Markės
561 iš 1939
Ford C-MAX 2010 - 2019
Ford C-MAX, 2010 - 2019
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Nebrangus
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Triukšmingas prie didesnių greičių
  • Konkurentai praktiškesni
Pristačius trečios kartos Ford Focus netrukus buvo pristatytas ir C-Max modelis, kadangi abu jie gaminami ant tos pačios platformos. Ford C-Max pristatytas 2009 metų Ženevos automobilių salone buvo gaminamas su penkiaviečiu ir septynviečiu (Grand C-Max) kėbulu. Automobiliai yra labai panašūs į neseniai pasirodžiusius Fiesta, Ka, Mondeo ir Kuga modelius. Panašu, kad Ford gamintojas griežtai laikosi užsibrėžto vieningo stiliaus. Taip pat pastebime, kad net ir vienatūriai turi aiškiai išreikštas sportiškas kėbulo linijas. Tai pirkėjams patinka, todėl neabejotinai patiks ir C-Max bei Grand C-Max modeliai. Palyginus su mažuoju broliu, didesnis Grand C-Max turi stumdomas šonines duris, suteikiančias galimybę lengviau ir patogiau patekti į automobilio saloną. Automobilių viduje dėmesį patraukia moderni ir prabanga dvelkianti apdaila, daugybę mygtukų turintis prietaisų skydelis ir jo centre sumontuota masyvi, įvairių sistemų valdymo rankenėlė. Naujasis C-Max kartu pristatė ir naujas technologijas, tarp kurių – nauji "EcoBoost" tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai, kurie lyginant su tokio pat galingumo kitais varikliais sunaudoja 20% mažiau degalų ir į aplinką išmeta 20% mažiau anglies dvideginio. Taip pat komplektuojami ir itin gerai vertinami TDCi dyzeliniai varikliai. Didesniam saugumui skirta įranga – pusiau automatinė automobilio statymo sistema bei aklos zonos aptikimo sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
JimNet | 2023-12-28
Maksimalus automobilis už nedidelius pinigus – Grand versija su 1.5 dyzeliniu varikliu ir automatu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, degalų sąnaudos, valdymas, saugumas ir garso izoliacija
Ford Grand C-Max minusų esminių nėra
Privalumai: patogus interjeras. Nors mano variantas yra 5 vietų, bet sėdėti patogu, galinio keleivio kojos nesiremia į vairuotojo sėdynės atlošą. Garso izoliacija maloniai stebina, nereikia pakelti balso kalbant su visais keleiviais automobilyje. Mano nuomone, dyzelinis variklis yra optimalus šiai mašinai, nes variklio tūris yra tik 1,5 L. Traukia gerai nuo žemų apsukų, prie šviesoforo garantuotai šausite į priekį jei reikės. Manevruojant jaučiamas pasitikėjimas, ir visa tai gaunate sunaudojant apie 5 litrus 100 km. Puiku. Stumdomos durys labai gerai – jas galite atidaryti bet kurioje situacijoje nežiūrint kaip arti prisiparkuosite prie šalia esančio automobilio. Puiki priekinių žibintų optika, apgalvota ir funkcionali: kelią gerai matai net lietingą naktį. Vairavimo pozicija yra aukšta, patogi, su paprastu lengvuoju automobiliu negalima lyginti. Per visą eksploatavimo laiką liko tik teigiami įspūdžiai.
Pilnas atsiliepimas...
2021-04-07
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus automobilis
Galinis ženkliukas ant bagažinės mėgsta apsilupinėti
Patogus, talpus automobilis. Nors minivenas, bet valdosi labai dinamiškai, kaip nedidelis hečbekas. Vietos užtenka ir priekyje ir gale sėdintiems. Bagažinė pakankamai erdvi. Galinės sėdynės galėtų patogiau susilankstyti, nes ne nusileidžia ne visiškai lygiai su grindimis. Neturi problemų su rūdimis Renkantis - kuo toliau bėgti nuo automatinių dėžių, nes jos yra didžiausia C-MAX problema
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-15
2011m. / 1.6 dyzelis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, pigus remontas, patikimas, praktiskas, grazus prietaisu skydelis.
garso izoliacija, nuvertejimas.
turiu jau virs 5 metu. Patikima ir investiciju nereikalaujanti masina. Labai jaukus ir grazus salonas-prietaisu skydelis. Deje apdailos detaliu kokybe zema, daug kieto plastiko. Geras matomumas, praktiskas, galines sedynes visai isimamos. Del ko galima transportuoti net batutu dezes, dviracius ar kitus didesnio gabarito krovinius. Labai smagiai stovi ant kelio, posukiuose labai stabili. Labai smagi greiciu deze, langvai metosi pavaros. Kebulas nerudyja, virs galinio lango metasi nedidele rudis, bet kaip beveik 10 metu masinai, nedidele beda. Garso izoliacija prastoka, girdisi padangu uzesys ir vejo osimas vaziuojant didesniu greiciu. Bendrai paemus kainos ir kokybes santykis labai geras.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-26
2 ford C-MAX 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, vaituotojo vietos ergonomika, kuro sąnaudos
Variklio defektai, galiniai stabdžiai, kiti smulkūs gedimai, nes kuo daugiau elektronikos, tuo daugiau ir bėdų, korozija
Sveiki. Tai jau 2 mano Ford C-max. Pirkau, nes patiko dizainas, ypač vidaus. Išpildymas Titanium, 148000 rida. Pilname variante yra beveik visos šiuolaikiškos sistemos, gera garso sistema. Lyginant su seniau turėtu 2004 m., šitas rieda minksčiau, nors viska kita labai panašu. Po pirkimo kolkas pakeičiau tik 2 traukes stabilizatorių. 1,6 85 kW variklio galios pakanka, 6 bėgiu greitėjama pakankamai greitai. Viskas priklauso kokio stovio automobilį pavyks įsigyti. Tačiau varklių kūrėjams iš Peugeot-Citroen turiu priekaištų. Daug plastmasių, nereikia pamiršti žvakių, o ypač labai greitai susidėvi purkštukai (100.000), kurių pakeitimas nėra jau toks sunkus, bet 1 vnt naujas apie 180 Eur. Silpna vieta išliko galiniai stabdžiai, korpuso korozija. Greičių dėžė irgi nelabai daug kelia pasitikėjimo. Kritulių daviklio galėtų ir nebūti, nes valytuvus vaiko nežmoniškai. Toks vaizdas, kad šiame modelyje mažiau vietos gale nei senesniame, nors realiai nėra nepatogu. Krūva vėdinimo angų ir 2 zonų klimato kontrolė leidžia susikurti norimą atmosferą. Ilgoje kelionėje tikrai smagu vairuoti. Kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo. Mišriame cikle borto kompiuteris rodo 5,1 vasarą, 5,4 rudenį, 5,8 žiemą. Būtinai pasitikrinti variklio purkštukus ir jei rodo klaidą, kad "injector learning at max value", reiškias reikia ieškoti kito modelio arba smarkiai derėtis, nes purkštukai jau nepakankamai įpurškia degalų į cilindrą. Patarčiau rinktis naujesnių metų modelius, nes tarp 2010-2012 daug klaidų ir broko.
Pilnas atsiliepimas...
GražvydasP | 2019-10-14
Galėtų būti ir geriau...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gausi elektroninė įranga, gan galingas - veržlus variklis, patogios priekinės sėdynės
Pigi interjero apdailos kokybė - prastas plastikas sudėtas, labai trūksta vietos gale sėdintiems - netgi vaikams, elektroninis bagažinės atidarymas kojų pagalba - kai užimtos rankos nevisada suveikia...
Naudojau 2018 metų gamybos modelį. Gausi komplektacija ir elektroniai sprendimai tai vienintelis geras šio modelio sprendimas... Pigi interjero apdailos kokybė - prastas plastikas sudėtas, labai trūksta vietos gale sėdintiems - netgi vaikams, elektroninis bagažinės atidarymas kojų pagalba - kai užimtos rankos nevisada suveikia...Priekinio lango valytuvai dirbant max greičiu kliūna į kraštus ir atsiranda nemalonus-erzinantis garsas, automatinės dėžės perjungimas netikslus-nepatogus, prasta garos izoliacija nuo variklio, bėdos su informaciniu didžiuoju ekranu - mirguliuoja važiuojant, bagažinės uždangalas labai pigiai pagamintas - kažkoks iškleręs po 1 metų naudojimo... Sunku pasakyti dėl nuvertėjimo nes pasiūla rinkoje nedidelė, komentuoti apie remontą ar eksploataciją negalėčiau nes teko naudoti praktiškai naują - garantinį auto. Tikrai tai ne šeimos automobilis...
Pilnas atsiliepimas...
 
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt