Erikas | 2024-03-28 |
Patikimas auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikima pakaba ekonomiškas
Rūdys
|
Atvažinejau 8 metus dabar eina 9 turbut jau paskutiniai ,važiuokle gana patvari važiuoju nemažai tikrai nesiskundžiu,žiemą kad sildytu reikia biški pavažiuoti, privalumas šildomas priekinis stiklas žiemą, variklis tepalu nevalgo kuro srebia mažai, neblogas automobilis apart rūdžių ir puvimo. Daug priežiūros nereikalauja ,važiavau pirkt peugeot 306 bet nusipirkau fokusa ir nesigailiu gana patikimas komforto nera bet €€ nereikalauja kišt dažnai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-10-24 |
Puikus automobilis kasdieniam naudojimui
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gana ptikikimas automobilis kaip už tokią kainą, mažai Kuro, patvari važiuoklė, darbinis arkliukas
Rūdys,
|
Turiu šį auto jau šeštus metus, iš aikštelės pirkau net nepravaziaves,tarnauja tikrai neblogai per 6metus 1karta remontavau generatorių, starteri, važiuoklė sakyčiau irgi gana patvari į metus pravažiuoju apie 15000, tik minusas kad ilgai kol pasyla kol ne pradedi važiuoti tol nesildo normaliai, nors ir termostata keičiau kelis kartus ir net peciuka. Kuro srebia 5-6 litrus tai labai mažai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-09-11 |
Puikus kasdienis automobilis! 1.8 66kw TDDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksplotacija, gerai valdmas, patikima vaziuokle, kokybiskas salonas, ekonomiskas
linkes i korozija jei apleisit ir nepriziuresit
|
Šį Focus turiu jau šiek tiek ilgiau nei metus, pasmane universalas 1.8 66kw dyzeliniu varikliu. Per tą laiką pravažiavo pas mane ganetinai nemažai, virš 42 000 km. kaip per maždaug 14 mėnesių tai čia gana didelis atstumas. Važinėju kas diena bent po 100km apie 50/50miestas užmiestis. Mieste telpu į 6 litrus, normaliomis eismo salygomis Vilniuje, bet važiuoju gana ramiai ir nelekiu nuo kiekvieno šviesoforo. Užmiestyje daugiau 5l 100km nesu padares, taigi ekonomija tikrai gera. Taciau reiketu pamineti kad jei norit draguoti tada ir 10l mieste pasiims :) Siaip varikli ir iki 5k rpm esu nekart pakankines bet dirba kaip laikrodis nors ir rida jau 360k o dar tikiu atsukta cia yra :) Ir siaip nesakau kad labai seku tepalu ar filtru keitima bet sita varikli uzmusti beveik neimanoma dirbs nors ir ant atrabotkes. Patikimumas geras, teko paremontuoti tik galini el langa per ta laika kas yra smulkmena taigi mane focus nustebino sioje vietoje, paliko labai gera ispudi. Salono medziagos Ghia bent jau tikrai kokybiskos, pvz man net malonesnes uz naujesniu focus :) Plastmases jei nebuvo ardytos kokiu kreivarankiu jokiu garsu neskleidzia. Vaziuojant nuo 90kmh jauciamas salone didesnis triuksmas bet kaip tokios klases auto viskas ok, kokia astra lygiai taip pat gera garso izoliacija nepasizymi. O del kebulo tai ji reiketu labai priziureti, tik pamatai rudele ir sutvarkai, ir nebus problemu, na o jei nieko nedarai ir vaziuoji ir tiek tai nereikia noret kad nerudytu, nes ir siaip jie linke rudyti labiau. Bet sakau, jei priziuri sitos problemos neturesit. Pasiziureti labiausia dureliu apacias ir slenkscius, jei perkant yra uzdetos slenksciu plastmases siulyciau paziureti kas po jomis yra. Beje automobilis labai stabilus ir gerai valdomas posūkiuose, visada jautiesi užtikrintas, ko negalėčiau pasakyti apie golf ar astra.
Labai geras kainos kokybes santykis, uz tokius pinigus kaip kainuoja focus sunkiai rasit kazka kita geresnį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-11-08 |
Focus Mk1 PreFL 1.8 TDDI 66kw universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas variklis 1.8TDDI 66kw, geras salonas, geras valdomumas
Korozija, nuvertėjimas
|
Automobilis pas mane jau pravažiavo 7000 kilometrų, todėl galvoju, kad jau galiu šį tą pasakyti apie jį. Žinoma su eksplotacija, remontais daug susidurti neteko, todėl apie tai pakalbėsiu mažiau...
Pirmiausias dalykas, ką norėčiau paminėti tai korozija. Ir ji šios kartos modeliuose yra ypač pastebima, ypač rūdija durelių apačios – priekinių durų apačios jau galima sakyti kiauros, galinės dar išsilaikė geriau, taip pat didelė problema ir su bagažinės dangčio apačia. Taip pat gerai apžiūrėti perkant slenksčius, kadangi taip pat labai probleminė vieta, nors rasti sveiką galvoju nėra jokių galimybių. Korozija net įsimetusi į saloną, iš vidinės pusės korozijos židinių yra net atlenkus galines sėdynes, arba zapaskės vietoje.
Variklis tikrai ekonomiškas, užmiestyje galima pasiekti net 4.5 kuro sanaudas, neviršijant 80kmh tokios ir yra (išbandyta realiai nuvažinėjus pilną baką 100km ir vėl užpylus) ;) Mieste netikrinau, bet mano nuomone turėtų būti apie 6, nesidraskant.
Salone pašalinių garsų negirdėti, niekas nebilda , plastmasės jokios nebarška. Salone kaip "golfo" klasės automobiliui, viskas gerai, salonas tikrai kokybiškas, plastikai malonūs liesti, veliūro sėdynės gana minkštos ir patogios. Kas iš minusų, nebent nelabai patogi vairuotojo pozicija. Ilgesnėje kelionėje pakankamai vargina, per tiek laiko dar nesugebėjau rasti sau tinkamos pozicijos, nors čia gal kaip kam, vienam bus patogu kitam gal ne... Garso aparatūra Ghia komplektacijoje man taip pat paliko teigiamą įspūdį, ne aukščiausios klasės, tačiau savo klasėje pakankamai gera. Duryse daiktadėžės pakankamai erdvios, galima daug ką įtalpinti, telpa net 1.5l butelys paspaudus vos vos, tai vertinu gerai.
Kolkas remontuoti visiškai nieko neteko nuo pirkimo, viskas veikia gerai, žiūrėsiu kaip čia bus ateityje. Ką norėčiau dar paminėti, tai tikrai geras valdomumas, persėdus iš Opel Astros, labai gerai šiame Focus'e.
Kolkas tai paliko tik teigiamą įspūdį (žinat jo kainą), būtų super automobilis, jei ne korozija. Gerai apžiūrėti visus korozijos židinius
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-08-12 |
Fainas 1999 1.8 TDDI 66kw Ghia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus, malonus ir patogus auto.
Rūdys. Kartais sugenda kuro siurblys
|
Puikus auto. Genda ne daugiau nei reikia. Vienintelis rimtesnis gedimas, kuro siublio elektrinė dalis.
Labai patenkintas varikliu. Pirkau su 160 k rida, (spėčiau tikra 260). Pardaviau su 320 (jei spėjimai teisingi, tri tikra tuomet 420).
Minusas rūdys. Todėl ir pardaviau, tam kaip rekėjo variklio. Remontas pigus, genda minimaliai, rūdys verčia greit mažinti kainą:) Planuoti kiek ekspoatuosite ir po to tikėtis parduoti tik į metalo laužą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mantas | 2016-01-23 |
tddi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tokiu nelabai pastebejau,nebent retai taisoma vaziuokle
smakratis,ir kuro sistema
|
prasta garso izoliacija, sunkiaikuriasi ziema,super brangi eksplotacija,vienintelis geras dalykas tai gan patvarivaziuokle silpnas brangus reikalas Paklausykit ar nesikeicia garsas imynus sankaba,jei barska tai teks keist smakrati o tai labai brangu...
Patariu automobilio ieskoti ziema,per salti pasimato visi trukumai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valentas | 2015-11-11 |
Ford Focus 1999 TDDi 1.8 66KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažas manebringas, geras garso paratūra
Prastas variklis, ateityje pradeda priminti, kodėl kaivo tik tiek.
|
Perkant buvo pakankamai nebrangus, pagal metus ir kitas charakteristikas tikrai geras aparatas. Elektronikos pilna, bet bėdų daug neturėjau, gerai kūrėsi, mikštai važiavo trauka pakankama. Važiuoklė nebloga, TA variau 3 kartus. visi 3 kartai gerai išskyrus CO reikėjo žibalo nes viršijo dvigubai. Smagus nedielis automoblis iki tol kol kyla problemos. Pirma prasidėjo su spiruoklėm, nutrūko api priekinės spiruokės per 3 metus. Starterio problemos, generatoriaus, kuris neatsėjo taip jau pigei apie 50€. Variklis paprastas su mechaniniais purkštukais, prieš perkant girdėjau kalbas, kad nelabai geri varikliai, bet surizikavau. Tai va pastarosiomis dienomis variklyje atsirado kalimas. Variklio gedimas, išsidėvėjimas, indėklai, švaistikliai, alkuninis velianas. Probelmų ligi kaklo, kainos didžiulės, beveik neverta remonuoti.... Nors tepalai buvo keičiami, filtrai. Kuro sąnaudos sakyčiau geros, vidurkis budavo 5-6l/100km
Nuvertėjimas per 3 metus kaškur apie 1000€. Sugedus remonuoti brangu. Paleisti dalimis neapsimoka nes skelbimų iki kaklo.
Nebent tikrai tvarkingas. Bet po tiek metų sunku rasti nenujotą kaip sakant
Problemos nusveria viską.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
darknesslt | 2015-05-04 |
Fokusiukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos kuro sąnaudos, talpus karavanas
Barškutis, labai genda važiuoklė, genda elektronika, labai rūdyja.
|
Mašina yra vidutinė, kaip už tokia kainą tai visai nebloga. Turi minusų, kad rūdyja LABAI, ir važiuoklė labai sunkiai remontuojama, nes irgi surudyja. Salono elektronika mėgsta gesti. Bet labai talpus karavanas ir gana ne daug degalų degina. Trauka nėra labai įspūdinga kaip 66kW. Variklis gana ekonomiškas Dažni vaziuokles remontai. Jeigu pats taisysi tai tikrai turėk WD-40. Nes dugnas labai rudyja. Bet kaip darbo mašinai tai gera.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
donas | 2015-03-22 |
Ford focus 1.8 lx.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus, tyliai dirba variklis...tik tiek.
Neekonomiskas, ne taip pigiai islaikomas, turi visokiu mazyciu problemu kurios nervina ir pagrindine RUDYS!
|
Sveiki.
Is karto pasakysiu jog siuo metu tenka gyventi uzsienyje taigi atsiliepimas paremtas automobili eksplotuojant uzsienyje (UK) patirtimi. Masina nupirkau pries 6 menesius. Priezastis pasirinkimo ta jog sklando daug gandu jog fordai cia geros mmasinos, pigiai eksplotuojamos. Deja...Pagrindine beda - RUDYS! Tik nusipirkus pats savom rankom perejau visas rudis, sutvarkiau ir perdaziau. Po pusmecio eksplotacijos, vel tas pats. NUsprendziau daugiau pri to ranku nekisti. Kitos islindusios problemos tai vandens pratekejimas keleivio puseja po daiktadeze kazko pasrode labai nepatvari vaziuokle. Jau antra karta tenka pereiti kai kurias gumas. O labiausiai nesuzavejo dinamiskumo ir ekonoijos santykis. Sakysit masina ''nuvaziuota''? Gal ir taip,bet kaip nekaista prabegus tik 110000 myliu o kuro vartoja apie 8 littrus misriai.
Teko varyti tech apziura tai keli pastebejimai rastu ligu ( surudija visi4 stabziu vamzdeliai, galines ivoriu gumos, netolygus, nepakankamas stabdymas) viso ko issprendimo kaina 600 vietiniu piningu. Patarimas UK gyvenantiems tautieciams. vengti anglisku garazu:). Susiradus tautieti mechanka viskas buvo isspresta 80% pigiau ir panegtas gandas jog pigiausiai eksplotuojami ford markes automobiliai. 1.8 benzinas. Man asmeniskai labai nedinamiskas, nors as ir ne lenktynininkas. Kuro sanaudos kaip minejau pakankamai aukstos. Tikrai nesirinkti 1.6ar 1.4 benzinu - bus tik blogiau. Turbut geriausias variantas 1.8 tdci. Kitaip dar ji saukstu vadina, suprask ipili sauksto dyzelino ir vaziuoji, vaziuoji, vaziuoji.... Eksplotacijos kastus suminejau pries tai. Tvarkant vietiniuose ''anglu garazuose'' gali atsieti visos masinos kaina. Turbut pirk tik jei esi ford focus gerbejas kitu atveju vistik geriau sito automobilio nesirinkti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
FORDU GERBEJAS | 2015-02-26 |
DAUG METU VAZINETA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
manevringumas, malonu vairuoti, trauka, nebrangios KAIKURIOS detales, labai ekonomiskas.
Delfininiai purkstukai(brangus ir genda), rudys, elektronika, dureliu rankeneles, abs, beveik viskas kas toje masinoje yra, nera kokybiska.
|
FORD FOCUS GHIA 1.8 Automobilis prabuvo mano seimoje apie 10 metu. Is esmes sio automobilio niekam daugiau nerekomenduociau, del daugybes problemu su kuriomis susiduriau. Aisku tai nutiko galbut del aplaidumo ir per mazos meiles automobiliui, taciau, bet kokiu atveju antro focuso nepirkciau. Pirmus 4-5 metus problemu nebuvo, taciau poto ir prasidejo, teko keisti sankaba, net 2 kartus, tada buvo keista greiciu deze ir viskas pradejo byreti, galu gale neskaitant ispuvusiu dureliu, keistu visu 4 purkstuku, elektronikos, per likusius 4-5 metus buvo paaukota virs 20tuks. lt. :) 1.8, siaip vaziuoja smagiai, trauka tikrai nebloga, taciau ir problemu turi nemazai. niekaip neapsimoka, nuo pirkimo buvo sukista 20-30tuks. o parduota uz 2 tukst :) butinai patikrinti purkstukus, paieskoti galiniu dureliu apacioje rudziu ir apskritai, kam gadinti sau nervus ir pirkti nepatikima automobili. :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |