Oleg | 2015-03-09 |
Ford Puma, 1997
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
smagus vairuoti
silpna apsauga nuo rudžių
|
mažas, nebrangus aptarnauti, silpnai atsparus korozijai, netaupiai vartojantis kurą bet labai smagus vairuoti automobilis daugiau čia - http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Puma ilgaamžiškas, neužmušamas, beveik nerija tepalo, 19.634 € - nauja
2008 pirkau už 7200 Lt
2015 planuoju parduoti už 500 €.
Sukišau nemažai.
Pakeičiau paskirstymo diržą su guolių komplektų,
pakeičiau sankabą,
greičių dėžę,
priekinius amortikus,
galines spyruoklės,
galinius būgnus,
galinių ratų guolius,
priekinių ratų tripoidus,
pakabos tvarkymas, kaladėlių keitimas kaip ir kiekvienam auto. Išgelbėkit Fordo pusbrangakmenį nuo išnykimo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Puma | 2014-04-13 |
Ford Puma 1998 1,7 92kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vikrus,paprastas,nevarginantis ilgose kelionėse
Rūdys,jei su jomis nekovosi.
|
Smagus miesto automobiliukas.Bagažinėje vietos kaip tokiu gabaritu mašinai tikrai užtenka.
Vairuotojo vieta patogi ir nevargina ilgose kelionėse.Lyginant su tokios klases konkurentus ji tikrai lenkia.Rudžių ji bijo labai,bet apsaugojus ir gerai paruošus nebaisios net Lietuviškos druskos.
Bent jau aš ja visapusiškai esu patenkintas ir tai tik mano nuomone. Variklis 1,7.Galingumo per akis.Jei reikia kur paspausti,problemu nera.Juolab apsukos neribojamos ties dugnu.Svarbu kad motoras butu neužvaikytas.mėgsta gerus sintetinius tepalus kurie keičiami griežtai pagal gamintojo nurodymus. Kas liečia kainos nuvertėjima tai ji pigesne manau nebegali buti,o remonto išlaidos tikrai nedideles nes dalys tinka Fiestos.Ir turint rankas viska pats gali atlikti.Atraminis 15lt.guolis 20lt.tepalo,oro filtrai po 15lt. Būtinai tikrinti varikli.Isigyjus pagrindinio diržo keitimas privalomas kaip ir tepalų.
Na ir aišku žiemai negaileti kėbulo apsaugai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
VSVSVSVS | 2013-05-13 |
Ford Puma 1,7 92 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Maza, sokli (1,7L), islaikymas pigus
Rudyja
|
Turiu 3 metai. Vaziuoklei islaidos: keisti cilindriukai stabdziu galiniai 1 vnt 70lt, keistos spyruokles (nes orginalios per kietos buvo- idetos prieki nuo passato seno, gale nuo ventos :) to pasekoje tapo daug aukstesne ir minkstesne-ziema problemu del neisvaziavimo niekur nebuvo net baisiausiais keliais) Keistas sarnyro angalio gumiukas =5lt, galines kaladeles 70 lt, priekines 60 lt, sankamba pakankamai jautri- jei sudilo siulau keist nauja, o neperkniedyti. Ardymas sios masinos kaip 2x2, nieko sudetingo. Megsta velniskai rudyt. Varikliukas patvarus, jegos tikrai netruksta nei mieste nei autostradose. Trukumas autostradose vaziuojant pavaru deze- trumpos pavaros ir lekiant 140 km/h apsukos ~3,8 tukst. Del to ekonomiskumu nepasizymi, arba tenka vaziuot 80-90 km/h.Nelepus, megsta sintetika (tapalus daznai keiciu tai pastebejau, kad graziau dirba) Kaina krinta greit :) su kekviena rudimi :) Kaip pirmai masinai jaunimui puiki masina-pigi, islaikymas pigus, patogi mieste maltis, jei metu daugiau tai nesiulyciau, pakankamai kieta kad senus kaulus barskintu :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Puma | 2012-11-15 |
Smagi maža rijikė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
-
|
Pliusai:
Trumpa pavaru svirties eiga (labai sportiska..)
Manervingumas
Pigios detales
Gana patikima kaip fordas...
Patogios sedynes, nepavargdavau ilgoje kelioneje
Minusai:
4 vietos (galines sedynes labiau primena 2 vaikiskas kedutes)
Kuro sanaudos vazinejant mieste 50%/ uzmiestyje 50% nespaudziant ~ 9l
Kiek kietoka pakaba (baidziausiu duobiu)
Mazi veidrodeliai (bet priprantama...)
1.7l 92kw 2008m pirkau uz 7000 lt, 2010m pardaviau uz 3000 lt =]
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Evaldas | 2010-09-20 |
ford puma 1.4l.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
grazus, mazos kuro sanaudos.
mazai vietos gale.
|
Turiu si auto, tikrai geras kaip pradedanciajam. Vaziuoja stabiliai palei pacios masinos gabaritus, parkuotis siek tiek nepatogu, aukstai galinis langas, bet viskas matosi per veidrodelius su laiku iprantama i juos ziureti, galios galetu buti daugiau, bet uztenka. Vidus kaip fiestos, tinka ir vaziuoklei fiestos dalys, pigus remontas. Mazai vietos gale, ir sedyne dviviete, bet is bedos galima vaziuoti ir tryse. Isore grazi, kazkiek panasi i kita forda cougar. Pas mane 1.4l 66kw, man asmeniskai galios uztenka :) Detales nera brangios. Perkant lietuvoje vazineta automobili patarciau ziureti galinias arkas, daugeliui buna surudijusios(gal toke jau "liga" masinos), pirkau dengta antikorozine medziaga ir pats seimininkas patare jei perkant lietuvoje neeksplotuota reikia pasidaryti papildoma antikorozija kuri taip pat nekainuoja brangiai,isijungti sildyma ir paziureti ar nerasoja langai. Daugiau kaip ir kitiems auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2010-04-08 |
Smagus automobilis - 1.7 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus - manevringas, gana dinamiskas variklis, be to ir ekonomiskas automobilis. Pigios detales ir paprastas remontas.
Truputi truksta ugneles - vidus nuobodus, galetu tureti ir koki rimtesni varikli pasirinkime. Mazas automobilis, prastas matomumas atgal, mazai komforto.
|
Turejau si "zveriuka" keleta metu, kol jo nesutryniau beveik i miltus :) Kazkada ieskojau ale sportisko arba bent jau taip atrodancio automobilio uz nedidelius pinigus ir kad kuro zmoniskai vartotu. Apsistojau ties Ford Puma su 1.7 litro varikliuku. Negaliu sakyti, kad sis automobilis man nepatiko - jis vairuoti tikrai fun, jis nedidelis, mieste trinti patogu, gal tik manevruoti atbuliniu begiu labai nepatogu, nes visiskai nesijaucia gabaritai ir apvalaini automobilio krastai. Pakaba neblogai laiko kelia, turint galvoje, kad tai nedidelis, siauras automobilis, kurio ratu baze tikrai trumpa. Ypac palyginus su mano turetu Renault Clio. Puma pakaba gana kieta. Bet kuriuo atveju ji vairuoti buvo linksma. Manau, kad Ford dizaineriai pasistenge sukurti gana gerai laike issilaikanti dizaina. Viduje - kaip ir visuose to meto Forduose vyrauja labai svelnios linijos (nors cia dizainas tikrai nuobodus), naudotis prietaisais paprasta. Pas mane buvo ir vairuotojo oro pagalve. Aisku viduje triuksminga, taciau tam ir yra skirtas CD grotuvas ;) Aisku ant galiniu sedyniu labai anksta, ypac tai jauciasi keleiviu galvoms. Taciau esant reikalui galima nuleisti galines sedynes ir su tokiu mazu automobiliuku pervezti visai nemazo dydzio krovinius. Zodziu smagus automobilis, keista kodel Ford nustojo gaminti Pumas - kodel jo nepakeite koks kitas. Tuo labiau kai mini automobiliai taip populiarejo paskutiniais metais. Tikrai keista. Kaip nekeista sito varikliuko automobiliui sverianciam apie tona tikrai uzteko. Ekonomiskumas taip pat neprastas - visutiniskai vartojo apie 7 l/100km, o uzmiestyje galima buvo vaziuoti su 6 l/100km. Siaip tai labai pigus automobilis ir ji islaikyti labai pigu. Detales tinka ir nuo Fiesta, jos pigios, ju pilna visose parduotuvese. Be to is interneto galima parsisiusti ivairiausiu niekuciu, kurie beje kainuoja taip pat pigiai. Kas nepatiko - tai kad daznai teko keisti stabdziu trinkeles, galinis dangtis per stipru lietu truputi leisdavo vandeni. Turi problemu su ABS sensoriais. Veliau automobili pardaviau draugui, jam po to greitai teko keisti sankaba. Nezinau ar cia ju beda ar tik taip papuole.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
AnAngel | 2007-11-26 |
Ford Puma
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai smagus masiniukas, judrus mieste ir gan greitas uzmiestyje. Isibegeja gan greitai, kalbant apie 1.4 l varikli. Su parkavimu problemu nera, nors pradzioje buvo sunku priprasti prie gan mazo galinio stiklo, dabar jau jis man atrodo normalaus dydzio... :)
Su detalem problemu irgi nera, nors retesnes detales tenka pirkti Vistoje, tada kainos jau aisku didesnes negu kitur. Vienintele "problema" :) tai, kad masina yra palyginus reta, taigi neissigaskite kai gatvese apziurines Jusu Puma, arba servise meistrai klaus, kas cia per masina.
Savo Puma pakaba tvarkau Melgoje, kebula Tanagroje, detales perku Servistoje arba Vistoje. Beje yra ikurtas Lietuvos Ford Puma Klubas, kuris turi nuolaidas ir detalem ir padangom, ir aisku visada gausite ten geru patarimu ekspluatuojant si smagu masiniuka!!! 1.4 16v Vairas aptrauktas oda
Sportinis filtras (K&N 57i)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|