2023-03-12 |
Ford fusion
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patvarus nieko nebijo
Nėra
|
Puikus auto pilnai atidirba už jį sumokėtus pinigus naudojam kaimo keliais miške jau 5 metai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-09-20 |
Ford fusion 1.4 tdci
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupumas, patikimumas, nerudija, pigus remontas
Isvaizda, garso ozoliacija
|
Isvaizda gal ir nekokia, net nerudija, dazai prie slenksciu atsoke nuo akmeniku matosi cinkas - bet rudziu nera net po 5 metu eksplotacijos musu keliais su druska. Parkuotis galima drasiai, miske irgi vaziuoju nesijaudindamas kad kazka kabinsiu.
Salono medziagos kieta plastmase, bet nebarska niekas, isskyrus galiniu sedyniu fiksavimo vietos (apvynioju retkarciais izoliacija kas pora metu). Garso izoliacija prasta. Pakaba neuzmusama. Varikliykas taupus ir jokiu bedu mekele, kol nepradejo mirsti purkstukas - deveta gera surasti sunku. Vaikas besimokindamas sudegino sankaba (laikydavo koja ant jos) - kaina paciam keiciantis apie 100eur. Nusipirkes keiciausi turbinos nauja kartridza 70 eur. Taip pat keisti galiniai amortizatoriai ir luzusi priekine spyruokle.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2016-11-30 |
Kuklus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, aukštas, talpus, 1,6TDCI variklis tikrai užtenkamas šiam automobiliui. Interjieras pigus, bet man dar niekas niekur nenulūžo.
Siaurokas, jei gale sėditi trims. Dizainas kaip praėjusio dešimtmečio - kirviu darytas (čia gali būti ir pliusas). Nebeveikia priekinio vairo šildymas.
|
Kuklus automobilis, išvaizda visai neišsišokantis, viduje kieti plastikai (senai mašinai tai tampa pliusu).
Aukštas automobilis, miško keliuose ir žiemos keliuose dar nesukėlė rūpesčių.
Viduje vietos užtenka. Gale, nors ir susigrūdę bet telpa 3 vaikiškos kėdutės. Galines sėdynes sulankstęs esu vežęs didelę kraitinę skrynią. Tilpo. 1,6 TDCI kaip tokiai mašinai tai per akis. Ir kuro valgo nedaug. Persėdus nuo benzino - dujų, sukimo momentas šio variklio prie žemų sūkių labai patiko.
Pirmasis gedimas buvo - purkštukų tarpinės praleidinėjo kurą ir dar buvo reikalingas reguliavimas.
Antrasis gedimas - trūkusi oro tiekimo žarna tarp variklio ir intercoolerio. Dėvėtos nėr - nauja 60 €.
Visi kiti remontai - eksploataciniai.
Visumoj varikliu labai patenkintas. Jei važinėji, tai ir genda kaip ir visos mašinos. Keisti jau amortizatoriai, stabdžių diskai ir kaladėlės, ir išminamasis hidraulinis guolis.
Ligų būtent šiam automobiliui nepastebėjau.
Kaina autopliuse per kelis metus ženkliai nukrito. Jei reikalingas paprastas, kuklus, patikimas ir nebrangus automobilis.
Žinoma, gedimų reikia neužleisti, laiku keisti tepalus, filtrus, pilti kokybišką kurą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mancius | 2016-05-03 |
Ford Fusion 2004 1.4 Automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogi mieste, geras pravažumas, geras matymas aplinkui, garso aparatūra, praktiškumas.
Greičių dėžė, pigi visa aplinkui, kuro sanaudos mieste, mažai traukos.
|
Nu ką galima pasakyt apie šitą auto, blankus, nuobodus ir pigiai surinktas. Žmona ją vairuoja jau metus laiko, ir ji jau norėtu kito automobilio, nes papraščiausiai ji kaip vežimas, važiuoklė jos kieta kaip akmuo, atrodo lyg vietoj amortizatoriu butu ydėta coilai, duobės ir nelygumai jaučiami absoliučiai visi, o kaip miesto mašinai tai ji tikrai per kieta, nes pravažiuoti tenka ir man dažnai. Pliusas tame kad ji aukšta, musiškė stovi ant R16 ratų, kaip moteriai tai pliusas nes priekis nesivelka ant bardiūrų kai parkuoja, duobes gali pravažiuot nesukdamas galvos kad kabinsi dugną. Užmietyje ji visai nestabili, nesinori imt posukiu daugiau negu 60km/h nes labai virsta per posūkius, nors ji yra miesto džipukas tad užmiestyje jai tikrai ne vieta. Dizainas atrodo normaliai kaip tokių metų mašinai, tik galas kažkoks neaiškus. Surinkimo kokybė tikrai pigi, duru skambesys kaip MK3 Golf. Įlipus į vidų pajauti kad sedynė visai minkšta ir maloni, nors kiek mažoka stambesniam žmogui, bet moteriai pats tas. Visur kur pažiūrėsi ir bepaliesi pigus, šiurkštus ir pilkas plastikas, vairas net ir tas plastikinis, pas mus yra BASE modelis kuris beveik nieko neturi, centrinis užraktas, priekiniai el. langai, oro kondicionierius ir dvi oro pagalvės, tai turbut viskas, nors mašina yra pati gan pigi iš naujos tad nėra ko tikėtis. Yra dėtuvių kurios tikrai praverčia, viena is jų ant panelės kuri yra uždaroma. Priekinę sėdynę galima užlenkti taip paciai kaip ir galines ir įtalpinti ilgesnius daigtus, o to manau reikes nes bagažinė nėra didelė. Originali garso aparatūra skamba gan gražiai, panasiai kaip Opel arba naujesniuose Volkswagen. Matomumas važiuojant tikrai geras, parkuoti irgi vienas juokas nes gabaritai jaučiami labai lengvai. Didžiausias jos minusas turbūt ta nelemta greičių dėžė. Ji nebuvo pagedus nei karto, bet veikia nenormaliai nes ji yra paprasta mechaninė greičių dėžė su elektriniais varikliukais kurie ir muša bėgius. Ji muša bėgius su maždaug 1 ar 2 sec tarpais kurie labai jaučiasi ir tas erzina. Atbulinis - su juo reikia moket važiuot, bent šiek tiek pajudink gazą, ir rauna atgal kaip raketa, tad jei parkuosiesi šonu prie bardiuro atbuliniu, gazo neliesk nes turėsi problemu. Po normalaus automato įlipus į šitą, iškart jaučiamas skirtumas nes ši dėžę daug prastesnė negu tikri automatai. Variklis normalus, dirba tyliai, bet užmiestį galios visiškai neužtenka, pradedi net keikti kodėl ji taip netraukia, o mieste kitas reikalas, iki 60 įsibėgėja taip kad net nespėji pastėbėt, nes losimo kažkio nesijaucia visai. Sanaudos mieste gan didelės, suvalgo maždaug apie 8l, tad gan daugokai kaip 1,4 varikliui o užmiestį pašilus varikliui ima apie 5, nors ir netraukia. Teko keisti pagrindinį dirža, komplektas kainavo 110e, ir pakeitimas dar 120e (Airijoj). Tvarkyti teko tik stabdžių vamzdelius vieno galinio rato, pervirinimas kainavo 30e, o toliau jokių tvarkymo išlaidų nebuvo, tad galima sakyti gan patvarus automobilis, o ilgai jo turėti nesiruošiame nes norisi Toyota Corrola. Nepatarciau pirkti nes ji labai kieta, ir navarotų bent jau BASE modelyje nėra. Važiuoklė nors ir labai kieta bet kantri, o jeigu nusprendėte pirkti tai pažiūrėkit ar nesurudije durys iš vidaus ir kokios būklės dugnas. Jokiu būdu nepirkit automato, ir jeigu benzina tai tik 1.6 nes valgys panašiai o traukos bus žymiai daugiau, nes 1.4 mažoka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Soyer | 2015-12-15 |
Venkite šios karietos, manau yra geresniu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Reikia gerai pagalvoti, išlaikymas pigus.
Salono kokybė, vairas apmiręs, triukšmingas, per brangiai kainuoja kaip už tokį...
|
Jei jau bandė "Ford" sukurti automobilį "pasinaudok ir išmesk", tai galėjo eti dar toliau mažindamas kainą į komplektaciją neįskaitęs radijos ir vairo stiprintuvo. Grubus interjero plastikas lyg paimtas nuo pigaus kiniško žaislo barškučio, todėl lūžinėja veidrodžių valdymo rankenėlės. Kelyje elgiasi kaip sunkvežmis / autobusas, neįprasta tokiai mažai mašinai, vairas apmiręs. Kai nebūtų keista, jei jau į tą posūkį ir pavyks įsukti, ratai slysta labai subalansuotai, nežinau čia Fordui netyčia taip išėjo? 1.4 tdci, stebėtinai traukia vidutinėse apsukose, tik visiškai pasiduoda aukštesnėse ir pradžioje. Nedenda dažnai, nelabai yra kam, bet kėbulo detalių sunku rasti mat "reta mašina". Žigulys dar retesnė, bet kokia iš to nauda? Pasižiūrėkit ką konkuentai turi pasiūlyti prieš perkant šitą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ispanas | 2015-05-13 |
Ford Fusion 1,4 TDCI pirmoji karta
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupus, sąlyginai pigi eksplotacija, aukštas
Korozija, dažni gedimai, chroniškos ligos (sankaba, spyruoklės), itin blankus dizainas, nuvertėjimas, komfortas
|
Automobilį pirkome salone, 2003 metais ir su juo keliaujama kasdien visus tuos metus. Nuvažiuota ~200000km. Sąlyginai nedaug.
Perkant atrodė, kad receptas išties neblogas: pakelta Ford Fiesta bazė, viduje daugiau vietos aukštiems keleiviams, labai taupus variklis. Po daugiau kaip dešimties metų naudojimo galiu pasakyti, kad automobilis turėjo du veidus.
Pirmasis veidas buvo 2003-2005 metais - niekas negedo, veikė kaip laikrodis, minimalus aptarnavimas, detalės pigios, kuro sąnaudos įspūdingos. Fusion nuolat pakliūdavo į Autobuild.de ir TUR vokiečių technikinės apžiūros patikimiausių penketuką. Praėjus šiam laikotarpiui viskas pasikeitė.. Pradėjo lysti pirmos rūdys, subyrėjo sankaba, teko pilnai pakeisti visą važiuoklę. Dar po kelių metų pradėjo leisti purkštukų tarpinės, praktiškai nebesivesdavo žiemą, nuolat tekėdavo dyzelinas - remontas 500lt. Iš oro lūžo priekinė spyruoklė. Trūko rankinio trosas, dar kartą pakeisti amortizatoriai. Kurį laiką durniavo elektra, greičių dėžė ant ribos. Nors detalios pigios, paskutinius du metus, tenka į automobilį kišti pinigus nuolat.. VĖL lūžo jau keista spyruoklė (supuvo), VĖL bus keičiama sankaba.
Dar vienas užknisantis momentas - senesnės kartos Fusion'ai turi durnas plastmases šalia visų langų, kurios mėgsta nukristi, kaip ir šoniniai moldingai. Naujesnėje kartoje padaryta visai kita konstrukcija, kuri gerokai patikimesnė.
Jau turbūt minėjau, kad automobilis itin linkęs rūdyti. Bent pirmos kartos Fusion skardos - siaubingos, panašios į Mazda 6 (tas pats koncertas, tas pats fabrikas UK). Daryta dugno antikorozija padėjo tik sąlyginai, pūna kitos detalės, durelių kraštai ir pan. Spėju, po poros metų skardose švies skylės.
Salonas skurdus, sėdynės nėra patogios. Tačiau tai buvo gana pigus automobilis. Garso izoliavimo irgi praktiškai nėra. Pakaba gana kieta, tačiau automobilis yra aukštas, todėl geru valdymu irgi nepasižymi (užtat neblogas pravažumas, mieste laipioti ant bordiūrų - nėra problemų). Variklis 1,4 TDCI. Itin taupus, tačiau labai bukas. Visiškai neelastingas,labai triukšmingas, užmiestyje trūksta galios. Vienok gana patikimas. Ir kaip minėjau - labai labai taupus.. Detalės ir aptarnavimas nėra brangūs. Keletas pavyzdžių: spyruoklės 35eu, amortizatorius nuo 50eu, vairo traukės ~10 eur, pagrindinis diržas 235 eu. Tiesa servise tenka lankytis dažnai. Rezultate - ką sutaupai "ant kuro" išleidi servise. Kaip ir visi Fordai, nuvertėja greit - pirkome už ~55k litų, dabar po 12 metų vertė geriausiu atveju sieks 6-7k lietuviškų. Ieškantiems pigaus ir taupaus aukšto miesto automobilio ir nebijantiems dažnai lankytis servise - variantas gal ir neblogas. Važiuojantiems dažnai užmiestyje - 1,4 TDCI variklis tikrai per silpnas, reikėtų 1,6 TDCI. Rekomenduočiau pirkti tik naujesnės kartos, t.y. nuo 2006 metų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Eimantas | 2009-10-25 |
Fusion 2004 metu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1,6l versija manevringa, talpi, patikima.
Isores dizainas nera pats graziausias, norint keisti cd magnetola atsiranda problemu.
|
Masina talpi, uztenka vietos tiek priekyje, tiek gale, manevringa, bagazas taip pat talpus, idiegta keletas idomiu sprendimu, pvz. atlenkiama priekine sedyne ir padaromas tarsi stalas, taip pat slaptas skyrius po sedyne, bei pasildomas priekinis stiklas. Is vidaus masina jauki, bet truksta blizguciu. Viskas paprasta ir aisku, gal net per daug paprasta:).
Isdestyta viskas patogiai. Tik norint keisti automagnetola, reikia keisti visa panele, nes gamyklinis cd grotuvas yra padarytas nestandartinio dydzio, kam ir pritaikyta panele. Garso izoliacija gera. Geras dalykas, jog masina paaukstinta todel ne taip baisu atsitrenkti i bordiurus. Maniskio variklis geras su 105 AG. Salyginai kaip paprastai masinai, tai greitai isibegeja, ir siaip vaziuoja 180+, bei gerai reaguoja paspaudus gaza. Tik visi kas pirko su 1,4l benzinu ar dyzeliu liko nusivyle, nes tada galios buna siek tiek per mazai, nes ir pati masina nera maziausia. Del paties variklio irgi neturiu nusiskundimu - neuzsala, ir pakankamai patikimas, tik kad turi savo specifini "fordini" skambesi, kuris yra pakankamai garsus. Islaikyti masina yra pakankamai pigu. Kolkas niekas negedo, iskyrus kad perdege stop lempute, bet tai kainuoja centai. Keiciau tik dirzeli, stabdzius, ir valytuvus. Patarciau pirkti tik 1,6 benzina, nes kitos nelabai gerai vaziuojasi (traukia prastai, nera tokio manevringumo mieste).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|