Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas ir erdvus interjeras
- Patogiai telpa septyni keleiviai
- Gerai valdomas
- Gera garso izoliacija
TRŪKUMAI
- Nepatogus rankinis stabdys
Trečios kartos Galaxy buvo pristatytas kartu su labai panašiu tik šiek tiek mažesniu Ford S-Max modeliu 2006 metais. Ford S-Max orientuotas labiau į sportiškumą, o Galaxy į praktiškumą mėgstantį pirkėją. Dabar Galaxy jau nėra identiškas VW vienatūriui. Jis tapo didesnis negu pirmtakas, o dizaine taip pat pastebimas Ford “Kinetic Design” stilius – trapecinės priekinės grotelės ir didelės ratų arkos. Galaxy neturi atsarginio rato, vietoj to jis aprūpintas sistema užpildančia pradurtą padangą. Vienas pagrindinių Galaxy ir S-Max pliusų yra "FoldFlatSystem" sistema, leidžianti antros ir trečios eilės sėdynes sulankstyti į lygias grindis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
|||||
|
|||||
Ford Galaxy TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis