Markės
1637 iš 1919
Subaru Forester (SJ) 2012 - 2018
Subaru Forester, (SJ) 2012 - 2018
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Patikimas
  • Ekonomiškesni varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Triukšmingas variklio ir CVT pavarų dėžės darbas
"Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų"
Subaru Forester visada pasižymėjo tvirtumu, patikimumu, puikiai subalansuota pakaba, efektyvia keturių varomųjų ratų sistema ir patikimais boxer tipo varikliais. Naujas modelis išsaugojo visus šiuos privalumus, tačiau neatsikratė ir senųjų trūkumų – tai blankus dizainas ir neekonomiški varikliai. Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų. Žinoma, automobilis atrodo solidžiai, neabejotinai spinduliuoja tikra Subaru dvasia, kuri pirkėjus traukia kaip magnetas, tačiau sunku būtų išskirti bent vieną dizaino detalę, kuri pradžiugintų naujumu ar šviežumu. Viduje Forester turi interjerą itin panašų į mažesniojo ir pigesnio Subaru XV modelio, kas tikrai negali būti vertinama kaip privalumas. Tačiau bendrai interjero kokybė yra pagirtina. Tikrieji automobilio privalumai atsiskleidžia vertinant pravažumo savybes ir pakabos suderinimą. Visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Prie to prisideda ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Tiesa, pakaba yra tikrai standi. Mechaninė pavarų dėžė veikia tiesiog puikiai, tačiau CVT kintamo santykio pavarų dėžė veikia blankiai ir nesuteikia tos galios pojūčio, kurį turi pats variklis. Dyzelinio 2.0 litrų variklio galia siekia 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min. Benzininių variklių mėgėjams yra siūloma ir versija su turbina turinti 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausia versija turi benzininį variklį su 150 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2021-03-12
2 metai eksploatacijos. 50K km. 2019m. 2.0 Benzinas 150 AG.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
daug, gerai įrengto, komfortiško, pravažaus ir patikimo automobilio už konkurencingą kainą.
  • Ekonomiškas
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Geras pravažumas
apie pastebėtus trūkumus. 1. Garso izoliacija galėtų būti geresnė tad pardavimo salono rekomenduota pasidaryti antikorozinė sumažino ir triukšmo lygį. 2. standartinė garso aparatūra - teko užsisakyti geresnes koloneles. 3. kai kurių salono medžiagų kokybė
  • Prasta garso izoliacija
  • Prastos interjero medžiagos
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Geras automobilis: erdvus, pravažus, gerai sukomplektuotas ir patikimas. Durys uždengia ir slenksčius tad drabužių neišsitepsite. Dėl didelių langų tin geras matomumas. Maloniai nustebino puikios LED šviesos: tiek artimosios tiek ir tolimos. net esant rūkui, lyginant su kaitrinėmis lemputėmis, matomumas žymiai geresnis tad jautiesi saugiau. Dėl aukštos (22 cm) prošvaisos drąsiai važiuoji miško ar lauko keliukais, taip pat neskauda galvos ar bamperiai nekabins bordiūrų. pakaba yra fantastiška - minkšta, bet puikia laikanti kelią. dėl didelės prošvaisos ir pakabos eigos "gulinčių policininkų" beveik nesijaučia. važiavimas tiek asfaltu, tiek ir bekele yra vienas malonumas. Panašu, kad CTV transmisija sukurta ramiam ir taupiam važiavimui ir tai atsispindi dinamikoje. iki 70 km/h viskas ok ir be bendrame eisme jokių problemų, bet arčiau 100 km/h pagreitis krenta. nors turint "sunkesnę" koją, kompiuteris "pripranta" ir palaiko aukštesnes apsukas bei geresnę dinamiką. nustebino kuro sąnaudos: greitkeliu (100km/h) visa šeima automobilyje - iki 6,5 ltr. tokiu atveju kuro bako visiškai pakanka 750 km. mieste viskas liūdniau - vis tik 4 varomi ir panankamai sunkus automobilis. mano vidurkis (trasa/miestas 65/35) vasarą iki 7,5, žiemą - 8,4. Jei kamščiai - tikėkitės ir 12 ar net 13 ltr. perkant kaina sąlyginai didelė, bet bazinė įranga labai gera ir yra viskas ko reikia. šildomos sėdynes ir vairas yra gėris žiemą. veikia greitai ir užtikrintai. itin daug saugumo sistemų. EyeSight 2 kamerų sistema veikia puikiai ir nekart pagelbėjo, kai priekyje iššoka dviratininkas, užlenda ir staigiai stabdo kitas automobilis. sistema iškart stabdo. juostų ir atstumo palaikymas (iki pilno susitojimo) veikai idealiai tad tolimose kelionėse nepervargsti.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
pirktas naujas iš salono. pirmus 3 metus arba iki 45K km (1m/15K km) visi aptarnavimai buvo nemokami. esu ramus vairuotojas, tad mano atveju absoliučiai nieko - filtrai, tepalai ir kelios tarpinės pagal gamintojo reglamentą. oficialus servizas dirba puikiai. Subaru yra patikimi automobiliai ir statistiškai savininkai nenori greitai skirtis tad vėlesnis (ne pirmų metų) nuvertėjimas bus ne toks didelis, kaip premium segmento konkurentų.
Patarimai perkančiajam
tikrai rekomenduoju. puikus patikimas automobilis mėgstantiems komfortišką pakabą. tiks kam tenka nuvažiuoti nuo asfalto (sodybą, medžioklė, žvejyba) ar mėgsta aukštesnę sėdėjimo poziciją ir gerą matomumą. jei pirksite ne naują - siūlau daryti antikorozinę apsaugą; tuo pačiu pagerins ir garso izoliaciją.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt