2021-01-28 |
Už tokią kainą geriau elektrinį paspirtuką pirkti.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nėra
Visi kokie tik galimi.
|
Teko vieną kartą susidurti su šitu žaisliniu kibiru. Kaina 500 eurų. Už 500 eurų pirkite el. paspirtuką. Tai nepatikimas automobilis, elektronika akmens amžiaus, variklis nei galingas nei patikimas, žodžiu tai ne mašina, o kibirėlis ant ratų. Pas mus buvo 1.0l benzinas ir 250.000 km rida. Kas mėnesį po 500 Eurš mokėdavau už remontą. Vidutinė tokio auto kaina 500 Eur, tai dar turėkite kokius 500 eurų remontams
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-06-04 |
Ford ka 1997 1.3l- Laužų laužas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiškas
Labai dug, kad čia nesutilps.
|
Ne mašina, o laužas. Elektronika siaubinga, Interjero kokybė nulinė, laba dažnas remontas. Pirktas 2012 m. 1.2l benzinas/dujos. Praėjus 2 dienoms po pirkimo, galvutės tarpinės defektas, tada po 3d. sankabos ir starterio defektas. Taip pat po 4d. sugedo mechaninė pavarų dėžė. Sankabos remontas- 140 Eur . Mech. pavarų dėžė- 100 Eur. Starteris- 125 Eur. Galvutės tarpinė-134 Eur TAI YRA SIAUBINGAS VARIANTAS. NEREKOMENDUOJU PIRKTI NET KAIP PIRMAI MAŠINAI. REKOMENDUOJU APEITI ŠĮ AUTOMOBILĮ LABAI DIDELIU ATSTUMU.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rena | 2012-11-19 |
mano mažasis fordukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pajudėjimas iš vietos, manevringumas, lengviau rasti vietos parkingui
nėra
|
Tikras gražuolis, tik sumažintu mąsteliu. Jo gebėjimas judėti fantastinis: šoka iš vietos kaip žvėris; Lietuvoje leistinus didžiausius greičius įveikia lengvai kaip gepardas; posūkiai pasiduota patys aštriausi; stabdomas stoja taip greitai, kaip gerai valdomas žirgas. Gaila, kad tai supranta tik tie, kurie turi šį nuostabų automobilį. Važiuojant gatvėmis, tenka nuolat jam demonstruoti savo privalumus pries kitus didžiuosius automobilius. Bitė, o ne variklis. Prabėgo dešimt metų, o jis jaučiasi kaip jaunuolis. tik pirk - nesigailėsi. žinoma, jeigu save vertini žemai, tau reikės pirkti didelę automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ramunas52550 | 2012-05-07 |
Ford Ka 1,6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupus, originali isvaizda, judrus,
Elektonika katastrofiska, ziauriai prasta antikorozine apsauga, negali zinot kada subyresi pakeliui
|
Pats pirmas automobilis kuri nusipirkau buvo Ford Ka, Pirkau tikrai islaikyta ir priziureta automobiliuka uz gana maza kaina, Pasidziaugti ilgai neteko, pradejo byreti. Prasidejo nuo centrinio uzrakto, kai viena diena negalejau atrakinti automobilio, nes uzsirtumpino nuo dregmes. Cia dar vanduo, palyginus su tuo kad po menesio vaziojant dingo stabdzia bevaziuojant, supuvo visiskai cilindriukai, ir visas stabdziu skystis istekejo. Remontas kainavo centus. Po pirmos ziemos dugnas, dureliu krastai, aplink langus pradejo rudyti ne dienom o valandon grubiai pasakius. Apie vaziuokle isvis truksta zodziu, tik sutvarkau, vel kazkas butinai turi po menesiu keliu barsketi, vardomumas pasidaro nepakenciamas. Net didziausiam priesui nepatarciau pirkti Ford Ka. siaip su varikliu, be to kad pastoviai tepalai kazkur "isgaruodavo'', problemu neturejau Na jei laikinai reikia mazo, nebrangaus automobiliuko. Patarciau visai i Ka nepirkti, is to ka teko patirti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M.B. | 2010-02-25 |
muilinė ant ratų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
įdomi salono ir kėbulo stilistika, nebloga vairo sistema, dianmiškas važiavimas 1,6 varikliu, nebrangios dalys, pigus taisyti
nepatikimas, perkaista seni varikliai, prasta surinkimo kokybė, mažas ir nefunkcionalus kėbulas, rūdi, pavarų dėžė karatsi apsitepaluoja, stabdžiai irgi sugenda, greit nuvertėja
|
mažas salonas ir tik trijų durų kėbulas sąlygoja mašinos nepraktiškumą ir salono minimalizmą. Mieste važinėti ji puikiai tinka, ypač moterims, nes dizainas yra panašus į išsiskėtusios varlės :) . tiesa, panašiai galima pasakyti ir apie prietaisų skydelio formą. Šioje mašinoje viskas yra minimalistiška - tiek salono medžiagos, tiek įrangos kiekis, tiek abejotina surinkimo kokybė. mašina vairuojama lengvai, tačiau komforto tikrai trūksta, ji vangoka. labai dažnai pasitaiko, kad nėra net vairo stiprintuvo, bet yra versijų ir su odiniu salonu ir oro kondicionieiriumi, todėl lengva apsigauti perkant. pasitaiko daug gedimų, tačiau viskas šalinama pigiai, nes Ford detalės vienos pigiausių Lietuvos rinkoje. tiesa, ne visos pigios detalės yra vertos mokamų skatikų, nes yra labai nekokybiškų. Variklis yra tik vienos kubatūros (iki 2003 metų), t.y. - 1,3 litro benzinis 50 ir 60 ag., jie paprasti, bet nedinamiški ir galiu paskayti, kad neekonomiški, nes norint įsibėgėti reikia smarkiai akseleruoti, o taip sąnaudos pasiekia kartais net ir 7 - 8 litrus. patariu pirkti mašinas tik nuo 2003 metų, ne spagerėjo kėbulo dizainas ir medžiagų kokybė, dingo tie šlykštūs juodos spalvos plastmasiniai sparnai (imta dažyti kėbulo spalva), atsirado dinamiškesnių variklių. liko senasis galingesnis 1,3l 60 ag bei atsirado naujas 70 ag, atsirado smagus 95 ag (70kw) 1,6 benzininis motoras. taip pat gimė versijos StreetKa (kabrioletas) ir SportKa (sportinis mažiukas su 1,6L) varikliu. bendras variklių patikimumas yra geras, tik jų apetitas yra abejotinas. Tiesa, jie mėgsta leisti alyvą per tarpines ir senieji motorai bijo perkaitimo. patikimumas abejotinas, nors mašina tikrai nėra prasta vien dėl tos pirežasties, kad galima gauti nebrangių detalių, kurios kainuoja nedaug. tipiška mašina miestui. dėl pakabos gedimų, kuriuos sukelia prasti mūsų miestų keliai, ją gali pabosti taisyti.
sankabą gakima nusipirkti už 400 lt., stabdžių trinkeles už 80-90 lt, priekinį žibintą už 200 lt. žinoma gerai apžiūrėti variklį (ypač jo galvutę ir tepalo lygį, ar nėra tepalų nuotėkio). patikrinti pakabą bei kėbulą, kuris senuose modeliuose linkės aprūdyti bei blunka jo kėbulo spalva. Vnegti įtartinų mašinų. Tai nelabai vykusi mašina, kuri smarkiai nuvertėja ir ją nelabai kas perka, nors dėl skonio ir stiliaus visiems neįtiksi. tiesa, kabrioletas ir sport versija visai įdomūs mašiniukai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|