Markės
1300 iš 1921
Nissan Qashqai (J11) 2013 - 2021
Nissan Qashqai, (J11) 2013 - 2021
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 20
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Pagerėjusi interjero kokybė
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjeras
  • Pilnos gatvės šių Qashqai
"Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai"
„Qashqai“ vardas krosoverių rinkoje yra toks pat gerai žinomas ir tvirtas kaip „Golf“ kompaktinių automobilių rinkoje. Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai, todėl dėmesys jam yra iškirtinis. Reikia pripažinti naujas modelis atrodo išties patraukliai, tačiau ne radikaliai, todėl Qashqai fanų tikrai neatbaidys ir kogero pritrauks naujų. Visureigis tapo 49 mm ilgesnis už pirmtaką, taip pat šiek tiek žemesnis ir platesnis. Qashqai turi daug subtilių dizaino detalių tokių kaip plastikiniai apvadai aplink ratus, gražiai išgaubtas variklio dangtis, gražūs žibintai, gražios linijos. Viskas tiesiog gražu, harmoninga ir proporcinga. Tiesa, kol kas neplanuojama gaminti didesnės Qashqai versijos su septyniomis sėdimomis vietomis. Viduje automobilis išsįk suteikia kokybės pojūtį ko pasigesdavome senajame Qashqai. Šį įspūdį sustiprina naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema ir išmani automobilio statymo sistema. Šios technologijos yra logiškas Qashqai elementas, kadangi pastaruoju metu itin pastebimos Nissan kompanijos pastangos dirbti šioje srityje. Viduje automobilis suteikia daugiau erdvės nei pirmtakas, tačiau pagal interjero erdvę savo klasėje Qashqai tarp lyderių nebus. Kelyje automobilis suteikia patikimumo, komforto jausmą, tačiau kelio nelygumai yra juntami. Vairo mechanizmas yra gerai subalansuotas, o sportiškumo gerbėjai turėtų nepamiršti, kad ateityje bus gaminama dar ir Nismo versija su visapusiškai sportiškesnėmis automobilio charakteristikomis. Tarp pradžioje gaminamų keturių variklių, kogero geriausias pasirinkimas yra nedidukas, tačiau dinamiškas 1,5 L dyzelinis motoras.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2019-11-06
Praktiškas ir sportiškas tuo pat metu
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
ekonomiškumas, pravažumas, geras matomumas, vikrus važiavimas
kieta pakaba, mažai atsilošiantys sėdynių atlošai, maži šoniniai langai gale,
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Mūsų automobilis - Qashqai +2 2,0 DCI rankine pavarų dėže. Pradžioje ieškojome tiesiog septynviečio miniveno, kuriame daugmaž sutilptume su savo 5 vaikais. Daugelis šeimyninių septynviečių dabar yra arba labai plokšti žemadugniai išpūsti hečbekai (Zafira, Grand Scenic, S-max, Verso), arba dideli brangūs visureigiai (XC90, Sanfa FE), arba pilnaverčiai mikroautobusai (Multivan, V-200). Pirmieji turi per plokščius dugnus mūsų kelionėms į sodybą, grybus, uogas, miško priežiūrą, bulviakasius ir paežeres. Antrieji per brangūs išlaikyti. Tretieji dideli, nerangūs ir sukuria kažkokį nenormalų įvaizdį, man važinėjant vienam kasdieniais reikalais, o tokių kelionių visgi susidaro ~90% automobilio naudojimo. Qashqai +2 pasirodė kaip labai patrauklus kompromisas tarp 7 vietų, pravažumo ir pigios ekslpoatacijos. Pastaroji kol kas ypač pasiteisino. 2,0DCI Renault gamybos variklis tiesiog nuostabus: tylus, galingas, ir stebėtinai taupus, toli pralenkiantis mūsų prieš tai turėtą Mistsubishi Grandis su išgirtuoju 2,0TDI VW varikliu ir ekonomiškumu, ir galia, ir tyliu darbu. Nors varomi tik priekiniai ratai, dėl aukšto dugno, didelių ratų, išjungus TCE su geromis padangomis pravažumas daug geresnis nei kokio standartinio hečbeko. Tikrai ramiau jaučiamės su priekaba važiuodami miške ar pieva, miesto duobėse ar parkuodami prie aukšto bordiūro, nors iki tikro visureigio jam trūksta 4WD. Salonas geras, bet...tik priekinėse dvejose vietose. II-a sėdynių eilė yra per stačiais atlošais, kurie nė kiek neisreguliuoja. Įsivaizduokite vėlyvą grįžimą namo su vaikais, kurie užmigę kabaruoja ant saugos diržų be jokios galimybės juos atlošus geriau pailsinti. III-ios eilės sėdynėse vietos dar mažiau, be to, šoniniai langiukai simbolinio dydžio, sėdynės aukštis gal tik 10 cm aukščiau nei kojų plokštuma, o atlošai gana statūs. Mitsubishi Grandis visos sėdynės buvo dideliame diapazone reguliuojamais atlošais, didelės ir patogios. Na, ir bagažinė... kurios tūris septynviečiame režime turbūt 150 Ltr. Joje visgi telpa savaitgaliui reikalingi visos šeimos rūbai, maistas ir benzopjūklas, bet kompiuterį, vaikų knygas, grybų krepšius ir rankinukus, gėles ir šyunį jau reikia kaišioti tarp sėdynių, po kojomis ar tiesiog ant keleivių kelių. Atrodo neįmanomai nepatogu, o visgi įmanoma net ir į pajūrį su isa šeima savaitei nuvažiuoti, net ir patalynės kokiems 4 žmonėms susitalpinti, nes ne visi gi giminaičiai turi po 7 atliekamus komplektus svečiams. Išeitis - aerodinaminė stogo bagažinė, uždedama didesnėms kelionėms, bet jos kol kas neturime, nes ji kainuoja, be to, tai papildomas rūpestis, sumontavimo / numontavimo laikas ir vieta saugojimui namuose. Užtat malonumas vairuoti - didelis. Pirmas mano septynvietis, kuris važiuoja vikriai, gazuoja taip pat noriai, kaip ir stapdo, lenkia žvitriai, o posūkiuose nesisupa. Kita medalio pusė - kad pakaba gan kieta, kas ypač jaučiasi važiuojant Utenos betonkeliu. Salone džiugina didelis stiklinis stogas, kurį saulei plieskiant galima užtemsinti iš vidaus užstumiamu skydeliu. Mažai vietos pasidėti smulkiems daiktams, pvz. mobiliam telefonui nėra lentynėlės tarp prietaisų skydelio ir pavarų svirties, o į bordačioką landžioti kaskart nepatogu, todėl tenka kaišioti į vandens butelių dėtuves/ puodelių skyles prie pavarų svirties.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalių kainos vidutinės, patikimumas - geras, remontuoti jas visi moką, nuvertėjimas - nedidelis. Kadangi tai ne minivenas, patogesnis priėjimas prie variklio mazgų (kažkada juk teks keisti ir sankabą). kadangi mūsiškis visą laiką eksploatuotas Lietuvoje - ant dugno nemažai rūdžių. Kiti žiūrėti variantai (prancūziški) buvo daug švaresniais, kaip naujų mašinų, dugnais.
Patarimai perkančiajam
Pirkti su tikra ir nediele rida, pradžioje sumokant už automobilį daugiau, bet paskui mažiau remontuojant. Čia praktiškai vienintelis variantas - ieškoti polizinginio (daug brangesnio) ar Lietuvoje naujo pirkto ir autorizuotam servise prižiūrėto automobilio, arba pačiam pirkti Vokietijoje, renkantis iš brangiausių pasiūlymų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt