2023-02-18 |
Lavonas, o ne auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro sanaudos
Lavonas, o ne automobilis
|
Turėjau šitą auto apie pusantrų metų. 1.6 dyzelis. Kažkokie elektriniai purkštukai, kurie genda dėl visokio š. Leisdavo tepalą. Nusipirkau šį auto su 160k km rida. Pravažiavau apie 10k km. Remonto sąnaudos tais laikais man kainavo apie 2.5k € ir tai nebuvo pabaiga. Pardaviau šį lavoną kitam.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Algis S. | 2015-07-12 |
TIK NE AUTOMATAS!!!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, erdvus, labai taupus, dinamiskas.
ZF CVT variatorius, "automatine" 7iu "pavaru" greiciu deze
|
Automobilis superinis, erdvus, minkstas, komfortiskas, ekonomiskas! Salonas transformeris.
Imkit su oda arba veliuru, paprastas labai greitai murzinasi.
NEPIRKIT SU AUTOMATINE GREICIU DEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is tikruju ten net ne automatas, o variatorius ZF CVT. 7 pavaros netikros, tik suprogramuotos.
Kol vaziuoja, vaziuoja pasakiskai, tiesiog nerealiai, begiu perjungimo nesijaucia VISISKAI, apsukos pastovios....
Bet kada suges deze(rasau kada, o ne jeigu, nes suges 110%), teks keisti i restaurota ir laukti kol vel suges arba keisti i mechanine. Kuresi ir prie - 32 laipsniu, kai puse kiemo stovejo. Varikliuskas labai dinamiskas ir judrus, nepaisant 1.6. Aisku jeigu i masina suses 5 vyrai po 100 kg, o bagazinei gules skalbimo masina ir 2 radiatoriai is judrumo liks tik garsas, o seimom pats tas! Common Rail cia gan patikimas, purkstukai BOSCH, ju kaina kosmine, bet restauruoti galima. Siaip sitas variklis pagamintas bendrom jegom Citroen/Peugeot, ir skaitosi vienu patikimiausi dyzeliniu varikliu, kuris buvo statomas i n + 1 automobiliu modeliu nuo Citroen iki Volvo. Dalys nera brangios, bet ir nepigios....uz pagrindinio dirzo keitma su guoliais, vandens pompa, generatoriaus dirza ir ausinimo skysti sumokejau siek tiek daugiau 200 Eur. Kuro filtras KNECHT - 60 Eur, keitimas - 15 Eur. Stabilizatoriaus traukes su ivorem ir darbais - 70 Eur. O vat jeigu reikalas daeis iki "automatines" greiciu dezes tai kainos tokios:
padaryti, kad parduoti kitam - nuo 700 Eur
nupirkti is sroto - nuo 800 Eur be garantijos
pirkti restaurota Lietuvoje - nuo 1400 Eur su 6 men garantija
pirkti nauja InchCape motors - 3500 Eur TIK NE SU AUTOMATINE GREICIU DEZE!!!!!!!!!!!!!!!
Tik 1.6 su 5 pavaru mechanine arba 2.0 su 6 pavaru mechanine greiciu deze.
Bet girdejau, kad 2.0 varikliai turi bedu su ipurskimo sistema......
Patikimuma pazimejau, automobilio butent su 7 pavaru "automatu".
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gediminas | 2015-04-19 |
Normalus automobilis už prieinamą kainą
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus, aukštas, stabilus automobilis visiems atvejams,nebloga surinkimo kokybė
Kietokas
|
Patogus ,manevringas,geras matomumas,puikus valdymas.Kietokas niekas ten nebarška,surinkimas gersnis už vidutinį.8 metai ,bet korozijos nesimato.100.000 gedimų nebuvo,tik aptarnavimas,keistos priekinės kaladėlės ir traukių antgaliai. 1,8 variklis benzinas,2- metai dujos.10ltr dujų 100km. Kadangi žymesnių gedimų nebuvo 100000 nuvažiuota gan sklandžiai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arturas | 2015-03-07 |
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80kw 2005m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupus, pigus, gerai atrodo, geras valdymas
retokai pasitaiko su daugiau papildomos irangos
|
Nesenei nusipirkau ir kolkas palieka gera ispudi, labai ekonomiskas, taupus, gera isvaizda, gera garso izoliacija kaip tokios klases modeliui, vaziuoja taip pat normaliai. del gedimu kiek domejaus tai genda kaip ir visos masinos, tik remontas manau pigesnis bus. Jeigu pavysks nusipirkt geros bukles manau daug problermu nebus, o jai nupirksi lavona tai aisku nespesi remontuot... ekonomiskas, nepirkciau automato, ir seip kuo geriau apziurekit pries perkant, kad nereiktu paskiau kist belekiek pinigu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Paulius | 2014-02-08 |
2010m. Ford C-Max 2.0l Titatium automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukšta pakaba, aukštai sėdi, erdvus priekyje sėdintiems, kaina
labai genda, mažai vietos gale sėdintiems
|
Pirkau ne naują, iš Italijos. Ir esu labai nusivylęs. Po mėnesio kažkas atsitiko su užkūrimo myktuku. Po 3 mėnesių sugedo pavarų dėžė. Buvo problemos su kuro baku (nesipildavo kuras, atšaudavo pistoletą). Trauka gera kol viskas puikiai veikia. Nepaisant to, kad visą laiką idealiai viską prižiūrėjau (laiku keičiu tepalus, pilu tik gerą kurą) keičiau turbiną, purkštuką ir t.t. Bet sanaudos kuro džiugino. Apie 7,5 l mieste. Labai gendantis automobilis. Nusipirkęs kiekvieną mėnesį turėjau nemenkų išlaidų. Pradedant valytuvais, kuro baku, baigiant turbinom ir pakaba. O nuvertėjimas milžiniškas. Laimės dalykas. Aš tikrinau prieš pirkimą Vistoje ir sakė, kad viskas puiku. Bet vis tiek pradėjo byrėti nepraėjus mėnesiui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ALIUS | 2012-11-06 |
ALIUS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
DAUG VIETOS ,GRAŽI IŠVAIZDA , LENKIMUI GERESNĖS NEGALI BŪTI
NESUPRANTU VARIKLIO KODĖL JIS TRŪKČIOJA IR BE GALO KIETA VISKAS BRAŠKA.
|
NESUPRANTU KAS DAROSI BET VAŽIUOJANT MAN PRADEDA TRŪKČIUOTI BET NE VISADA.O ŠIAIP KAI PAKEIČIAU AUKŠTO SLĖGIO KURO SIURBLĮ IR VADINAMA GARO VOŽTUVĄ VISKAS OK.PILU TIK GERA KURĄ IŠ STATOILO.BŪKIT GERI PATARKIT MAN KAS GALĖTŲ JEI BŪTI SERVIZUOSE LIGOS NERANDA . 2.0TDCI PER DU METUS KAINA NUKRITO JUODAI BEVEIK 10 TŪKSTANČIŲ LITŲ. JEI TURI DAUG PINIGŲ GALI PIRKT BET DALYS ŽINOK BRANGIOS JUODAI.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Savininkas | 2012-07-12 |
2006 m. 1,6 l dyzelinas TDCi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos kuro sąnaudos 5 l. akustika gera, garso izoliacija auto gera, važiuoklė superinė
Praėjus 2 mėn po automobilio nusipirkimo (iš Vokietijos) teko daryti dirbtiną katalizatoriaus regeneracija, super ekologiškas automobilis :) kas kainavo 320 lt. O finale tenka tvarkyti turbiną, purkšukų žiedus keisti ir visa eilė darbų, kas atsiėjo 2500 l
|
Bendrai automobilis labai konfortiškas, gers matomumas ,aukštai sėdi, l.gera važiuoklė. Rida 180 000 km. Mažos kuro sąnaudos, tiesiojoje ima tik 4,5 l.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aurelijus | 2012-04-11 |
C-MAX 2004 2,0 TDCi 6 mech. GHIA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komplektacija, variklis, erdvus salonas, puikus stabdziai
Nekokybiskas dazymas, greit (po ~ 120-130t.km) subyrantys originalus mazgai
|
Puikus automobilis :o), bet tokiu tapo kai per 5 metus pakeiciau: starteri, generatoriu, valytuvu mechanizma, variklio dangcio spyna, rankinio mechanizma ir perdaziau, nes gamygkliniai dazai nusilupo :o)). Puikus 100kW variklis! Tik nebandykit pigaus kuro pilti! Nusidevi per greit, detales, is esmes, tik originalios. Patikrinti turbina, starterio smagrati, dazymo kokybe ir serviso knygele. Nes pvz. su 6 laipsniu mechanika, pas "dede Vasia" garaze sankabos nepakeisi, o servise ~ 1000 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Juozas | 2011-08-15 |
Vienas is geresniu savo klaseje
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, vaziuokle, patikimumas
Gal kiek truksta komforto standartinej komplektacijoje.
|
Variklis, komfortas, surinkimo kokybe...pranoksta daugeli konkurentu puikus patikimas ir dinamiskas, be to flexi fuel Neketinu parduoti, bet eksploatacija tikrai nebrangi. Tikrai vertas demesio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Stiopa | 2011-08-06 |
Miniminivenas 1,8 benz.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, talpus, patogus, aukštas, lengvai valdomas,stabilus, priklauso dar nuo komplektacijos
Prasta garso izoliacija , kieta pakaba, mazai gale vietos keleivems,
|
Pliusai:
Automobilis manevringas, lengvai valdomas, subalansuotas MOTERIMS , BET PUIKEI TINKA IR VYRAMS, geras kelio matomumas, nėra didelis tad nesunku parkuotis ,patogu įlipti, ir išlipti nes yra aukšta platforma ir erdvios priekinės durys , patogi vairuotojo ir keleivio vieta,patogi pavarų perjungimo svirtis ,viskas po ranka, išėmus galines sėdynes galima pervesti nemažą krovinį , salono plastmasės nėra kietos, jautrūs stabdžiai ,Audio aparatūros geras garsas. Į priekį nutolęs priekinis stiklas suteikia didesnes erdves priekyje sėdintiems, tad regis kad vairuoji ne tokį ir mažą miniveną.Taip pat santykinai dideli šoninei stiklai padidina apžvalgos plotą.
Visumoje pagal metus ir kaina gana geras mašiniukas .
MInusai:
Kietoka pakaba, nors patvari. Trumpokos pavaros ( važiuojant 120 km norisi jungti 6 pavara kurios pas mane nėra) . Prastoka garso izolecija. Gale sėdintiems keleiviams mažoka vietos, sėdynės nėra patogios važiuoti tolimiems atstumams. Sunkokai jungesi atbulinė pavara ( čia gal tik pas mane), Variklis gana dinamiškas, mėgsta benziną mieste: 10,5 l/100km užmiesti 8 l / 100km.
Plaukiojo apsukos ant laivų ( buvo apaugęs suodžiais oro padavimo elektrinis vožtuvas.)
Po kapotu viskas labai sukista. Pvz akumuliatorius po priekiniu stiklu , kad jį išimti reikia oro filtrą nuimti, tad žiema patartina turėti gerą akumuliatorių. Teko keisti stabdžių trinkeles ( Priekinės 120 lt , Galinės 70) oro filtras 37 lt , tepalo filtras 15 lt. Šarnyrai keičiasi atskirai ne taip kaip audinės, tad ir kaina nebaisi. Tikrai nebrangus išlaikymas, Na benzinas tai jau patys suprantat... Laimės dalykas. Žiūrėk ar neteka tepalas pro talpines ypač tarp variklio ir greičio dėžės,nes dažnai pasitaiko alkūninio veleno salnikas leidžia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |