Markės
584 iš 1939
Ford Fiesta (6) 2008 - 2017
Ford Fiesta, (6) 2008 - 2017
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 9
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Puikus dizainas
  • Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Interjeras neitin patrauklus
  • Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.

Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:


Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
  • Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
  • Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
  • Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
  • „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
  • 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
  • 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 9
Tomas | 2024-09-10
Ford fiesta 2015, 2018-12-23 tęsinys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Šildomas priekinis stiklas
Maža bagažinė
Noriu pratęsti ir papasakot skaičiais. Rida dabartinė 87000km. Jau buvo remontuota pavarų dėžė, kainavo 1730eu, ir pakeistas pagrindinis diržas su įtempėjais prie 80000km ridos, kas kainavo beveik 900eu (Inchapas ima beveik 2400 ar 2500 už keitimą diržų, nes skaitosi diržas tepale) Pasirodo reikia mokėt eksploatuoti powershift pavarų dėžę. Eina taip vadinama dviejų sankabų pavarų dėžė. Reikia pilnai nuspausti stabdį (kai stovi prie šviesforo ar kur laukiant, jeigu ilgai stovėt tai geriau įmest laisva pavara (N) Stovint matosi kaip krenta apsukos mažiau 1000 apsukų. Jeigu keisčiau imčiau toyotos automatą (jų technologija atidirbta, daugiametė ir ten praktiškai nėra kam gest, tik tepaliuką pasikeist ir toliau gazuoti). Matysim kaip toliau seksis eksplotuoti. Kolkas nesiskundžiu, dar neblogai važiuoja, apart automato remonto. Tiesa naujesni nuo 2018 berods jau eina su grandine ir šiek tiek kitokia sandara ten pas juos. Čia realiai rekomenduoja keist kas 9000-10000km tepalus, nes kartu tepa ir pagrindinį diržą (Daugiausiai būna šiukšlių tepale ir tt, dėlto keist reikia) Nei pigus, nei brangus Pasiruoškit investuot eurų ant automato (pavarų dėžės) tvarkymo ir diržų keitimas nėra pigus
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-13
Fiestukė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas, gražus, ekonimiškas, labai gerai vairuojasi, patogi audio sistema ir laisvų rankų įranga.
Labai jautrūs stabdžiai (gal dėl mažos ridos), šiek tiek triukšmingas (nelyginu su konkurentais, tiesiog mano aukštesnės klasės automobilis, jis tylesnis), triukšmingas motoras.
Gražus ir ekonomiškas automobilis. Žmona važinėja, kuro vidutiniškai 4,2-4,4 sunaudoja. Trasoje spaudžiant 140-150 valgo apie 7 ltr. Man galios mažoka, mano 100kw ir sunkesnė, traukia žymiai geriau, žmonai gerai. Pirkom su labai maža rida, dabar jau 160kkm. Labai pigus išlaikymas. Remontuoti teko tik kartą, nulūžo spyruoklės galiukas (žvyrkelio paskemės - jau išeksfaltavo kelią), tai pakeičiau viską naujai, kainavo labai nedaug, už dalis sumokėjau apie 200e: abu amortikai, abi spyruoklės, abu atraminiai guoliai ir dar kažkokios gumos. Žodžiu, kad nereikėtų grįžti dar kartą. Gal jau laikas būtų pakeisti žvakes, bet jos prastoj vietoj stovi, prie -15 užsikuria, tai ir nekeisiu kol neužsikurs. Kebulą tikrinkit, į variklį neįlysi, ridą bandyti nuspėti reikėtų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-23
Ford fiesta 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mieste lengvai valdomas,
Mazokai vietos bagazinej
Noriu pasidalinti savo izvalgomis apie ford fiesta 2015m 1.0, 74kw ecoboost benzina automobiliuka. Pirma pradekim nuo sanaudu: 130km/h visa kelia laikant 7 litrai benzino, mieste apie 10 gaunasi (trumpi atstumai), vasara budavo vidurkis apie 7 benzino. Buvau pirkes ne nauja ir pravaziavusi 34000km, beveik kaip naujas automobilis, kazkada vadybininkas suvazinejo ir iskeite i nauja. Del ko emiau ne nauja, nes nuvertejimas truputeli man nepatiko, kad iskart grubei per pirmus metus krenta 30 procentu nuo naujos kainos, paskui kas 7 procentus (Bet cia tiksliai nezinau ar tikrai taip). Vietos gale galetu didesniam zmogui buti daugiau, bet pasideti vietos dviem zmonem uztenka. Pas mane titanium komplektacija mokejau 2018-06 10500eur tai skaitau nemazai, bet remontuot neteko, tik keiciau tepalus ir kasko draudimas privalomas perkant lizingu. Titanium komplektacijoje: autopilotas, sildomos sedynes, priekinis (geras dalykas) ir galinis stiklas sildomas, bluetooth, klimato kontrole, usb Greitai prisyla salonas, nes benzinukas, turejau pries tai vektra dyzeline 1999metu (Buvo papildomas sildytuvas tai irgi greit sildavo) o audinej a4 1998m tdi tai kazkaip sunkei sildavo. Tai negaliu atsidziaugt, kad greit salonas uzsyla. Nuo darbo 4 km tai kol nusivalau sniega ir pakeliui i darba jau beveik karsta ora pucia, staigiai syla salonas. Teko keist tik tepalus, tai grubei 70euru palikau, incheipas ima 145 kazkur. Sutaupymas dvigubas :))) Pirkti apynauji ir mazai nuvaziavusi automobiliuka
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2018-11-23
Superinis miesto automobiliukas. 2011m. 1.6TDCI (70kW)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, manevringas, taupus, gerai valdomas.
Jautroki stabdžiai. Sunku švelniai pastabdyti, ypač persėdus iš kito automobilio.
2011m. naudotą Ford Fiesta įsigijome prieš kelis mėn. Nuvažiuoti keli tūkstančiai kilometrų. Atsiliepimas apie šį miesto automobiliuką tik pats geriausias. Aišku dar neteko susidurti su gedimais, bet kol kas nuomonė pati geriausia. Komfortiškas, pakankamai minkštas, labai guvus miesto automobilis. Vietos priekyje ir gale - užtektinai. Valdomumas labai geras. Apžvalgos laukas puikus. Teko sėdėti tokios pat klasės automobiliuose kur trūko apžvalgos lauko, buvo per maži stiklai - pojūtis viduje kaip dėžutėje. Kadangi mes su žmona esame nedidelio ūgio , vienas svarbiausių dalykų - pakankamai aukštai reguliuojama sėdynė. Kituose automobiliuose net maksimum pasikėlus sėdynę jautiesi, kaip sėdėtum duobėje. Čia kiek keli, tiek keliasi. Tikrai pliusas automobiliui. Parkavimo davikliai priekyje ir gale puikiai padeda parkuoti šį ir taip nedidelį automobilį. Priekyje ir gale įrengti garsiakalbiukai skirtingų aukštumų pypsėjimu praneša apie artėjančią kliūtį. Mūsų komplektacijoje šildomos sėdynės, šildomas priekinis stiklas, kondicionierius, parkavimo davikliai priekyje ir gale, bluetooth jungiamumas su telefonu. Keistas šildomų sėdynių veikimo principas. Įjungimo mygtukas prie kiekvienos sėdynės ir tik vienos padėties. Arba šildo arba ne. Įjungus šildymą kokias 5 min. šildo, po to išsijungia ir vėl įsijungia po kažkurio laiko. Jeigu nori, kad šildytų nuolat - to nebus. Kiek teko skaityti, taip sugalvota gamintojo. Vėlesnėse versijose šildymo mygtukai perkelti prie valdymo skydelio, šalia klimato kontrolės. Šildomas priekinis stiklas veikia be priekaištrų - nepamainomas žiemą. Automobilis pakankamai greitai įšyla (kaip dyzelinis). Automobilį vežiau pačipuoti ir vietoje 70kW dabar jame yra 88kW. Trauka puiki, automobilio vikrumas pavydėtinas. Net atsisėdus nuo universalo ar kokio kito automobilio nesinori iš šio išlipti. Viskas viduje patogu ir puikiai veikia. Pats susimontavau vairą su kruizo kontrolės mygtukais ir specialia programa nustačiau, kad automobilis turi šią funkciją. Taigi dabar turiu autopilotą (nuolatinio greičio palaikymą). Degalų suvartojimas puikus: važiuojant 120kmh borto kompiuteris rodo 5.0 ltr/100km. Miesto rėžime važinėjan praktiškai vien kamščiuose sąnaudos lygiai 6.0 ltr/100km Kai teko dvi savaites važiuoti mišriu rėžimu kur 60% buvo mieste, o 40% užmiestyje sąnaudos buvo 5.6ltr/100 km. Beje borto kompiuteris rodo duomenis tiksliai. Matavau pilant pilną baką ir pripilant pavažiavus vėl iki pilno. Automobilio stabdžiai per jautrūs. Sunku švelniai be staigesnių stabdymų primažinti greitį. Ypač jaučiasi persėdus nuo kito automobilio. Jei važinėjant vien Fiesta, priprasti reikia net kelių dienų. Gal tik tai šio konkretaus vieneto ypatumas. Puiki audio apratūra. Prieš tai turėjau Ford Focus MK2 2006m. Audio skambėjo fantastiškai. Fiesta beveik tas pats. Kiek leidi tiek groja ir puikus žemų ir aukštų atkūrimas. Kituose automobiliuose audio taip skamba tik jau papildomai perkant brangesnę aparatūrą. Interjero medžiagos automobilio priekyje geros kokybės, minkšto plastiko. Niekas nebarška ir nekliba. Retai teko matyti tokios klasės automobilyje minkštas medžiagas aplink visą prietaisų skydelį. Sėdynės Ford Fiesta automobilyje, keista, bet patogesnės nei mano turėtame Ford Focus 2. Priekinė vairuotojo sėdynę galima sureguliuoti keliomis padėtimis: į priekį ir atgal, reguliuojamas atlošo kampas, sėdynės padėtis aukštyn-žemyn ir netgi nugaros išlinkimas. Kelyje automobilis stovi kaip įkaltas. Važiavau 130km/h ir stebėjausi, kaip gerai stovi kelyje, taigi tinkamas ir ilgesnėm kelionėm, jeigu tik nereikalinga universalo bagažinė. Koks kas neteko nieko remontuoti. Girdėjau, kad silpnesnė Fiesta vieta vairo kolonėlė. Bet jų yra naudotų autodalių pard. ar laužynuose.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-12
Dėl kūro sąnaudų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera garso įzoliacija, manevringas.
didelės kuro sąnaudos
2015 m. pirkau iš salono naują Ford Fiestą ( 2015 m. modelis), tikėjausi, kad iš tikrųjų bus mažos kuro sąnaudos, kaip man aiškino pardavėjai. Tačiau labai nuvylė šis automobilis. Kiro sąnaudos mieste siekdavo iki 9 l/100 km. Salone man aiškino, kad kylant į kalną kuro sąnaudos ženkliai padidėja, bet Vilnius yra kalvotas miestas. Tada tokius automobilius reikia pardavinėti miestas, stovintiems ant lygumos. Pirkti galingesniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
auksiniskotas | 2017-02-05
Šaunus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tylus variklio darbas,nebloga gamykline aparatura su aux isvestim,manevringumas,taupumas.
priekines sedynes atitraukus iki galo lieka mazai vietos gale sedintiems, aukstesni nei 190cm gali jausti sioki toki diskomforta vaziuojant ilgesneje kelioneje,o jei sedint gale tai geriau apsikeiskit vietom su kuom nors ir seskit i prieki :D.
Kaip tokio dydzio auto,buvau nustebes,kad vaziuos taip maloniai :) smagiai rieda tiek mieste, tiek uzmiestyje,ilgesneje kelioneje vienintelis minusas tas,kad mano ugis 1.94 truputi truksta vietos kojom,galvai vietos sociai,tad butu labai saunu jei galetu daugiau sedyne atsitraukt :) 1.5 tdci varikliukas dirba tyliai kaip bitute,visgi naujas automobilis,mieste labai saunu vazineti,manevringas,visur itelpi,labai sauni trauka, net nepasakyciau kad 55kw. :) tiek mieste tiek uzmestyje vazinejant ivairiais rezimais borto kompas nerodo daugiau 5l tai daug maz 6litrai 100km.
Pilnas atsiliepimas...
Edas | 2016-12-10
Ford Fiesta, 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas
Prastoka garso izoliacija
Pirkau naują "plikos" komplektacijos, 2 durų. Standartinėje komforto įrangoje buvo tik šildomos sėdynės. Renkantis automobilį svarbiausi kriterijai buvo: visiškai naujas ir tinkantis 1.9 m ūgio vairuotojui automobilis. Tiesą sakant, net nesitikėjau, kad jame jausiuos taip komfortiškai, vietos viduje daugiau, nei atrodo iš išorės. Vairuotojui ir greta sėdinčiam keleiviui erdvė pilnai užtenka ne tik ilgoms kojoms, platiems pečiams, bet ir virš galvos dar lieka ~10 cm. Smagus automobilis važiuojant vienam arba dviems. Ne kartą teko važiuoti ir penkiems, bet nemanau, kad šis automobilis skirtas tokiam kiekiui keleivių - užpakalinėje eilėje sėdintiems keleiviams ankšta, o automobilis akivaizdžiai praranda trauką.Nors iš pradžių kiek erzino, kad automobilis dviduris, bet dažniausiai važinėjant vienam-dviems, tai tik pliusas - durys gerokai platesnės, patogiau įlipti ir išlipti. Automobilis atrodo sportiškas ir agresyvus, važiuojant magistralėmis visi traukiasi iš kelio :) Ne kartą teko iš Vilniaus iki Klaipėdos atlėkt per 2,5 valandos, kuro sąnaudos 100 km - 6.8 litro. Variklis 1,25, benzinas. Kaip ir minėjau, galios pilnai užtenka važiuojant vienam-dviems. Būtų galingesnis, turbūt būtų galima pakilt ir skrist :) Per beveik šešis eksploatacijos metus nė karto nepavedė, patikimai veikia bet kokiomis oro sąlygomis. Tepalus keičiu kas 15000 km ir nė karto neteko papildyti tarp keitimų. Jei daugiau tokių automobilių riedėtų mūsų gatvėmis, automechanikai bankrutuotų. Po penkių metų eksploatacijos teko keisti stabdžių kaladėles, dar po pusmečio - vairo traukes. Viskas. Ne automobilis, o perpetum mobile. Iš šios klasės automobilių, geresnio nerasite
Pilnas atsiliepimas...
Birute | 2015-01-04
Ford Fiesta 2008 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringumas,lengvas vairavimas
Truputi triuksmingas
Pirkau bevei pries metus. Vaziuoju ir dziaugiuosi-vikrus,greitas,smagus vairuoti Traukia gerai,labai reikia stebet greicio matavimo skydeli-net nepajunti,kad jau gerokai virsiji leistina greiti manau,kad pakankamai ekonomiskas Jei ieskai patikimo,taupaus ir nedidelio automobilio-tai puikus pasirinkimas. Nerekomenduociau seimai su mazais vaikais,-pritvirtinus vaikiska kedute,gale beveik nebelieka vietos
Pilnas atsiliepimas...
jou | 2009-11-17
Puikaus dizaino sportiskas mini automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Beveik viskas puiku - stilius, dizainas, interjeras, patogumas. Puikiai laikosi ant kelio, malonus ir variklis. Daug ivairios komforto irangos.
Automobilis visgi yra mazas, mazai vietos gale sedintiems, bagazine irgi maza.
Perkant automobili man buvo svarbiausia - patikimumas, dizainas ir automobilio elgesys kelyje. Manau, kad tarp mini klases atstovu geriausias yra naujasis Fiesta. Automobilis istiesu labai grazus - realybeje dar grazesnis nei nuotraukose. Interjeras irgi sukurtas su uzmoju - astrios linijos, aki patraukiantis stilius ir spalvu deriniai (pas mane interjeras melynas). Atsisedus atrodo, kad visi prietaisai tave apgaubia, sedesena gana zema. Automobilis turi ESP sistema, elektrinius langus, Bluetooth jungti, kondicionieriu, kruva oro pagalviu ir t.t., taigi automobilis ne nuogas ir turi praktiskai visus siuolaikiniam automobiliui butinus dalykus. Pagirtina kaip tokios klases automobiliui. Galines sedynes, tiesa, mazos, o ir sulankstymas galetu buti geresnis. Gale triju normalaus ugio zmoniu neikisi :) Didelis automobilio pliusas yra azartas. Fiesta istiesu sukurtas dinamiskam vairavimui, smagiai iveikineti posukius. Automobilio pakaba puikiai laiko kelia- tai budinga daugeliui Ford automobiliu, saunu, kad Fiesta ne isimtis. Vairo mechanizmas miesto greiciais yra pakankamai "lengvas", taciau padidinus greiti jis tampa maziau jautrus ir tai suteikia pasitikejimo. 1.4 variklis nepamalonins smugiu i nugara uzspaudus gaza, taciau vaziuoja jis gerai. Ar mieste ar greitkelyje galios uztenka. Uz tai motoras pamalonina tyliu, maloniu darbu. Smagi ir pavaru deze, nes nesijaucia panasiems automobiliams budingo "klampaus" pavaru perjungimo. 6-7 vidutinis degalu sunaudojimas, manau yra padorus 1.4 litro varikliui. Del patikimumo - esu vazinejes Focusu, todel dideliu priekaistu Ford markei neturiu. Tai patikima marke, save uzsirekomendavusi beveik visose srityse, todel manau, kad tai labai patikimas pasirinkimas, o ir kaina yra atitinkamo lygio. Bendrai - tai neprastesnis automobilis us Polo, taciau pigesnis. Visi prietaisai veikia be priekaistu. Viska sudejus gaunasi, kad Fiesa labai smagus automobilis sukurtas azartiska vairavimo stiliu megstantiems.
Pilnas atsiliepimas...
 
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt