Markės
599 iš 1845
Ford Puma 2019 - dabar
Ford Puma, 2019 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Dalinė hibridinė sistema
TRŪKUMAI
  • Atgyvenęs interjero dizainas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais"
Perskaitę pavadinimą tikėjotės kitokio automobilio? Ne jūs vieni apgauti ir ne vien Ford apgaudinėja. Ištiesų automobilių gamintojai primirštus bet skambius vardus prikelia naujam gyvenimui tik šįkart jie įgauna naujas formas. Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais. Naujoji Puma mus pasitinka naujo stiliaus Ford dizainu, kurio filosofiją būtų galima apibrėžti taip – mažiau egzotiškų linijų ir daugiau atletiško paprastumo. Panašią filosofiją kiek anksčiau sėkmingai pritaikė Jaguar, Volvo ir Mazda kompanijos. Todėl naujoji Puma atrodo nors ir paprastai, bet tikrai patraukliai, it nedidukas Porsche Macan. Nedidelis minusas nebent tas, kad paskutinių metų Ford tapo itin panašūs vienas į kitą, todėl tarkim Puma labai lengva supainioti su Ford Fiesta. Automobilio interjeras skirtingai nei išorės dizainas naujų Ford madų nepristato. Iš esmės tai toks pats interjeras kokį turi Focus ir Fiesta modeliai ir nors dėl skonio nesiginčijama, tačiau manome kad prietaisų panelės stilius stipriai atsilieka nuo tendencijų. Kaip pavyzdį paminėsime puikų pastarųjų metų Mazda stilių. Jau anksčiau Ford paskelbė, kad nuo šiol kiekvienas naujas gamintojo automobilis turės bent dalį elektrinių sprendimų ir Puma ne išimtis. „Ford EcoBoost“ hibridinė sistema, kurią sudaro 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius, padeda „Pumai“ apsirūpinti papildoma galia. Automobilis taip pat turi įvairių išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop&Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information). Pastaroji gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją (pvz. automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt.), dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui. Tokias galimybes automobiliui suteikia palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
2022-07-28
Gražus automobilis ir silpnas variklis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, ekonomiškas, patogus automobilis
Nors žinojau, kad Puma turės 3 cilindrų variklį, bet nebuvau pasiruošęs tokiam galios tūkumui ir žinoma neketinau keisti savo vairavimo stiliaus, tačiau teko.
Iškeičiau savo 2016 metų Focus į štai šį nepaprastai gražų automobilį. Būkite nusiteikę, kad litro variklis bus tikrai silpnas. Buvau įpratęs į įkalne važiuoti ketvirta penkta pavara, tačiau dabar kartais tenka įjungti ir trečią, nes baisiai mažas sukimo momentas verčia tai daryti. Iki šios turėjau automobilius su 4 cilindrų varikliais ir niekada nemaniau, kad 3 cilindrų motoras taip pakeis vairavimo stilių. Eco režimas greitkelyje yra geras tol kol priekyje pamatysite nedidelę kalvą, o tada turėsite perjungti pavarą. Automobilis kiek geresnis sportiniu režimu ir tai pirmas dalykas kurį įjungiu kai įlipu į automobilį, taip pat išjungiu automatinį start/stop sistemą. Bagažinė yra didžiulė ir turi dėžę po bagažinės grindimis, jei jums reikia nemažai vietos bagažinėje – Puma gali tikti jums. Ford interjeras yra stebėtinai gerai surinktas palyginti su kitais šios klasės konkurentais, nėra jokių priekiaštų dėl medžiagų kokybės. Sėdynės turi masažo funkciją, tačiau manau kad ji gana stipriai blaško dėmesį naudojam labiau keleivių pusėje. Kuro ekonomija yra puiki, jei vairuojate konservatyviai. Vidutiniškai sunaudoju 5 L šimtui kai važiuoju užmiesčio keliu ir greitkeliu. Tačiau mieste geriau kaip 8,4 neišspaudžiu. Taip pa nespauskite automobilio posūkiuose, nes kėbulo pasvirimas didelis. Be to venkite išvažiuoti į didesnę sniego pusnį, tai tikrai prastas žiemos automobilis. Galbūt dėl padangų, tačiau kiekvieną kartą sildžiame kelyje posūkiuose jaučiuosi neužtikrintai. Vienintelis dalykas ką remontavau - yra galinės pakabos remontas.
Pilnas atsiliepimas...
2022-01-18
1.0 Ford Puma Ecoboost hibridas 155 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai
Minusai
Tikrai malonu vairuoti šį automobilį. Judrus ir smagus. Dėžė bagažinėje puikiai tinka purviniems batams sudėti, o ir bagažinės talpa mane nustebino savo dydžiu. Degalų ekonomija nėra tokia gera kaip tikėjausi, nors korona privertė keliauti trumpesniais atstumais, tad gal tai irgi įtakoja. Gale vietos suaugusiems žmonėms bus maža. Matomumas šiek tiek prastokas galiniams keleiviams, priekiniai statramsčiai stambūs ir kiek trukdo, tačiau saugos rinkinys su parktronikais šią problemą iš dalies sprendžia. Didžiausias trūkumas yra nepatogus ISOFIX tvirtinimas ir diržo prisegimas – sunku pataikyti į tvirtinimo tašką. Tai kogero vienintelis tikras minusas. Mums asmeniškai automobilis patinka - važiuoja gerai, atrodo gerai, o dukrai patinka ir automatinio parkavimo funkcija :) Prieš pirkdami perskaitykite daug atsiliepimų ar tiks jums šis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-30
Ford Puma Ecoboost su hibridine jėgaine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lengvas, kompaktiškas ir talpus
Kiek silpnokas variklis
Turiu prisipažinti, kad tai pirmas automobilis, kurį nusipirkau beveik jo neišbandęs. Po atsibodusio BMW 3 serijos su 3 litrų dyzeliniu varikliu ir Touring kėbulu norėjau kažko pigaus, linksmo, paprasto ir kad tiktų miestui. Žodžiu nuėjau į YouTube ir ten gerokai pasižiūrinėjau Puma automobilių apžvalgas. Apžvalgos buvo tokios geros, dizainas man patiko nerealiai ir kadangi buvo senokai pribrendęs reikalas pirkti naują automobilį ir nesukti galvos dėl gedimų pirmus tris metus, tai nusprendžiau rizikuoti ir užsakyti Puma. Taigi, užsakiau baltos nerealiai puikios spalvos. Dabar įveikiau apie 6000 kilometrų ir pirmas įspūdis tiesiog puikus :) Patogus interjeras, gera komplektacija, neverta visko paminėti, tačiau turiu paminėti šildomas sėdynes ir šildomą vairą bei Sync3 infosistemą kuria labai paprasta naudotis. Tačiau geriausia savybė yra didelė bagažinė. Vairavimas, pakabos veikimas yra pats tas. 125 AG irgi užtenka, nors bijojau kad bus visiškai prastai po trilitrio variklio. Kol kas neturėjau labai ilgų kelionių, tačiau iki šiol Fordukas labai gerai susidoroja su visom užduotim, nepavedė ir greitkelyje. Pavarų perjungimas yra labai tikslus. Kol kas viskas labai gerai.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-18
Litro Ford Puma hibridas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera bagažinė, manevringas, solidžiai pagamintas
Keletas smulkių minėtų trūkumų
Nors standesnė pakaba iš pradžių man nepatiko, tačiau automobilis jaučiasi koncentruotas ir gerai laiko kelią. Patogus mieste ir greitkeliuose ir jaučiasi toks pat manevringas kaip MK8 Fiesta. Tikrai smagus ir patogus vairuoti. Teisą sakant Puma komplektuojama su daug geresne įranga ir jaučiasi žymiai didesnė nei Fiesta. Negalu nepaminėti ir bagažinės. Su Puma nebereikia nuimti vaiko vežimėlio ratų. Bagažinė atrodo tikrai nemaža kaip tokios klasės automobiliui. B&O garso sistema yra puiki, elektra valdomas galinis bagažinės dangtis man nereikalingas, bet iš esmės patinka, atidarymas kojos pagalba veikia gerai. Interjeras jaučiasi labai gerai surinktas, aišku ne toks ekspresyvus kaip naujųjų Renault. Variklis yra dinamiškas ir gerai reaguoja, staigūs pavarų perjungimai irgi patinka. Dėl “mild” hibridinės sistemos labai jaučiamas stabdymas varikliu – tai yra dėl energijos regeneracijos ir jis labai pastebimas. Pastebiu, kad dėl to visur naudoju kruizo kontrolę. Man tai nėra problema, nes aš ją vis tiek daug naudoju. Yra keletas neigiamų dalykų su Puma. Aš noriu visada vairuoti sportiniu režimu, nes vairavimo pojūtis yra daug geresnis, ypač užmiesčio keliais. Bet kam šį režimą reikia iš naujo nustatyti kiekvieną kartą kai įjungiu degimą? Parkavimo pagalba veikia neitin tobulai, todėl po trijų bandymų tesiai pastatyti automobilį, nustojau ja naudotis. Galiausiai, nors tai yra mano problema, atbulinės eigos kamera išjungia vaizdą kai tik išjungiate atbulinės eigos pavarą nors galbūt dar ne iki galo pabaigiate manevrą. Todėl norėčiau turėti dar kelias sekundes. Bendrai paėmus rekomenduoju šią miesto transporto priemonę ir manau jūs nenusivilsite. Puikiai pagamintas, smagus, gerai sukomplektuotas ir su vienu kitu patobulinimu Puma būtų idealus automobilis, sunku rasti jam rimtų trūkumų.
Pilnas atsiliepimas...
2020-10-22
Ford puma 2020 1.0l 98 ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, puikiai tinka miestui, gera garso izoliacija, šaunus dizainas.
ankštas, maža bagažinė, brangus, silpnas variklis, labai prastai traukia,
Atomobilį man nupirko vyras, kad vežioti vaikus ir pačiai mieste suktis, nes su tuo infiniti qx65 neįmanoma. Automobilis lyguijasi su nissan qashai, toyota ch-r ir su honda hr-v. Šis Puma man patinka, tačiau jis visai nelinksmas, galios čia 98 ag, važiuoja kaip vėžlys, o ir kaina 24tūkst. Eur, man šis automobilis gan talpus, bet ilgoms kelionėms su vaikais jis visai netinkamas. Talpumas, labai ankštas salonas, maža bagažinė.
Pilnas atsiliepimas...
 
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai SierraMondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeProbeCougar   
 MustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport
   Puma
  Krosoveriai   Edge Edge
  KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX
  Sportiniai   GT  GT
  Daugiatiksliai   Tourneo ConnectTransit ConnectTransit Connect
   Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Transit Custom
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt