Markės
542 iš 1846
Ford B-MAX 2012 - 2017
Ford B-MAX, 2012 - 2017
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.310% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirma mintis, kuri šauna į galvą pamačius Ford B-MAX: „ištiesų, koks jis simpatiškas“. Net Opel Meriva šalia jo praranda savo grožį. Panašu, kad jau eilę metų Ford kompanijos naudojamas „Kinetic Design“ stilius tiesiog puikiai pritampa tiek prie didelių kompanijos modelių, tiek prie mažųjų. B-MAX yra stilingas, nedidukas, tačiau itin patogus vienatūris, kuris turi užkariauti Europos pirkėjų širdis. Interjere matome stilistiką itin panašią į Ford Fiesta modelio. Akivaizdu, kad stilius čia svarbiau nei ergonomika – viduje pridėta daugybė įvairių mygtukų, ypač išdėstytų aplink infosistemos valdymo ratuką. Pati įdomiausia automobilio savybė yra unikalios į šonus atsidarančios durys ir jokio šoninio statramsčio. Priekinėse duryse yra integruoti šoniniai statramsčiai, o galinės durys atslenkamos atgal. Tokiu būdu automobilio šonuose atsiveria patogi ir nieko neužstojanti ertmė įlipimui. Beje, šis sprendimas priimtas tik visiškai įsitikinus, kad automobilio keleiviai išliks saugūs šoninio susidūrimo atveju. Kitas didelis privalumas – tai B-MAX interjero erdvė, kuri yra nors ir nedaug didesnė nei Opel Meriva, tačiau itin gerai išnaudojama. Be statramsčių įlipti ir išlipti iš automobilio yra itin lengva, slankiojančios šoninės durys itin pravers ankštose automobilių aikštelėse, o bagažinė talpina net 300 litrų tūrio krovinių. Automobilis kelyje tikrai nėra toks vikrus kaip Fiesta, tačiau pakaba yra komfortiškesnė nei pas artimiausius konkurentus Honda Jazz ir Opel Meriva. Vairo mechanizmas yra gerai sureguliuotas, jautrus ir „neatitrūkęs“ nuo kelio, todėl automobilis suteikia malonius pojūčius vairuojant vietovėse kur reikalingas manevringumas. Po Ford B-MAX kapotu slepiasi nedideli ekonomiški varikliai – mažiausias jų 1.0 litro trijų cilindrų benzininis „EcoBoost“ variklis turintis 120 AG, 100 kilometrų kelio sunaudoja vos 4,9 litro degalų ir į atmosferą išmeta vos 114 g anglies dvideginio. Tai maždaug 15 proc. geresni taupumo ir taršos rodikliai nei konkurentų klasėje. Tačiau pats maloniausias yra 1.6 litro dyzelinis variklis turintis ne tik pagirtiną ekonomiškumą, bet ir suteikiantis puikią dinamiką.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2022-10-18
Ford B-max 2017, 1.6 l benzina, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera,minkšta pakaba,dviejų aukštų bagažinė,gan gražus dizainas,gera garso izoliacija
Silpnas variklis,prastas matomumas iš vidaus
Būtų visai puiki mašina,labai praverčia tos stumdomos durys,tačiau dėl durų konstrukcijos labai ribotas šoninis matomumas.Veidrodėliuose, bent jau pas mane,nėra galinio vaizdo praplėtimo zonos.Labai neramu išvažiuoti į kelią,su kuriuo susikertama labai smailiu kampu.Pasukus galvą šonu,matomumą riboja durų suvedimas,šoninis veidrodėlis neapima antros juostos.Ir didžiausias šitos modifikacijos variklio trūkumas-labai prastas sukimo momentas-150 Nm prie 4.200 rpm. Dar neremontavau A/m tinka vidutinių pajamų asmeniui.Mažoka bagažinė nelabai tiks dideliam sodininkui.Gali tekti kiek nusivilti silpnoku varikliu dėl prasto sukimo momento.Tačiau neturinčiam potraukio lenktyniauti kelyje- mašina gan maloni.
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-21
2015 m. 1.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nenuobodus dizainas, išsiskiria iš kitų automobilių vienodumo gausos. Praktiškas, tinka tiek mieste tiek užmiestyje (patogu važiuoti ir ilgesniu atsumu dėl aukštesnės sėdėjimo vietos). Pagal klasę labai talpus.
Dažnai reikia plauti ir sutepti stumdomų durų mechanizmą, kad lengvai galėtum eksplotuoti (durys sunkios dėl integruotų statramsčių).
Automobilis pirktas naujas iš salono. Eksplotuojamas 5 metus, be jokių techninių problemų. nebijoti pirkti su litriniu benzininiu varikliu-pilnai pasiteisina eksplotacija ir nedidelės kuro sąnaudos.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-26
Ford b- Max 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto (kaip tokio dydžio) talpus, išlaikyti nebrangus,ant kelio stabilus,garso izoliacija visai gera,stumdomos galinės durys ok.
Nepatogi vairuotojo sėdynė ( priekinė keleivio patogesnė),bet mano ūgis 184cm -120kg svorio. Auto žmonos. Man nepatogu išlipti,labai kieta sėdynės plastmasė. Nėra šildymo priekiniame stikle
Nors auto ir nedidukas,bet vietos salone ir bagažinėje per akis. Bagažinėje yra dvigubos grindys,kur galima susidėti įvairius daiktus,nedidelės šoninės kišenės. Priekinės keleivio sėdynės atlošas nusilenkia į priekį. Nulenkus galinės nugarėlias, tilptų ilgi daiktai. Kadangi nėra šoninių statramsčių,pakrauti krovinį bus labai lengva. Parkuojantis pradeda veikti elektrinis vairo stiprintuvas,valdyt auto galima vienu pirštu,prie didesnio greičio atsijungia. Remontuoti dar neteko,auto turim neseniai,bet juk čia ta pati fiesta,tik su aukštesniu kėbulu ir stumdomomis galūnėmis durimis. Kurios (mano nuomone) puikiai tinka ankštose stovėjimo aikštelėse. Juk čia miesto mašiniukas. Dar kas keista,tai kad į kalną 1.0 ecoboost varikliukas veža geriau,nei 2.0 Mondeo. Patinka,kad kompas rodo (rodyklė į viršų),kada reikia perjungti aukštesnę pavarą. Yra laisvų rankų įranga,USB skaitytuvas. Kaip ir kiekvienam automobiliui, žiūrėti bendrą būklę. Bet aš manau,kad tapti antru savininku,po to,kuris ją pirko naują Lietuvoj yra geriausia. Dzin,kad pas mus žiemos su druska (Italijoj prie jūros gal dar labiau rūdija),naują auto savininkai kitaip prižiūri,pagaliau yra žinoma tikra jo istorija,reali rida ir būklė.
Pilnas atsiliepimas...
 
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai SierraMondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeProbeCougar   
 MustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport
   Puma
  Krosoveriai   Edge Edge
  KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX
  Sportiniai   GT  GT
  Daugiatiksliai   Tourneo ConnectTransit ConnectTransit Connect
   Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Transit Custom
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt