai fanų tikrai neatbaidys ir kogero pritrauks naujų. Visureigis tapo 49 mm ilgesnis už pirmtaką, taip pat šiek tiek žemesnis ir platesnis. Qashqai turi daug subtilių dizaino detalių tokių kaip plastikiniai apvadai aplink ratus, gražiai išgaubtas variklio dangtis, gražūs žibintai, gražios linijos. Viskas tiesiog gražu, harmoninga ir proporcinga. Tiesa, kol kas neplanuojama gaminti didesnės Qashqai versijos su septyniomis sėdimomis vietomis. Viduje automobilis išsįk suteikia kokybės pojūtį ko pasigesdavome senajame Qashqai. Šį įspūdį sustiprina naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema ir išmani automobilio statymo sistema. Šios technologijos yra logiškas Qashqai elementas, kadangi pastaruoju metu itin pastebimos Nissan kompanijos pastangos dirbti šioje srityje. Viduje automobilis suteikia daugiau erdvės nei pirmtakas, tačiau pagal interjero erdvę savo klasėje Qashqai tarp lyderių nebus. Kelyje automobilis suteikia patikimumo, komforto jausmą, tačiau kelio nelygumai yra juntami. Vairo mechanizmas yra gerai subalansuotas, o sportiškumo gerbėjai turėtų nepamiršti, kad ateityje bus gaminama dar ir Nismo versija su visapusiškai sportiškesnėmis automobilio charakteristikomis. Tarp pradžioje gaminamų keturių variklių, kogero geriausias pasirinkimas yra nedidukas, tačiau dinamiškas 1,5 L dyzelinis motoras.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Jonas | 2023-08-12 |
2015 m. variklis 1.2 , belaipsnė CVT pavarų dėžė |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamiškas, gražaus dizaino, saugus
Kol kas nepastebėjau
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pati pilniausia Tekna komplektacija su stikliniu stogu ir gausiu paketu. Variklis, nors ir mažos kubatūros, tačiau pakankamai dinamiškas ir ekonomiškas. Automobilis lėtai senstančios išvaizdos, nors šio modelio jau nebegamina tris metus, tačiau net ir šiandien jis atrodo pakankamai šiuolaikiškas. Eksploatacija reikalauja tam tikrų žinių, kadangi CVT variatorius yra lepus, galima nesunkiai sugadinti, tačiau atperka vairavimo malonumas, kur kas smagiau nei įprastas automatas, jokių pavarų jungimosi pojūčių. Bet pamirškite priekabų tampymus, o jei skelbime automobilis parduodamas su farkopu - įtaisu priekabai vilkti, tokį apeikite ratu. CVT variatorius nemėgsta priekabų, ratų prabuksavimo, todėl nereikia klaidingai įsivaizduoti kad tai yra visureigis. Taip pat, ši pavarų dėžė nemėgsta rėžimo gazas - dugnas, tad jei praktikuojate rovimą užsidegus žaliam šviesoforo signalui - tai toks variantas jums netiks. Būtinas savalaikis alyvos keitimas pavarų dėžėje, nors oficialus atstovas seka pasakas jog dėžė neaptarnaujama. Aptarnaujama ir dar kaip, keičiasi du dėžės filtrai su kiekvienu alyvos keitimu, intervalas - kas 40 000 km. Tada variatorius tarnaus normaliai. 1.2 varikliai dažniausiai sutinkami antrinėje rinkoje, kadangi tokių buvo parduota daugiausiai. Trečdalis šių variklių turėjo konstrukcinį broką, todėl net buvo keičiami per garantinį. Taip pat, netikėkite dilerių pasakomis apie ilgą variklio alyvos keitimo intervalą. Alyva keičiama kas 10 000 km ir tokiu atveju turbina tarnaus ilgai bei patikimai. Kitas svarbus momentas perkantiems automobilį antrinėje rinkoje - variklio grandinė ir tepalo siurblys. Jų resursas, kaip ir absoliučios daugumos dabartinių automobilių nėra didelis - 100 000 km. Idealu jei pardavėjas pateikia keitimo įrodymus - sąskaitas ir pan. Jei nėra informacijos apie šią procedūrą - būtina kuo greičiau pakeisti grandinę ir tepalo siurblį, kas kainuoja su darbu ir detalėmis apie 1000 eu. Nesvarbu, kad grandinė nebarška, mirtis šiuose motoruose dažnai būna tyli. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Važiuoklė patikima, būtina pasidaryti pilną antikorozinį padengimą, kas eksploatuojant Lietuvos sąlygomis tikrai nepakenks. |
Patarimai perkančiajam |
Aptarnavimui rinkitės patikimą servisą ar meistrus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Nissan modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Pixo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Micra | Micra | Micra | Micra | ||||||||||||||||||||||||||||
Note | Note | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Sunny | Almera | Almera | Tiida | Pulsar | |||||||||||||||||||||||||||
Sentra | Sentra | Sentra | ||||||||||||||||||||||||||||||
Leaf | Leaf | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Primera | Primera | Primera | |||||||||||||||||||||||||||||
Altima | Altima | Altima | Altima | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Maxima | Maxima | Maxima | Maxima | ||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 200 SX | 200 SX | ||||||||||||||||||||||||||||||
100 NX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Juke | Juke | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | X-Trail | X-Trail | X-Trail | X-Trail | ||||||||||||||||||||||||||||
Qashqai | Qashqai | Qashqai | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ariya | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terrano | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | |||||||||||||||||||||||||||||
Murano | Murano | Murano | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Patrol | Patrol | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Navara | Navara | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Almera Tino | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cube | Cube | |||||||||||||||||||||||||||||||
Note | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Quest | Quest | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | Skyline | Skyline | GT-R | |||||||||||||||||||||||||||||
300 ZX | 350Z | 370Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Townstar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | NV200 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Nissan Qashqai TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis