Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras pravažumas
- Gerai valdomas ant įprasto kelio
- Įdomus išskirtinis dizainas
TRŪKUMAI
- Triukšmingas salonas
- Neekonomiškas
"Įdomu tai, kad visureigis gaminamas ant rėminės konstrukcijos. Sujungę rėminę konstrukciją su modernia nepriklausoma priekinių ir pusiau nepriklausoma galinių ratų pakaba, Ford inžinieriai siekė užtikrinti puikias pravažumo savybes su pakankamai komfortišku elgesiu normaliame kelyje"
Pagaliau ir Ford kompanija pristatė automobilį, kurį turėjo pristatyti jau seniai, gal net prieš 25 metus... Taip tiek laiko, nebuvo gaminamas legendinis Ford Bronco visureigis, kurį galima buvo matyti vos ne kiekviename 80-ųjų metų Holivudo filme ar serialuose apie Meksikos narkotikų prekeivius. Tuo tarpu visus šiuos 25 metus buvo gaminamas artimiausias Bronco konkurentas – Jeep Wrangler visureigis. Taigi dabar Ford kompanijai reikia atsiimti savo rinkos dalį. Pirmiausiai kuo Ford Bronco bandys patraukti pirkėjus, žinoma yra klasikinis automobilio dizainas. Jis ištiesų puikus – klasikinis senojo Ford Bronco kampuotas stilius puikiai priderintas prie modernių dizaino elementų. Priekyje tarp stilingų apvalių žibintų matome didelį „Bronco“ užrašą, panašų į tą kurį turėjo pirmos kartos Bronco visureigis. Virš priekinių žibintų kampuose matome juodas kilpas. Jų dėka vairuotojas ne tik gerai pajaus automobilio gabaritus, tačiau šios kilpos bus naudojamos ir kroviniams surišti. Žinoma Ford Bronco kėbulas yra ne tik stilingas - panašiai kaip Jeep Wrangler visureigis, Ford taip pat yra modulinis. Pirkėjai gali rinktis iš kelių ilgių bazės, dvidurį ar keturdurį kėbulą, daugybės buferių, įvairių berėmių durų rūšių, kurias galima lengvai išmontuoti. Stogas padalintas į keletą dalių, taip pat yra nesunkiai išmontuojamas. Viduje automobilis pasižymi griežtų formų dizainu, įbrėžimams atspariu plastiku, daugybe dėtuvių, turi net tvirtinimą GoPro kamerai. Tiesa infosistemos sąsajos dizainas atrodo pasenęs, o pats displėjus veikia neitin greitai. Įdomu tai, kad visureigis gaminamas ant rėminės konstrukcijos. Sujungę rėminę konstrukciją su modernia nepriklausoma priekinių ir pusiau nepriklausoma galinių ratų pakaba, Ford inžinieriai siekė užtikrinti puikias pravažumo savybes su pakankamai komfortišku elgesiu normaliame kelyje. Priklausomai nuo poreikių Ford Bronco prošvaisą galima reguliuoti nuo 294 iki 851 mm, todėl Bronco vairuotojai galės įkopti į kliūtį 43 laipsnių kampu. Standartinis Bronco variklis yra 2,3 litro keturių cilindrų EcoBoost su turbokompresoriumi, kuris išvysto 300 AG (224 kW) ir 441 Nm sukimo momentą. Didesnis 2,7 litro EcoBoost V6 variklis su dviem turbinomis išvysto 330 AG (246 kW) galią ir 560 Nm sukimo momentą. 2,7 L V6 variklį galima įsigyti tik su 10 greičių automatine pavarų dėže, tuo tarpu 2,3 L gali būti komplektuojamas su 10 greičių automatine arba standartine 7 greičių Getrag mechanine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Ford Bronco TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis